Страница 73 из 77

Re: Киев -Борисполь

Добавлено: 07 дек 2018, 18:52
ЛиС
mylix, а подумать хоть немного? Минимум 5 машин. Стоимость у КВСЗ спросите. Срок постройки - тоже не уложатся в нужный термин. Что было - то и поехало. Хоть как-то.

Re: Киев -Борисполь

Добавлено: 07 дек 2018, 19:49
Klovsky
КВБЗ: 637 человек будут очень долго собираться для поездки. Для челнока в аэропорт оптимальны интервалы не более 30-40 минут, я так себе это представляю. Ну, 1 час - это предел.
Под Песы будет меньший интервал с загрузкой 110 пассажиров (в т.ч. 95 мест для сидения).

Re: Киев -Борисполь

Добавлено: 07 дек 2018, 20:34
Jyraff
Ну, 60 рейсів пес в день по 95 пасажирів - це максимум 2 млн. пасажирів на рік. Пасажиропотік Борисполя більше 10 млн, і продовжує зростати. Так що колись питання про більш місткий РС постане, але коли і як його вирішуватимуть - новим РС чи 630М / РА2 / спарками 620М - навряд хто зараз знає.
P.S. 3-вагонний ДПКр - це все ж 290 сидячих максимум, орієнтуватись на аероекспрес типу "банка шпротів" навряд правильно.

Re: Киев -Борисполь

Добавлено: 07 дек 2018, 22:21
Антошка
Сегодня наблюдал на Дарницком мосту электровоз тянул Песу.

Re: Киев -Борисполь

Добавлено: 07 дек 2018, 22:53
VOVA_H
Антошка писал(а):
07 дек 2018, 22:21
Сегодня наблюдал на Дарницком мосту электровоз тянул Песу.
Мудре керівництво УЗ замість того щоб направити кошти на ремонт/закупівлю локомотивів вирішило понтанутися і тепер платить по 550 баксів пасажирам що спізнилися на на літак і тягає свої гнилі понти електровозами яких і так не вистачає.

Re: Киев -Борисполь

Добавлено: 08 дек 2018, 10:58
Klovsky
Jyraff писал(а):
07 дек 2018, 20:34
колись питання про більш місткий РС постане, але коли і як його вирішуватимуть - новим РС чи 630М / РА2 / спарками 620М - навряд хто зараз знає.
Згоден. Тому на стадії експерименту, коли ще немає стану "як шпротини у бляшанці", досить адекватно виглядають одиночні 620М.
mylix писал(а):
04 дек 2018, 20:49
Развивая мысль, если уж тягать 620M тепловозом, то зачем тот тяжелый моторный вагон, пусть цепляют 1 обычный плацкарт, да угольком топят шоб пасажиры не замерзли, и чай-каву печеньки подают... :veryhappy:
Песа 50 тонн, плацкарт 60 тонн.
MosDen писал(а):
05 дек 2018, 08:06
... в Борисполе можно спокойно пройти на платформу и сесть. При этом в экспрессе продажа билетов не производилась.
А тут пишуть, що у стюарда/провідника можливо купити у салоні вагону, але лише з оплатою карткою.
VOVA_H писал(а):
07 дек 2018, 22:53
Антошка писал(а):
07 дек 2018, 22:21
Сегодня наблюдал на Дарницком мосту электровоз тянул Песу.
Мудре керівництво УЗ замість того щоб направити кошти на ремонт/закупівлю локомотивів вирішило понтанутися і тепер платить по 550 баксів пасажирам що спізнилися на на літак і тягає свої гнилі понти електровозами яких і так не вистачає.
Я чув про один випадок компенсації вартості авіаквитка.
$550 навіть і близько не стоїть із вартістю ремонтів КР-1 чи навіть ТР-3 Песи.

Re: Киев -Борисполь

Добавлено: 08 дек 2018, 12:32
Бодрый
ИзображениеИзображение

Re: Киев -Борисполь

Добавлено: 08 дек 2018, 13:10
VOVA_H
Klovsky писал(а):
08 дек 2018, 10:58
Я чув про один випадок компенсації вартості авіаквитка.
$550 навіть і близько не стоїть із вартістю ремонтів КР-1 чи навіть ТР-3 Песи.
$550 це виручка за повний рейс Київ-Борисполь-Київ, а основна сума це витрати на будівництво, ну і плюс дрібьязки з експлуатаційними витратами + форсмажори з тяганням трупів тепловозами/електровозами. З самого початку це були понти, а не комерційний проект. Ну і звичайно пипил коштів, це святе.

Re: Киев -Борисполь

Добавлено: 08 дек 2018, 18:13
Антошка
Бодрый писал(а):
08 дек 2018, 12:32
ИзображениеИзображение
Это пять!

Re: Киев -Борисполь

Добавлено: 08 дек 2018, 18:22
Бодрый
Це таким чином рейкобус дотягнули до аеропорту. Зламався вже третій раз

Re: Киев -Борисполь

Добавлено: 08 дек 2018, 19:58
Rider
Три поломки за неделю? Круто)

Re: Киев -Борисполь

Добавлено: 08 дек 2018, 22:24
VOVA_H
Rider писал(а):
08 дек 2018, 19:58
Три поломки за неделю? Круто)
Та ну, от якби 3 штуки згоріли (як горіли дизель-поїзди Д1 угорського виробництва) це булоб щось, а так нічого нового, нічого цікавого.

Re: Киев -Борисполь

Добавлено: 09 дек 2018, 09:08
Wonder
Рим: население 2 875 805, Леонардо Экспресс ездит каждые 15 минут.
Париж: население 2 233 818, RER идут каждые 12 минут.
Киев: население 2 934 522, Борисполь Экспресс ездит в лучшем случае каждый час...

Re: Киев -Борисполь

Добавлено: 09 дек 2018, 11:46
Антошка
Какая связь с населением и частотой поездов? Нужно смотреть пассажиропоток аэропортов.

Re: Киев -Борисполь

Добавлено: 09 дек 2018, 18:22
Klovsky
VOVA_H писал(а):
08 дек 2018, 13:10
Klovsky писал(а):
08 дек 2018, 10:58
Я чув про один випадок компенсації вартості авіаквитка.
$550 навіть і близько не стоїть із вартістю ремонтів КР-1 чи навіть ТР-3 Песи.
$550 це виручка за повний рейс Київ-Борисполь-Київ, а основна сума це витрати на будівництво, ну і плюс дрібьязки з експлуатаційними витратами + форсмажори з тяганням трупів тепловозами/електровозами. З самого початку це були понти, а не комерційний проект. Ну і звичайно пипил коштів, це святе.
Згадаймо Хюндаї в першу зиму. Постійно проблеми та проблеми. Потім все більш-менш виправилося, навіть тріщини не стали на заваді експлуатації.
Мене більш цікавить, чи були при попередній експлуатацї 620М подібні проблеми. Якщо були - чи при ремонті в Гречанах їх намагалися усунути чи профілактично відреагувати. Якщо ні - що зараз сталося.
А щодо понтів згоден.
Інфраструктура зжерла $17 млн.
А вартість нових 620М (не тих саме, що на маршруті) була €1,6...2 млн.
Тому дуже хочеться вірити, що раціональність перемогла, і новий рухомий склад не закуповували, бо це експеримент з пасажиропотоком (невідомий обсяг), а 620М працювали справно до 1 грудня ))