Дарницкий мост
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Специалисты уже сказали, в чём проблема:DFAW писал(а):Проектировщик насколько я понимаю не учли климатические условия из-за чего растрескался верхний слой бетона так как армирование слишком глубокое.
А теперь, судя поАльфред Критенко, замначальника центральной службы Укринвестэкспертизы Минстроя Украины писал(а):...согласно СНИПу (утвержденным государственным нормам строительства и проектирования), мосты должны сооружаться из железобетона, причем железа в бетоне должно быть 200 кг на кубометр. А в возведенных опорах "моста Кирпы" арматуры лишь 20 кг на кубический метр.
Просто хотят скрепить 2 хлипких части. Что из этого получится - трудно сказать. ИМХО как ставить бронедверь в трухлявую дверную коробку - её просто вытянут с петлями, и всего делов.
Ну и то, что Рудьковский обещал допустить журналистов к мосту, но их прогнали - это говорит лучше всяких слов.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
-
- Начальник депо
- Сообщения: 1173
- Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
- Откуда: Kyiv
На будівництві мосту вже побудовані всі опори. Змонтовано (схоже, що всі або майже всі) металоконструкції прольотів крім тих, що знаходяться над фарватером і матимуть арочну конструкцію. Монтаж останніх вже також розпочато.
На ст. Дарниця перекладають колії в західній горловині - рейки вже лежать на тому місці, де була тимчасова платформа. Далі до мосту йде будівництво насипу для нових колій. Також розпочато будівництво платформ під нові колії у р-ні пл. Лівий Берег. Конструкції лівобережної залізничної естакади встановлено практично повністю - залишилось встановити лише два прольоти (4 балки), що ближче до Дніпра.
На правому березі від мосту до тунелю під Наддніпрянським шосе також ідуть активні роботи з будівництва залізничної частини, а також опор під автомобільну естакаду, яка, схоже, буде не нижчою за естакаду Південного мосту. Але тут, схоже, ще не побудовані всі опори, оскільки їм заважають споруди мостозагону (чи кого там), але процес вивільнення території іде, при чому зносити можуть не всю споруду, а тільки ту її частину, що заважає будівництву. Насип біля Наддніпрянського шосе ведуть таким чином, що для нових колій потрібен буде новий тунель.
З боку ст. м. Видубичі вже побудовано з десяток опор для невисокої залізничної (?) естакади. Схоже, нові колії проляжуть південніше АС "Видубичі".
На ст. Дарниця перекладають колії в західній горловині - рейки вже лежать на тому місці, де була тимчасова платформа. Далі до мосту йде будівництво насипу для нових колій. Також розпочато будівництво платформ під нові колії у р-ні пл. Лівий Берег. Конструкції лівобережної залізничної естакади встановлено практично повністю - залишилось встановити лише два прольоти (4 балки), що ближче до Дніпра.
На правому березі від мосту до тунелю під Наддніпрянським шосе також ідуть активні роботи з будівництва залізничної частини, а також опор під автомобільну естакаду, яка, схоже, буде не нижчою за естакаду Південного мосту. Але тут, схоже, ще не побудовані всі опори, оскільки їм заважають споруди мостозагону (чи кого там), але процес вивільнення території іде, при чому зносити можуть не всю споруду, а тільки ту її частину, що заважає будівництву. Насип біля Наддніпрянського шосе ведуть таким чином, що для нових колій потрібен буде новий тунель.
З боку ст. м. Видубичі вже побудовано з десяток опор для невисокої залізничної (?) естакади. Схоже, нові колії проляжуть південніше АС "Видубичі".
-
- Начальник депо
- Сообщения: 1173
- Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
- Откуда: Kyiv
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9313
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
Не понял. Ведь для строительства моста специально намыли искуственный остров.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- 486
- Маркшейдер
- Сообщения: 366
- Зарегистрирован: 14 апр 2004, 12:20
- Откуда: Земля, N50°26'55" E30°27'30"
- Контактная информация:
А что тогда значат подпорки под опоры в виде круглой колонны диаметром около метра по центральной вертикальной оси и то же самое плюс по три вертикальных колонны с каждой стороны (итого 7 подпорок на опору)?AMY писал(а):из инсайд источников. примерно вот так будут усиливать
Когда я последний раз ехал на поезде, насчитал таких "подпертых" опор 7 штук.
-
- Начальник депо
- Сообщения: 1173
- Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
- Откуда: Kyiv