Страница 198 из 205

Re: Харьков

Добавлено: 14 сен 2021, 14:45
Бодрый
ТОП-7 МАЛОВІДОМИХ ФАКТІВ ПРО ПІДЗЕМЦІ ХАРКОВА

Newsroom зібрав незвичайні відомості про підземку, з'ясувавши, на якій станції раніше вирощували гриби на продаж і для чого заморожували бетон під час будівництва.

Куди ведуть закриті переходи на станціях "Історичний музей" і "Держпром"

Спочатку на цих двох станціях метробудівники проєктували додаткові виходи. За задумом, зі станції метро "Держпром" пасажири повинні були виходити на проспект Незалежності приблизно в тому місці, де зараз стоїть п'ятизірковий готель Kharkiv Palace. А зі станції метро "Історичний музей" можна було б потрапити на вулицю Пушкінську.

У першому випадку створенню виходу завадила зміна забудови вулиці, а в другому - складна геологія, тому зараз ці переходи нікуди не ведуть. Запасний перехід на "Держпромі" закрили залізними дверима, а на "Історичному музеї" - інформаційним банером.

Чому закриті вестибюлі на станціях "Київська", "Академіка Павлова" й "Імені Олександра Масельського"

Зараз північний вестибюль на станції метро "Академіка Павлова" та західний вестибюль станції "Імені Олександра Масельського" закриті через низький пасажиропотік. А південний вестибюль на "Київській" і зовсім будували з прицілом на майбутнє, однак з дня відкриття його жодного разу не відкривали.

Якби перекриті сьогодні виходи працювали, в одному з них можна було б побачити виготовлений з бетону та мармурової крихти бюст Івана Павлова - вченого, фізіолога, нобелівського лауреата. А в перекритому вестибюлі в районі ХТЗ розташований красивий вітраж, який раніше працював з підсвічуванням.

Пішохідний перехід з видом на станцію "Університет"

Ще одним нині закритим для пасажирів місцем є пішохідний перехід на станції "Університет". Він розташований на одному з балконів станції. Двері, що ведуть туди, можна побачити, виходячи на бік Харківського національного університету.

З балкона можна було оглянути всю станцію, не переходячи через турнікети, а ніші в стінах призначалися для художніх виставок. Подібний перехід існує і на станції метро "Перемога", проте там його ізолювали від станції.

За харківськими проєктами будували станції в інших містах

У 1970-х працівники "Харківметропроєкту", які розробляли гілки харківської підземки, створили конструкцію односводчастої станції мілкого закладення. За таким проєктом спочатку побудували "Центральний ринок", "Турбоатом" і "Спортивну".

Конструкція спрощувала будівництво станції, тому проєкт вийшов дуже успішним. Пізніше "харківський односвод" освоїли в Києві, Москві, Нижньому Новгороді, Казані, Ташкенті та інших містах тодішнього СРСР. У Харкові цей принцип також застосували при будівництві станцій "Академіка Павлова", "Київська", "Захисників України", "Армійська" та "Тракторний завод".

Замороження ґрунту при будівництві станцій


Зводячи деякі станції, харківським метробудівцям довелося зіткнутися з пливунами - насиченими водою ґрунтами. Це ускладнювало будівництво, тому працівники вдалися до радикального методу заморозки ґрунтів, коли місце робіт відгороджується метровою стіною із замороженого ґрунту. Така стіна не пропускає ґрунтові води до місця будівництва. У пливунах бурили свердловини, куди через компресорні установки закачували спеціальний розчин. До подібного методу вдалися при будівництві "Південного вокзалу", "Проспекту Гагаріна", "Пушкінській" і "Захисників України".

На "Пушкінській" вирощували печериці

Завершуючи будівництво станції метро "Пушкінська", керівництво метрополітену вирішило оригінально використовувати шахту, через яку доставляли будматеріали та витягували ґрунт. Користуючись тим, що на глибині постійно підтримується оптимальна температура та вологість, шахту використовували для промислового вирощування грибів, і якийсь час на прилавках міста з'являлися печериці з глибин метрополітену.

Як виглядають люди, чиї голоси ми чуємо під землею

Зараз інформаційні повідомлення всіх трьох ліній озвучує співробітник Харківського обласного радіо Анатолій Подорожко. Місцеві радіослухачі могли чути його голос в програмі "З минулого рідного краю", в якій розповідають історії про минуле Харківщини, або в культурно-мистецькій програмі "З улюбленого", де Подорожко зачитує літературні твори. У 2010 році Подорожка запросили озвучувати інформатор на Олексіївській лінії, а у 2016 після перейменування станцій запросили озвучувати повідомлення на всіх трьох лініях.

До цього інформаційні повідомлення озвучував Юрій Вірченко - головний редактор і автор програм Харківського обласного радіо. До 2016 року його голос звучав у більшості оголошень. Крім цього, раніше в метро можна було почути й жіночий голос. Деякі повідомлення озвучувала режисер і автор програм Харківського обласного радіо Нелла Гунченко.
https://www.newsroom.kh.ua/ua/city/top- ... ci-harkova

Re: Харьков

Добавлено: 14 сен 2021, 21:12
Юрик
Про Ак.Павлова - брехня!
Вона не така як інші односклепи.

Re: Харьков

Добавлено: 18 сен 2021, 10:19
Klovsky
До речі, на Павлова ж великий пасажиропотік створюють студенти. Чому ж закритий найближчий до гуртожитків вестибюль?

Re: Харьков

Добавлено: 18 сен 2021, 10:32
Бодрый
Юрик, а що саме набрехали про станцію метро "Академіка Павлова" ?

В тих крах розбудовують ЖК Воробйови гори. Можливо, з часом північно-східний вестибюль і відкриють

Re: Харьков

Добавлено: 19 сен 2021, 11:20
Юрик
Она не монолит, она - сборная и вестибюли (кассовые залы) как у "сороконожки".

Re: Харьков

Добавлено: 18 ноя 2021, 14:14
Бодрый
У харківському метро сталась стрілянина через неправильне носіння масок

Ввечері 17 листопада на одній зі станцій метро Харкова сталася стрілянина. Це сталось після того, як у колишнього правоохоронця та групи студентів виник конфлікт через неправильне носіння масок.

Про це повідомили в Харківській обласній прокуратурі та поліції Харківської області.

За даними поліціянтів, 17 листопада надійшло повідомлення про те, що у вагоні електропоїзду, який прямував у бік станції “Метробудівників” виник конфлікт. Зокрема, невідомий зробив молодикам зауваження за неправильне носіння маски на обличчі, ті відреагували агресивно. Згодом виявилось, що чоловік колишній правоохоронець.

Конфлікт продовжився і після прибуття метро станцію “Держпром”. І студенти, і експравоохоронець вийшли на платформі і, за даними слідства, конфлікт загострився.

Зазначається, що молоді люди почали “штовхати чоловіка та бити його”. Відтак він дістав травматичний пістолет і зробив кілька пострілів. Внаслідок конфлікту по медичну допомогу звертався 23-річний хлопець. Він отримав травму стопи, однак від госпіталізації відмовився.

Наразі правоохоронці відкрили щодо чоловіка кримінальну справу за ч. 1 ст. 296 Кримінального кодексу (хуліганство). Санкція цієї передбачає обмеження волі до 5 років.
https://bykvu.com/ua/bukvy/u-kharkivsko ... nia-masok/

Re: Харьков

Добавлено: 19 ноя 2021, 10:01
TANK
т.е. толпа уродов почали “штовхати чоловіка та бити його”, но хулиганил только он один?

И п. 5 ст. 36 УК побоку?

5. Не є перевищенням меж необхідної оборони і не має наслідком кримінальну відповідальність застосування зброї або будь-яких інших засобів чи предметів для захисту від нападу озброєної особи або нападу групи осіб, а також для відвернення протиправного насильницького вторгнення у житло чи інше приміщення, незалежно від тяжкості шкоди, яку заподіяно тому, хто посягає.

впрочем, узнаю первую столицу. там, как и под землей, законы действуют по другому.

Re: Харьков

Добавлено: 11 дек 2021, 15:13
Бодрый
Знову обіцяють обрати Підрядника будівництва метро до Одеської. Тепер десь в ... першій половині 2022 року

Re: Харьков

Добавлено: 11 дек 2021, 17:32
Юрик
Це традиція, кожного року, перед "новим роком", ворсовет обіцяє ідіотам метро.

Re: Харьков

Добавлено: 11 дек 2021, 18:26
Бодрый
Проєкт реалізується за рахунок кредитних коштів ЄБРР (160 млн євро) та ЄІБ (160 млн євро)
Щось я не можу зрозуміти ситуацію.
Хто і чому тягне кота за яйця ?

Re: Харьков

Добавлено: 12 дек 2021, 11:37
Юрик
Та шож ти такий "тугий"?
Чому, я написав в кінці свого минулого посту!

Re: Харьков

Добавлено: 12 дек 2021, 12:21
Бодрый
Юрик, дуже змістовна відповідь...
Тобто, ти вважаєш, що ЄБРР і ЄІБ виділили кошти під конкретний проєкт і під гарантії України і далі роками не цікавлять, що там і як ?

Re: Харьков

Добавлено: 12 дек 2021, 12:38
TANK
есть версия, что ЕБРР и ЕИБ вообще ничего об этом не знают. А для внутреннего потребления красивыми аббревиатурами всегда было модно разбрасываться. Ну и если вопросы возникнут - так не дали буржуи, обманули...

Re: Харьков

Добавлено: 12 дек 2021, 13:52
Jyraff
Бодрый, цілком можливо, що ЄБРР/ЄІБ реально не паряться. Це ж не єдиний випадок. Є ще, наприклад, проект електрифікації залізниці Долинська-Миколаїв-Колосівка. Угоду з ЄБРР і ЄІБ підписали ще у кінці 2017 р. Далі ВР 2 роки тягнула кота за одне місце, і лише у кінці 2019 спромоглась ратифікувати угоду. Зараз проект застряг чи то на тендері, чи то ще десь, але жодних робіт не почалось і досі. А пройшло 4 роки :-x

Re: Харьков

Добавлено: 12 дек 2021, 14:19
Бодрый
Юрик, нагадаю, що фінансову угоду (Проект "Розширення харківського метрополітену" (Проект "Подовження третьої лінії метрополітену у місті Харків") між Україною та Європейським інвестиційним банком, підписану 11 грудня 2017 року у м. Києві, яка набирає чинності для України з дати набрання чинності Законом № 346-IX, ратифікували 5 грудня 2019 року.

То про які "кожного року, перед "Новим роком", ти глаголиш ?