Страница 68 из 68

Re: Львовская Брама

Добавлено: 22 янв 2023, 11:46
Бодрый
Dim писал(а):
05 фев 2022, 20:24
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022- ... KVHMvCvQJI

Движ, однако...
P.S. А выход на перекрёстке Стрельцов/Кудрявской будет.
Визнано тендер на Закупівлю таким, що не відбувся, на підставі пункту 1 частини 5 статті 32 Закону, а саме, здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили.

27-й рік пішов "консерві"

Re: Львовская Брама

Добавлено: 22 янв 2023, 22:09
tov_tob
...и 32-й год началу поиска альтернативных решений по выходу на поверхность.

Re: Львовская Брама

Добавлено: 23 янв 2023, 00:01
Бодрый
tov_tob, термін дії інвестиційного договору з ТОВ "Коніка" завершується в 2023 році ?

Щось ще, окрім бажання та грошей, буде заважати будувати вихід зі станції ?

Re: Львовская Брама

Добавлено: 25 янв 2023, 03:38
KuzyaCat
думаю, и без обстоятельств непреодолимой силы нас бы ждал примерно тот же результат

Re: Львовская Брама

Добавлено: 18 янв 2024, 21:29
Бодрый
Брагінський про ЛБ

«Львівську браму» заморожено з 1996 року. Там теж від початку були проблеми. Маю доволі просте питання: хіба про це не знали, коли проєктували? Чим думали взагалі?

Для станції «Львівська брама» не будують входи-виходи, тому що там дуже кабальний інвестдоговір, підписаний ще у 2005–2006 році, не пам'ятаю точно.

Підписаний ким?

Київською міською державою адміністрацією та інвесторами.

А інвестор у нас хто?

Не пам'ятаю. Ми не сторона цього договору. Я знаю, що є інвестдоговір. За ним, інвестор зобов'язаний зробити 40 метрів котлован стіни в ґрунті, побудувати там свій об'єкт інфраструктурний, а ми повинні знизу добратися до них — і буде вихід з метро через інфраструктурний об'єкт.

Самостійно будувати на цій ділянці ми не можемо, бо це буде порушення умов конкурсу. Тому придумали інший сценарій. Ще до початку великої війни відпрацювали передпроєктні рішення, щоб винести вихід зі станції трішки вбік, лівіше. Там є земельна ділянка, яка належить місту (сквер на перетині вулиці Кудрявської та Січових стрільців, де зараз бювет. — С.К.).

До того ж сама Львівська площа дуже маленька, там декілька зупинок наземного транспорту. І якщо додати ще вихід з метро, виникне тиснява. Тому логічно перенести трохи вбік.

Скільки потрібно часу, щоб передпроєктний документ став проєктом?

Рік — щоб зробити якісний проєкт і пройти експертизу. І приблизно два роки — щоб побудувати.

Тобто три роки мінімум. На 24 рік проходження проєкту заплановано чи ні?

Ні.

А чому?

У міста немає коштів. Дивіться, у тарифи метрополітену не закладені гроші на розвиток інфраструктури. Тариф передбачає тільки утримання того, що в нас уже є.
https://lb.ua/news/2024/01/18/594127_oc ... j142symgxU