Метро на Виноградаре
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Re: Метро на Виноградаре
Ну я выше Klovsky отвечал, он там и тонели усилить решил.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Метро на Виноградаре
Отже, деякі підсумки за 2022 рік на будівництві "метро на Виноградар".
Рис. 1, в принципі, майже нічим не відрізняється від рисунку, що я викладав у середині лютого. Там відображена вся інформація щодо поточного стану робіт (12.2022).
У січні/лютому відносно активне будівництво на об'єкті тривало на дільниці №212, в тупиках за майбутньою ст. "Проспект Правди". ПрАТ "Метробуд" там виконував роботи з улаштування "стіни в грунті" та поглиблення котловану під конструкції тунелів (див. Рис. 1). На решті дільниць стояла тиша, ну хіба що на 214-ій дільниці йшла збірка ТПК "Галина" для прокладання правого перегінного тунелю від "Мостицької" до "Сирця". Проте потім було 24.02.22...
З кін. лютого до середини грудня 2022 року роботи на об'єкту не проводились, "метро на Виноградар" засвічувалось у ЗМІ хіба що повідомленнями про незаконне заволодіння коштами з боку підрядника і відповідною судовою тяганиною. Навіть петиція була створена із закликом "добудувати багатостраждальне метро"... Проте ніт, достатню к/сть голосів для її розгляду не набрали.
Аж ось в кінці року на майданчику №213 (напроти NOVUS'а) небайдужі громадяни (серед яких є форумчани) помітили деяке пожвавлення - поява будівельної техніки, будівельників і деяких конструкцій (Рис. 2). З'явилось і освітлення відкритого котловану у місці відгалуження тунелів майбутньої 2-ї черги метро. Автор Fb-сторінки "Метро на Виноградар" надав фотозвіт за 26.12.2022 про стан майданчика (Рис. 3 - Рис. 6). Я у свою чергу пройшовся по об'єкту 29.12.22 і додав свої фото (Рис. 7 - Рис. 9). Майданчик №215 навіть не фотографував - а) зі зрозумілих причин; б) На дільниці відсутнє освітлення і будь-які зміни з вересня 2021 р.
На 2023 рік, начебто, 12 млрд ₴ на інфраструктуру виділяють у бюджеті столиці, подивимось, як це вплине на цей уже довгобуд. Далі буде.
Рис. 1, в принципі, майже нічим не відрізняється від рисунку, що я викладав у середині лютого. Там відображена вся інформація щодо поточного стану робіт (12.2022).
У січні/лютому відносно активне будівництво на об'єкті тривало на дільниці №212, в тупиках за майбутньою ст. "Проспект Правди". ПрАТ "Метробуд" там виконував роботи з улаштування "стіни в грунті" та поглиблення котловану під конструкції тунелів (див. Рис. 1). На решті дільниць стояла тиша, ну хіба що на 214-ій дільниці йшла збірка ТПК "Галина" для прокладання правого перегінного тунелю від "Мостицької" до "Сирця". Проте потім було 24.02.22...
З кін. лютого до середини грудня 2022 року роботи на об'єкту не проводились, "метро на Виноградар" засвічувалось у ЗМІ хіба що повідомленнями про незаконне заволодіння коштами з боку підрядника і відповідною судовою тяганиною. Навіть петиція була створена із закликом "добудувати багатостраждальне метро"... Проте ніт, достатню к/сть голосів для її розгляду не набрали.
Аж ось в кінці року на майданчику №213 (напроти NOVUS'а) небайдужі громадяни (серед яких є форумчани) помітили деяке пожвавлення - поява будівельної техніки, будівельників і деяких конструкцій (Рис. 2). З'явилось і освітлення відкритого котловану у місці відгалуження тунелів майбутньої 2-ї черги метро. Автор Fb-сторінки "Метро на Виноградар" надав фотозвіт за 26.12.2022 про стан майданчика (Рис. 3 - Рис. 6). Я у свою чергу пройшовся по об'єкту 29.12.22 і додав свої фото (Рис. 7 - Рис. 9). Майданчик №215 навіть не фотографував - а) зі зрозумілих причин; б) На дільниці відсутнє освітлення і будь-які зміни з вересня 2021 р.
На 2023 рік, начебто, 12 млрд ₴ на інфраструктуру виділяють у бюджеті столиці, подивимось, як це вплине на цей уже довгобуд. Далі буде.
- Вложения
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
Re: Метро на Виноградаре
Була в Києві одна ганьба - будівництво метро на Троєщину. Зараз додалась ще одна - будівництво метро на Виноградар!
-
- Крыса рельсовая
- Сообщения: 52
- Зарегистрирован: 24 мар 2021, 20:44
- Откуда: Харків
Re: Метро на Виноградаре
Почему ганьба? Разве метро на Троещину, кроме как составную часть мостового переходу, начинали строить? А вот с метро на Виноградар в Киеве печально.
Re: Метро на Виноградаре
все стабильно - никто ничего не строит)) за 70 млн. заказали изменение проекта)))
Як стало відомо з оголошення електронної системи ProZorro, 29 грудня 2022 року КП “Київський метрополітен” уклало з ТОВ “КБ “Теплоенергоавтоматика” договір на коригування проєкту будівництва дільниці Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції “Сирець” на житловий масив Виноградар з електродепо у Подільському районі (І черга). Ціна договору склала 69,43 млн гривень.
Договір передбачає, що підрядник до кінця 2023 року повинен відкоригувати затверджену розпорядженням Київської міськдержадміністрації (КМДА) від 11.07.2018 №1216 проєктну документацію І черги будівництва лінії метро на Виноградар – дільниці від станції “Сирець” до станції “Проспект Правди” з двома станціями (“Мостицька” та “Проспект Правди”) та дільницею вилочного відгалуження в бік станції “Виноградар”.
https://kievvlast.com.ua/text/nasha-pis ... vinogradar
Як стало відомо з оголошення електронної системи ProZorro, 29 грудня 2022 року КП “Київський метрополітен” уклало з ТОВ “КБ “Теплоенергоавтоматика” договір на коригування проєкту будівництва дільниці Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції “Сирець” на житловий масив Виноградар з електродепо у Подільському районі (І черга). Ціна договору склала 69,43 млн гривень.
Договір передбачає, що підрядник до кінця 2023 року повинен відкоригувати затверджену розпорядженням Київської міськдержадміністрації (КМДА) від 11.07.2018 №1216 проєктну документацію І черги будівництва лінії метро на Виноградар – дільниці від станції “Сирець” до станції “Проспект Правди” з двома станціями (“Мостицька” та “Проспект Правди”) та дільницею вилочного відгалуження в бік станції “Виноградар”.
https://kievvlast.com.ua/text/nasha-pis ... vinogradar
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Метро на Виноградаре
В принципі існуючий проект вже давно є макулатурою.
Новий проект дуже швидко перетвориться на макулатуру, бо такі реалії цього часу.
Якщо відразу після розробки проекту не почнеться інтенсивне будівництво, то єдиною ціллю проектування був "попил бабла".
Що дуже ймовірно, нажаль.
Новий проект дуже швидко перетвориться на макулатуру, бо такі реалії цього часу.
Якщо відразу після розробки проекту не почнеться інтенсивне будівництво, то єдиною ціллю проектування був "попил бабла".
Що дуже ймовірно, нажаль.
Re: Метро на Виноградаре
Тренувальний майданчик з грабунку київського бюджету був на будівництві метро на Троєщину. Він себе чудово показав для корупції. А на будівництві метро на Виноградар - йде вдосконалення цих схем! І нічого іншого.
Re: Метро на Виноградаре
Якщо вірити вищевказаному джерелу, то основні пункти коригування проекту такі:
1. Додання до джерел фінансування інвестиційні
2. Передбачити витрати на знесення зокрема комунікацій (я так розумію, мова йде про ЛЕП 110 на просп. Правди, на знесення якої навіть техумови не було...)
3. Доповнити перелік установ, з якими має бути погоджена документація
4. Передбачити урни і майданчики паркування спецтранспорту
5.
У зв'язку з перейменуванням вул. М.Гречка на вул. І. Виговського змінити назву станції відповідно
І оце все за 70 млн ₴...
1. Додання до джерел фінансування інвестиційні
2. Передбачити витрати на знесення зокрема комунікацій (я так розумію, мова йде про ЛЕП 110 на просп. Правди, на знесення якої навіть техумови не було...)
3. Доповнити перелік установ, з якими має бути погоджена документація

4. Передбачити урни і майданчики паркування спецтранспорту
5.

І оце все за 70 млн ₴...
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
Re: Метро на Виноградаре
Одеська компанія відкоригує проєкт будівництва лінії київського метро на Виноградар до кінця 2023 року
РЕДАКЦІЯ ІТТА Київ. 4 січня 2023
ТОВ "КБ "Теплоенергоавтоматика" (Одеса) стало переможцем тендеру КП "Київський метрополітен" щодо коригування проєкту будівництва ділянки Сирецько-Печерської лінії метро на житловий масив Виноградар вартістю 69,4 млн грн.
Як повідомляється на сайті оголошення в Prozorro, договір із переможцем тендеру підписано 29 грудня 2022 року. Кінцевий термін виконання робіт – 30 грудня 2023 року.
За даними оpendatabot, "КБ "Теплоенергоавтоматика" створено у 1999 році. Його власниками вважаються Тетяна Белецька (70%) та Олександр Павлик (30%). За даними фінзвітності компанії за 2022 рік, її чистий збиток становить 994 тис. грн, дохід – 10,5 млн грн.
Компанія у 2020 році займалася проєктами капремонту столичних станцій метро "Хрещатик" та "Шулявська" щодо забезпечення вільного доступу маломобільних груп населення.
Як повідомлялося, будівництво станцій "Проспект Правди" та "Мостицька" Сирецько-Печерської лінії київського метро у бік Виноградаря розпочалося у 2018 році. Генпідрядником згідно з результатами тендеру стало АТ "Київметробуд". Вартість робіт, запропонована переможцем, становить 5 млрд 981,2 млн грн. Відповідно до договору від 20 листопада 2018 року, передачу готового об’єкта було призначено на 26 листопада 2021 року за умови доведення цільового бюджету, термін договору спливав 31 грудня 2021 року.
Пізніше, у 2021 році, "Київметробуд" подав позов до КП "Київський метрополітен" про внесення змін до договору про будівництво вищезгаданої ділянки метро в частині перенесення термінів введення об’єкта до 12 травня 2023 року, а терміну дії договору – до 16 червня 2023 року.
URL: https://itta.info/odeska-kompaniya-vidk ... 2023-roku/
РЕДАКЦІЯ ІТТА Київ. 4 січня 2023
ТОВ "КБ "Теплоенергоавтоматика" (Одеса) стало переможцем тендеру КП "Київський метрополітен" щодо коригування проєкту будівництва ділянки Сирецько-Печерської лінії метро на житловий масив Виноградар вартістю 69,4 млн грн.
Як повідомляється на сайті оголошення в Prozorro, договір із переможцем тендеру підписано 29 грудня 2022 року. Кінцевий термін виконання робіт – 30 грудня 2023 року.
За даними оpendatabot, "КБ "Теплоенергоавтоматика" створено у 1999 році. Його власниками вважаються Тетяна Белецька (70%) та Олександр Павлик (30%). За даними фінзвітності компанії за 2022 рік, її чистий збиток становить 994 тис. грн, дохід – 10,5 млн грн.
Компанія у 2020 році займалася проєктами капремонту столичних станцій метро "Хрещатик" та "Шулявська" щодо забезпечення вільного доступу маломобільних груп населення.
Як повідомлялося, будівництво станцій "Проспект Правди" та "Мостицька" Сирецько-Печерської лінії київського метро у бік Виноградаря розпочалося у 2018 році. Генпідрядником згідно з результатами тендеру стало АТ "Київметробуд". Вартість робіт, запропонована переможцем, становить 5 млрд 981,2 млн грн. Відповідно до договору від 20 листопада 2018 року, передачу готового об’єкта було призначено на 26 листопада 2021 року за умови доведення цільового бюджету, термін договору спливав 31 грудня 2021 року.
Пізніше, у 2021 році, "Київметробуд" подав позов до КП "Київський метрополітен" про внесення змін до договору про будівництво вищезгаданої ділянки метро в частині перенесення термінів введення об’єкта до 12 травня 2023 року, а терміну дії договору – до 16 червня 2023 року.
URL: https://itta.info/odeska-kompaniya-vidk ... 2023-roku/
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
- KuzyaCat
- Начальник депо
- Сообщения: 1162
- Зарегистрирован: 11 июл 2009, 16:03
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Метро на Виноградаре
думаю, что результатом всех этих корректировок станет упрощение проекта с отказом от строительства вилки.
-
- Крыса рельсовая
- Сообщения: 52
- Зарегистрирован: 24 мар 2021, 20:44
- Откуда: Харків
Re: Метро на Виноградаре
Как бы кому там не хотелось, а строительство метро, мостов, развязок в Киеве будет продолжено
Re: Метро на Виноградаре
Так, буде продовжено. Але тільки після того, як всі казнокради будуть у в'язниці та в них конфіскують все награбоване!
Re: Метро на Виноградаре
Фрагмент інтерв'ю ТСН Миколи Поворозника, першого заступника голови КМДА, про можливе продовження будівництва метро, і не тільки
Автор О. Марущак 16:22, 11.01.23
- Точилося багато розмов стосовно будівництва метро на Виноградар. Що насправді відбувається з цим довоєнним проєктом міста і чи є шанс, що роботи із будівництва метро відновляться?
Місто не відмовилось і не відмовляється від проєктів, які були заплановані до війни. Роботи з будівництву метрополітену на Виноградар будуть продовжені. Також будуть продовжені роботи з оновлення інфраструктури, а це мости, транспортні розв’язки, школи, дитсадочки, парки, лікарні. Все це ми обов’язково будемо робити.
- Але вже після перемоги?
Ні, не зовсім так. Є такі об’єкти, які не можуть чекати. Їх потрібно підтримувати в належному стані, щоб це не привело до руйнації. Наприклад, розриті тунелі метрополітену, вони можуть просто обвалитися. Тому потрібно проводити роботи, аби зберегти у робочому стані те, що ми вже побудували на даний момент.
Автор О. Марущак 16:22, 11.01.23
- Точилося багато розмов стосовно будівництва метро на Виноградар. Що насправді відбувається з цим довоєнним проєктом міста і чи є шанс, що роботи із будівництва метро відновляться?
Місто не відмовилось і не відмовляється від проєктів, які були заплановані до війни. Роботи з будівництву метрополітену на Виноградар будуть продовжені. Також будуть продовжені роботи з оновлення інфраструктури, а це мости, транспортні розв’язки, школи, дитсадочки, парки, лікарні. Все це ми обов’язково будемо робити.
- Але вже після перемоги?
Ні, не зовсім так. Є такі об’єкти, які не можуть чекати. Їх потрібно підтримувати в належному стані, щоб це не привело до руйнації. Наприклад, розриті тунелі метрополітену, вони можуть просто обвалитися. Тому потрібно проводити роботи, аби зберегти у робочому стані те, що ми вже побудували на даний момент.
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
Re: Метро на Виноградаре
Опитування в "Київ Цифровий" щодо назви станції метро на Виноградарі :
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...