Хз, ніде інфи немає. За логікою, там мали би колійні роботи початись. Але Тоцький мовчить, сайт лежить.
С января 2022 года там ничего не происходит. Даже не знаю, откуда надежда, что должно быть как-то иначе.
Подрядчик де-факто умер, городской власти примерно фиолетово. Невнятные попытки вернуть через суд хоть часть денег в бюджет, которые были еще год назад, настолько "активно" продвигаются вперед, что это больше напоминает саботаж. Один из исков не пошел в работу только лишь потому, что истец (КП КМ) неверно оформил документы. Повторной их подачи просто не было
С января 2022 года там ничего не происходит. Даже не знаю, откуда надежда, что должно быть как-то иначе.
Подрядчик де-факто умер, городской власти примерно фиолетово. Невнятные попытки вернуть через суд хоть часть денег в бюджет, которые были еще год назад, настолько "активно" продвигаются вперед, что это больше напоминает саботаж. Один из исков не пошел в работу только лишь потому, что истец (КП КМ) неверно оформил документы. Повторной их подачи просто не было
О, так це ж уже інфа, у крайньому разі для мене, дякую! Я так зрозумів, можна не просто констатувати заморожування об'єкту, а те, що на нього тупо забили. Жаль, такий інфраструктурний проект, і війна ІМХО тут ні до чого. Мікрорайонам же війна не заважає рости. Знаю, знаю, то різні замовники/джерела фінансування. А шуму скільки було...
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
Ну, почекаєм ще результати розгляду петиції (форумчани, ви ж її підписали?))) )
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
Господарський суд міста Києва за невиконання умов договору про першу чергу будівництва дільниці Сирецько-Печерської лінії метрополітену стягнув з АТ «Київметробуд» на користь територіальної громади міста 139 090 410,96 гривень.
Як зазначив заступник міського голови – секретар Київської міської ради Володимир Бондаренко, Київська міська прокуратура звернулась до Господарського суду міста Києва із позовною заявою про стягнення з АТ «Київметробуд» 183 461 133,57 гривень в інтересах Київської міської ради та КП «Київський метрополітен».
«За результатами проведеної процедури публічної закупівлі між КП «Київський метрополітен» та АТ «Київметробуд» у 2018 році було укладено договір будівельного підряду. Акціонерне товариство зобов’язалось виконати будівельні роботи, а саме першу чергу будівництва дільниці Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції «Сирець» на житловий масив Виноградар із електродепо в Подільському районі. Фінансування робіт здійснювалось за рахунок коштів бюджету міста Києва. Частину отриманих за договором коштів акціонерне товариство використало не за цільовим призначенням та з метою отримання прибутку. У зв’язку з цим прокурор просив суд стягнути з відповідача 139 090 410,96 гривень безпідставно набутих коштів та 44 370 722,61 гривень відсотків за користування коштами», – розповів Володимир Бондаренко.
Заступник міського голови – секретар Київської міської ради додав, що суд частково задовольнив вимоги прокурора. Орієнтовно рішення набуде чинності на початку грудня 2022 року.
В районі відгалуження тунелів у бік майбутніх станцій Виноградар і Маршала Гречка здається, будмайданчик показує ознаки життя. Освітлення котловану плюс движ вище по Межовій у бік вул. Полкової дають надію на хоча би 1-змінне відновлення робіт...
Вложения
Дільниця №213.
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
В районі відгалуження тунелів у бік майбутніх станцій Виноградар і Маршала Гречка здається, будмайданчик показує ознаки життя. Освітлення котловану плюс движ вище по Межовій у бік вул. Полкової дають надію на хоча би 1-змінне відновлення робіт...
Оптимізм це чудово, але давайте погодимося, що у найближчі 5-7 років будівництво відновити не вдасться, та й то при умові, що Мордор протягом 1-2 років припинить війну і відведе війська до міжнародно визнаних, в т.ч. і Мордором, кордонів.
Навпаки, це зможуть використовувати як укриття, тому всі підземні будівництва є найбільш перспективними під час війни.
Ну як на мене ступінь готовності споруд дільниці така що є можливість переглянути проект для забезпечення захисту станцій від попадання балістичної ракети з БЧ потужністю єквівалентною 1000 кг тротилу.
а какой смысл в мелком заложении это все делать? от осколков и так спасут, а от прмямого попадания - колонны сложаться. Ну и в принципе о метро как ГО - максимум который был в марте - это поилка и через почти неделю - открытые туалеты, а не "экскурсия к унитазу раз в 4 часа для ограниченной группы жаждущих экскурсантов". все.
Не про метро как ГО, а про укрытия, которые после войны могут быть использованы для метро. И укрытия - не столько станции, сколько тоннели. И не только для людей, проведения всяких безопасных собраний, но и для разных ценностей.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
"проект для забезпечення захисту станцій від попадання" - тут VOVA_H ни про тонели, ни про отдельные укрытия не писал. Усиление станции без углубления (а оно уже невозможно) - это просто дополнительный блин бетона сверху с металлоизолом. просто выбросить деньги.
"проект для забезпечення захисту станцій від попадання" - тут VOVA_H ни про тонели, ни про отдельные укрытия не писал. Усиление станции без углубления (а оно уже невозможно) - это просто дополнительный блин бетона сверху с металлоизолом. просто выбросить деньги.
По перше я писав 1000кг., а не кт, тобто це звичайний заряд, типу з
Іскандера з запасом на виріст.
От якраз тюфяк на відстані кількох метрів вирішив би проблему захисту від фугасної БЧ, за умови укріплення конструкцій станцій.
Про захист від проникаючої БЧ при мілкому заляганні я не говорю, також як і про посилення захисту від близького ядерного вибуху.