Страница 5 из 6

Re: Колея

Добавлено: 29 ноя 2021, 21:03
Sinoptik
Хочеш сказати, ця така раковина існує вже рік чи два ?

Re: Колея

Добавлено: 01 дек 2021, 11:31
Klovsky
Не конкретно ця, але ось де я вже бачив раніше (початок на 35:21):

Re: Колея

Добавлено: 01 дек 2021, 13:03
dimentiy
Эксперты, прости господи... Летают 100 км/ч, ага.

Re: Колея

Добавлено: 01 дек 2021, 14:02
tov_tob
Могу точно сказать, что таких раковин (в основном поменьше размером) по метро очень много. Преимущественно они в кривых и гремят. Насколько это (не)нормальное состояние для рельс - ничего не могу сказать.

Re: Колея

Добавлено: 01 дек 2021, 14:29
Yaroslav
tov_tob писал(а):
01 дек 2021, 14:02
Могу точно сказать, что таких раковин (в основном поменьше размером) по метро очень много. Преимущественно они в кривых и гремят. Насколько это (не)нормальное состояние для рельс - ничего не могу сказать.
Це дефекти виготовлення рельси рейки?

Re: Колея

Добавлено: 01 дек 2021, 15:17
VOVA_H
Yaroslav писал(а):
01 дек 2021, 14:29
Це дефекти виготовлення рельси?
Ну якщо я не помиляюсь то це заводський брак, порушення технології закалки, в колійників є альбом дефектів рейок, там це позначається як малюнок 17.2., або 11.2., там є нюанси іменно по цьому фото, а я не колійник. Підлягають заміні в плановому порядку, на дрібні можна не зважати, а далі йдуть обмеження швидкості руху, при глибині 3-4мм швидкість обмежують якраз 100км/год.), глибше - швидкість ще менша.
Все це відноситься до залізниці, як працюють закони фізики під землею я незнаю))

Re: Колея

Добавлено: 01 дек 2021, 15:24
Yaroslav
VOVA_H писал(а):
01 дек 2021, 15:17
Yaroslav писал(а):
01 дек 2021, 14:29
Це дефекти виготовлення рельси?
Ну якщо я не помиляюсь то це заводський брак, порушення технології закалки, в колійників є альбом дефектів рейок, там це позначається як малюнок 17.2., або 11.2., там є нюанси іменно по цьому фото, а я не колійник. Підлягають заміні в плановому порядку, на дрібні можна не зважати, а далі йдуть обмеження швидкості руху, при глибині 3-4мм швидкість обмежують якраз 100км/год.), глибше - швидкість ще менша.
Все це відноситься до залізниці, як працюють закони фізики під землею я незнаю))
Зараз часто зварюють вже вкладені рельси, невже такі дефекти не ремонтують без заміни?

Re: Колея

Добавлено: 01 дек 2021, 16:27
Юрик
Ну так определились где это?
Там и пикеты видно и тип тоннеля...

Re: Колея

Добавлено: 01 дек 2021, 17:23
VOVA_H
Yaroslav писал(а):
01 дек 2021, 15:24
Зараз часто зварюють вже вкладені рельси, невже такі дефекти не ремонтують без заміни?
Незнаю, аде наверху спроб наварити на такі дефекти (поза стиками) на головних коліях я не бачив.
Тут як на мене є питання: якщо дефект закалки рейок, то де гарантія що воно далі не буд кришитися по всій рейці і як на це вплине процес наварки.

Re: Колея

Добавлено: 02 дек 2021, 10:56
TANK
Юрик писал(а):
01 дек 2021, 16:27
Ну так определились где это?
Там и пикеты видно и тип тоннеля...
на видео? в тупиках за КХ, насколько я понял.

Re: Колея

Добавлено: 02 дек 2021, 11:29
Klovsky
А на новейшем видео - около Арсенальной или?

Re: Колея

Добавлено: 02 дек 2021, 11:55
TANK
я его не смотрел и не искал.

Re: Колея

Добавлено: 02 дек 2021, 22:11
tov_tob
Klovsky писал(а):
02 дек 2021, 11:29
А на новейшем видео - около Арсенальной или?
Недалеко от стрелки №2 Крещатика.

Re: Колея

Добавлено: 26 дек 2021, 11:49
Бодрый
Сус усім метрофанатам передавав вітання. Дивитись з 13:25

Re: Колея

Добавлено: 27 дек 2021, 11:20
Klovsky
КП КМ "закрутить гайки" не на коліях, а закрутить їх всім бажаючим спокійно пройтися по нічному метро.
Навіщо це знімають, якщо це дасть "хайп" один раз, але потім ці вилазки закінчаться на дуже тривалий час? Поки вони просто знімали, їх не сильно чіпали, але коли починається такий фактично тиск на "недбалість" працівників, можна чекати ускладнень - можливих нових замків, датчиків, камер.
Вони ССЗБ.