Страница 1 из 2
Нумерация путей
Добавлено: 18 окт 2005, 17:56
Chrome
Для чего в московском метро была введена явная нумерация путей (т.е. на указателях на станциях)? Ведь до 70-х этого не было.
Есть ли в Киеве что-либо подобное?
Добавлено: 30 окт 2005, 18:51
Chrome
[+1 post for up]
Добавлено: 31 окт 2005, 01:20
sashman
Есть, на белых служебных дверках в торцах платформы, ведущих на путь, написано "I/II колія" (рядом со знаками "осторожно! высокое напряжение" и "вход воспрещен").
Re: Нумерация путей
Добавлено: 09 мар 2023, 23:03
Коржик
Кстати, отдельные товарищи в личном общении признаются, что не помнят нумерацию путей в КМ.
Дарю лайфхак.
В Киеве первый путь всегда из центра в электродепо.
Не благодарите.
Re: Нумерация путей
Добавлено: 27 сен 2023, 12:50
TANK
в целом это и на жд так же
Re: Нумерация путей
Добавлено: 27 сен 2023, 14:16
ЛиС
Ні, там інший принцип. Географічний. А на станціях одноколійних ділянок головною колією може бути як 1 так і 2, а інколи навіть і 3.
Re: Нумерация путей
Добавлено: 27 сен 2023, 14:37
Коржик
ЛиС писал(а): ↑27 сен 2023, 14:16
Ні, там інший принцип. Географічний. А на станціях одноколійних ділянок головною колією може бути як 1 так і 2, а інколи навіть і 3.
Географический это как?
Re: Нумерация путей
Добавлено: 27 сен 2023, 16:49
ЛиС
Умовно - зі сходу на захід і з півночі на південь - непарний напрямок, навпаки - парний. Причому непарний напрямок вважається пріоритетним. Ну а на станціях двоколійних ділянок як правило 1 колія - продовження непарної колії перегону, 2 - парної.
Re: Нумерация путей
Добавлено: 27 сен 2023, 17:21
Коржик
ЛиС писал(а): ↑27 сен 2023, 16:49
Умовно - зі сходу на захід і з півночі на південь - непарний напрямок, навпаки - парний. Причому непарний напрямок вважається пріоритетним. Ну а на станціях двоколійних ділянок як правило 1 колія - продовження непарної колії перегону, 2 - парної.
Ясно. Спасибо.
В метро ещё так-сяк по-любительски разбираюсь.
В железке не силён.
Re: Нумерация путей
Добавлено: 27 сен 2023, 19:59
TANK
ЛиС писал(а): ↑27 сен 2023, 16:49
Умовно - зі сходу на захід і з півночі на південь - непарний напрямок, навпаки - парний. Причому непарний напрямок вважається пріоритетним. Ну а на станціях двоколійних ділянок як правило 1 колія - продовження непарної колії перегону, 2 - парної.
И чем это противоречит номерации "юго-западной ЖД" (упокой ее память) для вообще ВСЕХ ТЧ, с учетом нулевого пикета (центра) в маскве? Едешь в "центр" - 2 путь, домой "из центра" - по первому. Все то же самое, просто на карту нужно смотреть "шырше"
Re: Нумерация путей
Добавлено: 27 сен 2023, 20:49
ЛиС
Наприклад тим, що якщо брати далі за москву то там буде протилежний варіант - з "центру" - 2 колія, в "центр" - 1. Так само з того ж таки с-петербургу "на москву" буде 1 колія, "з москви" 2. А якщо змінять відлік кілометражу з Києва то напрямок(парний/непарний) ніхто міняти не буде, і знову таки буде в "центр" зі сходу 1 колія, з "центру" 2, це якщо східний та південний напрямки брати. Так що тут все-таки географія, а не прив'язка до умовного центру. І відносно "всіх ТЧ" - як мінімум для ТЧ Чернігів на ділянках Горностаївка-Чернігів і Семиходи-Чернігів це правило(в депо по 1 колії) не працює. Це перше, що згадав.Так що да, дійсно
TANK писал(а): ↑27 сен 2023, 19:59
просто на карту нужно смотреть "шырше"
Re: Нумерация путей
Добавлено: 27 сен 2023, 22:49
TANK
ЛиС, твою дивизию со смайликом)))))), ЮЗЖД - это не вся ри и ссср, депо Чернигов - еще и столетия не отпраздновало, обычная проходная станция с разьездом, а бывшее основное ТЧ - Снов - все как раз очень даже в правилах.
Но да, ты прав, уговорил - так что перефразирую - не только на карту нужно смотреть "шырше", но и на историю - "глыбше"!
Re: Нумерация путей
Добавлено: 28 сен 2023, 00:10
ЛиС
До чого тут історія? Хоча так, можна вважати, що для ПЗз так історично склалося, що умовний "центр" розташований на сході. Але це аж ніяк не працює для
TANK писал(а): ↑27 сен 2023, 12:50
в целом это и на жд так же
Ще раз. В
цілому на залізниці географічний принцип, а не прив'язка до депо. Не подобається Чернігів - є депо південних напрямків. ім.Шевченка піде? Рік заснування 1876. Умовний "центр" - Фастів, напрямок руху - непарний, причому аж до самого Фастова. А якщо користуватися твоєю логікою, то мав би бути парний.
Якщо в КМ на всіх лініях непарний завжди з центра в депо, то прив'язка саме до депо. Бо географічний принцип в такому випадку буде справедливий лише для СПЛ
Re: Нумерация путей
Добавлено: 28 сен 2023, 10:54
TANK
ладно, уговорил - исключения только подтверждают правило!
Re: Нумерация путей
Добавлено: 28 сен 2023, 12:43
ЛиС
Он воно що! Виходить на курсі ОКЗ(ОКЖД) і більш "розгорнутому" предметі "Залізничні станції та вузли" в купі з транспортною географією брешуть. Бо у всіх залізничних навчальних закладах викладачі завжди розказують саме про географічний принцип нумерації, а не прив'язку "депо-центр". "...а мужики то не знають!"