Сырецко-Печерская
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9316
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
Парковка Novus на Бажана рядом со ст. м. Славутич
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
А свежие ли фото работ на Теличке?
На сайте Метробуда в разделе "Хімічне закріплення грунтів на окремих ділянках Сирецько-Печерській та Куренівсько-Червоноармійский лініях Київського метрополітену"
Все фото сразу (зеркало):
http://cubeupload.com/codes/7993ea
На сайте Метробуда в разделе "Хімічне закріплення грунтів на окремих ділянках Сирецько-Печерській та Куренівсько-Червоноармійский лініях Київського метрополітену"
Все фото сразу (зеркало):
http://cubeupload.com/codes/7993ea
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- tov_tob
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12165
- Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
- Откуда: Город на трех холмах
- Контактная информация:
Как оказалось, работы начались еще в сентябре и идут сейчас в основном в районе Телички-Выдубичей.
Хімічного закріплення грунтів на окремих ділянках перегінних тунелів мілкого закладання:
1.Сирецько-Печерської лінії від ст.«Видубичі» до ст.«Харківська», у т.ч.:
1.1 під тунелями:
- ст.«Видубичі» - ст.«Славутич» (ПК 187+80,00 - ПК 192+00,00).
1.2 навколо тунелів:
- ст.«Видубичі» - ст.«Славутич» (ПК 179+00,00 - ПК 192+00,00);
-ст.«Позняки» - ст.«Харківська» (ПК 234+00,00 - ПК 245+50,00);
-ст.«Славутич» - ст.«Осокорки» (ПК 211+33,00 - ПК 219+42,00);
-ст.«Осокорки» - ст.«Позняки» (ПК 226+65,00 - ПК 232+20,00).
2. Куренівсько-Червоноармійської лінії від станції «Героїв Дніпра» до станції «Контрактова площа», у т.ч.:
2.1 під тунелями:
-ст.«Т.Шевченка» - ст.«Петрівка» (ПК 159+46,00 - ПК 165+26,00).
2.2 навколо тунелів:
-ст.«Т.Шевченка» - ст.«Петрівка» (ПК 159+46,00 - ПК 167+86,00);
-ст.«Контрактова площа» - ст.«Т.Шевченка»(ПК 150+00,0-ПК 152+00,0);
-ст.«Мінська» - ст.«Героїв Дніпра» (ПК 209+77,50 - ПК 211+82,00).
1. По Сирецько-Печерській лінії:
Загальна довжина ділянки - 4234,0 м.п.;
Глибина ділянки - 5,5 – 10,6 м;
Кількість свердловин – 7024 шт.;
Крок свердловин:
- вздовж тунелів – 1,2 м;
- під тунелями – 2,0м;
Об’єм закріпленого грунту – 54408,0 м³;
Висота закріпленого грунтового масиву:
- вздовж тунелів - 4,7 - 5,7 (м);
- під тунелями - 1,0 (м).
Ширина закріпленого грунту:
- вздовж тунелів - 1,4 м;
- під тунелями – 5,6 м.
2. По Куренівсько-Червоноармійської лінії:
Загальна довжина ділянки – 1824,3 м.п.;
Глибина ділянки – 8,5 – 12,0 м;
Кількість свердловин – 5019 шт.;
Крок свердловин:
- вздовж тунелів – 1,2 м;
- під тунелями – 2,0 м.
Об’єм закріпленого грунту – 64887,0 м³;
Висота закріпленого грунтового масиву:
- вздовж тунелів – 5,7 – 6,7 (м);
- під тунелями – 1,0 – 1,5 (м).
Ширина закріпленого грунту:
- вздовж тунелів – 1,4 м;
- під тунелями – 6,5 м.
Хімічного закріплення грунтів на окремих ділянках перегінних тунелів мілкого закладання:
1.Сирецько-Печерської лінії від ст.«Видубичі» до ст.«Харківська», у т.ч.:
1.1 під тунелями:
- ст.«Видубичі» - ст.«Славутич» (ПК 187+80,00 - ПК 192+00,00).
1.2 навколо тунелів:
- ст.«Видубичі» - ст.«Славутич» (ПК 179+00,00 - ПК 192+00,00);
-ст.«Позняки» - ст.«Харківська» (ПК 234+00,00 - ПК 245+50,00);
-ст.«Славутич» - ст.«Осокорки» (ПК 211+33,00 - ПК 219+42,00);
-ст.«Осокорки» - ст.«Позняки» (ПК 226+65,00 - ПК 232+20,00).
2. Куренівсько-Червоноармійської лінії від станції «Героїв Дніпра» до станції «Контрактова площа», у т.ч.:
2.1 під тунелями:
-ст.«Т.Шевченка» - ст.«Петрівка» (ПК 159+46,00 - ПК 165+26,00).
2.2 навколо тунелів:
-ст.«Т.Шевченка» - ст.«Петрівка» (ПК 159+46,00 - ПК 167+86,00);
-ст.«Контрактова площа» - ст.«Т.Шевченка»(ПК 150+00,0-ПК 152+00,0);
-ст.«Мінська» - ст.«Героїв Дніпра» (ПК 209+77,50 - ПК 211+82,00).
1. По Сирецько-Печерській лінії:
Загальна довжина ділянки - 4234,0 м.п.;
Глибина ділянки - 5,5 – 10,6 м;
Кількість свердловин – 7024 шт.;
Крок свердловин:
- вздовж тунелів – 1,2 м;
- під тунелями – 2,0м;
Об’єм закріпленого грунту – 54408,0 м³;
Висота закріпленого грунтового масиву:
- вздовж тунелів - 4,7 - 5,7 (м);
- під тунелями - 1,0 (м).
Ширина закріпленого грунту:
- вздовж тунелів - 1,4 м;
- під тунелями – 5,6 м.
2. По Куренівсько-Червоноармійської лінії:
Загальна довжина ділянки – 1824,3 м.п.;
Глибина ділянки – 8,5 – 12,0 м;
Кількість свердловин – 5019 шт.;
Крок свердловин:
- вздовж тунелів – 1,2 м;
- під тунелями – 2,0 м.
Об’єм закріпленого грунту – 64887,0 м³;
Висота закріпленого грунтового масиву:
- вздовж тунелів – 5,7 – 6,7 (м);
- під тунелями – 1,0 – 1,5 (м).
Ширина закріпленого грунту:
- вздовж тунелів – 1,4 м;
- під тунелями – 6,5 м.
Здесь могла быть моя подпись...
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Здесь сегодня: место на Викимапии - http://goo.gl/FJ5Yqgtov_tob писал(а): Хімічне закріплення грунтів на окремих ділянках перегінних тунелів мілкого закладання:
1.Сирецько-Печерської лінії від ст.«Видубичі» до ст.«Харківська», у т.ч.:
1.2 навколо тунелів:
-ст.«Позняки» - ст.«Харківська» (ПК 234+00,00 - ПК 245+50,00);
Оборудование есть, охрана тоже (за кадром). Только охрана ли это метростроя, либо автостоянки, непонятно. По виду оборудования сложно сказать, насколько интенсивно идут работы.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
На Сирецько-Печерській лінії зняті обмеження по швидкості
У столичному метрополітені продовжуються роботи з хімічного закріплення грунтів. Однією з найскладніших ділянок через специфіку рельєфу та перенасичення підземними водами від станції «Видубичі» до станції «Харківська».
Для ліквідації просадок у другому кварталі 2016 року було обладнано 2280 необхідних свердловин. Вартість робіт склала 38,7 мільйонів гривень.
Після проведення робіт та підтвердження стабілізації стану споруд були відмінені довгострокові обмеження швидкості руху поїздів на відрізку станція «Видубичі» - станція «Славутич». Також завершено укріплення від станції «Осокорки» до станції «Позняки».
Зараз розпочато роботи на ділянці станція «Позняки» - станція «Харківська».
http://www.metro.kiev.ua/node/5233
У столичному метрополітені продовжуються роботи з хімічного закріплення грунтів. Однією з найскладніших ділянок через специфіку рельєфу та перенасичення підземними водами від станції «Видубичі» до станції «Харківська».
Для ліквідації просадок у другому кварталі 2016 року було обладнано 2280 необхідних свердловин. Вартість робіт склала 38,7 мільйонів гривень.
Після проведення робіт та підтвердження стабілізації стану споруд були відмінені довгострокові обмеження швидкості руху поїздів на відрізку станція «Видубичі» - станція «Славутич». Також завершено укріплення від станції «Осокорки» до станції «Позняки».
Зараз розпочато роботи на ділянці станція «Позняки» - станція «Харківська».
http://www.metro.kiev.ua/node/5233
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Интересные подробности о тоннелях у ЗВ. Пока только хотят проводить проектные работы. Но затем хотят закрывать тоннель на ночной капремонт, если всё сложится нормально.
Весь файл: http://docdro.id/r5v8SoX
Тендер: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2016-11-29-000916-a/
Весь файл: http://docdro.id/r5v8SoX
Тендер: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2016-11-29-000916-a/
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт