Страница 63 из 66

Добавлено: 20 фев 2016, 09:02
dimentiy
Парковка Novus на Бажана рядом со ст. м. Славутич

Добавлено: 20 фев 2016, 09:58
Klovsky

Добавлено: 21 фев 2016, 00:55
tov_tob
Скорее всего свежие.
Во-первых, явно обновился сайт, во-вторых, рядом с Теличкой я такого ранее не замечал.
Если работы сразу по нескольким участкам идут, то это очень и очень радует.

Добавлено: 21 фев 2016, 13:45
VOVA_H
tov_tob писал(а):Скорее всего свежие.
Если работы сразу по нескольким участкам идут, то это очень и очень радует.
Ну так при двозначній інфляції будь які роботи вигідно виконувати якнайшвидше:
1- вони обійдуться дешевше
2- можна буде швидне виставити рахунок до оплати

Добавлено: 22 фев 2016, 23:25
tov_tob
Как оказалось, работы начались еще в сентябре и идут сейчас в основном в районе Телички-Выдубичей.

Хімічного закріплення грунтів на окремих ділянках перегінних тунелів мілкого закладання:
1.Сирецько-Печерської лінії від ст.«Видубичі» до ст.«Харківська», у т.ч.:
1.1 під тунелями:
- ст.«Видубичі» - ст.«Славутич» (ПК 187+80,00 - ПК 192+00,00).
1.2 навколо тунелів:
- ст.«Видубичі» - ст.«Славутич» (ПК 179+00,00 - ПК 192+00,00);
-ст.«Позняки» - ст.«Харківська» (ПК 234+00,00 - ПК 245+50,00);
-ст.«Славутич» - ст.«Осокорки» (ПК 211+33,00 - ПК 219+42,00);
-ст.«Осокорки» - ст.«Позняки» (ПК 226+65,00 - ПК 232+20,00).
2. Куренівсько-Червоноармійської лінії від станції «Героїв Дніпра» до станції «Контрактова площа», у т.ч.:
2.1 під тунелями:
-ст.«Т.Шевченка» - ст.«Петрівка» (ПК 159+46,00 - ПК 165+26,00).
2.2 навколо тунелів:
-ст.«Т.Шевченка» - ст.«Петрівка» (ПК 159+46,00 - ПК 167+86,00);
-ст.«Контрактова площа» - ст.«Т.Шевченка»(ПК 150+00,0-ПК 152+00,0);
-ст.«Мінська» - ст.«Героїв Дніпра» (ПК 209+77,50 - ПК 211+82,00).

1. По Сирецько-Печерській лінії:
Загальна довжина ділянки - 4234,0 м.п.;
Глибина ділянки - 5,5 – 10,6 м;
Кількість свердловин – 7024 шт.;
Крок свердловин:
- вздовж тунелів – 1,2 м;
- під тунелями – 2,0м;
Об’єм закріпленого грунту – 54408,0 м³;
Висота закріпленого грунтового масиву:
- вздовж тунелів - 4,7 - 5,7 (м);
- під тунелями - 1,0 (м).
Ширина закріпленого грунту:
- вздовж тунелів - 1,4 м;
- під тунелями – 5,6 м.
2. По Куренівсько-Червоноармійської лінії:
Загальна довжина ділянки – 1824,3 м.п.;
Глибина ділянки – 8,5 – 12,0 м;
Кількість свердловин – 5019 шт.;
Крок свердловин:
- вздовж тунелів – 1,2 м;
- під тунелями – 2,0 м.
Об’єм закріпленого грунту – 64887,0 м³;
Висота закріпленого грунтового масиву:
- вздовж тунелів – 5,7 – 6,7 (м);
- під тунелями – 1,0 – 1,5 (м).
Ширина закріпленого грунту:
- вздовж тунелів – 1,4 м;
- під тунелями – 6,5 м.

Добавлено: 27 июн 2016, 10:18
Klovsky
tov_tob писал(а): Хімічне закріплення грунтів на окремих ділянках перегінних тунелів мілкого закладання:
1.Сирецько-Печерської лінії від ст.«Видубичі» до ст.«Харківська», у т.ч.:

1.2 навколо тунелів:

-ст.«Позняки» - ст.«Харківська» (ПК 234+00,00 - ПК 245+50,00);
Здесь сегодня: место на Викимапии - http://goo.gl/FJ5Yqg

Изображение

Оборудование есть, охрана тоже (за кадром). Только охрана ли это метростроя, либо автостоянки, непонятно. По виду оборудования сложно сказать, насколько интенсивно идут работы.

Добавлено: 30 июн 2016, 14:43
KuzyaCat
Интересно, когда это метрополитен успел разжиться суммой, необходимой на укрепление грунтов? Даже во времена стабильности жаловались на недостаток средств, а тут, в кризис, вдруг такая активность.

Добавлено: 12 июл 2016, 05:25
KuzyaCat
Сегодня впервые за 10 лет от Выдубичей в сторону Славутича ехали гораздо быстрее, чем 40 км в час.

Добавлено: 12 июл 2016, 08:05
Dimon
Это радует!

:offtopic:
P.S. Между Тараса Шевченка и Петровка тоже стали быстрее ездить.

Добавлено: 14 июл 2016, 23:06
Бодрый
На Сирецько-Печерській лінії зняті обмеження по швидкості

У столичному метрополітені продовжуються роботи з хімічного закріплення грунтів. Однією з найскладніших ділянок через специфіку рельєфу та перенасичення підземними водами від станції «Видубичі» до станції «Харківська».

Для ліквідації просадок у другому кварталі 2016 року було обладнано 2280 необхідних свердловин. Вартість робіт склала 38,7 мільйонів гривень.

Після проведення робіт та підтвердження стабілізації стану споруд були відмінені довгострокові обмеження швидкості руху поїздів на відрізку станція «Видубичі» - станція «Славутич». Також завершено укріплення від станції «Осокорки» до станції «Позняки».

Зараз розпочато роботи на ділянці станція «Позняки» - станція «Харківська».
http://www.metro.kiev.ua/node/5233

Добавлено: 20 июл 2016, 09:38
Бодрый
KuzyaCat писал(а):Сегодня впервые за 10 лет от Выдубичей в сторону Славутича ехали гораздо быстрее, чем 40 км в час.
Ехал в понедельник. Так такое впечатление, словно летели )

Добавлено: 12 окт 2016, 03:40
KuzyaCat
Недолго музыка играла. Похоже, снова появились какие-то проблемы, так как скорость движения немного снизили, причем не только на участке Выдубичи - Славутич, но и от Лукьяновской до Золотых ворот.

Добавлено: 13 окт 2016, 22:50
Dimon
А также между Золотыми Воротами и Дворцом Спорта.

Зато на Южном мосту рельсы заменили! Нет уже гула, шума и вибрации.

Добавлено: 14 окт 2016, 23:19
KuzyaCat
Dimon писал(а):А также между Золотыми Воротами и Дворцом Спорта.
А вот это действительно странно.

Добавлено: 09 дек 2016, 18:04
Klovsky
Интересные подробности о тоннелях у ЗВ. Пока только хотят проводить проектные работы. Но затем хотят закрывать тоннель на ночной капремонт, если всё сложится нормально.

ИзображениеИзображение

Весь файл: http://docdro.id/r5v8SoX

Тендер: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2016-11-29-000916-a/