Официальный сайт Киевского метрополитена
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Історія метро — від першої ідеї до першої черги
<Під естакадою станції „Дніпро” побудували унікальне обертове коло залізничний поворотний круг>
<Як правило, в один рік вводилися дві-три станції метрополітену: „Політехнічний інститут” та „Завод Більшовик” (нині „Шулявська”) (1963), „Гідропарк”, „Лівобережна” та „Дарниця (1965), „Комсомольська” (нині „Чернігівська”) (1968), „Жовтнева” (нині „Берестейська”), „Нивки” та „Святошино” (нині „Святошин”) (1971), „Піонерська” (нині „Лісова”) (1979), „Ленінська” (нині „Театральна”) (1987), „Житомирська” та „Академмістечко” (2003).
З 1976 року розпочато експлуатацію першої дільниці нової Куренівсько-Червоноармійської лінії зі станціями „Площа Жовтневої революції Калініна” (нині „Майдан Незалежності”), „Поштова площа”, „Червона площа” (нині „Контрактова площа”). А вже 1980 року були введені станції „Тараса Шевченка”, „Петрівка” та „Проспект Корнійчука” (нині „Оболонь”), через рік – „Республіканський стадіон” та „Площа Льва Толстого” (1981), ще через два роки рік – „Мінська” та „Героїв Дніпра” (1983 1982), а ще через два – „Червоноармійська” (нині „Палац Україна”) та „Дзержинська” (нині „Либідська”) (1984).
1989 року було відкрито рух на третій лінії – Сирецько-Печерській – зі станціями „Золоті ворота”, „Палац спорту”, „Мечнікова” «Мечникова» (нині „Кловська”). Поступово лінія поповнювалася новими станціями: „Видубичі” та „Дружби народів” (1991), „Славутич” та „Осокорки” (1992), „Позняки” та „Харківська” (1994), „Лук’янівська” (1996), „Печерська” (1997), „Дорогожичі” (2000), „Сирець” (2004), „Бориспільська” (2005), „Вирлиця” (2006), «Червоний хутір» (2008).>
[hr]
Вокзальна
<облицьовані казахстанським мармуром Коелга> — географию отменили? Или Челябинскую область РФ подарили казахам?
<освітлюються люмінісцентними групами по 16 ламп у кожній> — математику тоже отменили?
[hr]
Лук’янівська
Дехтярівську Дегтярівську
[hr]
Видубичі
<залізничної станції "Видубичі"> <залізничних платформ Видубичі та Видубичі-Трипільскі> — без кавычек
[hr]
Вагони типу Є та іх модифікації
Добавить информацию о вагонах Ем-501, Ема-502
Все-таки исправить ошибки.
[hr]
Поправить форматирование страниц станций «Університет», «Театральна», «Хрещатик», «Республіканський стадіон», «Палац «Україна» — большая ширина, в IE появляется горизонтальная полоса прокрутки
<Під естакадою станції „Дніпро” побудували унікальне обертове коло залізничний поворотний круг>
<Як правило, в один рік вводилися дві-три станції метрополітену: „Політехнічний інститут” та „Завод Більшовик” (нині „Шулявська”) (1963), „Гідропарк”, „Лівобережна” та „Дарниця (1965), „Комсомольська” (нині „Чернігівська”) (1968), „Жовтнева” (нині „Берестейська”), „Нивки” та „Святошино” (нині „Святошин”) (1971), „Піонерська” (нині „Лісова”) (1979), „Ленінська” (нині „Театральна”) (1987), „Житомирська” та „Академмістечко” (2003).
З 1976 року розпочато експлуатацію першої дільниці нової Куренівсько-Червоноармійської лінії зі станціями „Площа Жовтневої революції Калініна” (нині „Майдан Незалежності”), „Поштова площа”, „Червона площа” (нині „Контрактова площа”). А вже 1980 року були введені станції „Тараса Шевченка”, „Петрівка” та „Проспект Корнійчука” (нині „Оболонь”), через рік – „Республіканський стадіон” та „Площа Льва Толстого” (1981), ще через два роки рік – „Мінська” та „Героїв Дніпра” (1983 1982), а ще через два – „Червоноармійська” (нині „Палац Україна”) та „Дзержинська” (нині „Либідська”) (1984).
1989 року було відкрито рух на третій лінії – Сирецько-Печерській – зі станціями „Золоті ворота”, „Палац спорту”, „Мечнікова” «Мечникова» (нині „Кловська”). Поступово лінія поповнювалася новими станціями: „Видубичі” та „Дружби народів” (1991), „Славутич” та „Осокорки” (1992), „Позняки” та „Харківська” (1994), „Лук’янівська” (1996), „Печерська” (1997), „Дорогожичі” (2000), „Сирець” (2004), „Бориспільська” (2005), „Вирлиця” (2006), «Червоний хутір» (2008).>
[hr]
Вокзальна
<облицьовані казахстанським мармуром Коелга> — географию отменили? Или Челябинскую область РФ подарили казахам?
<освітлюються люмінісцентними групами по 16 ламп у кожній> — математику тоже отменили?
[hr]
Лук’янівська
Дехтярівську Дегтярівську
[hr]
Видубичі
<залізничної станції "Видубичі"> <залізничних платформ Видубичі та Видубичі-Трипільскі> — без кавычек
[hr]
Weather U. писал(а):Про подвижной состав - что именно интересует? Что нужно добавить? _Разумные_ предложения приветствуются
Вагони типу Є та іх модифікації
Добавить информацию о вагонах Ем-501, Ема-502
Все-таки исправить ошибки.
[hr]
Поправить форматирование страниц станций «Університет», «Театральна», «Хрещатик», «Республіканський стадіон», «Палац «Україна» — большая ширина, в IE появляется горизонтальная полоса прокрутки
Последний раз редактировалось AMY 15 ноя 2009, 12:46, всего редактировалось 4 раза.
Ошибка 404 порадовала:
http://www.metro.kiev.ua/index.php?q=im ... /popup/386
Диспетчер, вас понял... Но машина исправна!
http://www.metro.kiev.ua/index.php?q=im ... /popup/386
Диспетчер, вас понял... Но машина исправна!
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!
Официальный сайт Киевского метрополитена
Республіканський стадіон
Если интересно- есть фотография станции с белими светильниками с альбома "Київ архітектурний" и-во "Будівельник" 1987г.2144х1424 300п\д. 24б. JPEG 2.64Мб Кстати подпись под фотографией станции "Центральний стадіон" 1981р.
Если интересно- есть фотография станции с белими светильниками с альбома "Київ архітектурний" и-во "Будівельник" 1987г.2144х1424 300п\д. 24б. JPEG 2.64Мб Кстати подпись под фотографией станции "Центральний стадіон" 1981р.
Официальный сайт Киевского метрополитена
Можно выложить, но куда, я в интернете еще не гуру.AMY писал
Интересно очень и очень. Можно ли выложить в инет?
Подскажите куда выложить! Фотография 180\90мм вес 2.64Мб