Обзоры прессы

всё новое - хорошо забытое старое

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
Sinoptik
Пом. Админа
Пом. Админа
Сообщения: 11436
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Киев

Re: Обзоры прессы

Сообщение Sinoptik »

Я вже все пояснив. Досить смішних припущень.
А останню фразу інакше сприйняти неможливо.
ИзображениеС уважением,
Sinoptik

Аватара пользователя
sashman
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 7031
Зарегистрирован: 08 сен 2004, 21:05
Откуда: оттуда.
Контактная информация:

Re: Обзоры прессы

Сообщение sashman »

DFAW писал(а):
17 ноя 2020, 19:24
На рабочем месте спать нельзя, а комнаты отдыха могут быть и под землей.
Не могут, иначе б не парились с квартирами.
Кажется, именно из-за этого машинистов изгнали из рая — КО перенесли с «Гидропарка», там они вроде как-то под насыпью оказались, в недозволенном нормативами месте.
Океания всегда воевала с Ост-Азией

Аватара пользователя
Sinoptik
Пом. Админа
Пом. Админа
Сообщения: 11436
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Киев

Re: Обзоры прессы

Сообщение Sinoptik »

Тобто, чотири роки під насипом не були, а потів раптово вияснилось, що це незаконно ?
Все набагато-набагато простіше. Служба,на догоду якій друзяка-шавловський звільнив приміщення на "Лісовій", через той самий проміжок часу розчохлила, що їй заважають працювати вібрація і дикі е/м поля, і з''їхала.
Приміщення стояли порожні, і цех Експлуатації ТЧ-1 почав просити у начальника служби "Т" можливість повернутися з підземелля до сонця.
ИзображениеС уважением,
Sinoptik

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Обзоры прессы

Сообщение Бодрый »

Влада Києва прийняла рішення про роботу столичного метро під час локдауна

Локдаун, запланований на січень 2021 року не має на увазі зупинку громадського транспорту. Відповідно, київський метрополітен не стане винятком і продовжить працювати. Але! Влада Києва звернулася до громадян з важливим закликом.

Столичне метро під час посиленого карантину з 8 до 24 січня 2021 року працювати в звичайному режимі. При цьому, в КМДА розповіли, що в період локдауна проводитимуть посилену дезінфекцію всіх пасажирських зон метрополітену та рухомого складу. Але це не скасовує необхідність в дотриманні протиепідемічних правил.

Влада Києва закликає киян і гостей столиці користуватися підземним видом громадського транспорту тільки в крайніх випадках, коли це дійсно необхідно. Не забувати при цьому про необхідність носити захисні маски, дотримуватися соціальної дистанції і мити руки з милом відразу після повернення додому.

Ні в якому разі не слід виходити з дому, якщо з'явилися симптоми ГРВІ або ви відчули нездужання, щоб не наражати на небезпеку себе та інших людей.

Варто зазначити, що згідно зі статистикою Міністерства охорони здоров'я України, Київ за кількістю нових випадків зараження коронавірусом на добу є абсолютним лідером, випереджаючи дані по цілим областям.
https://kyiv.today.ua/russkij-vlasti-ki ... -lokdauna/
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Обзоры прессы

Сообщение Бодрый »

На 13 станціях столичного метро замінять поручні, що «поспішають»

Столичний метрополітен закупив 30 поручнів для ескалаторів.

У плановому порядку їх встановлять на 13 станціях, зокрема на «Контрактовій площі», «Виставковому центрі», «Либідській», «Палаці Україна», «Хрещатику», «Площі Льва Толстого», «Палаці Спорту», а також «Лук’янівській» та «Золотих воротах». Поручні поступово змінять протягом найближчих трьох місяців.

«Багато людей переконані, що поручень рухається швидше ескалатора, аби пасажир не заснув. Насправді ж поручні та сходи запускаються як єдиний механізм. Однак гума і метал мають різну густину. Тому з часом з’являється відхилення у швидкості руху. Допустима норма цього показника - два відсотки», - розповіли у Київському метрополітені.

Усього в київській підземці працює 122 ескалатори. Найдовший з них на станції «Хрещатик» має 743 сходинки.
https://vechirniy.kyiv.ua/news/47284/
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Re: Обзоры прессы

Сообщение Klovsky »

Вже не вперше КП КМ запускає інформацію про різну густину металу та гуми, що призводить до зміни швидкості. Щоправда, як конкретно це впливає, не пояснює. Жодної іншої згадки про таку причину в інтернеті не знайшов.
p.s. IMHO некоректно говорити, що замінять лише поручні, що поспішають, оскільки швидкість залежить не від зносу поручнів, а від зносу приводу.
Звісно, як правило, намагаються при капремонті замінити й приводні деталі, й поручні (якщо на це є підстави).
Наскільки мені відомо, якщо ескалаторні поручні поспішають, то приводні деталі (а саме, умовно кажучи, приводне колесо, що тягне поручень) є досить новими, на них не зносилася гумова прокладка. Тому діаметр цього колеса є більшим, ніж у більш зношеного колеса зі залишками старої гуми на ньому.
Отже, мабуть, слід очікувати, що замінять поручні, які відстають. Але десь могли нещодавно робити заміну колеса, тому там старі поручні можуть і поспішати.
Проте я можу і помилятися.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
FerrariF1racing
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 4139
Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская

Re: Обзоры прессы

Сообщение FerrariF1racing »

Метро Києва: як у складних умовах будують станції підземки
1 ЛЮТОГО 2021, 11:12
КАТЕРИНА НОВОСВІТНЯ


https://vechirniy.kyiv.ua/news/49067/

Як створювали метро у столиці, «Вечірньому Києву» розповіла людина, яка стала легендою. Киянин Віктор Володимирович Янікін понад півстоліття присвятив проєктуванню складних перегонів та станцій метрополітену. Він — багаторічний директор інституту «Київметропроект», а нині радник директора, Заслужений будівельник України, Лауреат державної премії України. У інтерв’ю для «Вечірки» Віктор Янікін пригадав головні віхи розбудови столичного метрополітену і розповів про те:

— наскільки складним є будівництво ліній метро
-як інженерам довелося боротися із вібрацією й шумом в підземці
-про вимоги до оформлення станцій
-про непросте узгодження проєктів у Москві за радянських часів
-про сучасну зміну стандартів і контроль за будівництвом

-Я прийшов на роботу в інститут «Київметропроект» по закінченні вишу у 1971 році, — згадує Віктор Янікін. — Тоді у столиці діяла лише ділянка одної лінії — від станції «Комсомольська» (нині «Чернігівська») до станції «Завод «Більшовик» (нині «Шулявська»). І в тому ж році відкрили її продовження до Святошина. Після цього, всі станції метрополітену, які запускали у Києві, проєктувалися і за моєї участі. Я тоді працював у відділі траси путі. З роками я став директором інституту «Київметропроект».


Віктор Янікін розповів, як будують метро у столиці
-Які найцікавіші і найскладніші у проєктуванні та будівництві станції у столиці?

-Їх дуже багато, адже в Києві і геологія і містобудівна ситуація дуже складні. Кожна станція індивідуальна і має свої особливості.

Може, найцікавішою була ділянка Оболонсько-Теремківської (колишньої Куренівсько-Червоноармійської) лінії від станції «Либідська». В свій час влада і метробудівці довго не наважувалися відновити прокладання лінії на Теремки. Адже геологічні та містобудівні умови від «Либідської» були дуже суворі. Потрібно було будувати у зоні впливу Либеді, виводити тунель з глибини на трасу мілкого закладення, пройти під залізницею, холодокомбінатом. Але тоді рішуче заявив свою позицію начальник «Київметробуду» Володимир Петренко. Були закуплені сучасні тонелепрохідницькі комплекси та почали швидко будувати.

В ті роки до Києва полюбляли заїжджати керівники московської мерії. От вони стоять десь у березні 2012 року над котлованом майбутньої, але ще порожньої станції «Іподром», і питають, коли ми запустимо тут поїзди. Їм відповідають, що у жовтні вже курсуватимуть. Нам не повірили, а восени приїхали подивитися.

Цю частину синьої гілки метро ми проєктували швидко, будували оригінально. Річ у тому, що на такій глибині у Києві метро ще не створювали. От, наприклад, щоби ввести в експлуатацію станцію «Виставковий центр», потрібно спорудити оборотні тупики, щоби поїзди могли повертатися. А місця для них під землею немає. Адже тут проспект Глушкова з щільним трафіком й величезна кількість магістральних комунікацій. Тоді ми вирішили зробити цей оборот … перед станцією — такого ще ніхто не робив.


Цікаві інженерні рішення впровадили біля станції «Виставковий центр»
-А як почали боротися з вібрацією від руху поїздів?

-На саме цій таки ділянці метрополітену, окрім мілкої проходки у слабких грунтах, ми застосували новітні конструкції, які гасять вібрацію від руху поїздів. Вібрація і шум метро завжди були незручними для щільно забудованих міст. Колись конструкції проти вібрації розробили вчені з Москви, які випробували у Києві. Ми вдосконалили цю конструкцію та встановили на Святошині. Проте вони дуже громіздкі й важкі, складні в обслуговуванні. Польські колеги запропонували нам сучасні, які застосовують також у Мадриді. Поляки своїм коштом на дослідній дільниці встановили під коліями на дистанції 200 метрів ряд пристроїв, розміром з канцелярську теку. Вони вироблені з бетону, а в середині заповнені спеціальною мастикою, яка гасить коливання, вібрацію. Виготовляються на заводі одразу з кріпленнями під рейки. Дуже зручні й прості. Далі ми всі путі такими конструкціями оснащували й були першими, потім їх застосовували у Казахстані, Мінську, Санкт-Пітербурзі.

На ділянці до Теремків тоді ми вперше застосували й технологію проти вібрації «стіна в ґрунті». При проєктуванні метро на Виноградар також про неї не забули. Проте нині є механізми, які дозволяють занурювати стіни на 50 метрів. Якщо наш інститут матиме змогу проєктувати другий вихід зі станції метро «Вокзальна», там доведеться робити «стіни у ґрунті» на глибині 40 метрів. Раніше, при будівництві «Арсенальної», «Шулявської», «Золотих воріт», вестибюлі опускали з поверхні. Це довга, копітка і небезпечна робота.

-Відомо, що у Києві є унікальний прохідницький щит…

-Я вже згадував, що для продовження лінії до Теремків купили новий унікальний щит фірми «Херенкнехт» з пригрузом забою. Він не дає землі обвалюватися і здатен працювати у будь-яких геологічних умовах. Через його роботу майже не трапляється просідань ґрунту. Він зараз успішно риє тунель у бік станції Сирець, подолавши ділянку під ярами та струмком. Його перед новим запуском оглянули й зробили санацію спеціалісти фірми-виробника.

-Як за час вашої роботи змінилися вимоги до оформлення станцій?

-Коли відкривали першу чергу червоної гілки, тоді у роботі над кожною станцією брав участь архітектор і художник. Над «Хрещатиком», наприклад, працював колектив на чолі з Анатолієм Добровольським, автором ансамблю вулиці Хрещатик, а художнє оздоблення — це творчість Оксани Грудзинської. Використовували дорогі довговічні матеріали — мармур і граніт, стіни прикрасили керамічними майоліковими панно.

Вже в оформленні «Завод „Більшовик“» («Шулявська») вирішили здешевити проєкт станції й обклали її звичайною керамічною плиткою. Доволі довгий час на станціях метро у Києві доводилося використовувати «плиточку». Нею обкладали й станцію «Святошин», яку у позаминулому році довелося повністю «апгрейдити», як і станцію «Поштова площа». А потім таки повернулися до справжнього художнього оформлення, зробили, наприклад, станцію «Золоті ворота», «Площа Льва Толстого».

— Як раніше затверджували документи на метро?

-Все, що за радянських часів ми проєктували у Києві для метро, доводилося «захищати» й «затверджувати» у Москві у 4 главках, проходити державну експертизу, проходити «Держплан СРСР», після чого прокти ставили у всесоюзний план на фінансування, і тільки тоді гроші надходили у Київ. В цій всій мороці був і позитивний момент: в Москві в цих проктних і експертних організаціях працювали видатні інженери, на їх поради можна було спиратися в дуже складних випадках. Проте Москва диктувала й ціни на будівництво.

-Як тепер погоджують проєкти?

-Для будівельників завжди дуже важливими були норми та стандарти при будівництві, а також на деталі й матеріали. Це — головні орієнтири у будівельній галузі і зараз. Під час спілкування з замовником будівництва проєктанти, перед усім, спираються на стандарти. Наприклад, якщо хтось хоче здешевити надважливу конструкцію при спорудженні якогось об’єкту за рахунок її надійності, то стандарти тут — головний арбітр. А також експертиза, яку проходять всі значущі для міста чи держави об’єкти. Для українського метробуду довгі роки діяли ще радянські стандарти. Недавно міністерство замовило оновлення стандартів нашої галузі у непрофільного інституту, і у них вийшла тоненька брошурка, хоча столичні проєктувальники метро і його будівельники намагалися їм допомогти.

А ще я жалкую за тим, що архітектурні проєкти та оздоблення станцій тепер не розглядають на столичній містобудівній раді. Ми, коли у 2017 році підготували проєкти оздоблення станцій метро на Виноградар, дуже просили розглянути їх на містобудівній раді. Нам відмовили, хоча раніше всі наші станції розглядалися кращими архітекторами Києва. Залишилася тільки обов’язкова державна експертиза, адже метро — об’єкт підвищеної складності (за класифікацією СС3), який будується за кошти з бюджету.

-Оздоблення станцій і вестибюлів — це фішка столиці…

-Так. Повертаючись до оздоблення у метрополітені, скажу, що метро — така споруда, де варто використовувати зносостійкі матеріали. Надмірно дорогі не потрібні, а довговічні — обов’язкові. Тому краще відразу покласти натуральний камінь, той же граніт, ніж два рази витрачатися, вислуховувати докори від киян і намагатися за три години вночі встигнути зробити ремонт. Тому у складі «Київметропроєкту» завжди працювали й працюють архітектори та художники. Наприклад, дизайн інтер’єрів на станціях на Виноградар створив наш молодий архітектор Ярослав Левандовський, який запропонував сучасні рішення, як от: скляні прозорі панелі стін, за яким видно голий бетон. І підсвітку цих панелей різну, в залежності від часу доби.

-Як проєктували станції раніше?

-Всі роботи, креслення й розрахунки виконувалися «вручну», прокладали на кресленнях трасу, робили розмітку в плані, профілі й розраховували так, аби можна було збудувати тими механізмами, що є у метробудівців. Деякий час нам навіть скидали перед початком проєктування перелік наявної техніки. Коли будувалося метро, було чути шум та вібрацію на кілометри. Тоді ще ніхто не думав про «стіну у ґрунті», а забивали металеві палі, використовували віброзаглиблювач. Нині ж і будівельна техніка потужніша, прийоми будівництва інші. А в інженерів у комп’ютерах безліч програм для розрахунків, креслення, малювання. Проте, як тоді, так і зараз перед людьми, що створюють метро, стояли та стоять дуже непрості завдання, адже Київ — складне місто на пагорбах з безліччю водних об’єктів.
ККЛ СБЛ СПЛ ПВЛ ЛЛ

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Обзоры прессы

Сообщение Бодрый »

Керівництво метро погодилося перемістити дефібрилятори з кас на платформу

Так начальник метрополітену відреагував на зрив проєкту щодо встановлення дефібриляторів, який переміг на Громадському бюджеті.

КП «Київський метрополітен» відреагував на зрив реалізації Громадського бюджету щодо встановлення дефібриляторів. За словами начальника метро Віктора Брагінського, переможець тендеру ТОВ «Дефгруп» нібито не забезпечив поставку та супровідні документи належної якості, а керівництво КП підписало акт рекламації та подало претензію до постачальника у встановленому законом порядку.

Сьогодні на засіданні комісії Київради з питань транспорту було прийнято рішення щодо переміщення дефібриляторів з касових залів на місця, визначені авторами проєктів на станціях. Також комісія підтримала доручення до Департаменту транспортної інфраструктури КМДА та Департаменту охорони здоров’я щодо вивчення можливості фінансування дозакупівлі 19 дефібриляторів міським Центром громадського здоров’я.

Він зазначив, що у рамках проєкту було лише реалізовано закупівлю аптечок.

На інформацію про те, що керівництво метро не проводить для своїх працівників курси надання першої медичної допомоги, він відповів, що на станціях метро працюють правоохоронці Управління поліції в метрополітені та представники Муніципальної варти, які кваліфіковані надавати необхідну допомогу.

Нагадаємо, КП «Київський метрополітен» не реалізував проєкт ініціативи «РеаніМетро» щодо встановлення дефібриляторів на платформах 19 станцій, який виграв Громадський бюджет-2019.
https://hmarochos.kiev.ua/2021/02/04/ke ... platformu/
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Sinoptik
Пом. Админа
Пом. Админа
Сообщения: 11436
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Киев

Re: Обзоры прессы

Сообщение Sinoptik »

Чудово. Тепер будем ці дифібрілятори шукати, коли першому-ліпшому гопнику вони сподобаються. :(
ИзображениеС уважением,
Sinoptik

Аватара пользователя
DFAW
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 15002
Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
Откуда: Саме велике село в Украине
Контактная информация:

Re: Обзоры прессы

Сообщение DFAW »

Я понимаю мотивацию, но увы те кто это пропихивали вообще не думали об эксплуатации
Я не волшебник, я только учусь. :prof:
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Аватара пользователя
Sinoptik
Пом. Админа
Пом. Админа
Сообщения: 11436
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Киев

Re: Обзоры прессы

Сообщение Sinoptik »

Дуже нечастий випадок, коли я з тобою згоден.
Для того, щоб була можливість використовувати дефібрилятори,як це робиться за кордоном, треба було з 3 мржливо з 5 класу вчити людей це робити. Ну, і культуру взагалі виховувати. А так жеж обнюхані малолітні дебіли можуть просто почати жартома
тріскати одне одного неначе шокером.
ИзображениеС уважением,
Sinoptik

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2737
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Re: Обзоры прессы

Сообщение ЛиС »

Так ті, хто просував їх встановлення начебто стверджували, що автоматичні дифібрилятори просто так не вмикаються, а лише після того, як знімуть купу показників?

Аватара пользователя
M@cro$
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 621
Зарегистрирован: 10 июл 2005, 00:23
Откуда: Lutsk

Re: Обзоры прессы

Сообщение M@cro$ »

ЛиС писал(а):
13 фев 2021, 16:47
Так ті, хто просував їх встановлення начебто стверджували, що автоматичні дифібрилятори просто так не вмикаються, а лише після того, як знімуть купу показників?
Нам на навчанні з першої допомоги показували такі.
Там нема кнопки "вдарити током". Воно все робить автоматично, після прочитання купи параметрів, і лише в тому випадку, коли електроніка "бачить", що потрібна власне дефібриляція.
Клятий націоналіст 🇺🇦

Аватара пользователя
Sinoptik
Пом. Админа
Пом. Админа
Сообщения: 11436
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Киев

Re: Обзоры прессы

Сообщение Sinoptik »

ЛиС, M@cro$
Дякую за поясненння.
Але це не розупевнило мене, що обкурені, придуркуваті діти (або не діти, а приїзджі) можуть його вкрасти просто задля того, щоб кинути з моста в Дніпро, і викласти відео на Ютьюб.
ИзображениеС уважением,
Sinoptik

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Re: Обзоры прессы

Сообщение Klovsky »

Ну, вогнегасників на відео з Дніпром щось не пригадую.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Ответить