Скоростное движение
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Re: Скоростное движение
поляки в нашем габарите БЫЛИ. Но не думаю, что они ничего нового не настроили.
Или амендорфы по базе серьезно отличаются от чистого совка? это для меня будет открытием, если что.
Или амендорфы по базе серьезно отличаются от чистого совка? это для меня будет открытием, если что.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
-
- Начальник депо
- Сообщения: 1173
- Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
- Откуда: Kyiv
Re: Скоростное движение
Поляки были в своем габарите. А тележки "польской группы" на 1520 до сих пор на Пшемысле стопочками гниют
Re: Скоростное движение
так там до Пшемышля наша колея идет и перевалка там же (в Медыке) была.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Скоростное движение
Не только была но и есть, но перестановку, ЕМНИП, делали таки в Пшемысле, а не в Медыке. Медика грузовыми занимается.
Re: Скоростное движение
естественно есть, хундаи туда доезжают же.
Ну и я собственно о перевалке - т.е. грузов - и писал. телеги меняли севернее перемішля, не помню уже названия.
Ну и я собственно о перевалке - т.е. грузов - и писал. телеги меняли севернее перемішля, не помню уже названия.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Скоростное движение
Вроде габарит порушили только внутри самой Варшавы, а от границы до Варшавы-Восточной вполне можно проехаться.
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!
Re: Скоростное движение
Странно. На ЦМВ не только туристы ездят, их иногда и для личного состава в поезда с платформами о всякой техникой цвета хаки цепляют...
Ну да это их дело.
Ну да это их дело.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Скоростное движение
Там поезд в Литву кто-то обещал. Разумеется, через Польшу. Было бы интересно, если бы туда запустили по 1435, но в нашем габарите. До Варшавы-Восточной, а потом через Белосток на Каунас.
Re: Скоростное движение
Кіно в дорозі стає ще доступнішим: з 5 вересня доступ до онлайн-кінотеатру на борту Інтерсіті+ коштуватиме лише 1 грн!
https://www.uz.gov.ua/press_center/up_t ... -2/559282/
04.09.2021
Укрзалізниця продовжує розвивати сервіси, що роблять подорожі залізницею приємними для мільйонів пасажирів. 5 вересня доступ до онлайн-кінотеатру на платформі Sweet.tv коштуватиме всього 1 грн.
Для перегляду понад 400 ліцензійних фільмів можна використовувати власний гаджет, під'єднавшись до локальної мережі безпосередньо у вагоні швидкісного поїзда Інтерсіті+. Активувати сервіс можна за QR-кодом на стікерах, що розміщені на кожному вікні поїзда.
Залізничний онлайн-кінотеатр дає можливість переглядати виключно ліцензійні фільми з якісним українським дубляжем або мовою оригіналу.
https://www.uz.gov.ua/press_center/up_t ... -2/559282/
04.09.2021
Укрзалізниця продовжує розвивати сервіси, що роблять подорожі залізницею приємними для мільйонів пасажирів. 5 вересня доступ до онлайн-кінотеатру на платформі Sweet.tv коштуватиме всього 1 грн.
Для перегляду понад 400 ліцензійних фільмів можна використовувати власний гаджет, під'єднавшись до локальної мережі безпосередньо у вагоні швидкісного поїзда Інтерсіті+. Активувати сервіс можна за QR-кодом на стікерах, що розміщені на кожному вікні поїзда.
Залізничний онлайн-кінотеатр дає можливість переглядати виключно ліцензійні фільми з якісним українським дубляжем або мовою оригіналу.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: Скоростное движение
«Укрзалізниця» ставить на рейки другий двоповерховий електропоїзд Skoda Elephant — він розганяється до 160 км/год
https://itc.ua/ua/novini/ukrzaliznitsya ... 60-km-god/
01.08.2022 в 17:54
Володимир Скрипін
Протягом минулих вихідних фахівці «Укрзалізниці» успішно обкатали після ремонту двоповерховий електропоїзд Skoda Elephant («слоник»), який вже незабаром вийде на маршрут. Про це повідомив голова правління Укрзалізниці Сергій Лещенко, зазначивши, що необхідний ремонт вдалося виконати з випередженням раніше затвердженого графіка.
На своїй сторінці у Facebook Лещенко відзвітував, що випробування пройшли успішно, окремо відзначивши розгін до 160 кілометрів на годину та перевірку екстреного гальмування.
«Укрзалізниця» придбала два чеські електропотяги Skoda EJ 675 Elephant перед підготовкою до Євро-2012. Якийсь час поїзди курсували за маршрутами Харків-Генічеськ, Харків-Вінниця, Харків-Київ, Тернопіль-Київ та згодом їх зняли з експлуатації — за словами Лещенка, тому що «не могли зрозуміти, як його ремонтувати». Насправді в липні 2019-го потяги потребували капітального ремонту й УЗ оголосила тендер на капремонт двох двоповерхових потягів Skoda за 160 млн грн. Спочатку їх планували відремонтувати до кінця 2020 року.
Один з двох «слоників» наразі їздить до Чернігова — його відремонтували та запустили наприкінці минулого року. Незабаром до нього має доєднатися другий — за яким маршрутом він курсуватиме, наразі невідомо.
Електропоїзд Skoda EJ 675 Elephant складається із шести двоповерхових вагонів, має 636 місць та здатен розганятися до 160 кілометрів на годину.
https://itc.ua/ua/novini/ukrzaliznitsya ... 60-km-god/
01.08.2022 в 17:54
Володимир Скрипін
Протягом минулих вихідних фахівці «Укрзалізниці» успішно обкатали після ремонту двоповерховий електропоїзд Skoda Elephant («слоник»), який вже незабаром вийде на маршрут. Про це повідомив голова правління Укрзалізниці Сергій Лещенко, зазначивши, що необхідний ремонт вдалося виконати з випередженням раніше затвердженого графіка.
На своїй сторінці у Facebook Лещенко відзвітував, що випробування пройшли успішно, окремо відзначивши розгін до 160 кілометрів на годину та перевірку екстреного гальмування.
«Укрзалізниця» придбала два чеські електропотяги Skoda EJ 675 Elephant перед підготовкою до Євро-2012. Якийсь час поїзди курсували за маршрутами Харків-Генічеськ, Харків-Вінниця, Харків-Київ, Тернопіль-Київ та згодом їх зняли з експлуатації — за словами Лещенка, тому що «не могли зрозуміти, як його ремонтувати». Насправді в липні 2019-го потяги потребували капітального ремонту й УЗ оголосила тендер на капремонт двох двоповерхових потягів Skoda за 160 млн грн. Спочатку їх планували відремонтувати до кінця 2020 року.
Один з двох «слоників» наразі їздить до Чернігова — його відремонтували та запустили наприкінці минулого року. Незабаром до нього має доєднатися другий — за яким маршрутом він курсуватиме, наразі невідомо.
Електропоїзд Skoda EJ 675 Elephant складається із шести двоповерхових вагонів, має 636 місць та здатен розганятися до 160 кілометрів на годину.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: Скоростное движение
Укрзалізниця відремонтувала та випустила на маршрут другий електропоїзд Skoda
https://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/586625/
23.08.2022
Укрзалізниця продовжує програму системного оновлення пасажирського парку та покращення комфортності міжрегіонального сполучення. Так, завершено та випущено на маршрут другий двоповерховий поїзд Skoda.
З 23 серпня 2022 року в тестовому режимі поїзд курсуватиме на маршруті Київ — Рівне — Луцьк. Це буде перший швидкісний маршрут, який з’єднає Рівне та Луцьк зі столицею України.
З Києва поїзд №755/756 Київ — Луцьк — Київ вирушатиме щодня, крім середи, о 07:25, прибуватиме в Рівне об 11:54 та до Луцька о 13:12. У зворотному напрямку поїзд теж курсуватиме щодня, крім середи. Вирушатиме з Луцька о 15:20, з Рівного о 16:25 та прибуватиме до Києва о 20:42.
«Це вже другий двоповерховий електропоїзд Skoda, який ми відремонтували та повернули на маршрут. До цього ці поїзди п’ять років не експлуатувалися, оскільки потребували значного ремонту. Та я вірю, що такі поїзди не повинні простоювати під забором, адже це понад 40 тис. додаткових комфортних місць для пасажирів щомісяця», — зазначив голова правління АТ «Укрзалізниця» Олександр Камишін.
Ремонт шестивагонного електропоїзда чеського виробництва Skoda здійснювався на ПрАТ «Київський електровагоноремонтний завод» АТ «Укрзалізниця».
Також до ремонту поїзда була залучена чеська компанія-виробник. Зокрема, чеські фахівці виконали ремонт моторних візків, гальмівного обладнання та інших вузлів електропоїзда.
Виконано ремонт екіпажної частини поїзда, гальмівного обладнання, всіх систем життєзабезпечення поїзда. Також оновили інтер’єр: замінили покриття підлоги, перетягнули крісла, замінили вікна, відновили лакофарбове покриття внутрішніх панелей та провели багато інших робіт.
Поїзд обладнаний розетками з USB-роз’ємами для кожного пасажира, сповивальними столиками в головних вагонах, пандусами та місцями для перевезення людей з інвалідністю, тримачами для велосипедів, системами відеоспостереження, кондиціювання, вентиляції, пожежної сигналізації та пожежогасіння, вакуумними туалетами. Також у поїзді є кафе, онлайн-бібліотека та QR-коди для зворотного зв'язку щодо якості перевезень.
Нагадаємо, у грудні 2021 року перший поїзд вийшов з ремонту на КЕВРЗ та був запущений маршрутом до Львова. Наразі він курсує зі столиці до Чернігова та Вінниці.
Довідково
Два поїзди Skoda EJ675 було придбано перед чемпіонатом з футболу Євро-2012. Відтоді їх повноцінний капітальний ремонт не проводився. Зазначені електропоїзди є двосистемними (курсують електрифікованими дільницями на постійному та змінному струмі), кожен складається з 6 двоповерхових вагонів і має 636 місць, з них 46 — першого класу, 590 — другого. Електропоїзд розрахований на експлуатацію зі швидкістю до 160 км/год.
https://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/586625/
23.08.2022
Укрзалізниця продовжує програму системного оновлення пасажирського парку та покращення комфортності міжрегіонального сполучення. Так, завершено та випущено на маршрут другий двоповерховий поїзд Skoda.
З 23 серпня 2022 року в тестовому режимі поїзд курсуватиме на маршруті Київ — Рівне — Луцьк. Це буде перший швидкісний маршрут, який з’єднає Рівне та Луцьк зі столицею України.
З Києва поїзд №755/756 Київ — Луцьк — Київ вирушатиме щодня, крім середи, о 07:25, прибуватиме в Рівне об 11:54 та до Луцька о 13:12. У зворотному напрямку поїзд теж курсуватиме щодня, крім середи. Вирушатиме з Луцька о 15:20, з Рівного о 16:25 та прибуватиме до Києва о 20:42.
«Це вже другий двоповерховий електропоїзд Skoda, який ми відремонтували та повернули на маршрут. До цього ці поїзди п’ять років не експлуатувалися, оскільки потребували значного ремонту. Та я вірю, що такі поїзди не повинні простоювати під забором, адже це понад 40 тис. додаткових комфортних місць для пасажирів щомісяця», — зазначив голова правління АТ «Укрзалізниця» Олександр Камишін.
Ремонт шестивагонного електропоїзда чеського виробництва Skoda здійснювався на ПрАТ «Київський електровагоноремонтний завод» АТ «Укрзалізниця».
Також до ремонту поїзда була залучена чеська компанія-виробник. Зокрема, чеські фахівці виконали ремонт моторних візків, гальмівного обладнання та інших вузлів електропоїзда.
Виконано ремонт екіпажної частини поїзда, гальмівного обладнання, всіх систем життєзабезпечення поїзда. Також оновили інтер’єр: замінили покриття підлоги, перетягнули крісла, замінили вікна, відновили лакофарбове покриття внутрішніх панелей та провели багато інших робіт.
Поїзд обладнаний розетками з USB-роз’ємами для кожного пасажира, сповивальними столиками в головних вагонах, пандусами та місцями для перевезення людей з інвалідністю, тримачами для велосипедів, системами відеоспостереження, кондиціювання, вентиляції, пожежної сигналізації та пожежогасіння, вакуумними туалетами. Також у поїзді є кафе, онлайн-бібліотека та QR-коди для зворотного зв'язку щодо якості перевезень.
Нагадаємо, у грудні 2021 року перший поїзд вийшов з ремонту на КЕВРЗ та був запущений маршрутом до Львова. Наразі він курсує зі столиці до Чернігова та Вінниці.
Довідково
Два поїзди Skoda EJ675 було придбано перед чемпіонатом з футболу Євро-2012. Відтоді їх повноцінний капітальний ремонт не проводився. Зазначені електропоїзди є двосистемними (курсують електрифікованими дільницями на постійному та змінному струмі), кожен складається з 6 двоповерхових вагонів і має 636 місць, з них 46 — першого класу, 590 — другого. Електропоїзд розрахований на експлуатацію зі швидкістю до 160 км/год.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: Скоростное движение
А я доповню фоточками)
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
Re: Скоростное движение
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: Скоростное движение
Замовлення квитків стверджує не про 19:50, а про 19:59.вечірнє прибуття до Києва поїзда №706 зміщено на понад 2 години раніше — на 19:50
Для різних ресурсів УЗ така різниця в часі є незвичною.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт