Страница 248 из 254

Re: Скоростное движение

Добавлено: 05 ноя 2019, 09:22
euhome
Укрзалізниця планує збільшити кількість швидкісних поїздів Інтерсіті+, — Євген Кравцов

https://info.uz.ua/news/ukrzaliznitsya- ... 1572871831

04 листопада 2019, 10:16

Укрзалізниця планує вдвічі збільшити кількість швидкісних поїздів. Зокрема, це рухомий склад, що використовується на маршрутах поїздів класу Інтерсіті+. Про це повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

«Завдання уряду на наступні п’ять років — збільшити на 10 одиниць кількість рухомого складу, що використовується на швидкісних маршрутах. Таким чином, ми вдвічі збільшимо парк цих поїздів та зможемо запропонувати нашим клієнтам кращий сервіс», — сказав керівник компанії в ефірі телеканалу «1+1».

Окрім цього, він нагадав, що Укрзалізниця встановила рекорд із виконання капітально-відновлювального ремонту пасажирських вагонів. «Ми змогли модернізувати майже 200 пасажирських вагонів, це рекорд за останні сім років. Цього року ми плануємо таким ремонтом оновити приблизно 40 вагонів. Крім того, до кінця року ми отримаємо перший вироблений в Україні дизель-поїзд, котрий плануємо поставити на маршрут до аеропорту «Бориспіль», — повідомив Євген Кравцов.

Довідка
Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» АТ «Укрзалізниця» на сьогоднішній день має на балансі 10 швидкісних міжрегіональних електропоїздів подвійного живлення моделі HRCS2 виробництва компанії Hyundai Rotem (Південна Корея); два швидкісні міжрегіональні електропоїзди подвійного живлення моделі ЕКр-1 вітчизняного виробництва ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод»; два швидкісні двоповерхові електропоїзди подвійного живлення моделі EJ 675 виробництва компанії Skoda Vagonka (Чеська Республіка); 10 пасажирських вагонів поліпшеної конструкції з експлуатаційною швидкістю 160 км/год вітчизняного виробництва ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод», які використовуються у складі двох міжрегіональних поїздів у п’ятивагонній комплектації.

Re: Скоростное движение

Добавлено: 25 ноя 2019, 01:58
euhome
Украина договаривается с Hyundai о покупке поездов
В планах УЗ - увеличить количество поездов Интерсити+

https://biz.liga.net/all/transport/novo ... zaliznitsi

21.11.2019, 16:20

Министерство инфраструктуры и ПАО Укрзалізниця (УЗ) 20 ноября обсудили с представителями компании Hyundai перспективу покупки новых пассажирских поездов, сообщает пресс-служба ведомства.

"Украина уже имеет опыт сотрудничества с компанией Hyundai, в частности, в 2012 году было приобретено 10 единиц межрегиональных электропоездов производства компании Hyundai Corporation", - приводятся слова министра инфраструктуры Владислава Криклия.

До 2021 года Украина планирует приобрести 10 новых пассажирских межрегиональных электропоездов двойного питания.

Приоритетом в сотрудничестве с иностранными компаниями остается частичная локализация производства в Украине, отметил Криклий.

Re: Скоростное движение

Добавлено: 25 ноя 2019, 09:11
Vadim
Волки позорные. Заказывать надо на КВСЗ. А так прямой намек на откаты.

Re: Скоростное движение

Добавлено: 11 дек 2019, 19:37
Бодрый
З Житомира до Києва та Борисполя планують запустити потяг «Інтерсіті», – нардеп

З Житомира мають намір запустити швидкий поїзд, який їхатиме до Києва 40 хвилин.

Про це в інтерв’ю для Житомир.info 9 грудня розповів народний депутат від Житомира Ігор Герасименко.

«Є ідея, яка вже внесена в державну транспортну стратегію, щоб з Житомира на Київ та Бориспіль запустити потяг «Інтерсіті»», – сказав Ігор Герасименко.

На репліку про те, що вже є досвід курсування електрички Житомир – Київ, яку скасували через нерентабельність, нардеп зауважив, що «Інтерсіті» їхатиме до столиці 40 хвилин, і це є його значною перевагою, якщо порівнювати з електричкою.

«Ця електричка більш ніж 1,5 години їхала до Києва, а «Інтерсіті» буде їхати 40 хвилин, а потім – на Бориспіль. Плюс цього – ми розгрузимо трасу Житомир – Київ, для Києва це також важливо, бо всі знають про «корки» на в’їзді в Київ з житомирської траси, особливо в робочі дні. Це взагалі така стратегія по всій Україні – розвивати залізничне сполучення, запускаючи швидкі потяги. Насправді втілення цієї ідеї досить складне, і я не знаю, як швидко ми це зможемо зробити», – повідав народний депутат.

На запитання, чи не залишиться цей задум лише мрією, Ігор Герасименко відповів: «Я дуже хочу, щоб ми це зробили, це нам потрібно».
https://www.zhitomir.info/news_188891.html

Re: Скоростное движение

Добавлено: 12 дек 2019, 00:30
Jyraff
Понаобирали довбнів. Це навіть не полюції, це маразм. Від Житомира до Києва 160 км по залізниці, там навіть якщо весь рух раком поставити і пустити Хюндай, в кращому випадку 1 год 20 хв вийде. А електричка мала не півтори години, а 2.00 /2.15 години по графіку, і ніколи його не виконувала.

Re: Скоростное движение

Добавлено: 12 дек 2019, 01:39
Бодрый
Jyraff, не заважай людині їхати, бо ще до Борисполя запізниться

Re: Скоростное движение

Добавлено: 07 янв 2020, 22:22
ЛиС
Vadim писал(а):
25 ноя 2019, 09:11
Волки позорные. Заказывать надо на КВСЗ. А так прямой намек на откаты.
Вот только "Хюндай" внёс кучу правок по результатам эксплуатации, а КВСЗ "тарпнчики" так себе "сопровождает". Довольно регулярно вместо "Тарпана" ставят "Хюндай". Увы... Это как с теми же ЭПЛками было - замечаний куча, а устранять особо никто не собирался "ну едет же?!"

Re: Скоростное движение

Добавлено: 08 янв 2020, 20:36
euhome
Інтерсіті між Києвом та Кривим Рогом курсуватиме кожен день

https://www.uz.gov.ua/press_center/up_t ... ic/509136/

08.01.2020

Укрзалізниця збільшує періодичність курсування швидкісного поїзда Інтерсіті № 740 Київ — Кривий Ріг. З 23 січня цього року поїзд курсуватиме щоденно замість через день.

Швидкісний поїзд Інтерсіті № 740 відправляється з Києва о 17:22 та прибуває до Кривого Рогу о 23:09. У зворотному напрямку з Кривого Рогу поїзд вирушає 06:15 та прибуває до Києва о 11:53.

Ці зміни дозволять значно покращити сполучення потужного промислового центру зі столицею. Більше того, поїзд забезпечуватиме зручну пересадку в Києві на внутрішні та міжнародні маршрути.

Re: Скоростное движение

Добавлено: 20 янв 2020, 20:11
euhome
Інтерсіті між Києвом та Тернополем курсуватиме кожен день

https://www.uz.gov.ua/press_center/up_t ... ic/510355/

16.01.2020

Укрзалізниця збільшує періодичність курсування швидкісного поїзда Інтерсіті № 747 Київ — Тернопіль: з 23 січня він курсуватиме щоденно замість через день. Наразі завершується узгодження графіку курсування цього поїзда на дати після 23 січня.

Швидкісний поїзд Інтерсіті № 747 відправляється з Києва о 16:41 та прибуває до Тернополя о 22:42. У зворотному напрямку з Тернополя він вирушає 04:04 та прибуває до Києва о 10:03. Зупинки передбачені на станціях Волочиськ, Хмельницький, Деражня, Гнівань. Вінниця, Калинівка-1 та Козятин.

Ці зміни дозволять значно покращити сполучення Тернополя зі столицею. До того ж поїзд забезпечуватиме зручну пересадку в Києві на внутрішні та міжнародні маршрути.

З розкладом можна ознайомитися на сайті Укрзалізниці, квитки придбати в залізничних касах або онлайн.

Re: Скоростное движение

Добавлено: 21 янв 2020, 12:27
Бодрый
Из Киева ОБЕЩАЮТ пустить сверхскоростной поезд

Глава министерства инфраструктуры Владислав Криклий сделал заявление о развитии скоростного железнодорожного транспорта.

"Укрзалізниця" подписала Меморандум о сотрудничестве с китайской компанией CRCC.

По данным министра, при содействии китайской компании возможен запуск поездов, которые буду преодолевать расстояние от Киева до Одессы за 1,5 часа, а от Киева до Будапешта – за 3 часа.

Расстояние от Киева до Одессы составляет примерно 475 километров. То есть скоростные поезда должны развивать скорость более 300 километров в час. В Китайской народной республике такие поезда обслуживают пассажиров.

Сегодня скоростной поезд в Украине развивает скорость до 160 километров в час.

Самым быстрым поездом в мире считается японский Shinkansen, который способен преодолеть порог 603 километров в час.
https://kiev.sq.com.ua/rus/news/novosti ... noy_poezd/

Re: Скоростное движение

Добавлено: 21 янв 2020, 19:24
Юрик
У одного траву забрали и другому передали.

Re: Скоростное движение

Добавлено: 21 янв 2020, 19:52
Бодрый
Ну такс китайці Кличку минулого року метро на Троєщину побудували, треба ж їм ще чимось в Україні займатись

Re: Скоростное движение

Добавлено: 07 май 2020, 18:27
euhome
В ПОЕЗДАХ «ИНТЕРСИТИ» НАКОНЕЦ-ТО ПОЯВИТСЯ WI-FI

https://vecherniy.kharkov.ua/news/165310/

Вечерний Харьков
25.01.2020


Wi-Fi в поездах «Интерсити» может появиться до конца 2020 года.

Об этом рассказал руководитель «Укрзализныци» Евгений Кравцов в интервью ВВС News Украина.

По словам Кравцова, правительство подписало меморандум с операторами о покрытии территории Украины скоростным интернетом. После того, как в рамках этого проекта по всей стране установят базовые станции, УЗ сможет организовать скоростной интернет в поездах.

Сделать Wi-Fi в поездах «Интерсити» планируют в течение 2020 года, уточнил Евгений Кравцов.

Также руководитель «Укрзализныци» рассказал, когда планируют запустить поезда «Интерсити» по новым направлениям.

«За счет расширения парка мы сможем увеличить количество рейсов по тем маршрутам, которые уже есть. Например, есть очень высокий спрос во Львов и Харьков, и заполненность поездов даже в непиковые дни достигает 85-90%. Мы разрабатываем подходы, как провести «Интерсити» в Черкассы, но для этого необходимо провести электрификацию. Работаем над тем, как улучшить сообщение с Житомиром, также с Черниговом. Это планы на 2020-2023 годы», — сообщил Кравцов.

Re: Скоростное движение

Добавлено: 07 май 2020, 18:54
Vadim
Если сделать нормальное покрытие LTE, то в поезде будет тырнет. Если не делать - то и тырнета не будет. Накой лепить 5G - не пойму.

Re: Скоростное движение

Добавлено: 12 май 2020, 11:27
euhome
HYUNDAI ХАРЬКОВ – КИЕВ ПОСЛЕ КАРАНТИНА БУДЕТ ЕЗДИТЬ СКОРЕЕ

https://vecherniy.kharkov.ua/news/168229/

10.04.2020

На участке железной дороги Новая Бавария – Люботин в Харьковской области продолжается реконструкция контактной сети.

После ремонта на этом участке скорость поездов Интерсити+ увеличится со 140 до 160 км/ч. Также модернизация участка Новая Бавария – Люботин необходима для увеличения пропускной способности тяжеловесных грузовых составов. До конца года запланировано смонтировать 14,5 км несущего троса, 30 км контактного провода, 43,5 км усиливающего провода А-185, сообщили на Южной железной дороге.

К реконструкции контактной сети на нечетной колее участка Новая Бавария – Люботин энергетики приступили в конце 2017 года.

В условиях пандемии коронавируса железнодорожники обеспечены средствами индивидуальной защиты и дезинфекции и работают в защитных масках. Людей подвозят на работу служебным транспортом.