Страница 14 из 18

Re: Арсенальная

Добавлено: 19 сен 2018, 10:30
Sascha
В западном вестибюле Дарницы стоит 4 терминала и один банкомат.

Re: Арсенальная

Добавлено: 22 сен 2018, 19:54
Sinoptik
Они там стоят уже недели три, как минимум.
Или они уже подключены?

Re: Арсенальная

Добавлено: 23 сен 2018, 00:09
Klovsky
Не подключены.

Re: Арсенальная

Добавлено: 02 окт 2018, 10:06
Бодрый
На найглибшій станції метро ремонтуватимуть ескалатори до 2020 року

У столичній підземці попередили про ремонт ескалаторів на станції «Арсенальна». Про це повідомляє прес-служба КП «Київський метрополітен».

Капітальний ремонт усіх шести ескалаторів на станції метро почнеться 9 жовтня та продовжиться до 22 січня 2020 року.

Станція «Арсенальна» працюватиме у звичайному режимі, однак у пікові години можуть бути невеликі скупчення людей на вхід.

Роботи будуть виконуватись почергово.
https://vechirniykiev.com.ua/news/na-na ... -2020-roku

Re: Арсенальная

Добавлено: 04 окт 2018, 21:01
Klovsky
А разве там на вход в пик включали в будни два эскалатора вниз?
Вроде нет.
Вот почему тогда указано про скупчення "на вхід", непонятно.

Re: Арсенальная

Добавлено: 13 ноя 2019, 14:39
Бодрый
Ха, хочуть взятися і за "стареньку":

Капітальний ремонт станцій метрополітену в частині забезпечення вільного доступу маломобільних груп населення. Станція метрополітену «Арсенальна» (капітальний ремонт і реставрація, код 45453000-7 за ДК 021-2015)
Очікувана вартість 19 831 620,00 UAH
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 28 листопада 2019 15:05
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-11-001136-a

Re: Арсенальная

Добавлено: 14 ноя 2019, 14:17
dimentiy
Бодрый, створи, будь ласка, окрему тему по торгах, ініційованих КП КМ, та розміщуй, будь ласка, таку інформацію туди. По-перше, буде менше повідомлень, по-друге, не буде проблеми спостерігати те саме у темі по кожній станціі, по-третє, легше буде знайти історичні дані.

Дякую.

Re: Арсенальная

Добавлено: 22 ноя 2019, 13:00
Бодрый
Чому на станції метро «Арсенальна» утворюється тиснява, не працюють турнікети і двері?
На вході відчинено тільки одні скляні двері, а з п’яти турнікетів працюють лише три.

У вечірні години пік на станції метро «Арсенальна» утворюється тиснява, і всередину стає складно потрапити. Сьогодні розповідає про ситуацію на станції і в чому причина незручностей.

Щовечора метрополітен обмежує вхід на станцію: працюють тільки одні скляні двері, інші зачинені.

З п’яти турнікетів працюють лише три, жетони приймає лише один. Турнікет для проходу з банківською карткою відключено.

«Мене на “Арсенальній” мало не розчавили, коли приперли до стінки. Після цього взагалі не заходжу туди і з роботи змушена йти на станцію “Хрещатик”» – розповідає киянка Ольга Смирнова.

У Київському метрополітені кажуть, що всі незручності на «Арсенальній» пов’язані з почерговим ремонтом всіх шести ескалаторів, який розпочали у жовтні 2018 року і планують завершити у лютому 2020-го.

«Ми свідомо обмежуємо пасажирів на вхід до станції метро “Арсенальна” в години пік. Через ремонт ескалатора на станції тимчасово змінено місце розміщення турнікетів, їх трохи перенесли ближче до кас. Там немає можливості підключити їх усі в роботу, тому їх функціонує менше, ніж потрібно», – розповіла спікерка метрополітену Наталія Макогон.

Попри те, що на вході відкривають лише одні двері, пасажиропотоку вистачає, щоб у вестибюлі утворювався натовп. Кажуть, що в разі необхідності двері можуть різко відкрити, щоб випустити всіх на вулицю.

Нагадаємо, наприкінці жовтня почали закривати вхід на станцію «Золоті ворота» у ранкову годину пік. Це робиться через почерговий капітальний ремонт шести ескалаторів, який триватиме півтора роки – до 9 лютого 2021 року.

У лютому 2020 року почнуть ремонтували всі чотири ескалатори на «Майдані Незалежності».
https://hmarochos.kiev.ua/2019/11/22/ch ... y-i-dveri/

Re: Арсенальная

Добавлено: 23 ноя 2019, 10:09
Klovsky
Там 5 турникетов, из них 2 турникета слева упираются в стенку около проёма с гермой. Да, они по ширине не влезут - сам проём приблизительно на 3 турникета и есть. Но, не влезли они не по причине невозможности подключить кабеля!
А поскольку их взяли и тупо поставили их в упор к стене. Непонятно, что мешает отвернуть всю линейку турникетов, оставив правый край с контролёром на том же месте, а левый развернуть против часовой стрелки буквально на полтора метра, и это даст пройти суммарно более чем в 1,5 раза большему количеству пассажиров.
Это большая разница, 3 турникета и 5.

Re: Арсенальная

Добавлено: 23 ноя 2019, 13:14
DFAW
А нарисовать можешь ?

Re: Арсенальная

Добавлено: 23 ноя 2019, 14:07
Klovsky
Без соблюдения пропорций, где-то так.
800 миллиметров по ширине вполне хватит для прохода человека из турникета №5; даже смогут обогнать, если с соседнего турникета № 4 не успеет кто-то выйти. Тем более, что № 4 даже сейчас наполовину имеет необходимую ширину прохода, стена его закрывает лишь на 50%. Если немного повернуть, то вообще проблем не будет.

А сейчас турникет № 5 упирается в стену. :wall:

Возможно, я и не прав, но почему бы не попробовать для проверки на практике запустить такую схему, скажем, на выходные, пока народу немного...

Re: Арсенальная

Добавлено: 26 ноя 2019, 11:25
DFAW
Буду на месте - посмотрю, потом попробую пообщаться с метрополитеном.

Re: Арсенальная

Добавлено: 01 дек 2019, 22:01
Бодрый
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение

Re: Арсенальная

Добавлено: 03 дек 2019, 14:42
DFAW
ИМХО, опасно. Если толпа навалит на турникеты могут придавить тех кто будет мимо стены идти

Re: Арсенальная

Добавлено: 12 дек 2019, 14:27
Бодрый
Зворотній бік ескалатору