Что касается коррективов, то уже сейчас можно сказать что пересадочного узла Радужная-Огородная не будет. Сама Огородная почему-то теперь планируется южнее.fes83 писал(а):А по моему и так всё ясно. Вот схема.
По сути она не меняется, лишь корректируется в соответствии с имеющимся нуждами города и некоторым планированием на будущее.
Будущая ЛЛ
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Bomberman
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 2483
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 15:54
- Откуда: Kyiv / Toronto
Не тратьте, куме, сили, спускайтеся на дно
Подниму-ка я старую тему и заодно пропиарю "карту метро"
Угу, все правильно
http://kartametro.info/?v=1&ll=55.65493 ... 3&z=18&t=k
http://kartametro.info/?v=1&ll=55.65245 ... 3&z=18&t=k
Rebe писал(а):пересадка [на Каширских] возможна как с обоих торцов (общие вестибюли), так и по лестнице между серединами платформ
Угу, все правильно
http://kartametro.info/?v=1&ll=55.65493 ... 3&z=18&t=k
Почти перпендикулярныRebe писал(а): на Каховской - Севастопольской станции попендикулярны. Старая - мелкого заложения, а Севастопольская - под ней
http://kartametro.info/?v=1&ll=55.65245 ... 3&z=18&t=k
- Bomberman
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 2483
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 15:54
- Откуда: Kyiv / Toronto
Кабмін відібрав у Київміськбуду ласе замовлення, а метро на Троєщину раніше 2016 року і не планується
Міністерство економіки України визнало недійсним тендер КП "Київський метрополітен" за визначенням генерального підрядчика будівництва першої черги Лівобережної лінії метрополітену "Троєщина-осокорки" від ул. Мілославськой до станції "Лівобережна" з електродепо "Троєщина"
Про це мовиться в наказі Мінекономіки №391 від 8 квітня т. г.
"Визнати недійсними результати проведеного комунальним підприємством "Київський метрополітен" процедури закупівлі за державні кошти по предмету "будівництво мостів, дорожніх естакад, тунелів і метрополітену (будівництво першої черги Лівобережної лінії метрополітену "Троєщина-осокорки")", - сказано в документі.
Згідно наказу, Мінекономіки встановило, що у складі тендерної пропозиції АТ "Холдингова компанія "Київміськбуд", тендеру, що став переможцем, відсутня копія спеціального дозволу СБУ на здійснення діяльності, пов'язаної з державною таємницею, і дозвіл на виконання робіт з підвищеною небезпекою.
При цьому в наказі наголошується, що "Київським метрополітеном" було скоректовано тендерну пропозицію "Київміськбуду" в частині виправлення технічних помилок при визначенні ціни тендерної пропозиції. "В результаті коректування ціна "Київміськбуду" стала нижча за ціну ВАТ "Киевметрострой", що вирішальним чином вплинуло на результат оцінки по лотах і не відповідає принципу прозорості", - мовиться в наказі.
Разом з тим ні положення про проведення тендерних закупівель, ні тендерна документація замовника проведення тендеру не передбачають можливості, а, відповідно, і правових підстав для виправлення замовником технічних помилок.
У Мінекономіки вважають, що "Київський метрополітен" не мав правових підстав допускати до оцінки і акцептувати тендерну пропозицію ХК "Київміськбуд" і зобов'язаний був його відхилити і відмінити торги.
При цьому замовник не надав на запит міністерства повні копії тендерних пропозицій учасників, зокрема розрахунки ціни тендерної пропозиції по лотах.
9 лютого т. г. АТ "Холдингова компанія "Київміськбуд" перемогла в тендері КП "Київський метрополітен" по відбору генерального підрядчика будівництва в столиці першої черги Лівобережної лінії метрополітену з електродепо "Троєщина".
За даними КП "Київський метрополітен", в тендері окрім "Київміськбуду" брало участь ВАТ "Киевметрострой". Загальна вартість тендерної пропозиції "Київміськбуду" по трьом лотам склала 1 млрд. 576,1 млн.грн. а ВАТ "Киевметрострой" - 2 млрд. 231 млн.грн.
За інформацією прес-служби "Київського метрополітену", дана черга будівництва метро на Троєщину пройде по вже існуючій швидкісній наземній трамвайній лінії по вулиці Бальзака на лівому березі Дніпра. Будівництво нової лінії метро, згідно проектної документації, в основному наземне. Передбачається, що нова лінія метро з електродепо буде введена в експлуатацію до початку 2016 року
Дата: 2010-04-14
Міністерство економіки України визнало недійсним тендер КП "Київський метрополітен" за визначенням генерального підрядчика будівництва першої черги Лівобережної лінії метрополітену "Троєщина-осокорки" від ул. Мілославськой до станції "Лівобережна" з електродепо "Троєщина"
Про це мовиться в наказі Мінекономіки №391 від 8 квітня т. г.
"Визнати недійсними результати проведеного комунальним підприємством "Київський метрополітен" процедури закупівлі за державні кошти по предмету "будівництво мостів, дорожніх естакад, тунелів і метрополітену (будівництво першої черги Лівобережної лінії метрополітену "Троєщина-осокорки")", - сказано в документі.
Згідно наказу, Мінекономіки встановило, що у складі тендерної пропозиції АТ "Холдингова компанія "Київміськбуд", тендеру, що став переможцем, відсутня копія спеціального дозволу СБУ на здійснення діяльності, пов'язаної з державною таємницею, і дозвіл на виконання робіт з підвищеною небезпекою.
При цьому в наказі наголошується, що "Київським метрополітеном" було скоректовано тендерну пропозицію "Київміськбуду" в частині виправлення технічних помилок при визначенні ціни тендерної пропозиції. "В результаті коректування ціна "Київміськбуду" стала нижча за ціну ВАТ "Киевметрострой", що вирішальним чином вплинуло на результат оцінки по лотах і не відповідає принципу прозорості", - мовиться в наказі.
Разом з тим ні положення про проведення тендерних закупівель, ні тендерна документація замовника проведення тендеру не передбачають можливості, а, відповідно, і правових підстав для виправлення замовником технічних помилок.
У Мінекономіки вважають, що "Київський метрополітен" не мав правових підстав допускати до оцінки і акцептувати тендерну пропозицію ХК "Київміськбуд" і зобов'язаний був його відхилити і відмінити торги.
При цьому замовник не надав на запит міністерства повні копії тендерних пропозицій учасників, зокрема розрахунки ціни тендерної пропозиції по лотах.
9 лютого т. г. АТ "Холдингова компанія "Київміськбуд" перемогла в тендері КП "Київський метрополітен" по відбору генерального підрядчика будівництва в столиці першої черги Лівобережної лінії метрополітену з електродепо "Троєщина".
За даними КП "Київський метрополітен", в тендері окрім "Київміськбуду" брало участь ВАТ "Киевметрострой". Загальна вартість тендерної пропозиції "Київміськбуду" по трьом лотам склала 1 млрд. 576,1 млн.грн. а ВАТ "Киевметрострой" - 2 млрд. 231 млн.грн.
За інформацією прес-служби "Київського метрополітену", дана черга будівництва метро на Троєщину пройде по вже існуючій швидкісній наземній трамвайній лінії по вулиці Бальзака на лівому березі Дніпра. Будівництво нової лінії метро, згідно проектної документації, в основному наземне. Передбачається, що нова лінія метро з електродепо буде введена в експлуатацію до початку 2016 року
Дата: 2010-04-14
Последний раз редактировалось Bomberman 14 авг 2010, 12:18, всего редактировалось 1 раз.
Не тратьте, куме, сили, спускайтеся на дно
Получается, что да, но на уровне "или я, или эмир, или ишак".Bomberman писал(а):Упс, видимо я это пропустил.
Кстати, надо ли понимать по последним заявлениям Попова, что все-таки вернулись к идее строительства ЛЛ?
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!
Понял.
А вот еще интересный момент:
А вот еще интересный момент:
В 2007 годуЗакончить строительство первых шести станций планируют уже к 2011 году.
Чувствую, и в 2015 году, по завершении очередного четырехлетнего цикла, будет то же самоеAMY писал(а):за прошедшие 4 года треп о "почти готовом проекте Левобережной линии" практически не претерпел изменений
Когда зайца ловит один человек, он в лучшем случае поймает зайца. Когда же в охоту на зайца выходит толпа народу, они почти наверняка поймают дракона.
Интересно почитать темы, созданные задолго до кризисаDimentiy писал(а):ПВЛ достроят в 2011 (я понимаю что позднее откроют, но все же), срок строительства ЛЛ - 5 лет, соостветственно если начнут в этом году, то откроется она в 2012-2013 году.
Когда зайца ловит один человек, он в лучшем случае поймает зайца. Когда же в охоту на зайца выходит толпа народу, они почти наверняка поймают дракона.