Метрошные новости
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Розглядався стан виконання Державної програми будівництва і розвитку мережі метрополітенів на 2006-2010 роки
[ 20-03-2009 / оф. сайт КП КМ ]
[ 20-03-2009 / оф. сайт КП КМ ]
У Київській міській державній адміністрації відбулось розширене засідання Колегії виконавчого органу Київської міської ради, на якому розглядався стан виконання Державної програми будівництва і розвитку мережі метрополітенів на 2006-2010 роки, якою передбачено:
- прискорення темпів будівництва і розвитку метрополітену, забезпечення пріоритетних напрямів його розвитку, як базового вигляду транспорту в міській системі перевезення пасажирів;
- підвищення рівня технічного оснащення метрополітену, а також ефективності і безпеці його роботи;
- збільшення питомої норми метрополітену в міських пасажирських перевезеннях;
- поліпшення транспортного обслуговування киян і гостей міста.
Начальник Київського метрополітену Петро Мірошников у своїй доповіді на Колегії зазначив, що найголовнішою проблемою невиконання запланованих Програмою об’ємів робіт є недофінансування як з міського, так і державного бюджету. В цілому, за 2006–2008 роки, при передбачених Програмою 5686,35 млн. грн., профінансовано всього 1928,6 млн. грн. (33,9%), у тому числі, з державного бюджету при запланованих 2821,88 млн. грн. - 422,0 млн. грн. (15,0%) та з міського бюджету при запланованих 2864,47 млн. грн. - 1506,6 млн. грн. (52,6%).
Відповідно до Програми, упродовж 2006-2008 рр. на Святошино-Броварській лінії метрополітену введена в експлуатацію перша черга другого виходу на станції «Дарниця». Окрім цього, в 2008 році розроблявся новий варіант проекту будівництва другого входу на станцію «Вокзальна», який переданий на комплексну державну експертизу.
У січні цього року на Сирецько-Печерській лінії розпочато експлуатацію експериментального п’ятивагонного поїзда, створеного ВАТ «Крюковський вагонобудівний завод» спільно з КП «Київський метрополітен».
На сьогоднішній день на дільниці від ст. «Либідськая» до ст. «Васильківська» Куренівсько-Червоноармійської лінії пройдено 5136 п.м. (100%) перегінних тунелів. Спорудження тунелів здійснювалося механізованими комплексами HERRENKNEHT і WІRTH в збірному залізобетонному обробленні.
На станційному комплексі «Деміївськая» ведуться оздоблювальні роботи, які виконані на 98%, спеціальні монтажні роботи виконані на 25%. Будівельна частина станційного комплексу «Голосіївська» виконана на 97%. Залишилося завершити будівництво аварійного виходу, виконати 50% всього об'єму оздоблювальних робіт всього комплексу та 80% спеціальних монтажних робіт. Споруджений станційний комплекс станції «Васильківська» (окрім блоку технологічних приміщень). Оздоблювальні роботи виконані на станції виконано на 65%, споруджуються виходи з вестибюлів. Тупики за станцією споруджено на 65%, спеціальні монтажні роботи виконані на 12%.
Окрім цього на дільниці від ст. «Харківська» до Харківської площі введено в експлуатацію станції «Вирлиця», «Червоний хутір» та електродепо «Харківське».
Основними об'єктами перспективного будівництва, внесеними до Програми, є:
— дільниця Куренівсько-Червоноармійської лінії від станції «Виставковий центр» до Одеської площі;
— додатковий пасажирський перехід між станціями «Театральна» – «Золоті ворота»;
— другий вихід зі станції «Республіканський стадіон»;
— реконструкція пересаджувального вузла між станціями «Хрещатик» – «Майдан Незалежності» з установкою двох пасажирських траволаторів;
— облаштування накриттів над входами існуючих підземних пішохідних переходів 12 станцій і надплатформеною частиною станції «Дніпро».
Очільник столичної підземки вважає що, серед найважливіших питань, які необхідно вирішити у поточному році, є придбання 50 нових вагонів та завершення проектних робіт для будівництва Куренівсько-Червоноармійської лінії від ст. «Васильківська» у напрямку Одеської площі.
Наостанок Петро Мірошников відзначив: "Проблеми, які є в метрополітені, потрібно вирішувати найближчим часом, оскільки необхідно забезпечувати безперебійну роботу метрополітену".
- прискорення темпів будівництва і розвитку метрополітену, забезпечення пріоритетних напрямів його розвитку, як базового вигляду транспорту в міській системі перевезення пасажирів;
- підвищення рівня технічного оснащення метрополітену, а також ефективності і безпеці його роботи;
- збільшення питомої норми метрополітену в міських пасажирських перевезеннях;
- поліпшення транспортного обслуговування киян і гостей міста.
Начальник Київського метрополітену Петро Мірошников у своїй доповіді на Колегії зазначив, що найголовнішою проблемою невиконання запланованих Програмою об’ємів робіт є недофінансування як з міського, так і державного бюджету. В цілому, за 2006–2008 роки, при передбачених Програмою 5686,35 млн. грн., профінансовано всього 1928,6 млн. грн. (33,9%), у тому числі, з державного бюджету при запланованих 2821,88 млн. грн. - 422,0 млн. грн. (15,0%) та з міського бюджету при запланованих 2864,47 млн. грн. - 1506,6 млн. грн. (52,6%).
Відповідно до Програми, упродовж 2006-2008 рр. на Святошино-Броварській лінії метрополітену введена в експлуатацію перша черга другого виходу на станції «Дарниця». Окрім цього, в 2008 році розроблявся новий варіант проекту будівництва другого входу на станцію «Вокзальна», який переданий на комплексну державну експертизу.
У січні цього року на Сирецько-Печерській лінії розпочато експлуатацію експериментального п’ятивагонного поїзда, створеного ВАТ «Крюковський вагонобудівний завод» спільно з КП «Київський метрополітен».
На сьогоднішній день на дільниці від ст. «Либідськая» до ст. «Васильківська» Куренівсько-Червоноармійської лінії пройдено 5136 п.м. (100%) перегінних тунелів. Спорудження тунелів здійснювалося механізованими комплексами HERRENKNEHT і WІRTH в збірному залізобетонному обробленні.
На станційному комплексі «Деміївськая» ведуться оздоблювальні роботи, які виконані на 98%, спеціальні монтажні роботи виконані на 25%. Будівельна частина станційного комплексу «Голосіївська» виконана на 97%. Залишилося завершити будівництво аварійного виходу, виконати 50% всього об'єму оздоблювальних робіт всього комплексу та 80% спеціальних монтажних робіт. Споруджений станційний комплекс станції «Васильківська» (окрім блоку технологічних приміщень). Оздоблювальні роботи виконані на станції виконано на 65%, споруджуються виходи з вестибюлів. Тупики за станцією споруджено на 65%, спеціальні монтажні роботи виконані на 12%.
Окрім цього на дільниці від ст. «Харківська» до Харківської площі введено в експлуатацію станції «Вирлиця», «Червоний хутір» та електродепо «Харківське».
Основними об'єктами перспективного будівництва, внесеними до Програми, є:
— дільниця Куренівсько-Червоноармійської лінії від станції «Виставковий центр» до Одеської площі;
— додатковий пасажирський перехід між станціями «Театральна» – «Золоті ворота»;
— другий вихід зі станції «Республіканський стадіон»;
— реконструкція пересаджувального вузла між станціями «Хрещатик» – «Майдан Незалежності» з установкою двох пасажирських траволаторів;
— облаштування накриттів над входами існуючих підземних пішохідних переходів 12 станцій і надплатформеною частиною станції «Дніпро».
Очільник столичної підземки вважає що, серед найважливіших питань, які необхідно вирішити у поточному році, є придбання 50 нових вагонів та завершення проектних робіт для будівництва Куренівсько-Червоноармійської лінії від ст. «Васильківська» у напрямку Одеської площі.
Наостанок Петро Мірошников відзначив: "Проблеми, які є в метрополітені, потрібно вирішувати найближчим часом, оскільки необхідно забезпечувати безперебійну роботу метрополітену".
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
А слона и не заметили. "Серед найважливіших питань, які необхідно вирішити у поточному році" отсутствует введение в эксплуатацию продолжения ККЛ. Только констатация фактов о готовности станций.
Либо очевидность открытия в этом году реальна, и поэтому не пишут, либо...
------------
По последней информации всё не так уж и плохо.
http://forum.metropoliten.kiev.ua/viewt ... 283#101283
Либо очевидность открытия в этом году реальна, и поэтому не пишут, либо...
------------
По последней информации всё не так уж и плохо.
http://forum.metropoliten.kiev.ua/viewt ... 283#101283
Последний раз редактировалось Klovsky 21 мар 2009, 11:15, всего редактировалось 1 раз.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
С сегодняшнего дня новый график на СБЛ (т.н. зимний "экономный", не летний)
Было 40/22/38 пар, стало 40/20/38 (утренний пик/межпик/вечерний пик)
Кроме того, вводится новый график для воскресенья, до последнего времени в субботу и воскресенье действовал единый график выходного дня. Хотя когда-то давным-давно были раздельные графики для выходных, т.е вернулись к старой системе.
В целом за сутки количество поездов (ниток графика по определяющему участку "Святошин"-"Дарница") сокращено с 459 пар до 426 пар.
Было 40/22/38 пар, стало 40/20/38 (утренний пик/межпик/вечерний пик)
Кроме того, вводится новый график для воскресенья, до последнего времени в субботу и воскресенье действовал единый график выходного дня. Хотя когда-то давным-давно были раздельные графики для выходных, т.е вернулись к старой системе.
В целом за сутки количество поездов (ниток графика по определяющему участку "Святошин"-"Дарница") сокращено с 459 пар до 426 пар.
- FerrariF1racing
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 4139
- Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
- Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская
- FerrariF1racing
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 4139
- Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
- Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская