Тарифы, средства контроля и оплата проезда
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Кроме указанных нарушений законодательства, ещё и нарушение инструкции по делопроизводствуvv писал(а):Регистрационного входящего-исходящего номера нет. Значит бумага ни где не светилась официально

p.s. я не умничаю, просто констатирую факт. Номер влияет только на силу документа. А информацию можно извлечь и без номера. Под присягой свидетели не смогут лгать.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Право есть, а вот механизма реализации права - нет. Поэтому извиняйте, "бананів в нас нема"
Официальный сайт Киевской городской власти писал(а):Доброго дня, шановний Леоніде Михайловичу! Звертаюся до Вас та Вашої команди з таким болючим питанням, як проїзд дітей шкільного віку у міському транспорті. Як мені відомо з чисельних джерел, наприкінці січня мер Києва підписав рішення Київради про безкоштовний проїзд дітей шкільного віку у горомадському комунальному транспорті, яке було опубліковане 03 лютого у газеті "Хрещатик" (якщо вірити засобам масової інформації). Певний час, а саме до 27 лютого, мою дитину і справді пропускали в метро безкоштовно. Проте сьогодні, 2 березня, нам відмовили в цьому, мотивуючи спочатку тим, що взагалі ніколи не пропускали безкоштовно школярів (але я користуюся саме цією станцією метрополітену щоденно протягом останніх 2-3 тижнів), а потім тим, що два дні тому отримали нове розпорядження Київського міського голови про скасування безкоштовного проїзду. Натомість, я знаю напевно, що у наземному транспорті проїзд школярів лишається безкоштовним. То може чи ні моя дитина, а разом з нею тисячі київських школярів безкоштовно користуватися підземним та наземним громадським транспортом. Допоможіть, будь ласка, розібратися з цим питанням. Завчасно дякую.Карпуша Анна Анатоліївна
Шановна Анно Анатоліївно!
Повідомляємо, що на сесії Київської міської ради було прийнято рішення № 1043/1043 від 25.12.08 «Про безоплатний проїзд у м. Києві дітей шкільного віку» (опубліковано в газеті «Хрещатик» 03.02.09), відповідно до якого дітям шкільного віку надано безоплатний проїзд у м. Києві всіма видами комунального пасажирського транспорту загального користування (наземного та підземного), крім таксі та маршрутних таксі. Пунктом 2 цього рішення виконавчому органу Київради (Київській міській державній адміністрації) доручено здійснити організаційно-правові заходи, а саме: визначити порядок проїзду (на підставі якого документу надається право безкоштовного проїзду), дату, з якої школярі зможуть реалізовувати своє право та механізм повернення і відшкодування вартості вже придбаних проїзних квитків.
За дорученням першого заступника голови КМДА Басса Д.Я. від 04.02.09 № 4246 відповідальним за здійснення вищезазначених заходів та підготовку відповідного розпорядження Київської міської державної адміністрації визначено Головне управління освіти та науки КМДА.
Також повідомляємо, що до моменту підписання розпорядження КМДА щодо забезпечення реалізації права безкоштовного проїзду дітей шкільного віку в касах метрополітену буде здійснюватись продаж учнівських проїзних квитків відповідно до розпорядження від 28.01.09 №90.Джерело: КП «Київський метрополітен»


- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
[31.03.2009 17:00]
Київське метро вже 2 тижні займається «підпільною благодійністю»
З 1 квітня ц.р. школярі Києва при наявності учнівського білету зможуть користуватися послугами метрополітену безкоштовно. Про це УНІАН повідомила керівник прес-служби КП “Київський метрополітен” Надія ШУМАК.
“У нас введено безкоштовний проїзд школярів”, - повідомила вона.
Як з’ясувалося під час розмови з керівником прес-служби, підземка возить школярів безкоштовно з середини поточного місяця (березня).
Н.ШУМАК зазначила, що метрополітен в даному випадку керується відповідним рішенням Київради: “На сьогоднішній день ми керуємось рішенням Київради про безкоштовний проїзд в метро школярів Києва”.
За її словами, поки мер столиці Леонід ЧЕРНОВЕЦЬКИЙ ще не видав відповідного розпорядження про безоплатний проїзд школярів міста, немає також письмового розпорядження керівника “Київського метрополітену” Петра МІРОШНИКОВА.
“Розпорядження Київського міського голови немає. Я знаю, що воно готується. Але була команда – і возимо тепер безплатно школярів”, - сказала вона.
На запитання, на який час запроваджено новий прохід школярів у метро, Н.ШУМАК сказала, що поки не може нічого про це сказати.
Щодо проїзду студентів Києва, то для них все залишається як і раніше, – вони купують проїзні студентські квитки через свої профспілки, зазначила Н.ШУМАК.
Як повідомляв УНІАН, 25 грудня 2008 року 114 зі 120-ти депутатів Київської міської ради підтримали введення безкоштовного проїзду у Києві для дітей шкільного віку усіма видами комунального пасажирського транспорту загального користування (крім таксі та маршруток).
29 січня фракція БЮТ у Київраді повідомила, що Київський міський голова Л.ЧЕРНОВЕЦЬКИЙ підписав це рішення Київради.
3 лютого муніципальна газета “Хрещатик” опублікувала рішення Київради про безкоштовний проїзд дітей шкільного віку у міському пасажирському транспорті.
Того ж дня Л.ЧЕРНОВЕЦЬКИЙ сказав пресі, що має намір в лютому підписати відповідне розпорядження про безоплатний проїзд школярів.
http://www.unian.net/ukr/news/news-308713.html
Київське метро вже 2 тижні займається «підпільною благодійністю»
З 1 квітня ц.р. школярі Києва при наявності учнівського білету зможуть користуватися послугами метрополітену безкоштовно. Про це УНІАН повідомила керівник прес-служби КП “Київський метрополітен” Надія ШУМАК.
“У нас введено безкоштовний проїзд школярів”, - повідомила вона.
Як з’ясувалося під час розмови з керівником прес-служби, підземка возить школярів безкоштовно з середини поточного місяця (березня).
Н.ШУМАК зазначила, що метрополітен в даному випадку керується відповідним рішенням Київради: “На сьогоднішній день ми керуємось рішенням Київради про безкоштовний проїзд в метро школярів Києва”.
За її словами, поки мер столиці Леонід ЧЕРНОВЕЦЬКИЙ ще не видав відповідного розпорядження про безоплатний проїзд школярів міста, немає також письмового розпорядження керівника “Київського метрополітену” Петра МІРОШНИКОВА.
“Розпорядження Київського міського голови немає. Я знаю, що воно готується. Але була команда – і возимо тепер безплатно школярів”, - сказала вона.
На запитання, на який час запроваджено новий прохід школярів у метро, Н.ШУМАК сказала, що поки не може нічого про це сказати.
Щодо проїзду студентів Києва, то для них все залишається як і раніше, – вони купують проїзні студентські квитки через свої профспілки, зазначила Н.ШУМАК.
Як повідомляв УНІАН, 25 грудня 2008 року 114 зі 120-ти депутатів Київської міської ради підтримали введення безкоштовного проїзду у Києві для дітей шкільного віку усіма видами комунального пасажирського транспорту загального користування (крім таксі та маршруток).
29 січня фракція БЮТ у Київраді повідомила, що Київський міський голова Л.ЧЕРНОВЕЦЬКИЙ підписав це рішення Київради.
3 лютого муніципальна газета “Хрещатик” опублікувала рішення Київради про безкоштовний проїзд дітей шкільного віку у міському пасажирському транспорті.
Того ж дня Л.ЧЕРНОВЕЦЬКИЙ сказав пресі, що має намір в лютому підписати відповідне розпорядження про безоплатний проїзд школярів.
http://www.unian.net/ukr/news/news-308713.html
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Если я купил телевизор за Х долларов, а там же он будет через месяц стоить на 50 долларов меньше, никто ничего не вернёт. Не обязаны. Цена - на момент покупки. Возврат не предусмотрен. Условия прохода не ухудшаются. А кто купил - "сам себе злобный Буратино".
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Имел сегодня "удовольствие" познакомиться лично с сим субъектом. Впечатление? М-м-м. Не очень притягательное. Гонористый, циничный, в то же время совершенно неграмотный мажор. С уровнем дохода более 4 тыс./мес., экономит "на спичках", строя из себя защитника киевлян, ездит бесплатно в метрополитене, и хвастается этим. Делает элементарные ошибки, как в русском, так и в украинском языке (такие вот помощники у наших Шевченковских районных властей). В свои 25 лет, не читал, к примеру, Чехова. Категорически отвергал свое причастние ("я не клеил ни на светильники, ни на баллюстраду, ни на дежурную") к хамству во время расклейки своей рекламы на "Крещатике".Klovsky писал(а):Если что то непонятно - пишите на perehid2003@rambler.ru или звоните Кленосу Юрию Георгиевичу по тел. 8-067-463-57-25.
Он и товарищи уже две недели так катаються в метро =)
Бывший кандидат в мэри Киева на майских выборах, может вы еще помните его наклейки "Пиво - яд" и "Києву потрібен тверезий мер - Юрій клейнос", расклеенные по всем вагонам метро и трамваям.
http://24.ua/news/show/id/44113.htm
http://rus.4post.com.ua/capital/95127.html
В общем, довольно меленький человечишко.
Впрочем, бещал перестать расклеивать свои гадкие наклейки. Обещал перейти на "втыкательную" рекламу. С поганой овцы хоть шерсти клок.
Последний раз редактировалось Sinoptik 06 июн 2009, 21:30, всего редактировалось 1 раз.

Sinoptik
Мірошников: собівартість поїздки в метро – 2,34 гривні
КП "Київський метрополітен" залишається збитковим, оскільки тариф на проїзд значно нижчий від собівартості перевезення.
Про це в інтерв'ю виданню "Власть денег" сказав начальник підприємства Петро Мірошников.
"Торік собівартість перевезення одного пасажира складала 1,61 гривні за поїздку, а в нинішньому році - уже 2,34 гривні за поїздку", - наголосив Мірошников.
Тому, за його словами, діючий тариф нижчий від собівартості проїзду.
"З огляду на, що деякі пасажири підземки їздять по проїзних квитках, фактична вартість проїзду за діючими тарифами склала в 2008 році 66 копійок, а за два місяці поточного року - 1,18 гривні за поїздку", - сказав начальник підземки.
Крім того, за словами Мірошникова, метрополітен прогнозує зниження перевезень на 7,2%, або на 41,2 мільйона до 530 мільйонів пасажирів у 2009 році порівняно з 2008 роком.
"У 2009 році, враховуючи кризові явища і підвищення ціни на проїзд, ми очікуємо скорочення пасажиропотоку до 530 мільйонів пасажирів", - сказав Мірошников.
Як відомо, у січні "Київський метрополітен" заявив, що в 2008 році збільшив перевезення на 3,4%, або на 22,1 мільйона пасажирів до 663,9 мільйона пасажирів порівняно з 2007 роком.
За словами Мірошникова, 2008 рік столична підземка закінчила зі збитком 194 мільйони гривень.
Источник: http://kiev.pravda.com.ua/news/49dc982e3198e/
КП "Київський метрополітен" залишається збитковим, оскільки тариф на проїзд значно нижчий від собівартості перевезення.
Про це в інтерв'ю виданню "Власть денег" сказав начальник підприємства Петро Мірошников.
"Торік собівартість перевезення одного пасажира складала 1,61 гривні за поїздку, а в нинішньому році - уже 2,34 гривні за поїздку", - наголосив Мірошников.
Тому, за його словами, діючий тариф нижчий від собівартості проїзду.
"З огляду на, що деякі пасажири підземки їздять по проїзних квитках, фактична вартість проїзду за діючими тарифами склала в 2008 році 66 копійок, а за два місяці поточного року - 1,18 гривні за поїздку", - сказав начальник підземки.
Крім того, за словами Мірошникова, метрополітен прогнозує зниження перевезень на 7,2%, або на 41,2 мільйона до 530 мільйонів пасажирів у 2009 році порівняно з 2008 роком.
"У 2009 році, враховуючи кризові явища і підвищення ціни на проїзд, ми очікуємо скорочення пасажиропотоку до 530 мільйонів пасажирів", - сказав Мірошников.
Як відомо, у січні "Київський метрополітен" заявив, що в 2008 році збільшив перевезення на 3,4%, або на 22,1 мільйона пасажирів до 663,9 мільйона пасажирів порівняно з 2007 роком.
За словами Мірошникова, 2008 рік столична підземка закінчила зі збитком 194 мільйони гривень.
Источник: http://kiev.pravda.com.ua/news/49dc982e3198e/
Люблю пневматику!
Черновецький знову хоче залізти в кишені киян?
[ "Українська правда - Київ" | 08.04.2009 16:47 ]
[ "Українська правда - Київ" | 08.04.2009 16:47 ]
Людина за проїзд у метро має сплачувати рівно стільки, скільки коштує ця послуга, а не космічну суму зі стелі
Про це заявив один із лідерів Блоку Кличка Дмитро Андрієвський, коментуючи наміри київської влади впровадити диференційовану оплату проїзду в метро, повідомляє УНІАН.
За його словами, ідея про залежність вартості проїзду від довжини поїздки не нова, нею користуються у багатьох європейських столицях.
"Але сьогодні влада говорить і про можливе введення різних тарифів залежно від часу перебування у метро. Це неприпустимо, зважаючи на нинішній стан метрополітену", - зазначив Андрієвський.
За його словами, метро морально і технічно застаріває - переходи не обладнані підйомниками, доводиться долати великі відстані пішки, тож визначати за часом перебування під землею дальність поїздки абсолютно безглуздо.
Крім того, на думку політика, влада має дати чітке обґрунтування, з чого складатиметься диференційований тариф.
"На мій погляд, неприпустимо, щоб сьогодні за поїздку між сусідніми зупинками людина сплачувала 1,7 гривні. 30 - 40 копійок - може бути. Так само, думаю, ніхто не буде проти сплачувати за проїзд з кінцевої на кінцеву станцію кілька гривень. Але кожна копійка, яку збираються стягувати за проїзд з киян, має бути чітко обґрунтована і підкріплена наданням реальних послуг", - наголосив Андрієвський.
Він відзначив, що столичні жителі мають сплачувати тільки за спожиту послугу, "а не космічну суму зі стелі".
"Запропоновані 2 - 5 гривень за проїзд - це чергова середня температура по палаті, не підкріплена жодними розрахунками. І заявляючи про це, Черновецький зондує ґрунт, щоб знову залізти в кишені до киян, необґрунтовано підвищуючи тарифи на проїзд у метро", - заявив політик.
Як відомо, раніше начальник столичного метрополітену Петро Мірошников заявляв, що собівартість перевезення пасажира в метро на сьогодні становить 2,34 гривні.
Про це заявив один із лідерів Блоку Кличка Дмитро Андрієвський, коментуючи наміри київської влади впровадити диференційовану оплату проїзду в метро, повідомляє УНІАН.
За його словами, ідея про залежність вартості проїзду від довжини поїздки не нова, нею користуються у багатьох європейських столицях.
"Але сьогодні влада говорить і про можливе введення різних тарифів залежно від часу перебування у метро. Це неприпустимо, зважаючи на нинішній стан метрополітену", - зазначив Андрієвський.
За його словами, метро морально і технічно застаріває - переходи не обладнані підйомниками, доводиться долати великі відстані пішки, тож визначати за часом перебування під землею дальність поїздки абсолютно безглуздо.
Крім того, на думку політика, влада має дати чітке обґрунтування, з чого складатиметься диференційований тариф.
"На мій погляд, неприпустимо, щоб сьогодні за поїздку між сусідніми зупинками людина сплачувала 1,7 гривні. 30 - 40 копійок - може бути. Так само, думаю, ніхто не буде проти сплачувати за проїзд з кінцевої на кінцеву станцію кілька гривень. Але кожна копійка, яку збираються стягувати за проїзд з киян, має бути чітко обґрунтована і підкріплена наданням реальних послуг", - наголосив Андрієвський.
Він відзначив, що столичні жителі мають сплачувати тільки за спожиту послугу, "а не космічну суму зі стелі".
"Запропоновані 2 - 5 гривень за проїзд - це чергова середня температура по палаті, не підкріплена жодними розрахунками. І заявляючи про це, Черновецький зондує ґрунт, щоб знову залізти в кишені до киян, необґрунтовано підвищуючи тарифи на проїзд у метро", - заявив політик.
Як відомо, раніше начальник столичного метрополітену Петро Мірошников заявляв, що собівартість перевезення пасажира в метро на сьогодні становить 2,34 гривні.


«Про міську електричку Мета тарифної реформи в метрополітені – запровадження знижок, пільг і безготівкових способів оплати»
[ Олексій Панченко | "Вечірній Київ" 16-06-2009 ]
[ Олексій Панченко | "Вечірній Київ" 16-06-2009 ]
«Вечірка» звернулася до виконуючого обов’язки заступника голови КМДА Валерія Миронова за роз’ясненнями, чи очікуються зміни в роботі міського транспорту найближчим часом
– Валерію Євгеновичу, немало киян стурбовані планами КП «Київський метрополітен» запровадити так звану «зональну» систему оплати проїзду. Люди побоюються, чи не стане ця система «завуальованим» подорожчанням?
– Одразу заспокою киян: певні особисті думки метрополітенівців було неправильно сприйнято, в т.ч. й журналістами. Тактична мета реформування системи оплати проїзду, – а ми поки завершуємо лише її суто технічну частину, – це автоматизація і впорядкування обліку пасажиропотоку та власне обліку сплачених коштів. Яку тарифну схему буде встановлено на базі цієї нашої системи – це поки питання дискусійне. Проте в цій дискусії не зміниться чіткий політичний принцип, який я офіційно заявляю від імені міської влади: головна, стратегічна мета тарифної реформи в метрополітені – запровадження знижок, пільг і безготівкових способів оплати. Ми хочемо стимулювати пасажира користуватися безконтактною карткою й переходити на денні, місячні та інші «неразові» тарифи. Водночас, нова система дозволить бюджетам централізовано й сповна, наголошую, сповна, дотувати проїзд пенсіонерів та інших малозабезпечених громадян. Чистий соціально-орієнтований маркетинг, поменше монополізму. Остаточне рішення про тарифну систему ухвалить наступного року Київрада, і воно буде соціально справедливим.
[ Плохому танцору что_там_мешает? Существующая система абсолютно не мешает бюджету компенсировать перевозку льготников уже сегодня... Вот только г-н Мирошников жалуется, что компенсаций нет исключительно из-за отстутствия денег в бюджете, а не от того, что КП КМ плохо пересчитало льготников. Наверно, как только КП КМ потратит денежки на внедрения новой системы в тарификации, в бюджете Киева автоматически должны появиться средства на компенсации перевозки льготников... С чего бы это вдруг?
]
<skip>
– Валерію Євгеновичу, немало киян стурбовані планами КП «Київський метрополітен» запровадити так звану «зональну» систему оплати проїзду. Люди побоюються, чи не стане ця система «завуальованим» подорожчанням?
– Одразу заспокою киян: певні особисті думки метрополітенівців було неправильно сприйнято, в т.ч. й журналістами. Тактична мета реформування системи оплати проїзду, – а ми поки завершуємо лише її суто технічну частину, – це автоматизація і впорядкування обліку пасажиропотоку та власне обліку сплачених коштів. Яку тарифну схему буде встановлено на базі цієї нашої системи – це поки питання дискусійне. Проте в цій дискусії не зміниться чіткий політичний принцип, який я офіційно заявляю від імені міської влади: головна, стратегічна мета тарифної реформи в метрополітені – запровадження знижок, пільг і безготівкових способів оплати. Ми хочемо стимулювати пасажира користуватися безконтактною карткою й переходити на денні, місячні та інші «неразові» тарифи. Водночас, нова система дозволить бюджетам централізовано й сповна, наголошую, сповна, дотувати проїзд пенсіонерів та інших малозабезпечених громадян. Чистий соціально-орієнтований маркетинг, поменше монополізму. Остаточне рішення про тарифну систему ухвалить наступного року Київрада, і воно буде соціально справедливим.
[ Плохому танцору что_там_мешает? Существующая система абсолютно не мешает бюджету компенсировать перевозку льготников уже сегодня... Вот только г-н Мирошников жалуется, что компенсаций нет исключительно из-за отстутствия денег в бюджете, а не от того, что КП КМ плохо пересчитало льготников. Наверно, как только КП КМ потратит денежки на внедрения новой системы в тарификации, в бюджете Киева автоматически должны появиться средства на компенсации перевозки льготников... С чего бы это вдруг?

<skip>


Насколько я слышал непосредственно от ПМ (кстати, Ворчун может подтвердить) дело исключительно в том, что якобы отсутствует механизм подсчета суммы компенсации за пенсионеров и ментов. Со школьниками и студентами - проще. Но тут уже Черновецкий по какой-то причине их не копменсирует.AMY писал(а):Существующая система абсолютно не мешает бюджету компенсировать перевозку льготников уже сегодня... Вот только г-н Мирошников жалуется, что компенсаций нет исключительно из-за отстутствия денег в бюджете, а не от того, что КП КМ плохо пересчитало льготников.

Sinoptik