Житомирская и Академгородок
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- post-factum
- Машинист
- Сообщения: 517
- Зарегистрирован: 22 сен 2008, 22:11
- Откуда: Česko
- Контактная информация:
Я оказался прав - строительство канализационного коллектора глубокого заложения с целью выведения из работы насосной станции "Нивки", на днях почитал табличку на заборе стройки.Gregorium писал(а):офф-топик, но в тему уборки. начали убирать и на площадке метростроя у м.Сырец, какие-то шевеления заметны и на площадке на Стеценко, где линия заканчивается.
Vadim писал(а):Они его открывают и закрывают регулярно. Открывают "з метою пліпшення", а закрывают из-за малого паспотока.
На станції «Житомирська» змінюється порядок оплати проїзду
[ Офіційний веб-сайт КП «Київський метрополітен» | 25-10-2010, 10:09 ]
З 1 листопада 2010 року у вестибюлі № 1 станції «Житомирська» Святошинсько-Броварської лінії змінюється порядок оплати проїзду — продаж жетонів буде організовано з кабіни контролера.
Ці зміни обумовлені незначним пасажиропотоком через даний вестибюль.
Для належного забезпечення пасажирів засобами оплати проїзду, у вестибюлі № 1 станції «Житомирська» додатково встановлено два автомати видачі жетонів (АВЖ).
Ці зміни обумовлені незначним пасажиропотоком через даний вестибюль.
Для належного забезпечення пасажирів засобами оплати проїзду, у вестибюлі № 1 станції «Житомирська» додатково встановлено два автомати видачі жетонів (АВЖ).


КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
VI сесія XXIV скликання
РІШЕННЯ
від 23 грудня 2003 року № 290/1165
Про зарахування до комунальної власності територіальної громади міста Києва об’єктів комунального призначення
Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 26, частини 5 статті 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», у зв’язку із закінченням робіт на об’єкті «Будівництво I пускового комплексу від станції «Святошин» до станції «Академмістечко» дільниці Святошино-Броварської лінії Київського метрополітену, від станції «Святошин» до станції «Новобіличі» із зворотним електродепо «Новобіличі» (акт державної приймальної комісії, затверджений розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 27.06.2003 № 1161; <skip>) Київська міська рада вирішила:
1. Зарахувати до комунальної власності територіальної громади міста Києва завершені будівництвом об’єкти комунального призначення I пускового комплексу від станції «Святошин» до станції «Академмістечко» дільниці Святошино-Броварської лінії Київського метрополітену, від станції «Святошин» до станції «Новобіличі» із зворотним електродепо «Новобіличі» згідно з додатком 1.
2. Виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) прийняти в управління об’єкти комунального призначення згідно з додатком 2 цього рішення та закріпити за комунальними підприємствами, які будуть здійснювати подальшу експлуатацію майна, на праві повного господарського відання.
3. Передати в управління підприємствам об’єкти комунального призначення для подальшого утримання та експлуатації згідно з додатком 3, без права передачі та перепрофілювання.
<skip>
5. Виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) забезпечити в установленому законодавством України порядку здійснення передачі майна згідно з пунктами 3, 4 цього рішення та визначити межі повноважень і умови їх здійснення підприємствами.
6. Комунальному підприємству «Київський метрополітен» передати тунелепрохідницькі комплекси в оренду відкритому акціонерному товариству «Київметробуд» в установленому законодавством порядку.
7. Виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) щорічно передбачати в міському бюджеті кошти на компенсацію додаткових витрат комунального підприємства «Київський метрополітен» на утримання тунелепрохідницьких комплексів.
8. Контроль за виконанням цього питання покласти на постійну комісію Київської міської ради з питань власності.
Київський міський голова
О. Омельченко
[hr]
Додаток № 1
до рішення Київської міської ради
від 23 грудня 2003 р. № 290/1165
Перелік
об’єктів комунального призначення після закінчення будівництва I пускового комплексу від станції «Святошин» до станції «Академмістечко» дільниці Святошино-Броварської лінії Київського метрополітену, від станції «Святошин» до станції «Новобіличі» із зворотним електродепо «Новобіличі», що зараховуються до комунальної власності територіальної громади м. Києва
№ п/п ... Найменування об’єктів ..................... Балансова вартість, грн.
1. Пусковий комплекс метрополітену:
Перегінні тунелі у двоколійному вимірі — 2724 м ..... 169’823’199,00
в т. ч. тунелепрохідницькі щити — 2 маш. ............. 21’750’000,00
Комплекс станції «Житомирська» — 1 компл. ............ 73’274’300,00
Комплекс станції «Академмістечко» — 1 компл. ......... 96’448’053,00
<skip>
Заступник міського голови —
секретар Київської міської ради
В. Яловий


Я это прекрасно знал, просто подумал, что кто-нибудь может пояснить как считать коммунальной собственностью непостроенные объекты, то есть объекты, которые не существуют?Sinoptik писал(а):Планировалась после "АКМ", вместе с электродепо.
Сайт не нужен © ?
Схемы линий метрополитена
Или омельченко такой же мэр, как лёня-кацманавт?
Проект обзывался Будівництво дільниці Святошино-Броварської лінії Київського метрополітену від станції «Святошин» до станції «Новобіличі» із зворотним електродепо «Новобіличі».
Первый пусковой комплекс — від станції «Святошин» до станції «Академмістечко» .
Дальнейшее строительство отложено на неопределённое время (по факту). Никакие станция/депо «Новобеличи» в перечне построенного не фигурируют (см. таблицу).
Просто нужно учиться читать. И кацманавты тут ни при чём.
Первый пусковой комплекс — від станції «Святошин» до станції «Академмістечко» .
Дальнейшее строительство отложено на неопределённое время (по факту). Никакие станция/депо «Новобеличи» в перечне построенного не фигурируют (см. таблицу).
Просто нужно учиться читать. И кацманавты тут ни при чём.

