Новости транспорта

Городской наземный транспорт

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Ответить
AMY
Памятник
Сообщения: 14316
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

А шо, Лейпциг еще не все свои Татры T4D распродал? Вот только, няп, они там шириной 2200 мм, а не 2500 мм, как наши Т3SU.

Кстати, вот еще один простой способ решения проблемы трамвайной низкопольности. И без лестниц в салоне, как в Кобрах и ЛВСах
http://transphoto.ru/photo/130206/
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
Dream_On
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2682
Зарегистрирован: 15 сен 2008, 19:10
Откуда: Kiev

Сообщение Dream_On »

Я думаю что немцы пойдут как заготовка для КОБР.

maxim76
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1028
Зарегистрирован: 04 фев 2006, 20:38
Откуда: Киев

Сообщение maxim76 »

Движение на некоторых улицах Киева сделают односторонним

Согласно распоряжению КГГА, в следующем году движение на некоторых дорогах столицы станет односторонним.

Как пишет газета Сегодня, односторонней станет улица Васильковская, Стельмаха, Бубнова, Бурмистенко, Голосеевский проспект, переулки Ужгородский, Жуковского, Коломыйский, ул. Аистова и Анищенко, Львовская, Верховинная, Крамского, Петрицкого, Рейтарская, а на Золотоворотской изменится направление одностороннего движения.

"Это хорошая мера в борьбе с пробками, но чтобы заторы исчезли, сделать улицу односторонней мало. Нужно выделить там отдельную полосу движения для общественного транспорта, чтобы маршрутки не останавливались, как попало, и следить за парковкой. Вот на Саксаганского ввели одностороннее, но машины паркуются в два ряда с каждой стороны, и проехать между ними невозможно. И толку от изменения движения никакого, все равно приходится ехать медленно", - сказал газете эксперт Богдан Аганин.

Как сообщалось, Киевская горгосадминистрация передала на согласование в Министерство финансов свои предложения по распределению 4,6 млрд. грн субвенций, предусмотренных для выполнения функций столицы в проекте государственного бюджета на 2012 год.
http://versii.com/news/243003/

AMY
Памятник
Сообщения: 14316
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

"Киевпастранс" закупает талончики

Изображение


ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ

до предмету закупівлі

(одноразові квитки для проїзду на транспорті загального користування 60 г/м&#178;, одноразові квитки для проїзду у швидкісному трамваї 120г/м&#178;, єдиний проїзний квиток вартістю 2 грн., проїзний квиток вартістю 1,70 грн з голограмою)
Ліцензія (оригінал або завірена належним чином копія) на право виготовлення бланків цінних паперів та документів суворої звітності.

Ліцензія (оригінал або завірена належним чином копія) СБУ на право впровадження голографічних захисних елементів.

Розмір квитка: 38,0 х 76,2 мм.

Квитки повинні бути віддруковані на офсетному папері без оптичного відбілювача щільністю 60 г/м&#178;, із захисними волокнами, що видимі в денному світлі та мають свічення в УФ променях та окремі види квитків щільністю120г/м&#178;, без оптичного підбілювача.

Квиток друкується двома фарбами з лицьової сторони та однією зі зворотної сторони.

У графічному дизайні мають бути застосовані дві захисні антисканерні сітки, елементи мікротексту та інші гільошні елементи, що друкуються різними фарбами погоджених кольорів.

Іміджева локальна перфорація.

Індивідуальний псевдоводяний знак.

Латентне зображення.

Використання спеціальних фарб, що змінюють свій колір при зміні кута спостереження.

Щомісячна зміна дизайну квитка з вказанням поточного місяця.

Наскрізна нумерація методом високого друку спеціальною захисною фарбою.

Для обліку квитків повинна друкуватись серія із трьох літер та двох цифр.

Зверху квитка по його короткій стороні повинен бути нанесений голографічний захисний елемент (ГЗЕ).

Скріплення квитків клейове по короткій стороні по 100 шт. у блоці.

Можливість оперативної зміни замовлення з терміном постачання на протязі двох діб.
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів


1. Замовник:

1.1. Найменування: Комунальне підприємство „Київпастранс” (Київської міської державної адміністрації).

1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 31725604.

1.3. Місцезнаходження: м. Київ, Набережне шосе, 2, 04070.

1.4. Реєстраційний рахунок замовника:

1.4.1. Реєстраційний рахунок замовника (кошти підприємства): р/р 2600800102840., ПАТ «КБ «Хрещатик», МФО 300670.

1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, e-mail):

з технічних питань – з технічних питань – Артабаєв Зубер Борисович, м. Київ, вул. Боженка, 127, тел. (044) 254-66-28; (044) 528-77-13; (044) 501-61-75, tender1@kpt.kiev.ua;

з питань проведення процедури закупівлі – Гречко Олена Олегівна – начальник відділу Служби утримання рухомого складу та транспортної інфраструктури, м. Київ, Набережне шосе, 2, тел. (044) 254-66-01, (044) 254-65-67, tender1@kpt.kiev.ua.

1.6. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ): Головне управління транспорту та зв'язку виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 24363865.

2. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти підприємства.

3. Адреса веб-порталу Уповноваженого органу, на якому розміщується інформація про закупівлю: www.tender.me.gov.ua.

4. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю (у разі наявності): kpt.kiev.ua.

5. Інформація про предмет закупівлі:

5.1. Найменування предмета закупівлі: продукція друкована інша (одноразові проїзні квитки для проїзду в транспорті загального користування, маршрутному таксі та на міській електричці) код за ДК 016-97 22.22.1.

5.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг:
Найменування товару
Кількість,шт.

Одноразові квитки для проїзду на транспорті загального користування 60 г/м&#178; ... 120 000 000

Одноразові квитки для проїзду у швидкісному трамваї 120 г/м&#178; ...
30 000 000

Одноразові квитки для проїзду на маршрутному транспорті ... 90 000 000

Одноразові квитки на міській електричці:


Єдиний проїзний квиток вартістю 2 грн. ... 2 000 000

Проїзний квиток вартістю 1,70 грн. (з голограмою) ... 5 000 000

Проїзний квиток вартістю 1,70 грн. (з перфорацією) ... 5 000 000

Штрафні квитанції за несплату проїзду пасажира на транспорті загального користування ... 60 000

Штрафні квитанції за несплату проїзду пасажира на міській електриці ... 50 000

Штрафні квитанції за несплату проїзду пасажира у маршрутному таксі ... 30 000

Штрафні квитанції за несплату провезення багажу ... 10 000




5.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03150, м. Київ, вул. Боженка, 127, Служба організації збору та обліку виручки КП «Київпастранс».

5.4. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом 2012 року. .

6. Місце отримання документації конкурсних торгів: м. Київ, вул. Набережне шосе, 2, 04070, к.301, відділ з проведення тендерних процедур КП „Київпастранс”.

7. Забезпечення пропозиції конкурсних торгів (якщо замовник вимагає його надати): забезпечення пропозиції конкурсних торгів не вимагається

7.1. Розмір.

7.2. Вид.

7.3. Умови надання.

8. Подання пропозицій конкурсних торгів:

8.1. Місце: м. Київ, вул. Набережне шосе, 2, 04070, к.301, відділ з проведення тендерних процедур КП „Київпастранс”.

8.2. Строк: 28.12.2011р. до 10.00 годин за київським часом..

9. Розкриття пропозицій конкурсних торгів:

9.1. Місце: м.Київ, вул. Набережне шосе, 2, 04070, КП „Київпастранс”, зал селекторних нарад.

9.2. Дата: 28.12.2011 р.

9.3. Час: 15.00 год. за київським часом.

10. Додаткова інформація:

10.1.Телефон для довідок: (0-44) 254-66-01.


Голова комітету з конкурсних торгів -

головний інженер
Ю. Бомбандьоров

[ Документация конкурсных торгов ]
:rtfm: :censored:

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 10949
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Сообщение TANK »

Хм, сейчас Рейтарская двухсторонняя? откатим и распилим!
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
Sinoptik
Пом. Админа
Пом. Админа
Сообщения: 11436
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Киев

Сообщение Sinoptik »

Рейтарская двусторонняя с 2005 года, как минимум. Дальше вглубь просто не помню.
ИзображениеС уважением,
Sinoptik

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 10949
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Сообщение TANK »

ну проехать можно, а знаки с односторонкой в сторону львовской еще года 3 назад повесили, там просто мой любимый пивной ларек был))), к нему теперь я не езжу именно по этому поводу....
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
Susvic
Дежурный по станции
Дежурный по станции
Сообщения: 391
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 13:29
Откуда: Из лесу вестимо...

Сообщение Susvic »

Рейтарская двусторонняя в промежутке от Стрелецкой до Золотоворотской. Только вот иногда весьма тяжко объяснить это народу, едущему в сторону Львовской площади
ИзображениеА мы не курили... Честно!Изображение

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 10949
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Сообщение TANK »

кирпич со стрелецкой сняли?
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
Susvic
Дежурный по станции
Дежурный по станции
Сообщения: 391
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 13:29
Откуда: Из лесу вестимо...

Сообщение Susvic »

TANK писал(а):кирпич со стрелецкой сняли?
Стрелецкая таки односторонняя, а вот Рейтарская без него ЕМНИП вообще изначально.
ИзображениеА мы не курили... Честно!Изображение

metro80
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 603
Зарегистрирован: 27 июл 2009, 10:59
Откуда: Киев

Сообщение metro80 »

Політики захопилися "транспортною" демагогією

Посадовці закидають киян обіцянками надсучасних суперзручних транспортних проектів. Це не лише безплідний популізм (робиться заледве чверть заявленого), а й навмисна технологія маніпулювання громадською думкою та бюджетними коштами.
Київський намісник Олександр Попов прагне створити систему обміну велосипедів і зробити столичні таксі… електромобілями. Актуальні ідеї для міста, в якому мінімум 60 будинків щодня залишаються без опалення, правда ж? А раніше він опікувався спорудженням монорейкової траси. Чиновники постійно розводяться про побудову надскладних автотунелів під містом, вартістю десятки мільярдів гривень кожен. Не відстає від однопартійців міністр інфраструктури Борис Колесніков, який фонтанує незвичайними ідеями мало не щотижня. Конкретний рік реалізації ідеї не завжди вказується. Прожекти зазвичай "привозяться" з екскурсій посадовців багатими країнами.
Однак на цьому фоні біло-блакитна команда другий рік не може дореконструювати швидкісний трамвай і вже кілька разів відкладала будівництво метрополітену на Троєщині. Київ стояв і стоїть у заторах. В регіонах ще гірше. Колесніков анонсував повну консервацію так і не збудованого донецького метро. Не будується довгоочікуваний міст у Запоріжжі. По всій країні скасовуються соціально необхідні пасажирські потяги та автобусні рейси. Крім того, через економічну ситуацію велосипед може стати єдиним доступним транспортом для багатьох українців.
Балачки політиків про те, щоб іще надсучасного впровадити – не просто неетичне, а й шкідливе, антигромадське явище. По-перше, це свідома технологія маніпулювання повідомленнями в ЗМІ про певних керівників. Річ у тім, що у випуску теленовин чи номері газети не може бути "забагато одн ого Попова" (чи Колеснікова). Якщо ці діячі тричі на тиждень анонсують надшвидкі потяги чи дирижаблі – може не лишитися місця для справді важливих новин. Наприклад, про те, що Попов, можливо, не проти забудови схилів Дніпра, а Колесніков, здогадно, лобіює підозрілі закупівлі коштом бюджету. Раніше цю PR-технологію широко застосовували заступники Леоніда Черновецького (неперевершені "транспортні" фантазери) і Юлія Тимошенко (завзята реформаторка вуглепрому язиком).
Використання цієї технології проти нас з вами полегшується тим, що транспорт – це тема, яка зачіпає і об'єднує всі верстви населення. Тунельно-дирижаблеві задуми люди обговорюватимуть чи не більше, ніж рішення урядовців скоротити соціальні виплати певним групам чи приватизувати якесь держпідприємство.
По-друге, публічне фантазерство посадовців полегшує їм маніпулювання бюджетними коштами. Адже, поки міністр чи градоначальник закидають нас все новими ідеями транспорту – реальні закупівлі привертають набагато менше уваги, і автоматично видаються виправданими. Як сумніватися в ціні нових трамваїв чи лавок для метро, коли державний діяч скоро ощасливить нас десятками паркінгів і трьома автотунелями?
По-третє, транспортний популізм додатково налаштовує мешканців провінції проти столиці. Адже серйозні транспортні проекти Києва фінансуються щонайменше наполовину із загальноукраїнського бюджету. "В нас дуже багато планів щодо розвитку метро. Відзначу, що їх реалізація не відбуватиметься коштом киян", – відверто заявив Олександр Попов.
Час обмежити цю політичну демагогію. Звісно ж, ми повинні якнайактивніше обговорювати шляхи розвитку інфраструктури, адже вона належить саме нам. Не можна заборонити посадовцям цікавитися останніми досягненнями світового транспорту. Однак мусимо домогтися від них відповідальності за свої слова.
Щоразу, як владоможці затягують пісню про суперпоїзд і гіпертунель, спитаймо їх: "Над скількома поточними, і скількома перспективними проектами Ви нині працюєте? Скільки бюджетних коштів і людино-годин витрачено на опрацювання цієї Вашої ідеї? І скільки на завершення поточних будов? Коли саме і як реалізуються дивовижні ідеї, які Ви відкрили нам минулого місяця?" Обговорення перспективних проектів мають очолити незалежні від влади громадські структури. А чиновники в цій дискусії повинні стати виконавцями, а не ведучими.

const
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 728
Зарегистрирован: 13 ноя 2008, 13:52
Откуда: iev

Сообщение const »

Какая-то заказная статья, чтоли... Несмотря на то, что я очень часто совсем не в духе от действий нашей городской власти, но тем не менее - строятся новые развязки, метро строится, подольско-воскресенский переход строят. Да, много чего ещё не делают, но в тоже время и достаточно много делают.
В общем я это пишу только к тому, что в статье совсем уж неприглядно выставляют всё.

Аватара пользователя
Alexeyka
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 824
Зарегистрирован: 13 июл 2010, 21:03
Откуда: Николаев->Киев

Сообщение Alexeyka »

Ничего заказного не вижу в данной статье, всё написано так,как оно есть в нашей стране, и именно стране,а не в столице и так к сожалению делалось не только при нынешней власти,а при всех.Надо большую часть денег оставлять на местах, а не так,что огромные суммы отправляются в Киев,а потом руководители страны вручную ими манипулируют.
По-третє, транспортний популізм додатково налаштовує мешканців провінції проти столиці. Адже серйозні транспортні проекти Києва фінансуються щонайменше наполовину із загальноукраїнського бюджету
Далеко не буду ходить, терминал Д в а/п Борисполь как раз начали строить за деньги,которые японцы выделили для строительства моста в Николаеве,и это не пустые разговоры!

metro80
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 603
Зарегистрирован: 27 июл 2009, 10:59
Откуда: Киев

Сообщение metro80 »

const писал(а):строятся новые развязки, метро строится, подольско-воскресенский переход строят. Да, много чего ещё не делают, но в тоже время и достаточно много делают.
Ну как бы да, только вот нельзя равнять "новые "развязки", "метро" и "подольско-воскресенский переход". Метро с ПВМП - это долгострои стратегического значения, они нужны как воздух.

А развязок для мафынок никогда много не бывает, и толку с них мало, как известно. Зато начальству развязки супервыгодны: можно быстро зарыть много денег.

Если так сравнить, то получится, что строят мало, на самом деле. А трендят много. Хотя, тут журналюга не учитывает, что без трендежу дела не будет по-любому. :!:

const писал(а):в статье совсем уж неприглядно выставляют всё.
С другой стороны, зачем нам журналюги, если они не будут возбужденно вынюхивать и облаивать негатив? :)

metro80
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 603
Зарегистрирован: 27 июл 2009, 10:59
Откуда: Киев

Сообщение metro80 »

Alexeyka писал(а):Надо большую часть денег оставлять на местах, а не так,что огромные суммы отправляются в Киев,а потом руководители страны вручную ими манипулируют.
Да не вопрос. Только вот Киев исполняет столичные функции - испытывая волны трудовой и временной миграции, терпя перекрытия дорог для начальства, самивымиты бесплодные и т.д. За это надо платить, и лучше объектами. Журналюга априори нестоличной "Газеты..." этого деликатно не учитывает :wink: , эксплуатируя зависть иногородних.
Alexeyka писал(а):терминал Д в а/п Борисполь как раз начали строить за деньги,которые японцы выделили для строительства моста в Николаеве
:roll: А это как вообще может быть, с точки зрения законодательства? К сожалению или к счастью, наши госфинансы уже лет 10 не предполагают целевых налогов и сборов.

Ссылочку не бросите?

Иначе это
Alexeyka писал(а):пустые разговоры!

Ответить