Новости транспорта
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Движение на некоторых улицах Киева сделают односторонним
Согласно распоряжению КГГА, в следующем году движение на некоторых дорогах столицы станет односторонним.
Как пишет газета Сегодня, односторонней станет улица Васильковская, Стельмаха, Бубнова, Бурмистенко, Голосеевский проспект, переулки Ужгородский, Жуковского, Коломыйский, ул. Аистова и Анищенко, Львовская, Верховинная, Крамского, Петрицкого, Рейтарская, а на Золотоворотской изменится направление одностороннего движения.
"Это хорошая мера в борьбе с пробками, но чтобы заторы исчезли, сделать улицу односторонней мало. Нужно выделить там отдельную полосу движения для общественного транспорта, чтобы маршрутки не останавливались, как попало, и следить за парковкой. Вот на Саксаганского ввели одностороннее, но машины паркуются в два ряда с каждой стороны, и проехать между ними невозможно. И толку от изменения движения никакого, все равно приходится ехать медленно", - сказал газете эксперт Богдан Аганин.
Как сообщалось, Киевская горгосадминистрация передала на согласование в Министерство финансов свои предложения по распределению 4,6 млрд. грн субвенций, предусмотренных для выполнения функций столицы в проекте государственного бюджета на 2012 год.
http://versii.com/news/243003/
Согласно распоряжению КГГА, в следующем году движение на некоторых дорогах столицы станет односторонним.
Как пишет газета Сегодня, односторонней станет улица Васильковская, Стельмаха, Бубнова, Бурмистенко, Голосеевский проспект, переулки Ужгородский, Жуковского, Коломыйский, ул. Аистова и Анищенко, Львовская, Верховинная, Крамского, Петрицкого, Рейтарская, а на Золотоворотской изменится направление одностороннего движения.
"Это хорошая мера в борьбе с пробками, но чтобы заторы исчезли, сделать улицу односторонней мало. Нужно выделить там отдельную полосу движения для общественного транспорта, чтобы маршрутки не останавливались, как попало, и следить за парковкой. Вот на Саксаганского ввели одностороннее, но машины паркуются в два ряда с каждой стороны, и проехать между ними невозможно. И толку от изменения движения никакого, все равно приходится ехать медленно", - сказал газете эксперт Богдан Аганин.
Как сообщалось, Киевская горгосадминистрация передала на согласование в Министерство финансов свои предложения по распределению 4,6 млрд. грн субвенций, предусмотренных для выполнения функций столицы в проекте государственного бюджета на 2012 год.
http://versii.com/news/243003/
"Киевпастранс" закупает талончики

[ Документация конкурсных торгов ]

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИЛіцензія (оригінал або завірена належним чином копія) на право виготовлення бланків цінних паперів та документів суворої звітності.
до предмету закупівлі
(одноразові квитки для проїзду на транспорті загального користування 60 г/м², одноразові квитки для проїзду у швидкісному трамваї 120г/м², єдиний проїзний квиток вартістю 2 грн., проїзний квиток вартістю 1,70 грн з голограмою)
Ліцензія (оригінал або завірена належним чином копія) СБУ на право впровадження голографічних захисних елементів.
Розмір квитка: 38,0 х 76,2 мм.
Квитки повинні бути віддруковані на офсетному папері без оптичного відбілювача щільністю 60 г/м², із захисними волокнами, що видимі в денному світлі та мають свічення в УФ променях та окремі види квитків щільністю120г/м², без оптичного підбілювача.
Квиток друкується двома фарбами з лицьової сторони та однією зі зворотної сторони.
У графічному дизайні мають бути застосовані дві захисні антисканерні сітки, елементи мікротексту та інші гільошні елементи, що друкуються різними фарбами погоджених кольорів.
Іміджева локальна перфорація.
Індивідуальний псевдоводяний знак.
Латентне зображення.
Використання спеціальних фарб, що змінюють свій колір при зміні кута спостереження.
Щомісячна зміна дизайну квитка з вказанням поточного місяця.
Наскрізна нумерація методом високого друку спеціальною захисною фарбою.
Для обліку квитків повинна друкуватись серія із трьох літер та двох цифр.
Зверху квитка по його короткій стороні повинен бути нанесений голографічний захисний елемент (ГЗЕ).
Скріплення квитків клейове по короткій стороні по 100 шт. у блоці.
Можливість оперативної зміни замовлення з терміном постачання на протязі двох діб.
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів
1. Замовник:
1.1. Найменування: Комунальне підприємство „Київпастранс” (Київської міської державної адміністрації).
1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 31725604.
1.3. Місцезнаходження: м. Київ, Набережне шосе, 2, 04070.
1.4. Реєстраційний рахунок замовника:
1.4.1. Реєстраційний рахунок замовника (кошти підприємства): р/р 2600800102840., ПАТ «КБ «Хрещатик», МФО 300670.
1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, e-mail):
з технічних питань – з технічних питань – Артабаєв Зубер Борисович, м. Київ, вул. Боженка, 127, тел. (044) 254-66-28; (044) 528-77-13; (044) 501-61-75, tender1@kpt.kiev.ua;
з питань проведення процедури закупівлі – Гречко Олена Олегівна – начальник відділу Служби утримання рухомого складу та транспортної інфраструктури, м. Київ, Набережне шосе, 2, тел. (044) 254-66-01, (044) 254-65-67, tender1@kpt.kiev.ua.
1.6. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ): Головне управління транспорту та зв'язку виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 24363865.
2. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти підприємства.
3. Адреса веб-порталу Уповноваженого органу, на якому розміщується інформація про закупівлю: www.tender.me.gov.ua.
4. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю (у разі наявності): kpt.kiev.ua.
5. Інформація про предмет закупівлі:
5.1. Найменування предмета закупівлі: продукція друкована інша (одноразові проїзні квитки для проїзду в транспорті загального користування, маршрутному таксі та на міській електричці) код за ДК 016-97 22.22.1.
5.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг:
Найменування товару
Кількість,шт.
Одноразові квитки для проїзду на транспорті загального користування 60 г/м² ... 120 000 000
Одноразові квитки для проїзду у швидкісному трамваї 120 г/м² ...
30 000 000
Одноразові квитки для проїзду на маршрутному транспорті ... 90 000 000
Одноразові квитки на міській електричці:
Єдиний проїзний квиток вартістю 2 грн. ... 2 000 000
Проїзний квиток вартістю 1,70 грн. (з голограмою) ... 5 000 000
Проїзний квиток вартістю 1,70 грн. (з перфорацією) ... 5 000 000
Штрафні квитанції за несплату проїзду пасажира на транспорті загального користування ... 60 000
Штрафні квитанції за несплату проїзду пасажира на міській електриці ... 50 000
Штрафні квитанції за несплату проїзду пасажира у маршрутному таксі ... 30 000
Штрафні квитанції за несплату провезення багажу ... 10 000
5.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03150, м. Київ, вул. Боженка, 127, Служба організації збору та обліку виручки КП «Київпастранс».
5.4. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом 2012 року. .
6. Місце отримання документації конкурсних торгів: м. Київ, вул. Набережне шосе, 2, 04070, к.301, відділ з проведення тендерних процедур КП „Київпастранс”.
7. Забезпечення пропозиції конкурсних торгів (якщо замовник вимагає його надати): забезпечення пропозиції конкурсних торгів не вимагається
7.1. Розмір.
7.2. Вид.
7.3. Умови надання.
8. Подання пропозицій конкурсних торгів:
8.1. Місце: м. Київ, вул. Набережне шосе, 2, 04070, к.301, відділ з проведення тендерних процедур КП „Київпастранс”.
8.2. Строк: 28.12.2011р. до 10.00 годин за київським часом..
9. Розкриття пропозицій конкурсних торгів:
9.1. Місце: м.Київ, вул. Набережне шосе, 2, 04070, КП „Київпастранс”, зал селекторних нарад.
9.2. Дата: 28.12.2011 р.
9.3. Час: 15.00 год. за київським часом.
10. Додаткова інформація:
10.1.Телефон для довідок: (0-44) 254-66-01.
Голова комітету з конкурсних торгів -
головний інженер
Ю. Бомбандьоров
[ Документация конкурсных торгов ]


Політики захопилися "транспортною" демагогією
Посадовці закидають киян обіцянками надсучасних суперзручних транспортних проектів. Це не лише безплідний популізм (робиться заледве чверть заявленого), а й навмисна технологія маніпулювання громадською думкою та бюджетними коштами.
Київський намісник Олександр Попов прагне створити систему обміну велосипедів і зробити столичні таксі… електромобілями. Актуальні ідеї для міста, в якому мінімум 60 будинків щодня залишаються без опалення, правда ж? А раніше він опікувався спорудженням монорейкової траси. Чиновники постійно розводяться про побудову надскладних автотунелів під містом, вартістю десятки мільярдів гривень кожен. Не відстає від однопартійців міністр інфраструктури Борис Колесніков, який фонтанує незвичайними ідеями мало не щотижня. Конкретний рік реалізації ідеї не завжди вказується. Прожекти зазвичай "привозяться" з екскурсій посадовців багатими країнами.
Однак на цьому фоні біло-блакитна команда другий рік не може дореконструювати швидкісний трамвай і вже кілька разів відкладала будівництво метрополітену на Троєщині. Київ стояв і стоїть у заторах. В регіонах ще гірше. Колесніков анонсував повну консервацію так і не збудованого донецького метро. Не будується довгоочікуваний міст у Запоріжжі. По всій країні скасовуються соціально необхідні пасажирські потяги та автобусні рейси. Крім того, через економічну ситуацію велосипед може стати єдиним доступним транспортом для багатьох українців.
Балачки політиків про те, щоб іще надсучасного впровадити – не просто неетичне, а й шкідливе, антигромадське явище. По-перше, це свідома технологія маніпулювання повідомленнями в ЗМІ про певних керівників. Річ у тім, що у випуску теленовин чи номері газети не може бути "забагато одн ого Попова" (чи Колеснікова). Якщо ці діячі тричі на тиждень анонсують надшвидкі потяги чи дирижаблі – може не лишитися місця для справді важливих новин. Наприклад, про те, що Попов, можливо, не проти забудови схилів Дніпра, а Колесніков, здогадно, лобіює підозрілі закупівлі коштом бюджету. Раніше цю PR-технологію широко застосовували заступники Леоніда Черновецького (неперевершені "транспортні" фантазери) і Юлія Тимошенко (завзята реформаторка вуглепрому язиком).
Використання цієї технології проти нас з вами полегшується тим, що транспорт – це тема, яка зачіпає і об'єднує всі верстви населення. Тунельно-дирижаблеві задуми люди обговорюватимуть чи не більше, ніж рішення урядовців скоротити соціальні виплати певним групам чи приватизувати якесь держпідприємство.
По-друге, публічне фантазерство посадовців полегшує їм маніпулювання бюджетними коштами. Адже, поки міністр чи градоначальник закидають нас все новими ідеями транспорту – реальні закупівлі привертають набагато менше уваги, і автоматично видаються виправданими. Як сумніватися в ціні нових трамваїв чи лавок для метро, коли державний діяч скоро ощасливить нас десятками паркінгів і трьома автотунелями?
По-третє, транспортний популізм додатково налаштовує мешканців провінції проти столиці. Адже серйозні транспортні проекти Києва фінансуються щонайменше наполовину із загальноукраїнського бюджету. "В нас дуже багато планів щодо розвитку метро. Відзначу, що їх реалізація не відбуватиметься коштом киян", – відверто заявив Олександр Попов.
Час обмежити цю політичну демагогію. Звісно ж, ми повинні якнайактивніше обговорювати шляхи розвитку інфраструктури, адже вона належить саме нам. Не можна заборонити посадовцям цікавитися останніми досягненнями світового транспорту. Однак мусимо домогтися від них відповідальності за свої слова.
Щоразу, як владоможці затягують пісню про суперпоїзд і гіпертунель, спитаймо їх: "Над скількома поточними, і скількома перспективними проектами Ви нині працюєте? Скільки бюджетних коштів і людино-годин витрачено на опрацювання цієї Вашої ідеї? І скільки на завершення поточних будов? Коли саме і як реалізуються дивовижні ідеї, які Ви відкрили нам минулого місяця?" Обговорення перспективних проектів мають очолити незалежні від влади громадські структури. А чиновники в цій дискусії повинні стати виконавцями, а не ведучими.
Посадовці закидають киян обіцянками надсучасних суперзручних транспортних проектів. Це не лише безплідний популізм (робиться заледве чверть заявленого), а й навмисна технологія маніпулювання громадською думкою та бюджетними коштами.
Київський намісник Олександр Попов прагне створити систему обміну велосипедів і зробити столичні таксі… електромобілями. Актуальні ідеї для міста, в якому мінімум 60 будинків щодня залишаються без опалення, правда ж? А раніше він опікувався спорудженням монорейкової траси. Чиновники постійно розводяться про побудову надскладних автотунелів під містом, вартістю десятки мільярдів гривень кожен. Не відстає від однопартійців міністр інфраструктури Борис Колесніков, який фонтанує незвичайними ідеями мало не щотижня. Конкретний рік реалізації ідеї не завжди вказується. Прожекти зазвичай "привозяться" з екскурсій посадовців багатими країнами.
Однак на цьому фоні біло-блакитна команда другий рік не може дореконструювати швидкісний трамвай і вже кілька разів відкладала будівництво метрополітену на Троєщині. Київ стояв і стоїть у заторах. В регіонах ще гірше. Колесніков анонсував повну консервацію так і не збудованого донецького метро. Не будується довгоочікуваний міст у Запоріжжі. По всій країні скасовуються соціально необхідні пасажирські потяги та автобусні рейси. Крім того, через економічну ситуацію велосипед може стати єдиним доступним транспортом для багатьох українців.
Балачки політиків про те, щоб іще надсучасного впровадити – не просто неетичне, а й шкідливе, антигромадське явище. По-перше, це свідома технологія маніпулювання повідомленнями в ЗМІ про певних керівників. Річ у тім, що у випуску теленовин чи номері газети не може бути "забагато одн ого Попова" (чи Колеснікова). Якщо ці діячі тричі на тиждень анонсують надшвидкі потяги чи дирижаблі – може не лишитися місця для справді важливих новин. Наприклад, про те, що Попов, можливо, не проти забудови схилів Дніпра, а Колесніков, здогадно, лобіює підозрілі закупівлі коштом бюджету. Раніше цю PR-технологію широко застосовували заступники Леоніда Черновецького (неперевершені "транспортні" фантазери) і Юлія Тимошенко (завзята реформаторка вуглепрому язиком).
Використання цієї технології проти нас з вами полегшується тим, що транспорт – це тема, яка зачіпає і об'єднує всі верстви населення. Тунельно-дирижаблеві задуми люди обговорюватимуть чи не більше, ніж рішення урядовців скоротити соціальні виплати певним групам чи приватизувати якесь держпідприємство.
По-друге, публічне фантазерство посадовців полегшує їм маніпулювання бюджетними коштами. Адже, поки міністр чи градоначальник закидають нас все новими ідеями транспорту – реальні закупівлі привертають набагато менше уваги, і автоматично видаються виправданими. Як сумніватися в ціні нових трамваїв чи лавок для метро, коли державний діяч скоро ощасливить нас десятками паркінгів і трьома автотунелями?
По-третє, транспортний популізм додатково налаштовує мешканців провінції проти столиці. Адже серйозні транспортні проекти Києва фінансуються щонайменше наполовину із загальноукраїнського бюджету. "В нас дуже багато планів щодо розвитку метро. Відзначу, що їх реалізація не відбуватиметься коштом киян", – відверто заявив Олександр Попов.
Час обмежити цю політичну демагогію. Звісно ж, ми повинні якнайактивніше обговорювати шляхи розвитку інфраструктури, адже вона належить саме нам. Не можна заборонити посадовцям цікавитися останніми досягненнями світового транспорту. Однак мусимо домогтися від них відповідальності за свої слова.
Щоразу, як владоможці затягують пісню про суперпоїзд і гіпертунель, спитаймо їх: "Над скількома поточними, і скількома перспективними проектами Ви нині працюєте? Скільки бюджетних коштів і людино-годин витрачено на опрацювання цієї Вашої ідеї? І скільки на завершення поточних будов? Коли саме і як реалізуються дивовижні ідеї, які Ви відкрили нам минулого місяця?" Обговорення перспективних проектів мають очолити незалежні від влади громадські структури. А чиновники в цій дискусії повинні стати виконавцями, а не ведучими.
Какая-то заказная статья, чтоли... Несмотря на то, что я очень часто совсем не в духе от действий нашей городской власти, но тем не менее - строятся новые развязки, метро строится, подольско-воскресенский переход строят. Да, много чего ещё не делают, но в тоже время и достаточно много делают.
В общем я это пишу только к тому, что в статье совсем уж неприглядно выставляют всё.
В общем я это пишу только к тому, что в статье совсем уж неприглядно выставляют всё.
Ничего заказного не вижу в данной статье, всё написано так,как оно есть в нашей стране, и именно стране,а не в столице и так к сожалению делалось не только при нынешней власти,а при всех.Надо большую часть денег оставлять на местах, а не так,что огромные суммы отправляются в Киев,а потом руководители страны вручную ими манипулируют.
Далеко не буду ходить, терминал Д в а/п Борисполь как раз начали строить за деньги,которые японцы выделили для строительства моста в Николаеве,и это не пустые разговоры!По-третє, транспортний популізм додатково налаштовує мешканців провінції проти столиці. Адже серйозні транспортні проекти Києва фінансуються щонайменше наполовину із загальноукраїнського бюджету
Ну как бы да, только вот нельзя равнять "новые "развязки", "метро" и "подольско-воскресенский переход". Метро с ПВМП - это долгострои стратегического значения, они нужны как воздух.const писал(а):строятся новые развязки, метро строится, подольско-воскресенский переход строят. Да, много чего ещё не делают, но в тоже время и достаточно много делают.
А развязок для мафынок никогда много не бывает, и толку с них мало, как известно. Зато начальству развязки супервыгодны: можно быстро зарыть много денег.
Если так сравнить, то получится, что строят мало, на самом деле. А трендят много. Хотя, тут журналюга не учитывает, что без трендежу дела не будет по-любому.

С другой стороны, зачем нам журналюги, если они не будут возбужденно вынюхивать и облаивать негатив?const писал(а):в статье совсем уж неприглядно выставляют всё.

Да не вопрос. Только вот Киев исполняет столичные функции - испытывая волны трудовой и временной миграции, терпя перекрытия дорог для начальства, самивымиты бесплодные и т.д. За это надо платить, и лучше объектами. Журналюга априори нестоличной "Газеты..." этого деликатно не учитываетAlexeyka писал(а):Надо большую часть денег оставлять на местах, а не так,что огромные суммы отправляются в Киев,а потом руководители страны вручную ими манипулируют.

Alexeyka писал(а):терминал Д в а/п Борисполь как раз начали строить за деньги,которые японцы выделили для строительства моста в Николаеве

Ссылочку не бросите?
Иначе это
Alexeyka писал(а):пустые разговоры!