Модернизациия вагонов типа E*

о том, что на колёсах

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Santehnik
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3013
Зарегистрирован: 29 янв 2007, 16:49
Откуда: Киев

Сообщение Santehnik »

Київський метрополітен передав Крюківському вагонобудівному заводу перші 5 вагонів на модернізацію (по ссылке фото)

Сьогодні, 15 березня, в електродепо «Дарниця» комунальне підприємство «Київський метрополітен» у присутності голови КМДА Олександра Попова передало Публічному акціонерному товариству «Крюківський вагонобудівний завод» на комплексну модернізацію перші 5 вагонів метрополітену із 95 запланованих. Оновлення рухомого складу відбуватиметься за кошти Кіотського протоколу і триватиме 20 місяців.

Призначені для модернізації вагони обслуговували Святошинсько-Броварську лінію метрополітену понад 40 років. Тепер їх підготували до оновлення – демонтували старе устаткування та внутрішнє оздоблення.

Володимир Федоренко, начальник КП «Київський метрополітен»:
«Кожен з цих п’яти вагонів, які ми передаємо на модернізацію, за роки роботи на лінії Київського метрополітену перевіз багатомільйонну кількість пасажирів, майже рівну населенню України. Але ці вагони свого часу були зроблені дуже добротно, з якісного металу. Тому нині є можливість продовжити термін їх експлуатації ще не менше, ніж на 20 років. Модернізація вагонів технічно вигідна та економічно доцільна. І таку практику успішно застосовують в інших країнах».

Один із основних етапів модернізації передбачає заміну морально застарілого тягового приводу з релейно-контактною системою управління на більш сучасний тяговий привід, в основі якого лежить принцип частотного управління з використанням сучасних технологій. Вони дозволять зекономити не лише на споживанні потягом електроенергії, а й на подальшому обслуговуванні та ремонті модернізованих вагонів. Машиніст керуватиме оновленим составом на сучасному пульті з комп’ютерною системою управління поїздом.

У процесі заводських робіт старі вагони перевтіляться на нові – повністю зміниться їхній зовнішній та внутрішній вигляд. Окрім ходового обладнання, будуть встановленні нові двері та вікна, поручні та пасажирські крісла, системи освітлення та зв’язку, з’явиться нова підлога – усе відповідно до нових стандартів якості. Таким чином, омолоджений рухомий склад підвищить комфорт і безпеку перевезення пасажирів.

Київський метрополітен очікує отримати модернізований дослідний потяг до кінця жовтня поточного року. Состав вийде на лінію не одразу – спершу проходитиме повний цикл випробовувань для підтвердження відповідності вимогам якості та безпеки. Цей процес триватиме близько двох місяців. У разі успішного результату наступні 10 вагонів будуть направлені на модернізацію в листопаді-грудні 2013 року.

Повернення молодості старим вагонам Київського метрополітену стало можливим за ініціативи голови КМДА Олександра Попова, а також за сприяння уряду і керівництва держави.

мониторщик_тч1
Машинист
Машинист
Сообщения: 404
Зарегистрирован: 17 май 2010, 23:08

Сообщение мониторщик_тч1 »

Разобрали вагоны №№ 3388, 5274. Если скорость работы не изменится то к концу следующей недели будет еще два.

Аватара пользователя
hopscotch
Путеец
Путеец
Сообщения: 163
Зарегистрирован: 28 авг 2008, 11:03
Откуда: Київ

Сообщение hopscotch »

Что за бред, в старую гнилую жестянку совать новые потроха?
Я могу понять если поставят новые двигатели с электроникой, обновят салон и кабину. Но полностью менять начинку означает сделать новый вагон, это новые приемочные испытания, комиссии и т.д. в этом нет здравого смысла. Через 15 лет кузов вагона окончательно умрет а все оборудование пойдет в разборку, хорошо еще, если его можно на запчасти пустить.
Все что угодно, только крюковские не заказывать.

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9330
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: KBP/DEN
Контактная информация:

Сообщение dimentiy »

В «Столице» от 11 марта 2013 Попов сказал, что по экспертным оценкам кузова «как новые».
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Аватара пользователя
SlALFik
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 956
Зарегистрирован: 10 фев 2009, 11:51

Сообщение SlALFik »

Почитайте условия использования "киотских" денег. Всё станет сразу ясно.
Обожаю первоисточники документов.

Анатолий
п/п-к Очевидность
п/п-к Очевидность
Сообщения: 7701
Зарегистрирован: 16 фев 2006, 17:37
Откуда: из Киева

Сообщение Анатолий »

Где можно найти эти условия?

Аватара пользователя
Dream_On
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2681
Зарегистрирован: 15 сен 2008, 19:10
Откуда: Kiev

Сообщение Dream_On »

hopscotch писал(а):Что за бред, в старую гнилую жестянку совать новые потроха?
Скелет в вагоне может быть вполне в сносном и даже отличном состоянии, тогда делали лучше чем сейчас, а замена обшивки не есть проблема, тем более это делают ВРЗ, а не слесарем Васыльовычем в ТЧ-1.
15 лет после КВР кстати вполне ОК.

mylix
Дежурный по станции
Дежурный по станции
Сообщения: 311
Зарегистрирован: 25 ноя 2011, 11:34

Сообщение mylix »

Я заметил, что вагоны Е ускоряются и тормозят более плавно, чем номерные. Пользуюсь красной и синей веткой и чувствую разницу. Не связано ли это с разными тяговыми приводами? Что будет после модернизации?

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9330
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: KBP/DEN
Контактная информация:

Сообщение dimentiy »

mylix, это связано со многими факторами. Мощность ТЭДов играет свою роль в том числе. Что будет после модернизации — одним японцам известно.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Аватара пользователя
DFAW
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 15002
Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
Откуда: Саме велике село в Украине
Контактная информация:

Сообщение DFAW »

hopscotch писал(а):Что за бред, в старую гнилую жестянку совать новые потроха?
:facepalm: Не надо обо всём судить по своему велосипеду.

Вагоны пескоструються, дефектоскопируется несущие элементы, всё что надо подваривается, затем обрабатывается и краситься с нуля. Это боле чем мировая практика.
Я не волшебник, я только учусь. :prof:
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Аватара пользователя
SlALFik
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 956
Зарегистрирован: 10 фев 2009, 11:51

Сообщение SlALFik »

Анатолий писал(а):Где можно найти эти условия?
Где-то тут: Постанова
Про затвердження Порядку розгляду, схвалення і реалізації
проектів цільових екологічних (зелених) інвестицій та
пропозицій щодо здійснення заходів, пов'язаних з
реалізацією таких проектів і виконанням зобов'язань
сторін Кіотського протоколу до Рамкової
конвенції ООН про зміну клімату
А сами проекты смотреть тут:

neia

Комплексна модернізація вагонів типу „Е” та його модифікації з впровадженням асинхронного тягового приводу на КП «Київський метрополітен» КП "Київський метрополітен"

Вартість проекту, грн. 984 960 000,0
Планові скорочення викидів ПГ, тонн СО2-екв./рік 14 336,00
Обожаю первоисточники документов.

Юрик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2251
Зарегистрирован: 29 дек 2009, 10:58
Откуда: Харьков

Сообщение Юрик »

вот только одно не учли, как будет влиять, АТЭП (точнее са преобразователь - ВИП) на устройства СЦБ и ПРС! нужно для начала пару вагонов "погонять", а потом

Аватара пользователя
XAN
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5355
Зарегистрирован: 02 окт 2008, 17:02
Откуда: Копенгаген

Сообщение XAN »

Так гоняли ж А-Крюк, или тут что-то специфическое для каждого производителя есть (А-Крюк, НЯП, немецкие "мозги", а модернизаты японцами будут)?
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9330
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: KBP/DEN
Контактная информация:

Сообщение dimentiy »

Я уверен, что погоняют. Ведь сейчас речь только о пробном составе на модернизацию идёт, а не о перегонке в Кременчуг всего парка.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Аватара пользователя
SlALFik
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 956
Зарегистрирован: 10 фев 2009, 11:51

Сообщение SlALFik »

Прем’єр-міністром України М. Азаровим 14.04.2012 року погоджено поданий Державним агентством екологічних інвестицій України План заходів щодо реалізації Проекту модернізації (передбачено постановою Кабінету Міністрів України від 22.02.2008 № 221)
За результатами конкурсних торгів Головним управлінням транспорту та зв’язку укладено договір з переможцем торгів - Публічним акціонерним товариством «Крюківський вагонобудівний завод»
Японські компанії-партнери: «Іточу», «Тошиба», «Токью Кар Корпорейшн»
Загальна вартість проекту: 1 869 822,0 тис. грн., з них:
І частина: 984 960,0 тис. грн. (53%) – кошти СЗІ, в т.ч. вартість обладнання (без ПДВ) – 581 186,880 тис. грн.;
ІІ частина: 884 862,0 тис. грн. (47%) – кошти КМДА.
Основні показники укладеної угоди:
Вартість Проекту модернізації: близько 985,0 млн. грн.;
Кошти зелених інвестицій: 100%;
Кількість вагонів: 95 одиниць
Сутність комплексної модернізації полягає в заміні морально застарілого тягового приводу вагона метрополітену, в основі якого полягає принцип релейно-контактної системи управління, на більш сучасний тяговий привід, в основі якого полягає принцип частотного управління з використанням сучасних технологій.

Если кому-то интересно посмотреть картинки и почитать детально. то ищем тут: Тендер

Ну а если мне подскажут куда удобнее закидывать вордовские файлы - я выложу. Не на дропбокс же их кидать, в самом деле.
Обожаю первоисточники документов.

Ответить