Модернизациия вагонов типа E*
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Київський метрополітен передав Крюківському вагонобудівному заводу перші 5 вагонів на модернізацію (по ссылке фото)
Сьогодні, 15 березня, в електродепо «Дарниця» комунальне підприємство «Київський метрополітен» у присутності голови КМДА Олександра Попова передало Публічному акціонерному товариству «Крюківський вагонобудівний завод» на комплексну модернізацію перші 5 вагонів метрополітену із 95 запланованих. Оновлення рухомого складу відбуватиметься за кошти Кіотського протоколу і триватиме 20 місяців.
Призначені для модернізації вагони обслуговували Святошинсько-Броварську лінію метрополітену понад 40 років. Тепер їх підготували до оновлення – демонтували старе устаткування та внутрішнє оздоблення.
Володимир Федоренко, начальник КП «Київський метрополітен»:
«Кожен з цих п’яти вагонів, які ми передаємо на модернізацію, за роки роботи на лінії Київського метрополітену перевіз багатомільйонну кількість пасажирів, майже рівну населенню України. Але ці вагони свого часу були зроблені дуже добротно, з якісного металу. Тому нині є можливість продовжити термін їх експлуатації ще не менше, ніж на 20 років. Модернізація вагонів технічно вигідна та економічно доцільна. І таку практику успішно застосовують в інших країнах».
Один із основних етапів модернізації передбачає заміну морально застарілого тягового приводу з релейно-контактною системою управління на більш сучасний тяговий привід, в основі якого лежить принцип частотного управління з використанням сучасних технологій. Вони дозволять зекономити не лише на споживанні потягом електроенергії, а й на подальшому обслуговуванні та ремонті модернізованих вагонів. Машиніст керуватиме оновленим составом на сучасному пульті з комп’ютерною системою управління поїздом.
У процесі заводських робіт старі вагони перевтіляться на нові – повністю зміниться їхній зовнішній та внутрішній вигляд. Окрім ходового обладнання, будуть встановленні нові двері та вікна, поручні та пасажирські крісла, системи освітлення та зв’язку, з’явиться нова підлога – усе відповідно до нових стандартів якості. Таким чином, омолоджений рухомий склад підвищить комфорт і безпеку перевезення пасажирів.
Київський метрополітен очікує отримати модернізований дослідний потяг до кінця жовтня поточного року. Состав вийде на лінію не одразу – спершу проходитиме повний цикл випробовувань для підтвердження відповідності вимогам якості та безпеки. Цей процес триватиме близько двох місяців. У разі успішного результату наступні 10 вагонів будуть направлені на модернізацію в листопаді-грудні 2013 року.
Повернення молодості старим вагонам Київського метрополітену стало можливим за ініціативи голови КМДА Олександра Попова, а також за сприяння уряду і керівництва держави.
Сьогодні, 15 березня, в електродепо «Дарниця» комунальне підприємство «Київський метрополітен» у присутності голови КМДА Олександра Попова передало Публічному акціонерному товариству «Крюківський вагонобудівний завод» на комплексну модернізацію перші 5 вагонів метрополітену із 95 запланованих. Оновлення рухомого складу відбуватиметься за кошти Кіотського протоколу і триватиме 20 місяців.
Призначені для модернізації вагони обслуговували Святошинсько-Броварську лінію метрополітену понад 40 років. Тепер їх підготували до оновлення – демонтували старе устаткування та внутрішнє оздоблення.
Володимир Федоренко, начальник КП «Київський метрополітен»:
«Кожен з цих п’яти вагонів, які ми передаємо на модернізацію, за роки роботи на лінії Київського метрополітену перевіз багатомільйонну кількість пасажирів, майже рівну населенню України. Але ці вагони свого часу були зроблені дуже добротно, з якісного металу. Тому нині є можливість продовжити термін їх експлуатації ще не менше, ніж на 20 років. Модернізація вагонів технічно вигідна та економічно доцільна. І таку практику успішно застосовують в інших країнах».
Один із основних етапів модернізації передбачає заміну морально застарілого тягового приводу з релейно-контактною системою управління на більш сучасний тяговий привід, в основі якого лежить принцип частотного управління з використанням сучасних технологій. Вони дозволять зекономити не лише на споживанні потягом електроенергії, а й на подальшому обслуговуванні та ремонті модернізованих вагонів. Машиніст керуватиме оновленим составом на сучасному пульті з комп’ютерною системою управління поїздом.
У процесі заводських робіт старі вагони перевтіляться на нові – повністю зміниться їхній зовнішній та внутрішній вигляд. Окрім ходового обладнання, будуть встановленні нові двері та вікна, поручні та пасажирські крісла, системи освітлення та зв’язку, з’явиться нова підлога – усе відповідно до нових стандартів якості. Таким чином, омолоджений рухомий склад підвищить комфорт і безпеку перевезення пасажирів.
Київський метрополітен очікує отримати модернізований дослідний потяг до кінця жовтня поточного року. Состав вийде на лінію не одразу – спершу проходитиме повний цикл випробовувань для підтвердження відповідності вимогам якості та безпеки. Цей процес триватиме близько двох місяців. У разі успішного результату наступні 10 вагонів будуть направлені на модернізацію в листопаді-грудні 2013 року.
Повернення молодості старим вагонам Київського метрополітену стало можливим за ініціативи голови КМДА Олександра Попова, а також за сприяння уряду і керівництва держави.
-
- Машинист
- Сообщения: 404
- Зарегистрирован: 17 май 2010, 23:08
Что за бред, в старую гнилую жестянку совать новые потроха?
Я могу понять если поставят новые двигатели с электроникой, обновят салон и кабину. Но полностью менять начинку означает сделать новый вагон, это новые приемочные испытания, комиссии и т.д. в этом нет здравого смысла. Через 15 лет кузов вагона окончательно умрет а все оборудование пойдет в разборку, хорошо еще, если его можно на запчасти пустить.
Все что угодно, только крюковские не заказывать.
Я могу понять если поставят новые двигатели с электроникой, обновят салон и кабину. Но полностью менять начинку означает сделать новый вагон, это новые приемочные испытания, комиссии и т.д. в этом нет здравого смысла. Через 15 лет кузов вагона окончательно умрет а все оборудование пойдет в разборку, хорошо еще, если его можно на запчасти пустить.
Все что угодно, только крюковские не заказывать.
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9330
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
В «Столице» от 11 марта 2013 Попов сказал, что по экспертным оценкам кузова «как новые».
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Скелет в вагоне может быть вполне в сносном и даже отличном состоянии, тогда делали лучше чем сейчас, а замена обшивки не есть проблема, тем более это делают ВРЗ, а не слесарем Васыльовычем в ТЧ-1.hopscotch писал(а):Что за бред, в старую гнилую жестянку совать новые потроха?
15 лет после КВР кстати вполне ОК.
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9330
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
mylix, это связано со многими факторами. Мощность ТЭДов играет свою роль в том числе. Что будет после модернизации — одним японцам известно.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15002
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
Не надо обо всём судить по своему велосипеду.hopscotch писал(а):Что за бред, в старую гнилую жестянку совать новые потроха?
Вагоны пескоструються, дефектоскопируется несущие элементы, всё что надо подваривается, затем обрабатывается и краситься с нуля. Это боле чем мировая практика.
Я не волшебник, я только учусь.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Где-то тут: ПостановаАнатолий писал(а):Где можно найти эти условия?
А сами проекты смотреть тут:Про затвердження Порядку розгляду, схвалення і реалізації
проектів цільових екологічних (зелених) інвестицій та
пропозицій щодо здійснення заходів, пов'язаних з
реалізацією таких проектів і виконанням зобов'язань
сторін Кіотського протоколу до Рамкової
конвенції ООН про зміну клімату
neia
Комплексна модернізація вагонів типу „Е” та його модифікації з впровадженням асинхронного тягового приводу на КП «Київський метрополітен» КП "Київський метрополітен"
Вартість проекту, грн. 984 960 000,0
Планові скорочення викидів ПГ, тонн СО2-екв./рік 14 336,00
Обожаю первоисточники документов.
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9330
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Я уверен, что погоняют. Ведь сейчас речь только о пробном составе на модернизацию идёт, а не о перегонке в Кременчуг всего парка.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Прем’єр-міністром України М. Азаровим 14.04.2012 року погоджено поданий Державним агентством екологічних інвестицій України План заходів щодо реалізації Проекту модернізації (передбачено постановою Кабінету Міністрів України від 22.02.2008 № 221)
За результатами конкурсних торгів Головним управлінням транспорту та зв’язку укладено договір з переможцем торгів - Публічним акціонерним товариством «Крюківський вагонобудівний завод»
Японські компанії-партнери: «Іточу», «Тошиба», «Токью Кар Корпорейшн»
Загальна вартість проекту: 1 869 822,0 тис. грн., з них:
І частина: 984 960,0 тис. грн. (53%) – кошти СЗІ, в т.ч. вартість обладнання (без ПДВ) – 581 186,880 тис. грн.;
ІІ частина: 884 862,0 тис. грн. (47%) – кошти КМДА.
Основні показники укладеної угоди:
Вартість Проекту модернізації: близько 985,0 млн. грн.;
Кошти зелених інвестицій: 100%;
Кількість вагонів: 95 одиниць
Сутність комплексної модернізації полягає в заміні морально застарілого тягового приводу вагона метрополітену, в основі якого полягає принцип релейно-контактної системи управління, на більш сучасний тяговий привід, в основі якого полягає принцип частотного управління з використанням сучасних технологій.
Если кому-то интересно посмотреть картинки и почитать детально. то ищем тут: Тендер
Ну а если мне подскажут куда удобнее закидывать вордовские файлы - я выложу. Не на дропбокс же их кидать, в самом деле.
За результатами конкурсних торгів Головним управлінням транспорту та зв’язку укладено договір з переможцем торгів - Публічним акціонерним товариством «Крюківський вагонобудівний завод»
Японські компанії-партнери: «Іточу», «Тошиба», «Токью Кар Корпорейшн»
Загальна вартість проекту: 1 869 822,0 тис. грн., з них:
І частина: 984 960,0 тис. грн. (53%) – кошти СЗІ, в т.ч. вартість обладнання (без ПДВ) – 581 186,880 тис. грн.;
ІІ частина: 884 862,0 тис. грн. (47%) – кошти КМДА.
Основні показники укладеної угоди:
Вартість Проекту модернізації: близько 985,0 млн. грн.;
Кошти зелених інвестицій: 100%;
Кількість вагонів: 95 одиниць
Сутність комплексної модернізації полягає в заміні морально застарілого тягового приводу вагона метрополітену, в основі якого полягає принцип релейно-контактної системи управління, на більш сучасний тяговий привід, в основі якого полягає принцип частотного управління з використанням сучасних технологій.
Если кому-то интересно посмотреть картинки и почитать детально. то ищем тут: Тендер
Ну а если мне подскажут куда удобнее закидывать вордовские файлы - я выложу. Не на дропбокс же их кидать, в самом деле.
Обожаю первоисточники документов.