Обзоры прессы
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Lemurka
- Крыса рельсовая
- Сообщения: 55
- Зарегистрирован: 20 янв 2013, 21:01
- Откуда: Kiev
- Контактная информация:
Це вже звична для них справаYaroslav писал(а):погодно-прибиральне:
http://watcher.com.ua/2013/03/24/kyyivs ... -z-moskvy/
Сайт Київської міської державної адміністрації рапортує про успіхи в боротьбі зі стихією, при цьому демонструючи фотографії зроблені на вулицях Москви.
http://i45.tinypic.com/25q53y1.png
але от зараз "гряде" водяна стихія, то які фото вони будуть демноствувати? знову звідкись склеяні?..
є надія обійтися без будь-яких фото ))Lemurka писал(а):Це вже звична для них справаYaroslav писал(а):погодно-прибиральне:
http://watcher.com.ua/2013/03/24/kyyivs ... -z-moskvy/
Сайт Київської міської державної адміністрації рапортує про успіхи в боротьбі зі стихією, при цьому демонструючи фотографії зроблені на вулицях Москви.
http://i45.tinypic.com/25q53y1.png
але от зараз "гряде" водяна стихія, то які фото вони будуть демноствувати? знову звідкись склеяні?..
а от відео з веб-камери з будівництва Теремків та Поштової треба було б розмістити на головній сторінці КМДА - може тоді б і гроші знаходили швидше
Недофінансоване київське метро втричі переплачує фірмі зниклого охоронця
Середа, 03 квітня 2013, 22:15
Комунальне підприємство "Київський метрополітен" у кілька разів переплачує за матеріали, закуповуючи їх у структури, що входить до групи компаній "Газ Україна 2009" Сергія Курченка.
Про це йдеться в розслідуванні телеканалу ТВі.
У листопаді 2012 року метрополітенівці закупили у ТОВ "ДРОУ" на 25 мільйонів гривень кабелів для продовження Куренівської лінії до Одеської площі. При цьому переплата за деякими позиціями становила від 2 до 4 разів. Виходячи з тендерної документації, метро купувало десятки кілометрів дротів.
Закупівлі розділили на чотири лоти, однак увесь тендер виграла одна фірма – ТОВ "ДРОУ". Маржа підприємства в середньому становила 250%. Наприклад, за один кілометр дроту "ПВ-3" метрополітен сплатив ТОВ "ДРОУ" 5685 гривень, коли середня ціна цього товару, як повідомили ТВі опитані оптові продавці, – 1547 гривень.
Як дізналися журналісти ТВі, ТОВ "ДРОУ" зареєстроване у гаражі в одному з провулків Сімферополя. Проте ніхто з працівників виробничої бази, яка розташована за адресою масштабного дротового оптовика, про неї не чув.
Директором заснованого 3 квітня 2012 року ТОВ "ДРОУ" є мешканець Миргорода Олексій Невеселий. Однак його матері, до якої навідалися журналісти, нічого не відомо про долю сина протягом останніх трьох років, про що вона тривожно повідомила знімальній групі.
Раніше, за словами Ганни Невеселої, Олексій ніколи не мав коштів на власний бізнес, працював сторожем і був змушений виїхати на заробітки до Росії.
"Раньше дзвонив, зараз не дзвонить. Я сама переживаю. Я жду. Може, хоч ви розкажете... В нього нічого тоді не було – ні машини, ні квартири, абсолютно. Працював охоронцем, сторожем. В Росію він їздив на заробітки, як усі їздять. Нічого в нього нема, абсолютно. Повісили на нього!" – сказала мати Невеселого, на якого зареєстровано ТОВ "ДРОУ".
Телефонні номери ТОВ "ДРОУ", зазначені у тендерній документації, на кабельників не зареєстровані.
Водночас один із номерів зареєстрований на ТОВ "Універсалоптторг-Х". Інший – на ТОВ "Комбіагроіндастрі". Обидва товариства є багаторазовими переможцями тендерів "Чорноморнафтогазу" з найрізноманітніших видів товарів і послуг.
Розквіт цих компаній співпав із призначенням харків’янина Олександра Кацуби на посаду заступника директора з економічних питань "Чорноморнафтогазу". Засновані в Сімферополі вихідцями з Харкова ТОВ "Універсалоптторг-Х" і ТОВ "Комбіагроіндастрі" виграли тендери на загальну суму 2,5 мільярдів гривень. При цьому статутний капітал обох фірм, за даними сайту "Наші гроші", не перевищує 70 тисяч гривень.
За даними Юрія Сиротюка, народного депутата від ВО "Свобода", який звернувся до генпрокурора Віктора Пшонки з приводу ознак монополізації ринку групою компаній "Газ Україна 2009", ТОВ "Універсалоптторг-Х" і ТОВ "Комбіагроіндастрі" входять до орбіти впливу новоявленого олігарха Сергія Курченка.
Київська підземка щороку порушує питання про підвищення оплати за проїзд, мотивуючи це збитковістю перевезень.
Взимку цього року КП "Київський метрополітен" повідомив, що обмежуватиме швидкість руху на ділянках зі зношеними рейками, на ремонт яких не вистачає коштів.
Торік "Київський метрополітен" заробив 956 мільйонів гривень і витратив понад 1 мільярд 300 мільйонів, отримавши зрештою 340 мільйонів гривень річних збитків.
http://www.pravda.com.ua/news/2013/04/3/6987226/
Середа, 03 квітня 2013, 22:15
Комунальне підприємство "Київський метрополітен" у кілька разів переплачує за матеріали, закуповуючи їх у структури, що входить до групи компаній "Газ Україна 2009" Сергія Курченка.
Про це йдеться в розслідуванні телеканалу ТВі.
У листопаді 2012 року метрополітенівці закупили у ТОВ "ДРОУ" на 25 мільйонів гривень кабелів для продовження Куренівської лінії до Одеської площі. При цьому переплата за деякими позиціями становила від 2 до 4 разів. Виходячи з тендерної документації, метро купувало десятки кілометрів дротів.
Закупівлі розділили на чотири лоти, однак увесь тендер виграла одна фірма – ТОВ "ДРОУ". Маржа підприємства в середньому становила 250%. Наприклад, за один кілометр дроту "ПВ-3" метрополітен сплатив ТОВ "ДРОУ" 5685 гривень, коли середня ціна цього товару, як повідомили ТВі опитані оптові продавці, – 1547 гривень.
Як дізналися журналісти ТВі, ТОВ "ДРОУ" зареєстроване у гаражі в одному з провулків Сімферополя. Проте ніхто з працівників виробничої бази, яка розташована за адресою масштабного дротового оптовика, про неї не чув.
Директором заснованого 3 квітня 2012 року ТОВ "ДРОУ" є мешканець Миргорода Олексій Невеселий. Однак його матері, до якої навідалися журналісти, нічого не відомо про долю сина протягом останніх трьох років, про що вона тривожно повідомила знімальній групі.
Раніше, за словами Ганни Невеселої, Олексій ніколи не мав коштів на власний бізнес, працював сторожем і був змушений виїхати на заробітки до Росії.
"Раньше дзвонив, зараз не дзвонить. Я сама переживаю. Я жду. Може, хоч ви розкажете... В нього нічого тоді не було – ні машини, ні квартири, абсолютно. Працював охоронцем, сторожем. В Росію він їздив на заробітки, як усі їздять. Нічого в нього нема, абсолютно. Повісили на нього!" – сказала мати Невеселого, на якого зареєстровано ТОВ "ДРОУ".
Телефонні номери ТОВ "ДРОУ", зазначені у тендерній документації, на кабельників не зареєстровані.
Водночас один із номерів зареєстрований на ТОВ "Універсалоптторг-Х". Інший – на ТОВ "Комбіагроіндастрі". Обидва товариства є багаторазовими переможцями тендерів "Чорноморнафтогазу" з найрізноманітніших видів товарів і послуг.
Розквіт цих компаній співпав із призначенням харків’янина Олександра Кацуби на посаду заступника директора з економічних питань "Чорноморнафтогазу". Засновані в Сімферополі вихідцями з Харкова ТОВ "Універсалоптторг-Х" і ТОВ "Комбіагроіндастрі" виграли тендери на загальну суму 2,5 мільярдів гривень. При цьому статутний капітал обох фірм, за даними сайту "Наші гроші", не перевищує 70 тисяч гривень.
За даними Юрія Сиротюка, народного депутата від ВО "Свобода", який звернувся до генпрокурора Віктора Пшонки з приводу ознак монополізації ринку групою компаній "Газ Україна 2009", ТОВ "Універсалоптторг-Х" і ТОВ "Комбіагроіндастрі" входять до орбіти впливу новоявленого олігарха Сергія Курченка.
Київська підземка щороку порушує питання про підвищення оплати за проїзд, мотивуючи це збитковістю перевезень.
Взимку цього року КП "Київський метрополітен" повідомив, що обмежуватиме швидкість руху на ділянках зі зношеними рейками, на ремонт яких не вистачає коштів.
Торік "Київський метрополітен" заробив 956 мільйонів гривень і витратив понад 1 мільярд 300 мільйонів, отримавши зрештою 340 мільйонів гривень річних збитків.
http://www.pravda.com.ua/news/2013/04/3/6987226/
- машинист
- Начальник СЦБ
- Сообщения: 830
- Зарегистрирован: 11 апр 2008, 12:26
- Откуда: Киев. СПЛ ст.метро ПОЗНЯКИ
- Контактная информация:
В метро появились "умные турникеты" для льготников
На станциях метро "Сырец" и "Днепр" установили новую систему контроля прохода пассажиров льготных категорий.
"Для прохода на станции "Сырец" и "Днепр" пассажиру необходимо приложить документ, дающий право бесплатного проезда, в развернутом виде к стеклу терминала специального устройства, который находится на ручном контроле. При этом удостоверение следует прикладывать к стеклу внутренней стороной, на которой размещена фотография льготника", - говорится в сообщении пресс-службы КП "Киевский метрополитен".
После этого изображение документа и пассажира появится на специально установленном мониторе в кассе. Работник кассы идентифицирует документ с пассажиром, который его предъявил, и в случае соответствия - активирует турникет на проход.
"Это нововведение должно улучшить проверку документов, предъявляемых пассажирами для подтверждения своего права на бесплатный проезд, и позволит исключить попытки пассажиров пройти на станции по чужим льготным удостоверениям", - убеждены в администрации столичного метрополитена.
http://www.gorodkiev.com.ua/index.php?n ... um=twitter
[hr]
интересно сколько времени это будет занимать? кто там имеет льготный проезд протестируйте
На станциях метро "Сырец" и "Днепр" установили новую систему контроля прохода пассажиров льготных категорий.
"Для прохода на станции "Сырец" и "Днепр" пассажиру необходимо приложить документ, дающий право бесплатного проезда, в развернутом виде к стеклу терминала специального устройства, который находится на ручном контроле. При этом удостоверение следует прикладывать к стеклу внутренней стороной, на которой размещена фотография льготника", - говорится в сообщении пресс-службы КП "Киевский метрополитен".
После этого изображение документа и пассажира появится на специально установленном мониторе в кассе. Работник кассы идентифицирует документ с пассажиром, который его предъявил, и в случае соответствия - активирует турникет на проход.
"Это нововведение должно улучшить проверку документов, предъявляемых пассажирами для подтверждения своего права на бесплатный проезд, и позволит исключить попытки пассажиров пройти на станции по чужим льготным удостоверениям", - убеждены в администрации столичного метрополитена.
http://www.gorodkiev.com.ua/index.php?n ... um=twitter
[hr]
интересно сколько времени это будет занимать? кто там имеет льготный проезд протестируйте
Обережно, двері зачиняются! Наступна станція Теличка
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9317
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
Ну не даром запустили на незагруженных станциях.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- FerrariF1racing
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 4139
- Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
- Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская
да какая там система - видеокамера и монитор.
Единственная "автоматизация" - КШ сидя в стакане не дышит в пупок проверяемому, а просто смотрит в телевизор и жмет кнопку. Если так проавтоматизировать все турникеты - у КШ будет надцать телевизоров и при одновременном подходе 5-10 льготников вместе - станцию можно закрывать. Даже не говорю о том, что КШ смотрит и фото и морду, а в этой системе - только фото. Так что буду кататься по ксиве покойной бабушки. Единственное что это может быть - как продолжение эксперимента с фотографированием удостоверений - банальная фиксация кол-ва льготников. Только вопрос - кто будет нажимать на кнопку, если камера за стеклом? Или теперь КШ должна еще отслеживать подход к турникету человека, у которого на лбу почему-то не написано, что он - льготник.
ПС - про связь кассы с турникетом - в тупизмы.
Единственная "автоматизация" - КШ сидя в стакане не дышит в пупок проверяемому, а просто смотрит в телевизор и жмет кнопку. Если так проавтоматизировать все турникеты - у КШ будет надцать телевизоров и при одновременном подходе 5-10 льготников вместе - станцию можно закрывать. Даже не говорю о том, что КШ смотрит и фото и морду, а в этой системе - только фото. Так что буду кататься по ксиве покойной бабушки. Единственное что это может быть - как продолжение эксперимента с фотографированием удостоверений - банальная фиксация кол-ва льготников. Только вопрос - кто будет нажимать на кнопку, если камера за стеклом? Или теперь КШ должна еще отслеживать подход к турникету человека, у которого на лбу почему-то не написано, что он - льготник.
ПС - про связь кассы с турникетом - в тупизмы.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)