Метрошные новости
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Ну вот, пошакалить не дали))
А по поводу моделистов - купил бы в Но Е-шек 6 вагонов, в т.ч. 2 обмоторенных в аналоге (без цифыры). Но адекватно их делает только Кожуховский (Академикк который) http://transphoto.ru/photo/407491/ . Ценник останавливает сразу.
У остальных - литье с видимыми огрехами.
А по поводу моделистов - купил бы в Но Е-шек 6 вагонов, в т.ч. 2 обмоторенных в аналоге (без цифыры). Но адекватно их делает только Кожуховский (Академикк который) http://transphoto.ru/photo/407491/ . Ценник останавливает сразу.
У остальных - литье с видимыми огрехами.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9311
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
Обсуждение тарифов перенесено в соответствующую тему.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
...в продолжение темы:
[hr] Фінансово-економічні показники господарської діяльності КП "Київський метрополітен" за січень – березень 2013 року
Пн, 29/04/2013 - 09:40
Протягом І кварталу 2013 року Київським метрополітеном перевезено 129,3 млн. пасажирів. З них: 96,5 млн. пасажирів - платні перевезення (в т.ч. 8,6 млн. студентів за пільговими квитками), 32,8 млн. пасажирів - пільгові перевезення (40 категорій громадян за пільгами на безкоштовний проїзд згідно Законів України та рішень Київради).
Доходи Київського метрополітену за І квартал 2013 року склали 225,1 млн. грн., з них:
• від перевезень пасажирів — 182,3 млн. грн.;
• від надання площ в оренду (згідно з рішенням Київської міської ради від 08.02.2013 № 3/9060 "Про бюджет міста Києва на 2013 рік", 50% надходжень підлягає обов'язковому перерахуванню до бюджету міста Києва) — 4,0 млн. грн.;
• від надання права на тимчасове використання місць під рекламу — 3,5 млн. грн.;
• інші (від надання послуг стороннім організаціям, об’єктів соціальної сфери, реалізації вторресурсів тощо) — 10,0 млн. грн.;
• бюджетні асигнування за пільговий проїзд з міського бюджету не надходили (недоотримано за виконану роботу трудовим колективом метрополітену з перевезень пільговиків – 35,5 млн. грн.);
• отримані бюджетні асигнування за пільговий проїзд з державного бюджету — 25,3 млн. грн. (недоотримано за виконану роботу трудовим колективом метрополітену з перевезень пільговиків – 13,4 млн. грн.).
Витрати Київського метрополітену за І квартал 2013 року склали 331,9 млн. грн., з них:
• на оплату праці — 127,9 млн. грн.;
• відрахування до державних та соціальних фондів — 47,0 млн. грн.;
• придбання матеріалів, сировини, комплектуючих для ремонту вагонів, колій, ескалаторів, кабельного господарства тощо — 12,4 млн. грн.;
• електроенергія — 22,3 млн. грн.;
• тепло -, водопостачання, паливо, газ — 11,9 млн. грн.;
• амортизація — 47,2 млн. грн.;
• інші операційні витрати (обов’язкове аварійно-рятувальне обслуговування, банківські послуги, вивіз сміття, зв'язок, охорона праці, податки тощо) — 13,6 млн. грн.;
• обов’язковий платіж у розмірі 50% суми надходжень від оренди — 2,0 млн. грн.;
• фінансові та інші витрати (обслуговування кредитів, залучених на придбання вагонів, будівництво метрополітену за рахунок бюджетних коштів – 40,5 млн.грн, інші витрати – 7,1 млн. грн.) — 47,6 млн. грн.
Фінансовим результатом господарської діяльності КП "Київський метрополітен" за І квартал 2013 року став збиток у сумі 106,8 млн. грн.
http://metro.kiev.ua/node/3481
[hr]
По сравнению с соответствующим периодом 2012 года размер убытка увеличился на 18,14%.
Сравнивая данные 2013 и 2012 годов видно, что в абсолютном выражении прирост бесплатных (0,7 млн.) перевозок равен приросту платных (0,7 млн.), а в относительном - прирост бесплатных перевозок составил целых 2,18% против 0,73% платных, при общем приросте пассажиропотока почти на 1,1%.
[hr] Фінансово-економічні показники господарської діяльності КП "Київський метрополітен" за січень – березень 2013 року
Пн, 29/04/2013 - 09:40
Протягом І кварталу 2013 року Київським метрополітеном перевезено 129,3 млн. пасажирів. З них: 96,5 млн. пасажирів - платні перевезення (в т.ч. 8,6 млн. студентів за пільговими квитками), 32,8 млн. пасажирів - пільгові перевезення (40 категорій громадян за пільгами на безкоштовний проїзд згідно Законів України та рішень Київради).
Доходи Київського метрополітену за І квартал 2013 року склали 225,1 млн. грн., з них:
• від перевезень пасажирів — 182,3 млн. грн.;
• від надання площ в оренду (згідно з рішенням Київської міської ради від 08.02.2013 № 3/9060 "Про бюджет міста Києва на 2013 рік", 50% надходжень підлягає обов'язковому перерахуванню до бюджету міста Києва) — 4,0 млн. грн.;
• від надання права на тимчасове використання місць під рекламу — 3,5 млн. грн.;
• інші (від надання послуг стороннім організаціям, об’єктів соціальної сфери, реалізації вторресурсів тощо) — 10,0 млн. грн.;
• бюджетні асигнування за пільговий проїзд з міського бюджету не надходили (недоотримано за виконану роботу трудовим колективом метрополітену з перевезень пільговиків – 35,5 млн. грн.);
• отримані бюджетні асигнування за пільговий проїзд з державного бюджету — 25,3 млн. грн. (недоотримано за виконану роботу трудовим колективом метрополітену з перевезень пільговиків – 13,4 млн. грн.).
Витрати Київського метрополітену за І квартал 2013 року склали 331,9 млн. грн., з них:
• на оплату праці — 127,9 млн. грн.;
• відрахування до державних та соціальних фондів — 47,0 млн. грн.;
• придбання матеріалів, сировини, комплектуючих для ремонту вагонів, колій, ескалаторів, кабельного господарства тощо — 12,4 млн. грн.;
• електроенергія — 22,3 млн. грн.;
• тепло -, водопостачання, паливо, газ — 11,9 млн. грн.;
• амортизація — 47,2 млн. грн.;
• інші операційні витрати (обов’язкове аварійно-рятувальне обслуговування, банківські послуги, вивіз сміття, зв'язок, охорона праці, податки тощо) — 13,6 млн. грн.;
• обов’язковий платіж у розмірі 50% суми надходжень від оренди — 2,0 млн. грн.;
• фінансові та інші витрати (обслуговування кредитів, залучених на придбання вагонів, будівництво метрополітену за рахунок бюджетних коштів – 40,5 млн.грн, інші витрати – 7,1 млн. грн.) — 47,6 млн. грн.
Фінансовим результатом господарської діяльності КП "Київський метрополітен" за І квартал 2013 року став збиток у сумі 106,8 млн. грн.
http://metro.kiev.ua/node/3481
[hr]
По сравнению с соответствующим периодом 2012 года размер убытка увеличился на 18,14%.
Сравнивая данные 2013 и 2012 годов видно, что в абсолютном выражении прирост бесплатных (0,7 млн.) перевозок равен приросту платных (0,7 млн.), а в относительном - прирост бесплатных перевозок составил целых 2,18% против 0,73% платных, при общем приросте пассажиропотока почти на 1,1%.
В КГГА планируют начать строительство метро на Троещину 25 мая
“Я надеюсь, что где-то 25 мая мы начнем работы, как раз в День Киева мы начнем строить новую четвертую ветку метрополитена на Троещину”, - сказал исполняющий обязанности первого заместителя председателя КГГА Анатолий Голубченко.
Он отметил, что первые строительные работы начнутся от станции метро Глыбочицкая на правом берегу Днепра.
Он также подчеркнул, что для выполнения этих работ тендер проводить не нужно, потому их отдали на исполнение Киевметрострою.
Вместе с тем Голубченко отметил, что главный подрядчик данного проекта еще не определен.
Напомним, на прошлой неделе глава Киевской городской государственной администрации Александр Попов оценил первый этап сооружения четвертой линии столичного метро (на Троещину) в $700 млн.
источник
“Я надеюсь, что где-то 25 мая мы начнем работы, как раз в День Киева мы начнем строить новую четвертую ветку метрополитена на Троещину”, - сказал исполняющий обязанности первого заместителя председателя КГГА Анатолий Голубченко.
Он отметил, что первые строительные работы начнутся от станции метро Глыбочицкая на правом берегу Днепра.
Он также подчеркнул, что для выполнения этих работ тендер проводить не нужно, потому их отдали на исполнение Киевметрострою.
Вместе с тем Голубченко отметил, что главный подрядчик данного проекта еще не определен.
Напомним, на прошлой неделе глава Киевской городской государственной администрации Александр Попов оценил первый этап сооружения четвертой линии столичного метро (на Троещину) в $700 млн.
источник
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Новий фотопоїзд на СБЛ - вже з 23 травня!
http://metro.kiev.ua/node/3495
Вт, 21/05/2013 - 13:33
Спеціально до Дня столиці комунальне підприємство «Київський метрополітен» підготувало подарунок киянам та гостям міста – фотопоїзд. Побачити його пасажири зможуть на Святошинсько-Броварській лінії вже 23 травня 2013 року.
Інтер’єр фотопоїзда оформлений знімками на теми «Таємниці метрополітену» та «Метро ніколи не спить».
За авторським задумом, місце експозиції навмисне обрано таким чином, щоб буденний для пасажирів проїзд перетворився на цікаву та пізнавальну подорож метрополітенівським підземеллям.
Фотографії циклу «Таємниці метрополітену» проллють світло на небачені пасажирами конструкції перспективних станцій, маловідомі об’єкти, тунелі та спецтехніку, яка забезпечує роботу метрополітену.
Добірка знімків на тему «Метро ніколи не спить» продемонструє нічне життя підземки та доведе, що метрополітен – це не завмерла споруда з бетону й металу, а живий працьовитий механізм. Він не спочиває ось уже понад півстоліття, безперервно працюючи для комфорту та безпеки киян.
Аби пасажири могли завчасно спланувати проїзд у фотопоїзді, 23 травня на сайті Київського метрополітену з’явиться розклад його руху.
Презентація фотопоїзда відбудеться 23 травня о 12:30 в електродепо «Дарниця» (вул. Червоноткацька, 1а).
До участі в заході запрошуємо представників ЗМІ. Акредитація проводиться за телефонами (044) 238-54-68, (050) 351-98-92 (смс).
http://metro.kiev.ua/node/3495
Вт, 21/05/2013 - 13:33
Спеціально до Дня столиці комунальне підприємство «Київський метрополітен» підготувало подарунок киянам та гостям міста – фотопоїзд. Побачити його пасажири зможуть на Святошинсько-Броварській лінії вже 23 травня 2013 року.
Інтер’єр фотопоїзда оформлений знімками на теми «Таємниці метрополітену» та «Метро ніколи не спить».
За авторським задумом, місце експозиції навмисне обрано таким чином, щоб буденний для пасажирів проїзд перетворився на цікаву та пізнавальну подорож метрополітенівським підземеллям.
Фотографії циклу «Таємниці метрополітену» проллють світло на небачені пасажирами конструкції перспективних станцій, маловідомі об’єкти, тунелі та спецтехніку, яка забезпечує роботу метрополітену.
Добірка знімків на тему «Метро ніколи не спить» продемонструє нічне життя підземки та доведе, що метрополітен – це не завмерла споруда з бетону й металу, а живий працьовитий механізм. Він не спочиває ось уже понад півстоліття, безперервно працюючи для комфорту та безпеки киян.
Аби пасажири могли завчасно спланувати проїзд у фотопоїзді, 23 травня на сайті Київського метрополітену з’явиться розклад його руху.
Презентація фотопоїзда відбудеться 23 травня о 12:30 в електродепо «Дарниця» (вул. Червоноткацька, 1а).
До участі в заході запрошуємо представників ЗМІ. Акредитація проводиться за телефонами (044) 238-54-68, (050) 351-98-92 (смс).
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- машинист
- Начальник СЦБ
- Сообщения: 830
- Зарегистрирован: 11 апр 2008, 12:26
- Откуда: Киев. СПЛ ст.метро ПОЗНЯКИ
- Контактная информация:
с оф. сайта
Про ремонт ескалаторів на пересадочному вузлі між станціями «Золоті ворота» та «Театральна»
Вт, 28/05/2013 - 16:42
До уваги пасажирів! З 4 червня до 2 серпня 2013 року на пересадочному вузлі між станціями «Золоті ворота» та «Театральна» проводитиметься плановий капітальний ремонт ескалаторів.
Для уникнення незручностей при пересадці з лінії на лінію пропонуємо користуватися іншими пересадочними вузлами.
интересно переход вообще закроют? или можно будет пересаживаться с линии на линию?
Про ремонт ескалаторів на пересадочному вузлі між станціями «Золоті ворота» та «Театральна»
Вт, 28/05/2013 - 16:42
До уваги пасажирів! З 4 червня до 2 серпня 2013 року на пересадочному вузлі між станціями «Золоті ворота» та «Театральна» проводитиметься плановий капітальний ремонт ескалаторів.
Для уникнення незручностей при пересадці з лінії на лінію пропонуємо користуватися іншими пересадочними вузлами.
интересно переход вообще закроют? или можно будет пересаживаться с линии на линию?
Обережно, двері зачиняются! Наступна станція Теличка
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Будет то же, что и в прошлом году, о чём я предупреждал. Тогда 2 из 4-х успели отремонтировать. Сейчас будет то же (3-й и 4-й в ремонте будут; считают, смотря снизу, слева направо).
Т.е.
1-й наверх,
2-й вниз,
3-й или 4-й вниз,
4-й или 3-й в ремонте.
Это в утренний пик, а в вечерний 2-й будет наверх.
Т.е.
1-й наверх,
2-й вниз,
3-й или 4-й вниз,
4-й или 3-й в ремонте.
Это в утренний пик, а в вечерний 2-й будет наверх.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт