Метрошные новости
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
При летнем пассажиропотоке время проезда с 2-мя "рабочими" пересадками даже при пессимистическом сценарии превышает время проезда с 1-й ремонтируемой пересадкой. Т.е. летом сильной перегрузки (настолько, чтобы ехать с двумя пересадками было быстрее) банально нет.Maksym писал(а):При сильной перегрузке пересадочного узла те, у кого нету много лишнего времени поедут на другой пересадочный узел
kukudu, ремонт эскалатора длится более полумесяца, если точнее, то около 3-3,5 недель. Мало людей в метро было 1,5 недели. Поэтому начать ремонт можно было (если бы не другие ремонты в то время, например, на КПИ, так что строго говоря - нельзя). Но закончить - нет, что вызвало бы огромные проблемы во второй декаде мая и далее.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11063
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Відбувся брифінг начальника Київського метрополітену Володимира Федоренка
5 липня 2013 року начальник комунального підприємства "Київський метрополітен" Володимир Федоренко провів для представників засобів масової інформації брифінг, присвячений протидії несанкціонованій торгівлі на підвідомчій території.
Володимир Іванович детально охарактеризував ситуацію зі стихійним збутом товарів у підземних переходах, що належать метрополітену, та пояснив підґрунтя цього явища.
«Київський метрополітен перевозить 1 мільйон 800 тисяч пасажирів щоденно в робочі дні, за місяць з урахуванням вихідних днів ми перевозимо майже населення України. Тобто величезна кількість людей зосереджена поблизу станцій. Наприклад, на станції «Академмістечко» за добу проходить 110 тисяч пасажирів, «Житомирська» - 80 тисяч, «Святошин» - 72 тисячі, «Лісова» - 136 тисяч, «Мінська» - 105 тисяч пасажирів. Це величезна кількість потенційних покупців і за таких умов можна продати дуже багато товарів. Тому переходи, прилеглі до станцій метро, безумовно ваблять стихійних торгівців. Ця проблема завдає дуже багато клопоту Київському метрополітену. Адже метрополітен – це непростий вид транспорту, оскільки значні пасажироперевезення здійснюються по деяких ділянках глибоко під землею. А в одному поїзді перебуває 1 200 - 1 300 пасажирів, інтервал руху поїздів в години «пік» становить 90 секунд. Тобто для такої кількості пасажирів необхідні широкі шляхи проходу, а за необхідності – просторі шляхи евакуації. Стихійна торгівля їх захаращує, а отже – несе потенційну небезпеку», - розказав Володимир Федоренко.
Начальник метрополітену також продемонстрував журналістам статистику проведення персоналом підземки рейдів з ліквідації осередків стихійної торгівлі та закцентував увагу на участі правоохоронних органів у цьому процесі.
Так, за перше півріччя 2013 року було припинено близько 14,5 тисяч фактів несанкціонованої торгівлі на території метрополітену. З них:
видалено працівниками метрополітену – 4 018;
видалено працівниками метрополітену спільно з працівниками лінійного управління міліції в метрополітені – 4 185;
видалено працівниками міліції за викликами чергового персоналу станцій – 6 293.
При цьому, 5 797 викликів за телефонами райуправлінь міліції та на лінію 102 були проігноровані.
У ході брифінгу начальник підземки розповів про посилення заходів з протидії торгівлі з рук на підвідомчій території та звернувся до журналістів із проханням підтримати ці зусилля підприємства – на шпальтах видань та в ефірах телеканалів закликати пасажирів не підтримувати стихійну торгівлю купівлею товарів з рук.
«Адже чим більше люди купують – тим потужнішим буде це явище», - наголосив Володимир Федоренко.
http://www.metro.kiev.ua/node/3566
5 липня 2013 року начальник комунального підприємства "Київський метрополітен" Володимир Федоренко провів для представників засобів масової інформації брифінг, присвячений протидії несанкціонованій торгівлі на підвідомчій території.
Володимир Іванович детально охарактеризував ситуацію зі стихійним збутом товарів у підземних переходах, що належать метрополітену, та пояснив підґрунтя цього явища.
«Київський метрополітен перевозить 1 мільйон 800 тисяч пасажирів щоденно в робочі дні, за місяць з урахуванням вихідних днів ми перевозимо майже населення України. Тобто величезна кількість людей зосереджена поблизу станцій. Наприклад, на станції «Академмістечко» за добу проходить 110 тисяч пасажирів, «Житомирська» - 80 тисяч, «Святошин» - 72 тисячі, «Лісова» - 136 тисяч, «Мінська» - 105 тисяч пасажирів. Це величезна кількість потенційних покупців і за таких умов можна продати дуже багато товарів. Тому переходи, прилеглі до станцій метро, безумовно ваблять стихійних торгівців. Ця проблема завдає дуже багато клопоту Київському метрополітену. Адже метрополітен – це непростий вид транспорту, оскільки значні пасажироперевезення здійснюються по деяких ділянках глибоко під землею. А в одному поїзді перебуває 1 200 - 1 300 пасажирів, інтервал руху поїздів в години «пік» становить 90 секунд. Тобто для такої кількості пасажирів необхідні широкі шляхи проходу, а за необхідності – просторі шляхи евакуації. Стихійна торгівля їх захаращує, а отже – несе потенційну небезпеку», - розказав Володимир Федоренко.
Начальник метрополітену також продемонстрував журналістам статистику проведення персоналом підземки рейдів з ліквідації осередків стихійної торгівлі та закцентував увагу на участі правоохоронних органів у цьому процесі.
Так, за перше півріччя 2013 року було припинено близько 14,5 тисяч фактів несанкціонованої торгівлі на території метрополітену. З них:
видалено працівниками метрополітену – 4 018;
видалено працівниками метрополітену спільно з працівниками лінійного управління міліції в метрополітені – 4 185;
видалено працівниками міліції за викликами чергового персоналу станцій – 6 293.
При цьому, 5 797 викликів за телефонами райуправлінь міліції та на лінію 102 були проігноровані.
У ході брифінгу начальник підземки розповів про посилення заходів з протидії торгівлі з рук на підвідомчій території та звернувся до журналістів із проханням підтримати ці зусилля підприємства – на шпальтах видань та в ефірах телеканалів закликати пасажирів не підтримувати стихійну торгівлю купівлею товарів з рук.
«Адже чим більше люди купують – тим потужнішим буде це явище», - наголосив Володимир Федоренко.
http://www.metro.kiev.ua/node/3566
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11063
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Про капітальний ремонт ескалаторів Київського метрополітену
8 липня 2013 року розпочнеться капітальний ремонт ескалатора № 3 нижнього нахилу на станції «Печерська» Сирецько-Печерської лінії. Ремонті роботи триватимуть до 5 вересня поточного року, їх проведення не позначиться на режимі роботи станції.
Нагадуємо, що 8 липня також розпочнеться плановий капітальний ремонт ескалатора № 3 на пересадочному вузлі між станціями «Золоті ворота» та «Театральна», який триватиме до 31 липня.
КП «Київський метрополітен» перепрошує за тимчасові незручності та нагадує пасажирам про необхідність дотримуватись Правил поведінки на ескалаторах під час користування метрополітеном.
http://www.metro.kiev.ua/node/3568
8 липня 2013 року розпочнеться капітальний ремонт ескалатора № 3 нижнього нахилу на станції «Печерська» Сирецько-Печерської лінії. Ремонті роботи триватимуть до 5 вересня поточного року, їх проведення не позначиться на режимі роботи станції.
Нагадуємо, що 8 липня також розпочнеться плановий капітальний ремонт ескалатора № 3 на пересадочному вузлі між станціями «Золоті ворота» та «Театральна», який триватиме до 31 липня.
КП «Київський метрополітен» перепрошує за тимчасові незручності та нагадує пасажирам про необхідність дотримуватись Правил поведінки на ескалаторах під час користування метрополітеном.
http://www.metro.kiev.ua/node/3568
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Київський метрополітен не платитиме 62 мільйони штрафу росіянам
http://www.epravda.com.ua/news/2013/07/10/385019/
Київський апеляційний госпсуд задовольнив апеляційну скаргу прокуратури і скасував рішення суду про стягнення з метрополітену 62,5 млн гривень на користь російського підприємства, яке постачало обладнання для метро.
Про це повідомили в прес-службі прокуратури Києва, передає "УНІАН".
Як повідомляється, на початку цього року Госпсуд Києва розглянув позов російської компанії до КП "Київський метрополітен" про застосування до останнього фінансових санкцій за нібито недоотримані гроші за договором про купівлю ескалаторів для монтажу на станції "Сирецька".
"Незважаючи на пропущений термін позовної давності та наявність сумнівних довідок, суд прийняв рішення про стягнення з метрополітену 62,5 млн гривень на користь позивача. Хоча позовні вимоги були задоволені лише частково, прокуратура Києва оскаржила незаконне рішення в апеляційному порядку", - йдеться в повідомленні.
За результатами розгляду справи постановою Київського апеляційного господарського суду рішення суду першої інстанції скасовано та в задоволенні позову російському підприємству відмовлено.
http://www.epravda.com.ua/news/2013/07/10/385019/
Київський апеляційний госпсуд задовольнив апеляційну скаргу прокуратури і скасував рішення суду про стягнення з метрополітену 62,5 млн гривень на користь російського підприємства, яке постачало обладнання для метро.
Про це повідомили в прес-службі прокуратури Києва, передає "УНІАН".
Як повідомляється, на початку цього року Госпсуд Києва розглянув позов російської компанії до КП "Київський метрополітен" про застосування до останнього фінансових санкцій за нібито недоотримані гроші за договором про купівлю ескалаторів для монтажу на станції "Сирецька".
"Незважаючи на пропущений термін позовної давності та наявність сумнівних довідок, суд прийняв рішення про стягнення з метрополітену 62,5 млн гривень на користь позивача. Хоча позовні вимоги були задоволені лише частково, прокуратура Києва оскаржила незаконне рішення в апеляційному порядку", - йдеться в повідомленні.
За результатами розгляду справи постановою Київського апеляційного господарського суду рішення суду першої інстанції скасовано та в задоволенні позову російському підприємству відмовлено.
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11063
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Київський метрополітен не підписував нових договорів на постачання составів у межах кредиту, наданого Європейським банком реконструкції та розвитку
Деякими засобами масової інформації було розповсюджено повідомлення про те, що в межах придбання 50 вагонів за рахунок кредиту Європейського банку реконструкції та розвитку комунальним підприємством «Київський метрополітен» було укладено новий договір з ВАТ «Метровагонмаш».
Інформуємо, що на постачання 10 п’ятивагонних составів для Київського метрополітену був проведений тендер, за результатами якого в 2011 році підприємством підписано із переможцем ЗАТ «Вагонмаш» контракт, що діє й досі. Цей документ містить положення про право виконавця переуступити свої зобов’язання, чим ЗАТ «Вагонмаш» скористалось, частково переуступивши визначені контрактом права та зобов’язання ВАТ «Метровагонмаш» на поставку 8 п’ятивагонних составів.
Даний механізм реалізації проекту постачання вагонів за кредитні кошти погоджено з КП «Київський метрополітен» та з Європейським банком реконструкції та розвитку. При цьому суть угоди не змінилась – всі положення контракту щодо зобов’язань сторін та цінові показники залишено без змін. Жодних нових договорів на поставку вагонів Київським метрополітеном укладено не було.
http://www.metro.kiev.ua/node/3747
Деякими засобами масової інформації було розповсюджено повідомлення про те, що в межах придбання 50 вагонів за рахунок кредиту Європейського банку реконструкції та розвитку комунальним підприємством «Київський метрополітен» було укладено новий договір з ВАТ «Метровагонмаш».
Інформуємо, що на постачання 10 п’ятивагонних составів для Київського метрополітену був проведений тендер, за результатами якого в 2011 році підприємством підписано із переможцем ЗАТ «Вагонмаш» контракт, що діє й досі. Цей документ містить положення про право виконавця переуступити свої зобов’язання, чим ЗАТ «Вагонмаш» скористалось, частково переуступивши визначені контрактом права та зобов’язання ВАТ «Метровагонмаш» на поставку 8 п’ятивагонних составів.
Даний механізм реалізації проекту постачання вагонів за кредитні кошти погоджено з КП «Київський метрополітен» та з Європейським банком реконструкції та розвитку. При цьому суть угоди не змінилась – всі положення контракту щодо зобов’язань сторін та цінові показники залишено без змін. Жодних нових договорів на поставку вагонів Київським метрополітеном укладено не було.
http://www.metro.kiev.ua/node/3747
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11063
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Результати протидії стихійній торгівлі в Київському метрополітені за 15 липня 2013 року
З метою припинення діяльності осередків несанкціонованої торгівлі працівниками Київського метрополітену проведено рейди на станціях, де є прилеглі підземні переходи.
У ході перевірки 19 станцій виявлено 182 факти ведення стихійної торгівлі з рук та столів. З порушниками проведено роз’яснювальну роботу щодо заборони такої діяльності на території метрополітену та необхідності її припинення.
До продавців, які проігнорували вимоги персоналу станцій, здійснено 13 викликів правоохоронних органів. З них на 7 зареєстрованих викликів працівники міліції не прибули (5 з них – на станцію «Мінська»), у 1 випадку приїзду правоохоронці стихійну торгівлю не видалили, у 2 випадках – торгівлю видалили частково, у 3 випадках – видалили повністю. При цьому жодного адміністративного протоколу на порушників міліціонерами складено не було.
http://www.metro.kiev.ua/node/3748
Результати протидії стихійній торгівлі в Київському метрополітені з 12 до 14 липня 2013 року
З метою припинення діяльності осередків несанкціонованої торгівлі працівниками Київського метрополітену проведено рейди на станціях, де є прилеглі підземні переходи.
У ході перевірки 19 станцій виявлено 376 фактів ведення стихійної торгівлі з рук та столів. З порушниками проведено роз’яснювальну роботу щодо заборони такої діяльності на території метрополітену та необхідності її припинення.
До продавців, які проігнорували вимоги персоналу станцій, здійснено 25 викликів правоохоронних органів. З них на 10 зареєстрованих викликів працівники міліції не прибули (на станцію «Мінська»), у 2 випадках приїзду правоохоронці стихійну торгівлю не видалили, у 1 випадку – торгівлю видалили частково, у 12 випадках – видалили повністю. При цьому жодного адміністративного протоколу на порушників міліціонерами складено не було.
http://www.metro.kiev.ua/node/3746
З метою припинення діяльності осередків несанкціонованої торгівлі працівниками Київського метрополітену проведено рейди на станціях, де є прилеглі підземні переходи.
У ході перевірки 19 станцій виявлено 182 факти ведення стихійної торгівлі з рук та столів. З порушниками проведено роз’яснювальну роботу щодо заборони такої діяльності на території метрополітену та необхідності її припинення.
До продавців, які проігнорували вимоги персоналу станцій, здійснено 13 викликів правоохоронних органів. З них на 7 зареєстрованих викликів працівники міліції не прибули (5 з них – на станцію «Мінська»), у 1 випадку приїзду правоохоронці стихійну торгівлю не видалили, у 2 випадках – торгівлю видалили частково, у 3 випадках – видалили повністю. При цьому жодного адміністративного протоколу на порушників міліціонерами складено не було.
http://www.metro.kiev.ua/node/3748
Результати протидії стихійній торгівлі в Київському метрополітені з 12 до 14 липня 2013 року
З метою припинення діяльності осередків несанкціонованої торгівлі працівниками Київського метрополітену проведено рейди на станціях, де є прилеглі підземні переходи.
У ході перевірки 19 станцій виявлено 376 фактів ведення стихійної торгівлі з рук та столів. З порушниками проведено роз’яснювальну роботу щодо заборони такої діяльності на території метрополітену та необхідності її припинення.
До продавців, які проігнорували вимоги персоналу станцій, здійснено 25 викликів правоохоронних органів. З них на 10 зареєстрованих викликів працівники міліції не прибули (на станцію «Мінська»), у 2 випадках приїзду правоохоронці стихійну торгівлю не видалили, у 1 випадку – торгівлю видалили частково, у 12 випадках – видалили повністю. При цьому жодного адміністративного протоколу на порушників міліціонерами складено не було.
http://www.metro.kiev.ua/node/3746
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
У милиции старая отговорка, типа они имеют право применить такую санкцию как "попередження". При том, что она тоже должна выноситься в письменном виде, никто этого на практике не делает.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11063
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
...в продолжение темы:
[hr] Фінансово-економічні показники господарської діяльності КП "Київський метрополітен" за січень – червень 2013 року
Пн, 29/07/2013 - 11:15
Протягом І півріччя 2013 року Київським метрополітеном перевезено 263,5 млн. пасажирів. З них: 196,9 млн. пасажирів - платні перевезення (в т.ч. 17,4 млн. студентів за пільговими квитками), 66,6 млн. пасажирів - пільгові перевезення (40 категорій громадян за пільгами на безкоштовний проїзд згідно Законів України та рішень Київради).
Доходи Київського метрополітену за І півріччя 2013 року склали 470,1 млн. грн., з них:
• від перевезень пасажирів — 371,6 млн. грн.;
• від надання площ в оренду (згідно з рішенням Київської міської ради від 08.02.2013 № 3/9060 "Про бюджет міста Києва на 2013 рік", 50% надходжень підлягає обов'язковому перерахуванню до бюджету міста Києва) — 8,0 млн. грн.;
• від надання права на тимчасове використання місць під рекламу — 5,8 млн. грн.;
• інші (від надання послуг стороннім організаціям, об’єктів соціальної сфери, реалізації вторресурсів тощо) — 18,1 млн. грн.;
• отримані бюджетні асигнування за пільговий проїзд з міського бюджету – 16 млн. грн., які перераховано до бюджету м. Києва (недоотримано за виконану роботу трудовим колективом метрополітену з перевезень пільговиків – 56,5 млн. грн.);
• отримані бюджетні асигнування за пільговий проїзд з державного бюджету – 50,6 млн. грн. (недоотримано за виконану роботу трудовим колективом метрополітену з перевезень пільговиків – 27,4 млн. грн.).
Витрати Київського метрополітену за І півріччя 2013 року склали 647,7 млн. грн., з них:
на оплату праці — 254,7 млн. грн.;
відрахування до державних та соціальних фондів — 93,6 млн. грн.;
придбання матеріалів, сировини, комплектуючих для ремонту вагонів, колій, ескалаторів, кабельного господарства тощо — 26,1 млн. грн.;
електроенергія — 42,8 млн. грн.;
тепло -, водопостачання, паливо, газ — 15,2 млн. грн.;
амортизація — 94,2 млн. грн.;
інші операційні витрати (обов’язкове аварійно-рятувальне обслуговування, банківські послуги, вивіз сміття, зв'язок, охорона праці, податки тощо) — 29,3 млн. грн.;
обов’язковий платіж у розмірі 50% суми надходжень від оренди — 4,0 млн. грн.;
фінансові та інші витрати (обслуговування кредитів, залучених на придбання вагонів, будівництво метрополітену за рахунок бюджетних коштів – 75,2 млн.грн, інші витрати – 12,6 млн. грн.) — 87,8 млн. грн.
Фінансовим результатом господарської діяльності КП "Київський метрополітен" за І півріччя 2013 року став збиток у сумі 177,6 млн грн.
http://metro.kiev.ua/node/3408
[hr]
[hr] Фінансово-економічні показники господарської діяльності КП "Київський метрополітен" за січень – червень 2013 року
Пн, 29/07/2013 - 11:15
Протягом І півріччя 2013 року Київським метрополітеном перевезено 263,5 млн. пасажирів. З них: 196,9 млн. пасажирів - платні перевезення (в т.ч. 17,4 млн. студентів за пільговими квитками), 66,6 млн. пасажирів - пільгові перевезення (40 категорій громадян за пільгами на безкоштовний проїзд згідно Законів України та рішень Київради).
Доходи Київського метрополітену за І півріччя 2013 року склали 470,1 млн. грн., з них:
• від перевезень пасажирів — 371,6 млн. грн.;
• від надання площ в оренду (згідно з рішенням Київської міської ради від 08.02.2013 № 3/9060 "Про бюджет міста Києва на 2013 рік", 50% надходжень підлягає обов'язковому перерахуванню до бюджету міста Києва) — 8,0 млн. грн.;
• від надання права на тимчасове використання місць під рекламу — 5,8 млн. грн.;
• інші (від надання послуг стороннім організаціям, об’єктів соціальної сфери, реалізації вторресурсів тощо) — 18,1 млн. грн.;
• отримані бюджетні асигнування за пільговий проїзд з міського бюджету – 16 млн. грн., які перераховано до бюджету м. Києва (недоотримано за виконану роботу трудовим колективом метрополітену з перевезень пільговиків – 56,5 млн. грн.);
• отримані бюджетні асигнування за пільговий проїзд з державного бюджету – 50,6 млн. грн. (недоотримано за виконану роботу трудовим колективом метрополітену з перевезень пільговиків – 27,4 млн. грн.).
Витрати Київського метрополітену за І півріччя 2013 року склали 647,7 млн. грн., з них:
на оплату праці — 254,7 млн. грн.;
відрахування до державних та соціальних фондів — 93,6 млн. грн.;
придбання матеріалів, сировини, комплектуючих для ремонту вагонів, колій, ескалаторів, кабельного господарства тощо — 26,1 млн. грн.;
електроенергія — 42,8 млн. грн.;
тепло -, водопостачання, паливо, газ — 15,2 млн. грн.;
амортизація — 94,2 млн. грн.;
інші операційні витрати (обов’язкове аварійно-рятувальне обслуговування, банківські послуги, вивіз сміття, зв'язок, охорона праці, податки тощо) — 29,3 млн. грн.;
обов’язковий платіж у розмірі 50% суми надходжень від оренди — 4,0 млн. грн.;
фінансові та інші витрати (обслуговування кредитів, залучених на придбання вагонів, будівництво метрополітену за рахунок бюджетних коштів – 75,2 млн.грн, інші витрати – 12,6 млн. грн.) — 87,8 млн. грн.
Фінансовим результатом господарської діяльності КП "Київський метрополітен" за І півріччя 2013 року став збиток у сумі 177,6 млн грн.
http://metro.kiev.ua/node/3408
[hr]
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11063
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Про капітальний ремонт ескалаторів Київського метрополітену
1 серпня 2013 року розпочнеться капітальний ремонт ескалатора № 3 на пересадочному вузлі між станціями «Палац спорту» та «Площа Льва Толстого». Ремонті роботи триватимуть до 30 серпня поточного року. У зв’язку з цим, для уникнення незручностей при пересадці з лінії на лінію, пропонуємо користуватися іншими пересадочними вузлами.
Нагадуємо, що 31 липня закінчується плановий капітальний ремонт ескалатора № 3 на пересадочному вузлі між станціями «Золоті ворота» та «Театральна». Відтак, з 1 серпня п.р. всі ескалатори цього пересадочного вузла працюватимуть у звичайному режимі.
Окрім цього, до 5 вересня триватиме капітальний ремонт ескалатора № 3 нижнього нахилу на станції «Печерська» Сирецько-Печерської лінії.
КП «Київський метрополітен» перепрошує за тимчасові незручності та нагадує пасажирам про необхідність дотримуватись Правил поведінки на ескалаторах під час користування метрополітеном.
http://www.metro.kiev.ua/node/3775
1 серпня 2013 року розпочнеться капітальний ремонт ескалатора № 3 на пересадочному вузлі між станціями «Палац спорту» та «Площа Льва Толстого». Ремонті роботи триватимуть до 30 серпня поточного року. У зв’язку з цим, для уникнення незручностей при пересадці з лінії на лінію, пропонуємо користуватися іншими пересадочними вузлами.
Нагадуємо, що 31 липня закінчується плановий капітальний ремонт ескалатора № 3 на пересадочному вузлі між станціями «Золоті ворота» та «Театральна». Відтак, з 1 серпня п.р. всі ескалатори цього пересадочного вузла працюватимуть у звичайному режимі.
Окрім цього, до 5 вересня триватиме капітальний ремонт ескалатора № 3 нижнього нахилу на станції «Печерська» Сирецько-Печерської лінії.
КП «Київський метрополітен» перепрошує за тимчасові незручності та нагадує пасажирам про необхідність дотримуватись Правил поведінки на ескалаторах під час користування метрополітеном.
http://www.metro.kiev.ua/node/3775
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
в 19-00 черга була на половину станції, швидше було верхом обійти )Бодрый писал(а):Про капітальний ремонт ескалаторів Київського метрополітену
1 серпня 2013 року розпочнеться капітальний ремонт ескалатора № 3 на пересадочному вузлі між станціями «Палац спорту» та «Площа Льва Толстого». Ремонті роботи триватимуть до 30 серпня поточного року. У зв’язку з цим, для уникнення незручностей при пересадці з лінії на лінію, пропонуємо користуватися іншими пересадочними вузлами.
Нагадуємо, що 31 липня закінчується плановий капітальний ремонт ескалатора № 3 на пересадочному вузлі між станціями «Золоті ворота» та «Театральна». Відтак, з 1 серпня п.р. всі ескалатори цього пересадочного вузла працюватимуть у звичайному режимі.
Окрім цього, до 5 вересня триватиме капітальний ремонт ескалатора № 3 нижнього нахилу на станції «Печерська» Сирецько-Печерської лінії.
КП «Київський метрополітен» перепрошує за тимчасові незручності та нагадує пасажирам про необхідність дотримуватись Правил поведінки на ескалаторах під час користування метрополітеном.
http://www.metro.kiev.ua/node/3775
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11063
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
До уваги представників ЗМІ
29 серпня відбудеться підведення підсумків реалізації пілотного проекту з використання студентських квитків із вбудованим безконтактним інтерфейсом для оплати проїзду в метрополітені та демонстрація можливостей даного квитка для запису на нього пільгового студентського місячного проїзного квитка на метрополітен за допомогою пристроїв пасажирської автоматики.
Акредитація представників ЗМІ проводиться за телефонами 238-54-68, (050) 351-98-92 (смс).
Збір представників ЗМІ 29 серпня о 10:00 в касовій залі станції «Іподром» (в бік Київського іподрому)
http://www.metro.kiev.ua/node/3801
29 серпня відбудеться підведення підсумків реалізації пілотного проекту з використання студентських квитків із вбудованим безконтактним інтерфейсом для оплати проїзду в метрополітені та демонстрація можливостей даного квитка для запису на нього пільгового студентського місячного проїзного квитка на метрополітен за допомогою пристроїв пасажирської автоматики.
Акредитація представників ЗМІ проводиться за телефонами 238-54-68, (050) 351-98-92 (смс).
Збір представників ЗМІ 29 серпня о 10:00 в касовій залі станції «Іподром» (в бік Київського іподрому)
http://www.metro.kiev.ua/node/3801
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...