Нічний Експрес Києва
Модераторы: dimentiy, CARCASS, Администраторы
- selykv
- Машинист
- Сообщения: 515
- Зарегистрирован: 27 окт 2011, 17:29
- Откуда: Kyiv
- Контактная информация:
Нічний Експрес Києва
Вчора стало відомо, що депутати від Свободи запропонували експлуатувати метро цілодобово. Це підштовхнуло мене викласти свою ідею про облаштування нічних автобусних експресів у Києві.
Київ, як відомо, місто у якому офіційно живе 2,7 млн жителів,а неофіційно 3,8-4,1. Вже давно стоїть потреба у облаштуванні цілодобового громадського транспорту.
Отож я пропоную створити "Нічний Експерес Києва" (НЕК). Вісім маршрутів, приблизною довжиною у 25-40 км. Час маршруту близько години.
Розклад
Відправлення зробити щогодини з 1 по 5 ранку від вокзалу Київ-Пасажирський. Тобто, кожен з 8 рейсів автобусів 5 разів за ніч розвозитимуть киян та гостей міста по спальним районам. Це,звичайно буде довше ніж таксі, але дешевше у кілька разів. Маршрути, за цією схемою мають бути від 25км до 40 км, що теоретично уночі можна подолати за годину(у процесі реалізації чи навіть підготовки їх потрібно буде відкорегувати до оптиальності). Якщо автобуси будуть працювати чітко за розкладом, то і попит буде стабільний.
Тариф
Наприклад, у Севастополі цілодобово їздять ряд маршруток і коштують вони - в два рази більше за звичайні - 4 гривні. Тому в Києві НЕК міг би коштувати біля 10 гривен. Тариф єдиний в незалежності від довжини шляху.
Варіанти оплати
1 Готівка, 2 Талон на НЕК, 3 Банківська карта(як у супермаркеті), 4 Карта киянина(відстрочений платіж, як список у сільському магазині).
Бюджет
Фінансування можна робити, як за комунальний кошт, так і за кошт приватних перевізників, віддаючи одному маршрутчику один нічний маршрут у навантаження до стабільних прибуткових маршрутів.
Бюджет проекту невеликий і Київ, як і багато інших облцентрів, може його осягти. У СітіЛаза витрати пального на 100 км близько 20 літрів. Тобто проїжджаючи за ніч п'ять баранок по 40 км, автобус витрачатиме в середньому 50 літрів пального, або 600-700 гривень. Плюс зарплата водія - приблизно 100-200 гривеньза ніч. Плюс амортизація, наприклад 20% на день - тобто собівартість рейса складе суму у порядка 1000
гривень за ніч(я не економіст і цифри прикидаю на пальцях), додайте собі контролера і другого водія і вийде, що для виходу у нуль автобусу за ніч потрібно заробити порядка 1200 гривень, або перевезти 120 пасажирів за ціною у 10 гривень. Або 24-25 за рейс.
Коротше, за моїми підрахунками на 8 автобусів і 12 водіїв на рік потрібно десь 15 мільйонів гривень. Для прикладу, збиток комунального метрополітену за перше півріччя склав 177,6 млн грн. Так що максимальний збиток від автобусів у розмірі 15 млн грн, якщо ними ніхто не користуватиметься протягом року, це крапля в морі.
Рухомий склад
На слабкі маршрути, які виявляться у ході експлуатації, можна буде вивести маломістні Богдани, а на найпотужніші - автобуси з гармошкою.
Машини потрібно гарно освітлювати зовні, аби їх бачили пасажири задовго до зупинки.
Водії НЕК мають сидіти у захищених кабінах, де є прямий звязок з диспетчерською чи Міліцією. Вхід в автобуси, через малий пасажиропотік можна облаштувати через одні двері(біля водія) і з застосуванням турнікета.
В салоні є камери, які виводять зображення у кабіну водія і на диспетчерську.
Автобус облаштований ДжіПіеСом, тому його на комп'ютері може бачити, як диспетчер, так і пасажир, бо актуальне місцеположення експресу виводиться на спеціальний сайт.
Зупинки
Зупиночні павільйони слід облаштовувати спеціальними вказівниками.
Як вам така ідея?
Київ, як відомо, місто у якому офіційно живе 2,7 млн жителів,а неофіційно 3,8-4,1. Вже давно стоїть потреба у облаштуванні цілодобового громадського транспорту.
Отож я пропоную створити "Нічний Експерес Києва" (НЕК). Вісім маршрутів, приблизною довжиною у 25-40 км. Час маршруту близько години.
Розклад
Відправлення зробити щогодини з 1 по 5 ранку від вокзалу Київ-Пасажирський. Тобто, кожен з 8 рейсів автобусів 5 разів за ніч розвозитимуть киян та гостей міста по спальним районам. Це,звичайно буде довше ніж таксі, але дешевше у кілька разів. Маршрути, за цією схемою мають бути від 25км до 40 км, що теоретично уночі можна подолати за годину(у процесі реалізації чи навіть підготовки їх потрібно буде відкорегувати до оптиальності). Якщо автобуси будуть працювати чітко за розкладом, то і попит буде стабільний.
Тариф
Наприклад, у Севастополі цілодобово їздять ряд маршруток і коштують вони - в два рази більше за звичайні - 4 гривні. Тому в Києві НЕК міг би коштувати біля 10 гривен. Тариф єдиний в незалежності від довжини шляху.
Варіанти оплати
1 Готівка, 2 Талон на НЕК, 3 Банківська карта(як у супермаркеті), 4 Карта киянина(відстрочений платіж, як список у сільському магазині).
Бюджет
Фінансування можна робити, як за комунальний кошт, так і за кошт приватних перевізників, віддаючи одному маршрутчику один нічний маршрут у навантаження до стабільних прибуткових маршрутів.
Бюджет проекту невеликий і Київ, як і багато інших облцентрів, може його осягти. У СітіЛаза витрати пального на 100 км близько 20 літрів. Тобто проїжджаючи за ніч п'ять баранок по 40 км, автобус витрачатиме в середньому 50 літрів пального, або 600-700 гривень. Плюс зарплата водія - приблизно 100-200 гривеньза ніч. Плюс амортизація, наприклад 20% на день - тобто собівартість рейса складе суму у порядка 1000
гривень за ніч(я не економіст і цифри прикидаю на пальцях), додайте собі контролера і другого водія і вийде, що для виходу у нуль автобусу за ніч потрібно заробити порядка 1200 гривень, або перевезти 120 пасажирів за ціною у 10 гривень. Або 24-25 за рейс.
Коротше, за моїми підрахунками на 8 автобусів і 12 водіїв на рік потрібно десь 15 мільйонів гривень. Для прикладу, збиток комунального метрополітену за перше півріччя склав 177,6 млн грн. Так що максимальний збиток від автобусів у розмірі 15 млн грн, якщо ними ніхто не користуватиметься протягом року, це крапля в морі.
Рухомий склад
На слабкі маршрути, які виявляться у ході експлуатації, можна буде вивести маломістні Богдани, а на найпотужніші - автобуси з гармошкою.
Машини потрібно гарно освітлювати зовні, аби їх бачили пасажири задовго до зупинки.
Водії НЕК мають сидіти у захищених кабінах, де є прямий звязок з диспетчерською чи Міліцією. Вхід в автобуси, через малий пасажиропотік можна облаштувати через одні двері(біля водія) і з застосуванням турнікета.
В салоні є камери, які виводять зображення у кабіну водія і на диспетчерську.
Автобус облаштований ДжіПіеСом, тому його на комп'ютері може бачити, як диспетчер, так і пасажир, бо актуальне місцеположення експресу виводиться на спеціальний сайт.
Зупинки
Зупиночні павільйони слід облаштовувати спеціальними вказівниками.
Як вам така ідея?
Последний раз редактировалось selykv 02 авг 2013, 02:16, всего редактировалось 1 раз.
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3203
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Норм. Пиши в КМДА.
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Яро плюсую. Ибо в той же Виннице единственная ночная маршрутка 25Н пользуется спросом. Никогда ее пустой ночью не видел. Есть правда пара незначительных замечаний... Во первых, по моему гонять автобусы большой вместительности не так уж и выгодно. Можно пустить те же Богданы. Особенно на фоне закрытия некоторых маршрутов. По поводу времени. Станции метро закрываются около 12 ночи, открываются около 6 утра. Итого лучше, наверное, все таки увеличить время работы ночных маршрутов. Если реально проект будет подаваться в КМДА, и надо будет где то подписей каких то насобирать, подпишу свое общежитие. А так проект реально нужный. Ибо ночью альтернативы такси нет.
Даешь станцию метро "Общежитие №6"!!!
-
- Механик
- Сообщения: 214
- Зарегистрирован: 15 июн 2012, 17:01
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
- Demianenko
- Машинист
- Сообщения: 414
- Зарегистрирован: 29 авг 2011, 09:54
- Откуда: Киев стольный град
-
- Механик
- Сообщения: 214
- Зарегистрирован: 15 июн 2012, 17:01
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Приїхала людина вночі взимку з валізою. Чекає на морозі 0...60 хвилин автобус (в середньому - 30 хвилин). Далі ще 30+ хвилин їде на масив. А далі - ще о 4-й годині ночі бозна скільки в темряві і хуртовині човгає по заметах додому.Відправлення зробити щогодини з 1 по 5 ранку від вокзалу Київ-Пасажирський
Ідея цікава, але треба обдумати маршрути.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Для человека - не лучше, это да. Но я говорю про экономику города в целом.Brian писал(а):Кто про метро говорил то? Это же автобусы. А про то что экономика не выдерживает дневной транспорт... Конечно лучше отдать 80-100 грн за такси которому просто нет альтернативы.
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!
Про такси: ночью тарифы в эфире остаются прежними. Учитывая, что ж/д вокзал находится почти в центре, то это максимум 60 грн. на Троещину в такси среднего ценового диапазона.Brian писал(а):Кто про метро говорил то? Это же автобусы. А про то что экономика не выдерживает дневной транспорт... Конечно лучше отдать 80-100 грн за такси, которому просто нет альтернативы.
Но соглашусь с тем, что оч часто предв.ночные заказы на/с вокзал или в/с аэропорт Киев остаются невыполненными (ночью остаются работать одни хапуги, что ли). Хотя на том же ж/д вокзале стоит туча такси с вкл.программой Мобайл такси.
Да, ночные маршруты стОит увязать не только с ж/д вокзалом и аэропортом, но и с местами концентрации развлекательных заведений, а также охватить ими автопарки/депо КПТ, упразднив их ночные развозки. Да, и отправления могут быть не только каждые 60, но и 30 минут. И для этого достаточно бусов класса Богдан.