Новые вагончики.
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Небідне метро. Київську підземку врятує спецквиток (відео)
Два новенькі потяги російського виробництва. Нині вони проходять обкатку у нічний час.
На маршрут вийдуть до Дня незалежності. Але керівництво метрополітену бідкається, для ремонту старих вагонів грошей ледь-ледь вистачає.
«В цьому депо – більше двох десятків вагонів, які чекають рам – візків, які необхідно замінити по нормах експлуатації», - розповідає начальник КП «Київський метрополітен» Володимир Федоренко.
Також влада не дає грошей на будівництво нових станцій та ремонт старих. Більшість вагонів давно перейшли до категорії металобрухту. Метрополітенівці у збитковості звинувачують не лише жадібну владу, а пільговиків. Серед пасажирів – їх кожен четвертий.
«На цей рік ми з бюджету міста повинні отримати за перевезення пільговиків 44 мільйони гривень. Ми сьогодні отримали 16 мільйонів. І ці 16 мільйонів пішло знову назад в бюджет міста Києва», - каже начальник КП «Київський метрополітен» Володимир Федоренко.
Метрополітен просить удвічі підняти ціну проїзду. Столична влада хоче знати, скільки точно пільговиків возить метро. Реальну картину має показати електронний квиток.
«В електронний засіб платежу можна створити умови, що кількість проїздів буде прямо адекватною зменшенню вартості проїзду. Друге – облік пільговика», - каже заступник голови Київської міської державної адміністрації Михайло Костюк.
Перший крок до запровадження електронного квитка – це «картка киянина». Поки що їх отримали пільговики. У цьому році карткою планують забезпечити усіх бажаючих мешканців столиці. Експеримент показав, метрополітен щонайменше утричі завищував кількість пільговиків.
Жетон не має ніякого захисту. Його купівля ніяк не обліковується. Жетон дозволяє накручувати кількість пасажирів.
«У нас контролюється продаж жетонів, контролюється прохід, і у нас не було привласнення жетонів. У нас діє дуже сувора система контролю щодо проходу по жетонах», - каже начальник 1-ї лінії КП «Київський метрополітен» Людмила Ігнат’єва.
Попри жорсткий контроль, прокуратура Києва направила до суду справу про присвоєння понад мільйона гривень керівництвом станції «Мінська».
Не вірить у збитковість метрополітену експерт Богдан Аганін. Він наводить приклад Москви. Після заміни жетона на електронний квиток, прибуток метрополітену зріс.
«Тобто досвід Москви показав, що видатки метрополітену знижуються, а прибуток зростає на 20-30 % від застосування електронних квитків», - каже експерт з перевезень Богдан Аганін.
Єдиний проїздний електронний квиток у Києві планують запровадити восени. Саме в цей час Київрада планує розглянути питання про підвищення плати за проїзд у метро.
http://fakty.ictv.ua/ua/index/read-news/id/1484416
Два новенькі потяги російського виробництва. Нині вони проходять обкатку у нічний час.
На маршрут вийдуть до Дня незалежності. Але керівництво метрополітену бідкається, для ремонту старих вагонів грошей ледь-ледь вистачає.
«В цьому депо – більше двох десятків вагонів, які чекають рам – візків, які необхідно замінити по нормах експлуатації», - розповідає начальник КП «Київський метрополітен» Володимир Федоренко.
Також влада не дає грошей на будівництво нових станцій та ремонт старих. Більшість вагонів давно перейшли до категорії металобрухту. Метрополітенівці у збитковості звинувачують не лише жадібну владу, а пільговиків. Серед пасажирів – їх кожен четвертий.
«На цей рік ми з бюджету міста повинні отримати за перевезення пільговиків 44 мільйони гривень. Ми сьогодні отримали 16 мільйонів. І ці 16 мільйонів пішло знову назад в бюджет міста Києва», - каже начальник КП «Київський метрополітен» Володимир Федоренко.
Метрополітен просить удвічі підняти ціну проїзду. Столична влада хоче знати, скільки точно пільговиків возить метро. Реальну картину має показати електронний квиток.
«В електронний засіб платежу можна створити умови, що кількість проїздів буде прямо адекватною зменшенню вартості проїзду. Друге – облік пільговика», - каже заступник голови Київської міської державної адміністрації Михайло Костюк.
Перший крок до запровадження електронного квитка – це «картка киянина». Поки що їх отримали пільговики. У цьому році карткою планують забезпечити усіх бажаючих мешканців столиці. Експеримент показав, метрополітен щонайменше утричі завищував кількість пільговиків.
Жетон не має ніякого захисту. Його купівля ніяк не обліковується. Жетон дозволяє накручувати кількість пасажирів.
«У нас контролюється продаж жетонів, контролюється прохід, і у нас не було привласнення жетонів. У нас діє дуже сувора система контролю щодо проходу по жетонах», - каже начальник 1-ї лінії КП «Київський метрополітен» Людмила Ігнат’єва.
Попри жорсткий контроль, прокуратура Києва направила до суду справу про присвоєння понад мільйона гривень керівництвом станції «Мінська».
Не вірить у збитковість метрополітену експерт Богдан Аганін. Він наводить приклад Москви. Після заміни жетона на електронний квиток, прибуток метрополітену зріс.
«Тобто досвід Москви показав, що видатки метрополітену знижуються, а прибуток зростає на 20-30 % від застосування електронних квитків», - каже експерт з перевезень Богдан Аганін.
Єдиний проїздний електронний квиток у Києві планують запровадити восени. Саме в цей час Київрада планує розглянути питання про підвищення плати за проїзд у метро.
http://fakty.ictv.ua/ua/index/read-news/id/1484416
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Про новые вагоны. Извиняюсь за фото мобильным. Новый вид кабины.
http://fotki.yandex.ru/users/murat1974/ ... 76/?page=4
http://fotki.yandex.ru/users/murat1974/ ... 75/?page=4
Реверсивки нет, включается с помощью ключа (типа от почты). Если застрял контролер - вынимается ключ из основного и вставляется в резервный пуск.
http://fotki.yandex.ru/users/murat1974/ ... 74/?page=4
Кресло машиниста. Есть подголовник, регулировка в 4 направлениях (на старых креслах в 6 положениях).
http://fotki.yandex.ru/users/murat1974/ ... 972?page=3
Форточка на двери кабины машиниста.
http://fotki.yandex.ru/users/murat1974/ ... 73/?page=4
Форточка на боковом окне кабины машиниста.
http://fotki.yandex.ru/users/murat1974/ ... 65/?page=3
Салон вагона.
http://fotki.yandex.ru/users/murat1974/ ... 948?page=2
Информационное табло.
http://fotki.yandex.ru/users/murat1974/ ... 47/?page=2
http://fotki.yandex.ru/users/murat1974/ ... 43/?page=2
http://fotki.yandex.ru/users/murat1974/ ... 78/?page=4
Место для инвалидной коляски.
http://fotki.yandex.ru/users/murat1974/ ... 963?page=3
http://fotki.yandex.ru/users/murat1974/ ... 62/?page=3
Над автоматиками колба с порошком в случае пожара.
http://fotki.yandex.ru/users/murat1974/ ... 58/?page=3
Над главным разъединителем есть гнездо для удочки, для проверки схемы под высоким напряжением. Токоприемник при этом без высокого напряжения.
http://fotki.yandex.ru/users/murat1974/ ... 54/?page=3
С другой стороны напротив главного разъединителя.
http://fotki.yandex.ru/users/murat1974/ ... 76/?page=4
http://fotki.yandex.ru/users/murat1974/ ... 75/?page=4
Реверсивки нет, включается с помощью ключа (типа от почты). Если застрял контролер - вынимается ключ из основного и вставляется в резервный пуск.
http://fotki.yandex.ru/users/murat1974/ ... 74/?page=4
Кресло машиниста. Есть подголовник, регулировка в 4 направлениях (на старых креслах в 6 положениях).
http://fotki.yandex.ru/users/murat1974/ ... 972?page=3
Форточка на двери кабины машиниста.
http://fotki.yandex.ru/users/murat1974/ ... 73/?page=4
Форточка на боковом окне кабины машиниста.
http://fotki.yandex.ru/users/murat1974/ ... 65/?page=3
Салон вагона.
http://fotki.yandex.ru/users/murat1974/ ... 948?page=2
Информационное табло.
http://fotki.yandex.ru/users/murat1974/ ... 47/?page=2
http://fotki.yandex.ru/users/murat1974/ ... 43/?page=2
http://fotki.yandex.ru/users/murat1974/ ... 78/?page=4
Место для инвалидной коляски.
http://fotki.yandex.ru/users/murat1974/ ... 963?page=3
http://fotki.yandex.ru/users/murat1974/ ... 62/?page=3
Над автоматиками колба с порошком в случае пожара.
http://fotki.yandex.ru/users/murat1974/ ... 58/?page=3
Над главным разъединителем есть гнездо для удочки, для проверки схемы под высоким напряжением. Токоприемник при этом без высокого напряжения.
http://fotki.yandex.ru/users/murat1974/ ... 54/?page=3
С другой стороны напротив главного разъединителя.
Київський метрополітен представив нові вагони
У Київському метрополітені сьогодні представили перші 10 вагонів, що були придбані в ЗАТ «Вагонмаш» за рахунок коштів Європейського банку реконструкції та розвитку. Отриманий рухомий склад наразі знаходиться в електродепо «Оболонь» та проходить стадії налагодження й адаптації до роботи на Куренівсько-Червоноармійській лінії столичного метро.
Для ознайомлення із перебігом підготовки цих двох поїздів до перевезення пасажирів електродепо сьогодні відвідали заступник голови Київської міської державної адміністрації Михайло Костюк, перший заступник директора Департаменту транспортної інфраструктури Іван Шпильовий та представники ЗМІ.
Михайло Костюк детально оглянув нові вагони, перевірив стан їхньої готовності до роботи на лінії, функціонування систем безпеки.
Начальник Київського метрополітену Володимир Федоренко та начальник електродепо «Оболонь» Володимир Дворський відповіли на питання заступника голови КМДА, розповіли про переваги отриманих поїздів та особливості їхньої експлуатації. Гості мали змогу оцінити як зовнішній вигляд, так і інтер’єр вагонів.
Загалом у рамках кредиту підземка має поповнитися 50 вагонами на загальну суму майже 39,6 мільйонів євро. Київський метрополітен отримуватиме їх поетапно. Перші 2 состави вийдуть на лінію вже цього місяця.
Фото /b] http://www.metro.kiev.ua/node/3786
У Київському метрополітені сьогодні представили перші 10 вагонів, що були придбані в ЗАТ «Вагонмаш» за рахунок коштів Європейського банку реконструкції та розвитку. Отриманий рухомий склад наразі знаходиться в електродепо «Оболонь» та проходить стадії налагодження й адаптації до роботи на Куренівсько-Червоноармійській лінії столичного метро.
Для ознайомлення із перебігом підготовки цих двох поїздів до перевезення пасажирів електродепо сьогодні відвідали заступник голови Київської міської державної адміністрації Михайло Костюк, перший заступник директора Департаменту транспортної інфраструктури Іван Шпильовий та представники ЗМІ.
Михайло Костюк детально оглянув нові вагони, перевірив стан їхньої готовності до роботи на лінії, функціонування систем безпеки.
Начальник Київського метрополітену Володимир Федоренко та начальник електродепо «Оболонь» Володимир Дворський відповіли на питання заступника голови КМДА, розповіли про переваги отриманих поїздів та особливості їхньої експлуатації. Гості мали змогу оцінити як зовнішній вигляд, так і інтер’єр вагонів.
Загалом у рамках кредиту підземка має поповнитися 50 вагонами на загальну суму майже 39,6 мільйонів євро. Київський метрополітен отримуватиме їх поетапно. Перші 2 состави вийдуть на лінію вже цього місяця.
Фото /b] http://www.metro.kiev.ua/node/3786
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9311
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
ИМХО КВСЗ пошёл дальше в плане эргономики.Про новые вагоны. Извиняюсь за фото мобильным. Новый вид кабины.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Особенно, если учесть кнопки радиоинформатора и несколько корявую их расшифровку на правой от него схемке. Кнопки на схеме не в тех местах, что на пульте.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
В будапештських вагонах, до речі, складається враження, що горизонтальні поручні в зоні між дверима навіть в надлишкуpahan писал(а):Конструкторы завершили все работы по данной модели 20 лет назад. Дальше - все претензии по выбору конкретной комплектации (а именно салонокомплекта) и рюшечек в ней - к заказчику. Если Питер, Новосиб и Баку меняли салон, а Киев нет (судя по описанию, салон абсолютно стандартный) - это проблемы Киева.
FCDKdynamo писал(а):С Вагонмаша выехал еще один состав 540.3к
10412-11659-11660-11661-10413
К сожалению, скорее всего, это последние вагоны, выпущенные заводом "Вагонмаш"
sashman писал(а):Без черпаков, только принудиловка/кондиционер?
Сегодня "повезло" в этом составе проехаться. Очень жарко. Когда же у нас появятся вагоны с нормальным кондиционированием?Юрик писал(а):Да, это принудиловка!
Точно такие воздухозаборники на наших ТИСУшках серии 81-718/719