Новые вагончики.

о том, что на колёсах

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
mann
Машинист
Машинист
Сообщения: 599
Зарегистрирован: 06 июл 2011, 12:50
Откуда: Киев

Сообщение mann »

Асинхронник КВСЗ в 5-вагонной составности сейчас стоит на Киеве-Днепровском.

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Сообщение Бодрый »

Небідне метро. Київську підземку врятує спецквиток (відео)

Два новенькі потяги російського виробництва. Нині вони проходять обкатку у нічний час.

На маршрут вийдуть до Дня незалежності. Але керівництво метрополітену бідкається, для ремонту старих вагонів грошей ледь-ледь вистачає.

«В цьому депо – більше двох десятків вагонів, які чекають рам – візків, які необхідно замінити по нормах експлуатації», - розповідає начальник КП «Київський метрополітен» Володимир Федоренко.

Також влада не дає грошей на будівництво нових станцій та ремонт старих. Більшість вагонів давно перейшли до категорії металобрухту. Метрополітенівці у збитковості звинувачують не лише жадібну владу, а пільговиків. Серед пасажирів – їх кожен четвертий.

«На цей рік ми з бюджету міста повинні отримати за перевезення пільговиків 44 мільйони гривень. Ми сьогодні отримали 16 мільйонів. І ці 16 мільйонів пішло знову назад в бюджет міста Києва», - каже начальник КП «Київський метрополітен» Володимир Федоренко.

Метрополітен просить удвічі підняти ціну проїзду. Столична влада хоче знати, скільки точно пільговиків возить метро. Реальну картину має показати електронний квиток.

«В електронний засіб платежу можна створити умови, що кількість проїздів буде прямо адекватною зменшенню вартості проїзду. Друге – облік пільговика», - каже заступник голови Київської міської державної адміністрації Михайло Костюк.

Перший крок до запровадження електронного квитка – це «картка киянина». Поки що їх отримали пільговики. У цьому році карткою планують забезпечити усіх бажаючих мешканців столиці. Експеримент показав, метрополітен щонайменше утричі завищував кількість пільговиків.

Жетон не має ніякого захисту. Його купівля ніяк не обліковується. Жетон дозволяє накручувати кількість пасажирів.

«У нас контролюється продаж жетонів, контролюється прохід, і у нас не було привласнення жетонів. У нас діє дуже сувора система контролю щодо проходу по жетонах», - каже начальник 1-ї лінії КП «Київський метрополітен» Людмила Ігнат’єва.

Попри жорсткий контроль, прокуратура Києва направила до суду справу про присвоєння понад мільйона гривень керівництвом станції «Мінська».

Не вірить у збитковість метрополітену експерт Богдан Аганін. Він наводить приклад Москви. Після заміни жетона на електронний квиток, прибуток метрополітену зріс.

«Тобто досвід Москви показав, що видатки метрополітену знижуються, а прибуток зростає на 20-30 % від застосування електронних квитків», - каже експерт з перевезень Богдан Аганін.

Єдиний проїздний електронний квиток у Києві планують запровадити восени. Саме в цей час Київрада планує розглянути питання про підвищення плати за проїзд у метро.
http://fakty.ictv.ua/ua/index/read-news/id/1484416
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

AMY
Памятник
Сообщения: 14279
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Експеримент показав, метрополітен щонайменше утричі завищував кількість пільговиків.
с этого места подробнее пжалста
:rtfm: :censored:

kosmanavt
Крыса рельсовая
Крыса рельсовая
Сообщения: 41
Зарегистрирован: 19 июл 2012, 15:24

Сообщение kosmanavt »

Про новые вагоны. Извиняюсь за фото мобильным. Новый вид кабины.
http://fotki.yandex.ru/users/murat1974/ ... 76/?page=4
http://fotki.yandex.ru/users/murat1974/ ... 75/?page=4
Реверсивки нет, включается с помощью ключа (типа от почты). Если застрял контролер - вынимается ключ из основного и вставляется в резервный пуск.
http://fotki.yandex.ru/users/murat1974/ ... 74/?page=4
Кресло машиниста. Есть подголовник, регулировка в 4 направлениях (на старых креслах в 6 положениях).
http://fotki.yandex.ru/users/murat1974/ ... 972?page=3
Форточка на двери кабины машиниста.
http://fotki.yandex.ru/users/murat1974/ ... 73/?page=4
Форточка на боковом окне кабины машиниста.
http://fotki.yandex.ru/users/murat1974/ ... 65/?page=3
Салон вагона.
http://fotki.yandex.ru/users/murat1974/ ... 948?page=2
Информационное табло.
http://fotki.yandex.ru/users/murat1974/ ... 47/?page=2
http://fotki.yandex.ru/users/murat1974/ ... 43/?page=2
http://fotki.yandex.ru/users/murat1974/ ... 78/?page=4
Место для инвалидной коляски.
http://fotki.yandex.ru/users/murat1974/ ... 963?page=3
http://fotki.yandex.ru/users/murat1974/ ... 62/?page=3
Над автоматиками колба с порошком в случае пожара.
http://fotki.yandex.ru/users/murat1974/ ... 58/?page=3
Над главным разъединителем есть гнездо для удочки, для проверки схемы под высоким напряжением. Токоприемник при этом без высокого напряжения.
http://fotki.yandex.ru/users/murat1974/ ... 54/?page=3
С другой стороны напротив главного разъединителя.

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Сообщение Бодрый »

Київський метрополітен представив нові вагони

У Київському метрополітені сьогодні представили перші 10 вагонів, що були придбані в ЗАТ «Вагонмаш» за рахунок коштів Європейського банку реконструкції та розвитку. Отриманий рухомий склад наразі знаходиться в електродепо «Оболонь» та проходить стадії налагодження й адаптації до роботи на Куренівсько-Червоноармійській лінії столичного метро.

Для ознайомлення із перебігом підготовки цих двох поїздів до перевезення пасажирів електродепо сьогодні відвідали заступник голови Київської міської державної адміністрації Михайло Костюк, перший заступник директора Департаменту транспортної інфраструктури Іван Шпильовий та представники ЗМІ.

Михайло Костюк детально оглянув нові вагони, перевірив стан їхньої готовності до роботи на лінії, функціонування систем безпеки.

Начальник Київського метрополітену Володимир Федоренко та начальник електродепо «Оболонь» Володимир Дворський відповіли на питання заступника голови КМДА, розповіли про переваги отриманих поїздів та особливості їхньої експлуатації. Гості мали змогу оцінити як зовнішній вигляд, так і інтер’єр вагонів.

Загалом у рамках кредиту підземка має поповнитися 50 вагонами на загальну суму майже 39,6 мільйонів євро. Київський метрополітен отримуватиме їх поетапно. Перші 2 состави вийдуть на лінію вже цього місяця.
Фото :[/b] http://www.metro.kiev.ua/node/3786
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9311
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: Зять городов русских
Контактная информация:

Сообщение dimentiy »

Про новые вагоны. Извиняюсь за фото мобильным. Новый вид кабины.
ИМХО КВСЗ пошёл дальше в плане эргономики.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12484
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

Особенно, если учесть кнопки радиоинформатора и несколько корявую их расшифровку на правой от него схемке. Кнопки на схеме не в тех местах, что на пульте.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
Ghost
Машинист
Машинист
Сообщения: 570
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: ДШС-27

Сообщение Ghost »

pahan писал(а):Конструкторы завершили все работы по данной модели 20 лет назад. Дальше - все претензии по выбору конкретной комплектации (а именно салонокомплекта) и рюшечек в ней - к заказчику. Если Питер, Новосиб и Баку меняли салон, а Киев нет (судя по описанию, салон абсолютно стандартный) - это проблемы Киева.
В будапештських вагонах, до речі, складається враження, що горизонтальні поручні в зоні між дверима навіть в надлишку :)

mylix
Дежурный по станции
Дежурный по станции
Сообщения: 311
Зарегистрирован: 25 ноя 2011, 11:34

Сообщение mylix »

FCDKdynamo писал(а):С Вагонмаша выехал еще один состав 540.3к
10412-11659-11660-11661-10413

К сожалению, скорее всего, это последние вагоны, выпущенные заводом "Вагонмаш"
sashman писал(а):Без черпаков, только принудиловка/кондиционер?
Юрик писал(а):Да, это принудиловка!
Точно такие воздухозаборники на наших ТИСУшках серии 81-718/719
Сегодня "повезло" в этом составе проехаться. Очень жарко. Когда же у нас появятся вагоны с нормальным кондиционированием?

Аватара пользователя
mindok
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 718
Зарегистрирован: 13 дек 2008, 20:05
Откуда: 5 хвилин від ТЧ-1

Сообщение mindok »

Нічого, он скарг накопичиться, дірки у дверях понарізають і стане добре ;)
Але дивно, в Харкові ж їздять і наче нормально..

Maksym
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2416
Зарегистрирован: 28 апр 2009, 16:18

Сообщение Maksym »

Може у Харкові не прийнято жалітися? От ніхто і не знає.

Юрик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2239
Зарегистрирован: 29 дек 2009, 10:58
Откуда: Харьков

Сообщение Юрик »

Нормально, никто не жалуется, я так точно :)

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9714
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Сообщение TANK »

может в харькове уже нашли кнопку, которая вентиляцию включает?
а про кондиционеры - это да...
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Юрик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2239
Зарегистрирован: 29 дек 2009, 10:58
Откуда: Харьков

Сообщение Юрик »

Так она постоянно работает, дыхать то надо!
Правда может быть что каждый третий вентилятор не работает, но это нормально.

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9714
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Сообщение TANK »

Ну не верю, что вагоне метро может быть хоть одна цепь без выключателя)))
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Ответить