Метрошные новости
Модераторы: dimentiy, Администраторы
В Киеве на станции метро "Вокзальная" от укола шприцем умер мужчина
28 апреля 2014, 11:46 • Марьяна Шеремета
КИЕВ. 28 квитня. УНН. На станции метро "Вокзальная" в Киеве в результате укола шприцем умер человек. Об этом УНН сообщили в пресс-службе КП "Киевский метрополитен".
"Пассажиру была вызвана "скорая помощь", которая констатировала его смерть", - отметили в пресс-службе.
По их словам, на данный момент известно, что пострадавший - мужчина 1973 года рождения. Предварительная причина смерти - укол шприцем в спину. Обстоятельства, при которых произошла трагедия, - неизвестны.
Сейчас на месте работает следственно-оперативная группа милиции.
28 апреля 2014, 11:46 • Марьяна Шеремета
КИЕВ. 28 квитня. УНН. На станции метро "Вокзальная" в Киеве в результате укола шприцем умер человек. Об этом УНН сообщили в пресс-службе КП "Киевский метрополитен".
"Пассажиру была вызвана "скорая помощь", которая констатировала его смерть", - отметили в пресс-службе.
По их словам, на данный момент известно, что пострадавший - мужчина 1973 года рождения. Предварительная причина смерти - укол шприцем в спину. Обстоятельства, при которых произошла трагедия, - неизвестны.
Сейчас на месте работает следственно-оперативная группа милиции.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
...продолжение темы:
[hr] Фінансово-економічні показники господарської діяльності КП "Київський метрополітен" за січень – березень 2014 року
Ср, 30/04/2014 - 15:55
Протягом І кварталу 2014 року Київським метрополітеном перевезено 118,5 млн. пасажирів. З них: 87,4 млн. пасажирів - платні перевезення (в т.ч. 8,1 млн. студентів за пільговими квитками), 31,1 млн. пасажирів - пільгові перевезення (39 категорій громадян за пільгами на безкоштовний проїзд згідно Законів України та рішень Київради).
Доходи Київського метрополітену за І квартал 2014 року склали 203,2 млн. грн., з них:
• від перевезень пасажирів – 168,0 млн. грн.;
• від надання площ в оренду – 4,4 млн. грн. (50% цієї суми, згідно з рішенням Київської міської ради від 04.02.2014 № 6/10152 «Про бюджет міста Києва на 2014 рік», необхідно перерахувати до бюджету міста Києва);
• від плати за розміщення реклами на транспорті – 0,7 млн. грн. (кошти за розміщення реклами на транспорті отримує КП «Київреклама», яке в свою чергу перераховує метрополітену 12,5 % отриманих доходів за рішенням Київради);
• інші – 18,5 млн. грн. (від надання послуг стороннім організаціям, об’єктів соціальної сфери, реалізації вторресурсів тощо);
• бюджетні асигнування за пільговий проїзд з міського бюджету не надходили (недоотримано: 14,0 млн. грн., які були передбачені бюджетом; 36,2 млн. грн. – за виконану роботу з перевезень пільговиків);
• отримані бюджетні асигнування за пільговий проїзд з державного бюджету – 11,6 млн. грн. (недоотримано: 1,3 млн. грн., які були передбачені бюджетом; 22,4 млн. грн. – за виконану роботу з перевезень пільговиків).
Витрати Київського метрополітену за І квартал 2014 року склали 440,6 млн. грн., з них:
• на оплату праці – 129,5 млн. грн.;
• відрахування до державних та соціальних фондів – 47,8 млн. грн.;
• придбання матеріалів, сировини, комплектуючих для ремонту вагонів, колій, ескалаторів, кабельного господарства тощо – 8,2 млн. грн.;
• електроенергія – 21,3 млн. грн.;
• тепло -, водопостачання, паливо, газ – 8,6 млн. грн.;
• амортизація – 47,8 млн. грн.;
• інші операційні витрати– 17,3 млн. грн. (обов’язкове аварійно-рятувальне обслуговування, банківські послуги, вивіз сміття, зв’язок, охорона праці, податки тощо);
• обов’язковий платіж у розмірі 50% суми надходжень від оренди – 2,1 млн. грн.;
• фінансові та інші витрати – 158,0 млн. грн. (обслуговування кредитів, залучених на придбання вагонів (ЄБРР, договір лізингу) – 28,7 млн. грн., будівництво метрополітену за рахунок бюджетних коштів – 4,0 млн.грн, поповнення обігових коштів – 1,8 млн. грн., неопераційна курсова різниця – 122,3 млн. грн. інші витрати – 1,2 млн. грн.).
Фінансовим результатом господарської діяльності КП "Київський метрополітен" за І квартал 2014 року став збиток у сумі 237,4 млн. грн.
http://metro.kiev.ua/node/4136
[hr] Аналогичный период 2013 года.
Аналогичный период 2012 года.
[hr]
[hr] Фінансово-економічні показники господарської діяльності КП "Київський метрополітен" за січень – березень 2014 року
Ср, 30/04/2014 - 15:55
Протягом І кварталу 2014 року Київським метрополітеном перевезено 118,5 млн. пасажирів. З них: 87,4 млн. пасажирів - платні перевезення (в т.ч. 8,1 млн. студентів за пільговими квитками), 31,1 млн. пасажирів - пільгові перевезення (39 категорій громадян за пільгами на безкоштовний проїзд згідно Законів України та рішень Київради).
Доходи Київського метрополітену за І квартал 2014 року склали 203,2 млн. грн., з них:
• від перевезень пасажирів – 168,0 млн. грн.;
• від надання площ в оренду – 4,4 млн. грн. (50% цієї суми, згідно з рішенням Київської міської ради від 04.02.2014 № 6/10152 «Про бюджет міста Києва на 2014 рік», необхідно перерахувати до бюджету міста Києва);
• від плати за розміщення реклами на транспорті – 0,7 млн. грн. (кошти за розміщення реклами на транспорті отримує КП «Київреклама», яке в свою чергу перераховує метрополітену 12,5 % отриманих доходів за рішенням Київради);
• інші – 18,5 млн. грн. (від надання послуг стороннім організаціям, об’єктів соціальної сфери, реалізації вторресурсів тощо);
• бюджетні асигнування за пільговий проїзд з міського бюджету не надходили (недоотримано: 14,0 млн. грн., які були передбачені бюджетом; 36,2 млн. грн. – за виконану роботу з перевезень пільговиків);
• отримані бюджетні асигнування за пільговий проїзд з державного бюджету – 11,6 млн. грн. (недоотримано: 1,3 млн. грн., які були передбачені бюджетом; 22,4 млн. грн. – за виконану роботу з перевезень пільговиків).
Витрати Київського метрополітену за І квартал 2014 року склали 440,6 млн. грн., з них:
• на оплату праці – 129,5 млн. грн.;
• відрахування до державних та соціальних фондів – 47,8 млн. грн.;
• придбання матеріалів, сировини, комплектуючих для ремонту вагонів, колій, ескалаторів, кабельного господарства тощо – 8,2 млн. грн.;
• електроенергія – 21,3 млн. грн.;
• тепло -, водопостачання, паливо, газ – 8,6 млн. грн.;
• амортизація – 47,8 млн. грн.;
• інші операційні витрати– 17,3 млн. грн. (обов’язкове аварійно-рятувальне обслуговування, банківські послуги, вивіз сміття, зв’язок, охорона праці, податки тощо);
• обов’язковий платіж у розмірі 50% суми надходжень від оренди – 2,1 млн. грн.;
• фінансові та інші витрати – 158,0 млн. грн. (обслуговування кредитів, залучених на придбання вагонів (ЄБРР, договір лізингу) – 28,7 млн. грн., будівництво метрополітену за рахунок бюджетних коштів – 4,0 млн.грн, поповнення обігових коштів – 1,8 млн. грн., неопераційна курсова різниця – 122,3 млн. грн. інші витрати – 1,2 млн. грн.).
Фінансовим результатом господарської діяльності КП "Київський метрополітен" за І квартал 2014 року став збиток у сумі 237,4 млн. грн.
http://metro.kiev.ua/node/4136
[hr] Аналогичный период 2013 года.
Аналогичный период 2012 года.
[hr]
Последний раз редактировалось ualex 01 май 2014, 01:24, всего редактировалось 1 раз.
- Svyatoslav
- Механик
- Сообщения: 271
- Зарегистрирован: 22 май 2013, 11:23
Если отнять неоперационную курсовую (а это чисто бухгалтерская проводка - переоценка валютных обязательств по кредитам), то убыток составит 115 млн. грн. против 107 в 2013 году. В основном такой убыток увеличился за счет простоя в феврале и соответственно снижения дохода от перевозок на 14 млн.
Ну и где собственно повышение себестоимости перевозок?
P.S. По рекламе теперь новая схема что ли? Кто нибудь знает, что это за решение Киеврады? Пробовал найти - не удалось.
Ну и где собственно повышение себестоимости перевозок?
P.S. По рекламе теперь новая схема что ли? Кто нибудь знает, что это за решение Киеврады? Пробовал найти - не удалось.
Впервые за долгое время после матча ФК "Динамо" не закрывали на вход станцию метро "Олимпийская".
При этом на матче присутствовало не так уж и мало - 23 380 болельщика.
P.S. І я там був, мед-пиво пив... )))
При этом на матче присутствовало не так уж и мало - 23 380 болельщика.
P.S. І я там був, мед-пиво пив... )))
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Svyatoslav
- Механик
- Сообщения: 271
- Зарегистрирован: 22 май 2013, 11:23
TANK писал(а):неужели здравый смысл начал побеждать?
210 Лист Щодо закриття виходів зі станції метрополітену "Палац Спорту" та "Олімпійський" під час проведення 11.05.2014 футбольного матчу. 11163 14.05.2014 0:0:0 14.05.2014 0:0:0 Національний спортивний комплекс "Олімпійський" Транспорт Текстовий документ
Судя по всему, выход Олимпийской не закрывали только потому, что кто-то где-то провтыкал и письмо по этому поводу пришло только сегодня.