Метрошные новости

всё новое - хорошо забытое старое

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
ualex
Дежурный по станции
Дежурный по станции
Сообщения: 381
Зарегистрирован: 15 сен 2007, 15:54
Откуда: Obolon

Сообщение ualex »

...продолжая тему:
[hr] Фінансово-економічні показники господарської діяльності КП "Київський метрополітен" за січень – грудень 2013 року

Вт, 25/02/2014 - 16:52

Протягом 2013 року Київським метрополітеном перевезено 536,2 млн. пасажирів. З них: 401,9 млн. пасажирів - платні перевезення (в т.ч. 29,7 млн. студентів за пільговими квитками), 134,3 млн. пасажирів - пільгові перевезення (41 категорія громадян за пільгами на безкоштовний проїзд згідно Законів України та рішень Київради).

Доходи Київського метрополітену за 2013 рік склали 932,2 млн. грн., з них:

• від перевезень пасажирів – 760,1 млн. грн.;
• від надання площ в оренду (50% цієї суми, згідно з рішенням Київської міської ради від 08.02.2013 № 3/9060 «Про бюджет міста Києва на 2013 рік», необхідно перерахувати до бюджету міста Києва) – 16,5 млн. грн.;
• від надання права на тимчасове використання місць під рекламу – 7,5 млн. грн.;
• інші (від надання послуг стороннім організаціям, об’єктів соціальної сфери, реалізації вторресурсів тощо) – 34,1 млн. грн.;
• отримані бюджетні асигнування за пільговий проїзд з міського бюджету – 18,7 млн. грн., з яких 18,5 млн. грн перераховано до бюджету (недоотримано 25,4 млн. грн., які були передбачені бюджетом);
• отримані бюджетні асигнування за пільговий проїзд з державного бюджету – 95,3 млн. грн. (недоотримано 5,8 млн. грн., які були передбачені бюджетом).

Витрати Київського метрополітену за 2013 рік склали 1 294,3 млн. грн., з них:

• на оплату праці – 509,3 млн. грн.;
• відрахування до державних та соціальних фондів – 187,6 млн. грн.;
• придбання матеріалів, сировини, комплектуючих для ремонту вагонів, колій, ескалаторів, кабельного господарства тощо – 61,0 млн. грн.;
• електроенергія – 85,7 млн. грн.;
• тепло -, водопостачання, паливо, газ – 23,1 млн. грн.;
• амортизація – 188,9 млн. грн.;
• інші операційні витрати (обов’язкове аварійно-рятувальне обслуговування, банківські послуги, вивіз сміття, зв’язок, охорона праці, податки тощо) – 66,1 млн. грн.;
• обов’язковий платіж у розмірі 50% суми надходжень від оренди – 8,3 млн. грн.;
• фінансові та інші витрати (обслуговування кредитів, залучених на придбання вагонів (ЄБРР, договір лізингу) – 118,4 млн. грн., будівництво метрополітену за рахунок бюджетних коштів – 21,8 млн.грн, поповнення обігових коштів – 11,3 млн. грн., неопераційна курсова різниця – 12,1 млн. грн. інші витрати – 0,7 млн. грн.) – 164,3 млн. грн.

Фінансовим результатом господарської діяльності КП "Київський метрополітен" за 2013 рік став збиток у сумі 362,1 млн. грн.

http://www.metro.kiev.ua/node/4057
[hr] Аналогичный период 2012 года.
Аналогичный период 2011 года.
[hr]

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 10934
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Сообщение TANK »

просто интересно, на кого расчитына такая информация. смешались в кучу убытки и валовые расходы, хотя это разные статьи - амортизация это не убыток, заработали всего 760 млн на перевозках - а перевезли 401,9 платных пассажиров х2 грн. = 803.8, куда сперли 40 миллионов? и т.д. и т.п.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
Svyatoslav
Механик
Механик
Сообщения: 271
Зарегистрирован: 22 май 2013, 11:23

Сообщение Svyatoslav »

TANK писал(а):просто интересно, на кого расчитына такая информация. смешались в кучу убытки и валовые расходы, хотя это разные статьи - амортизация это не убыток, заработали всего 760 млн на перевозках - а перевезли 401,9 платных пассажиров х2 грн. = 803.8, куда сперли 40 миллионов? и т.д. и т.п.
Оу,оу,оу.
TANK, вы меня извините, вы уважаемый человек на форуме, часто пишите много интересных вещей, но в данном случае ваше сообщение говорит о том, что вы понятия не имеете о финансовой отчетности.
1. Не путайте убытки и затраты. Доходы - это все входящие потоки на предприятие, затраты - это исходящие потоки + амортизация (которая не является денежным видом затрат, но тем не менее является затратами). Убытки - разница между доходами и затратами за вычетом налогов. Формат представления отчетности вполне адекватный. С цифрами не знаю - по-хорошему, нужно что б КП КМ аудировался одной из ТОП-4 аудиторских фирм, но это обойдется им в 1 млн. грн. приблизительно.
2. По-поводу 40 "спертых" миллионов, то вы забываете, что средневзвешенная стоимость проезда аж никак не 2 грн. На проездных она меньше, а на студенческих (которые включены во все платные перевозки) - еще меньше. Честно говоря, я удивлен, что средняя цена проезда составляет 1.89 грн. Я думал, она куда меньше.

Как специалист по финансовой отчетности, готов провести агрегированный фин. анализ по отчетности за 3 последних года и выложить результаты на форуме. Будут вопросы - задавайте.

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 10934
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Сообщение TANK »

1. я и писал что убытки не равно затраты.
2. на проездных ведь поездки продают, или я в тарифах запутался?

пс - я юрист, а не финансисит, и таки да с финотчетностью знаком постольку-поскольку. В любом случае, п.1 резанул сильно в финале.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
Svyatoslav
Механик
Механик
Сообщения: 271
Зарегистрирован: 22 май 2013, 11:23

Сообщение Svyatoslav »

TANK писал(а):1. я и писал что убытки не равно затраты.
2. на проездных ведь поездки продают, или я в тарифах запутался?
На части поездки, а на части же продают на месяц. Те, которые по 95 грн. за месяц и 50 грн. студенческий.
TANK писал(а):п.1 резанул сильно в финале.
В каком смысле?
TANK писал(а):смешались в кучу убытки и валовые расходы, хотя это разные статьи
Я наверное не понял эту вашу фразу. Что вы имели в виду?

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 10934
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Сообщение TANK »

Svyatoslav, то что в убытки спутаны с затратами изначально.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
Svyatoslav
Механик
Механик
Сообщения: 271
Зарегистрирован: 22 май 2013, 11:23

Сообщение Svyatoslav »

TANK писал(а):Svyatoslav, то что в убытки спутаны с затратами изначально.
В каком месте они спутаны? Покажите, где слово убытки должно быть заменено на затраты (или наоборот).

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11063
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Сообщение Бодрый »

Про зміни режиму роботи станцій

КП «Київський метрополітен» через вкрай скрутне фінансове становище змушене вживати заходів для зменшення експлуатаційних витрат підприємства. На підставі проведеного аналізу пасажиропотоків та забезпечення належного рівня обслуговування пасажирів, змінюється режим роботи двох станцій метрополітену.

Отже, з 1 березня 2014 року вестибюль № 1 станції «Житомирська» (східний вестибюль) та вестибюль № 1 станції «Іподром» (вихід до автостанції «Південна») будуть зачинені для пасажирів. Пасажири мають змогу користуватися діючими вестибюлями цих станцій.

Київський метрополітен просить пасажирів поставитись із розумінням до таких заходів та перепрошує за тимчасові незручності.
http://www.metro.kiev.ua/node/4058
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Rider
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3580
Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
Откуда: Киев
Контактная информация:

Сообщение Rider »

Фахівці Київського метрополітену виявили порушення в діяльності автоматів із продажу газет, встановлених орендарями на станціях підземки

Фахівці КП «Київський метрополітен» у межах повноважень комісійно обстежили діяльність автоматів із продажу газет для перевірки дотримання підприємцями умов договорів оренди.

На всіх об’єктах було виявлено та зафіксовано факти порушень орендарями умов укладених договорів оренди та вимог Правил пожежної безпеки в метрополітенах. Зокрема встановлено, що термінали автоматів переважно вимкнені, продаж газет здійснюється продавцем з рук без застосування купюроприймача. А на деяких станціях, де термінали увімкнені, вони працюють не на сплату за газети, а на поповнення рахунків та оплату різноманітних послуг. Це фактично є порушенням порядку експлуатації даних автоматів, а також нецільовим використанням об’єктів оренди (площ Київського метрополітену).

До того ж, окрім газет з шаф автоматів реалізуються сторонні товари – журнали, вітальні листівки, сувеніри, кулькові ручки тощо, що суперечить умовам договорів оренди та вимогам протипожежної безпеки в метрополітенах.

КП «Київський метрополітен» направило власникам газетних автоматів листи з вимогою негайно усунути порушення та привести їхню роботу у відповідність до технічного паспорта. Проте орендарями дані вимоги були проігноровані. Тому КП «Київський метрополітен» надіслало акти проведеної перевірки орендодавцю – Департаменту комунальної власності м. Києва з проханням достроково розірвати договори з орендарями через нецільове використання ними об’єктів оренди.

Нагадаємо, автомати з продажу газет «Медіамат» були встановлені на станціях Київського метрополітену наприкінці 2013 – на початку 2014 років. Розробка проектної документації, отримання технічних умов на виготовлення автоматів, отримання сертифіката відповідності, який засвідчує безпеку їхнього використання, а також встановлення та введення в експлуатацію автоматів з продажу газет на об’єктах оренди (станціях Київського метрополітену) здійснювалось орендарями на підставі відповідного рішення постійної комісії Київської міської ради з питань власності та укладених Департаментом комунальної власності КМДА договорів оренди.

http://www.metro.kiev.ua/node/4064

Hagall
Путеец
Путеец
Сообщения: 112
Зарегистрирован: 03 ноя 2011, 00:31

Сообщение Hagall »

metro.kiev.ua писал(а):продаж газет здійснюється продавцем з рук
А какие еще есть варианты? И что вообще в этом автомате автоматизировано?

Я понимаю автомат по продаже газет так что продавца нет, автомат берет деньги и выдает газету. Те ларьки что стоят в метро и на станциях скоростного трамвая разве так могут?

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11063
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Сообщение Бодрый »

Скорее всего, что автоматы по продаже газет это был такой себе "развод по-киевски"
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 10934
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Сообщение TANK »

да это просто журналисты не знают что такое есть "купюроприймач" и как он влияет на пож.безопастнсоть :D
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11063
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Сообщение Бодрый »

На станціях «Житомирська» та «Іподром» усі вестибюлі працюють для пасажирів

З 8 березня 2014 року вестибюлі № 1 станцій «Житомирська» (східний вестибюль) та «Іподром» (вихід до автостанції «Південна») відчинені для входу та виходу пасажирів.
http://www.metro.kiev.ua/node/4085
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11063
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Сообщение Бодрый »

До 200-річчя від Дня народження Кобзаря Київський метрополітен здійснив благоустрій станції «Тараса Шевченка»

З нагоди відзначення 200-річчя від Дня народження Тараса Шевченка у Київському метрополітені проведено низку заходів із благоустрою підвідомчих територій. Для формування позитивного святкового настрою пасажирів на усіх станціях підземки розміщені тематичні вітальні листівки.

Однойменна станція «Тараса Шевченка» зустріне свято в оновленому вигляді – працівники метрополітену здійснили її комплексне облагородження. У середньому залі та на платформах приведено до належного естетичного вигляду люстри й світильники, замінено в них лампи розжарювання на компактні люмінесцентні. Завдяки цьому освітлення та естетичний вигляд станції значно покращилися. Замінено світильники у вестибюлі та касовому залі, а також здійснено капітальний ремонт мережі освітлення підземного переходу станції.

Також на станції проведено малярний ремонт – працівники ліквідували течі, побілили стелі, полакували основу колії. Виконано реставрацію барельєфу Т. Шевченка, розміщеного в торці платформи станції, покращено його підсвічування. Орнаменти на колійних стінах були повністю очищені від осаду та відполіровані. Проведене генеральне прибирання станції, вимиті та пофарбовані люки, пожежні пости на платформі, урни для сміття.

Колони станції «Тараса Шевченка» декоровані плакатами з віршами Кобзаря, оформленими під рушники національного стилю.

Окрім цього, після проведення повної реконструкції відчинено 2 виходи з підземних переходів станції в бік вулиць Межигірської та Оленівської. Ці виходи тепер мають повністю оновлений інтер’єр та екстер’єр.
Фото по ссылке : http://www.metro.kiev.ua/node/4084
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
FerrariF1racing
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 4156
Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская

Сообщение FerrariF1racing »

Про роботу Київського метрополітену 6 квітня 2014 року

Пт, 04/04/2014 - 10:20

6 квітня 2014 року станція «Олімпійська» буде зачинена для пасажирів на вхід та вихід з 18:30 до 19:30. На час закриття поїзди слідуватимуть повз станцію «Олімпійська» без зупинки.

Окрім цього, після закінчення футбольного матчу, на Куренівсько-Червоноармійській лінії буде збільшено кількість поїздів.

Ці заходи пов’язані з проведенням на НСК «Олімпійський» футбольного матчу між командами «Динамо» (Київ) й «Металіст» (Харків) та внесені на підставі «Порядку організації роботи міського пасажирського транспорту під час проведення футбольного матчу чемпіонату України 06.04.2014», затвердженого першим заступником директора Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (КМДА).

Якщо після закінчення футбольного матчу пасажиропотік перевищуватиме перевізну спроможність, імовірне введення обмежень на вхід пасажирів до станцій «Олімпійська», «Площа Льва Толстого» та «Палац спорту».

Наголошуємо, що вищезазначені заходи спрямовані на організацію безпечного перевезення пасажирів та високої культури їхнього обслуговування, тому просимо ставитися із розумінням до введених обмежень.

КП «Київський метрополітен» закликає пасажирів під час проїзду в підземці дотримуватись громадського порядку і Правил користування метрополітеном.
ККЛ СБЛ СПЛ ПВЛ ЛЛ

Ответить