ГГКК & К°
Модераторы: dimentiy, Администраторы
КМДА: Головна каналізація Києва - аварійна і потенційно небезпечна
http://www.pravda.com.ua/news/2015/07/5/7073505/
05 липня 2015, 16:20
Головна каналізаційна система Києва станом на тепер - найбільш потенційно небезпечний об’єкт столиці.
Про це заявили у Департаменті житлово-комунальної інфраструктури КМДА.
"Колектор введений у дію у 1970 році, у 1999 році об‘єкт за результатами обстеження був визнаний як аварійний та непридатний до експлуатації. На деяких ділянках конструкції колектора повністю зруйновані", - заявили у КМДА.
У 2005 році перша нитка міського каналізаційного колектора була внесена до Державного реєстру потенційно небезпечних об’єктів.
Як зазначили у адміністрації, уникнути екологічно-техногенної катастрофи можна, добудувавши нову, другу нитку колектора.
"Столична влада ухвалила рішення про виділення на будівництво 40 млн. грн. та негайне відновлення робіт на об’єкті. Якщо будівництво не буде завершене найближчим часом, більша частина правобережжя Києва може бути відключена від каналізації та водопостачання", - йдеться у повідомленні.
Мінімальний обсяг робіт, які потрібно виконати у 2015 році, потребує фінансування в розмірі 160 млн. грн.
Як заявив 5 липня заступник голови КМДА Петро Пантелеєв, оглядаючи стан будівництва другої нитки колектора, загальний обсяг необхідного фінансування першої черги колектора – понад 300 млн. грн.
За умови фінансування з державних коштів ввести в експлуатацію нову нитку колектора можна буде у 2016-17 роках, зазначили у КМДА.
Українська правда
http://www.pravda.com.ua/news/2015/07/5/7073505/
05 липня 2015, 16:20
Головна каналізаційна система Києва станом на тепер - найбільш потенційно небезпечний об’єкт столиці.
Про це заявили у Департаменті житлово-комунальної інфраструктури КМДА.
"Колектор введений у дію у 1970 році, у 1999 році об‘єкт за результатами обстеження був визнаний як аварійний та непридатний до експлуатації. На деяких ділянках конструкції колектора повністю зруйновані", - заявили у КМДА.
У 2005 році перша нитка міського каналізаційного колектора була внесена до Державного реєстру потенційно небезпечних об’єктів.
Як зазначили у адміністрації, уникнути екологічно-техногенної катастрофи можна, добудувавши нову, другу нитку колектора.
"Столична влада ухвалила рішення про виділення на будівництво 40 млн. грн. та негайне відновлення робіт на об’єкті. Якщо будівництво не буде завершене найближчим часом, більша частина правобережжя Києва може бути відключена від каналізації та водопостачання", - йдеться у повідомленні.
Мінімальний обсяг робіт, які потрібно виконати у 2015 році, потребує фінансування в розмірі 160 млн. грн.
Як заявив 5 липня заступник голови КМДА Петро Пантелеєв, оглядаючи стан будівництва другої нитки колектора, загальний обсяг необхідного фінансування першої черги колектора – понад 300 млн. грн.
За умови фінансування з державних коштів ввести в експлуатацію нову нитку колектора можна буде у 2016-17 роках, зазначили у КМДА.
Українська правда
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15002
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
Старый да, в аварийном состоянии, при чем разные участки периодически рвёт и их ремонтируют. Но реально, например, проблема с МегаСити в плане экологической опасности намного серьезней.
Я не волшебник, я только учусь.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
- tov_tob
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12165
- Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
- Откуда: Город на трех холмах
- Контактная информация:
http://metrobud.kiev.ua/main/ru/obekty/ ... ie-raboty/VOVA_H писал(а):на якому відсотку готовності все завмерло?
Думаю, что с того момента мало что изменилось.
Здесь могла быть моя подпись...
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Обалдеть!разные участки периодически рвёт и их ремонтируют
Интересны методики ремонта, если коллектор не имеет дублёра, т.е. постоянно используется.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15002
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
Ну кроме Метробуда его ещё строит Киевпидземшляхбуд
Но именно основную нитку строить Метробуд. При чем что интересно, некоторые участки участки Киевпидземшляхбуд строились не смотря ни на что, по тому как они позволяют существенно экономить.
По ремонту.
Опускается шибер или собирается на месте, если шиберная камера слишком далеко. Отключенный коллектор вентилируется, промывается/очищается и ремонтируется. Если ремонт продолжителен, то перед шибером ставят насос и перекачивают фекалии через трубу проложенную в обход ремонтируемого участка.
Сейчас такое можно наблюдать на Борщаговской, если ехать в центр, то с правой стороны примерно от НАУ до Индустриальной лежит пластиковая водопроводная труба, в ней именно оно
Вот ещё относительно свежая авария
http://vodokanal.kiev.ua/ua/news/2015-0 ... pozhivachv
А вот это можно было надавно наблюдать в центре
http://vodokanal.kiev.ua/ua/news/2015-0 ... m-sposobom
Но именно основную нитку строить Метробуд. При чем что интересно, некоторые участки участки Киевпидземшляхбуд строились не смотря ни на что, по тому как они позволяют существенно экономить.
По ремонту.
Опускается шибер или собирается на месте, если шиберная камера слишком далеко. Отключенный коллектор вентилируется, промывается/очищается и ремонтируется. Если ремонт продолжителен, то перед шибером ставят насос и перекачивают фекалии через трубу проложенную в обход ремонтируемого участка.
Сейчас такое можно наблюдать на Борщаговской, если ехать в центр, то с правой стороны примерно от НАУ до Индустриальной лежит пластиковая водопроводная труба, в ней именно оно
Вот ещё относительно свежая авария
http://vodokanal.kiev.ua/ua/news/2015-0 ... pozhivachv
А вот это можно было надавно наблюдать в центре
http://vodokanal.kiev.ua/ua/news/2015-0 ... m-sposobom
Я не волшебник, я только учусь.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
На ГГКК большой диаметр, несравнимо бОльший, по сравнению с Борщаговским. Какую же трубу там надо проложить, чтобы отремонтировать аварийный участок, не вообразить.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Ну питання звісно цікаве))) особливо на момент пориву і до перекриття колектора, але: колектор працює в режимі нульового тиску і малої швидкості - за рахунок незнаного перепаду висот. Якщо є насос то швидкість потоку може бути великою і відповідно діаметр труби може бути набагато меньшим. А труб і насосів можна використати кілька.Klovsky писал(а):На ГГКК большой диаметр, несравнимо бОльший, по сравнению с Борщаговским. Какую же трубу там надо проложить, чтобы отремонтировать аварийный участок, не вообразить.