Опрос: Кто сколько и каких метрополитенов посетил?
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Re: Опрос: Кто сколько и каких метрополитенов посетил?
+ Стамбул
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9326
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Re: Опрос: Кто сколько и каких метрополитенов посетил?
Оглашу заново весь список, а то обновлять тут уже не найду что:
► Показать
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3221
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Опрос: Кто сколько и каких метрополитенов посетил?
18.07.2018 - Москва, Сухаревская-Белорусская.
19.07.2018 - Прага, Stodůlky-Náměstí Republiky.
20.07.2018 - Киев, Академгородок-Дарница.
Три метрополитена за три дня и всё с утилитарными целями. Тоже достижение.
19.07.2018 - Прага, Stodůlky-Náměstí Republiky.
20.07.2018 - Киев, Академгородок-Дарница.
Три метрополитена за три дня и всё с утилитарными целями. Тоже достижение.
Последний раз редактировалось Коржик 26 июл 2018, 01:03, всего редактировалось 1 раз.
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
- post-factum
- Машинист
- Сообщения: 514
- Зарегистрирован: 22 сен 2008, 22:11
- Откуда: Česko
- Контактная информация:
Re: Re:
+Мілан.
Dies iræ, dies illa, solvet sæclum in favilla.
Re: Опрос: Кто сколько и каких метрополитенов посетил?
Фотографії де?
- tov_tob
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12165
- Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
- Откуда: Город на трех холмах
- Контактная информация:
Re: Опрос: Кто сколько и каких метрополитенов посетил?
Здесь могла быть моя подпись...
Re: Опрос: Кто сколько и каких метрополитенов посетил?
Відвідав Париж. Чимось схоже на наш вокзал ) переходи між лініями можуть бути 10-15 хв, навіть траволатори ставлять.
На стінах потьоки, якось зовсім не Європа ))
Входи-виходи часто-густо вузенькі, наче в підвальчик у паб заходиш.
Що приємно - в вагонах зрозуміла індикація - ди ти, куди їдеш. Так само на платформах - рух маршрутний, треба знати, куди сідаєш.
На стінах потьоки, якось зовсім не Європа ))
Входи-виходи часто-густо вузенькі, наче в підвальчик у паб заходиш.
Що приємно - в вагонах зрозуміла індикація - ди ти, куди їдеш. Так само на платформах - рух маршрутний, треба знати, куди сідаєш.
- post-factum
- Машинист
- Сообщения: 514
- Зарегистрирован: 22 сен 2008, 22:11
- Откуда: Česko
- Контактная информация:
Re: Опрос: Кто сколько и каких метрополитенов посетил?
Їдь сам і дивися, нащо тобі ті фотографії.
Dies iræ, dies illa, solvet sæclum in favilla.
Re: Опрос: Кто сколько и каких метрополитенов посетил?
А який тоді сенс тут вихвалятися ?
Re: Опрос: Кто сколько и каких метрополитенов посетил?
Якщо такі аналогії, то з фотками - це взагалі ексгібіціонізм
Re: Опрос: Кто сколько и каких метрополитенов посетил?
В Сан-Франциско гарне метро. Навіть метро всієї затоки - виходить за межі міста, охоплює райони навколо. Називається BART.
Є картка для оплати ("Кліпер"), яка суміщена з місцевим транспортом, зокрема з дизелем Сан-Франциско - Сан-Хосе.
Метро потроху будується, хоч якось дивно - прямої гілки Сан-Франциско - Сан-Хосе немає, але буде кружна - навколо затоки)
Напевно тому, що по прямій вже є дизель (Калтрейн), який зокрема має суміщену станцію з метро BART (станція Мілбро)
Всередині чистенько, просторо. В самому Сан-Франциско є ще одна мережа міні-метро - MUNI. Включає в себе трамваї, тролейбуси, автобуси. Місцями суміщена з BART, для зручності пересадки, проходить тунелями і на поверхні. Автобуси та тролейбуси рухаються звичайними дорогами.
Є картка для оплати ("Кліпер"), яка суміщена з місцевим транспортом, зокрема з дизелем Сан-Франциско - Сан-Хосе.
Метро потроху будується, хоч якось дивно - прямої гілки Сан-Франциско - Сан-Хосе немає, але буде кружна - навколо затоки)
Напевно тому, що по прямій вже є дизель (Калтрейн), який зокрема має суміщену станцію з метро BART (станція Мілбро)
Всередині чистенько, просторо. В самому Сан-Франциско є ще одна мережа міні-метро - MUNI. Включає в себе трамваї, тролейбуси, автобуси. Місцями суміщена з BART, для зручності пересадки, проходить тунелями і на поверхні. Автобуси та тролейбуси рухаються звичайними дорогами.