Фуникулер
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Re: Фуникулер
Сьогодні дідусь святкує 115 років !
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- tov_tob
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12165
- Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
- Откуда: Город на трех холмах
- Контактная информация:
Re: Фуникулер
Здесь могла быть моя подпись...
Re: Фуникулер
За яким різдвом від створення світу в зірковому храмі богині Артеміди ?
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Фуникулер
Підземний фунікулер в Хайфі
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Фуникулер
Киевский фуникулер возобновляет работу
https://for-ua.com/article/1204987
21.08.2020 08:14
Сегодня, 21 августа, в 12:00 Киевский фуникулер возобновит работу после проведения планового ремонта, сообщила пресс-служба КГГА.
В частности, специалисты провели ремонт в машинном зале, заменили шпалы и отремонтировали контактную сеть. Заменены колеса вагонов и частично обшивка. Проведена проверка систем безопасности. Вагоны успешно прошли испытания под большой нагрузкой.
ForUm
https://for-ua.com/article/1204987
21.08.2020 08:14
Сегодня, 21 августа, в 12:00 Киевский фуникулер возобновит работу после проведения планового ремонта, сообщила пресс-служба КГГА.
В частности, специалисты провели ремонт в машинном зале, заменили шпалы и отремонтировали контактную сеть. Заменены колеса вагонов и частично обшивка. Проведена проверка систем безопасности. Вагоны успешно прошли испытания под большой нагрузкой.
ForUm
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: Фуникулер
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Фуникулер
Десять років, як один день: машиністка київського фунікулера розповіла про будні
«Вечірка» продовжує знайомити киян з фахівцями, які працюють у столиці.
Наша історія розпочинається у кабінці фунікулеру з виглядом на Дніпро. Такими повсякденними, але романтичними поїздками керує одна з машиністок Наталія Шеховцова. З посмішкою на обличчі вона ділиться враженнями від своєї роботи.
— Розкажіть як Ви стали машиністкою фунікулеру?
— Цілком випадково! Мені пощастило. Якось з онучкою їхали фунікулером і я поцікавилася у машиніста, як їхня робота. На що вона відповіла: «Прекрасно! До речі, є вільне місце!». Тоді подумала, що це знак і пройшла стажування.
Спочатку боялася притиснути дверима пасажирів, чи забути когось. Але найбільші переживання були через те, що ніколи в житті не водила транспорт. Бо ж все одно треба мати досвіт у керуванні, але я не побоялася і в мене вийшло. І ось уже 10 років працюю!
— Що входить у Ваші обов’язки?
— Машиніст — це людина, яка керує фунікулером з верхньої станції. Оператор на вагоні подає сигнал машиністові і напарнику в другому вагоні, коли час рушати, а також відчиняє і зачиняє двері. Раніше працювала тільки на вагоні, а після реорганізації працюю ще й за пультом управління вагонами.
Про робоче місце.
Цей пульт працює з 1978 року. Раніше тут ще були педалі, а тепер програма комп’ютеризована. Якщо раптом фунікулер зупиняється на півдорозі, потрібно доводити до станції вже вручну, для цього у пульті все ще передбачені важелі.
— Що стало ключовим, що вже 10 років працюєте на фунікулері?
— Мені тут спокійно та затишно. Мало того, відчуваю себе тут потрібною. Оскільки фунікулер користується інтересом у туристів, завжди питають про знакові місця столиці. Люди знімають, фотографують краєвиди, а по прибуттю — дякують за нашу роботу. Це саме той випадок, коли ти в центрі Києва знаходишся в центрі подій.
У дні, коли Київ засніжило нашому диспетчеру безперебійно дзвонили та схвильовано питали: «А ви працюєте? Не зупинились?». Нам приємно, що мешканці турбуються про нас, але роботу фунікулера ніщо не може зупинити. (сміється)
— Але все ж таки один місяць на рік ви не працюєте.
— Так, через перевірку та вдосконалення обладнання. Для багатьох працівників фунікулеру «регламентні роботи» (так вони правильно називаються) — звичайна відпустка. А ті, хто не відпочивають у цей час, все одно мають роботу. Завжди потрібна допомога, щоб прибирати, фарбувати або ще щось.
Про забобони та традиції в роботі машиніста фунікулера.
— Кожного ранку при запуску транспорту, коли треба зрівняти два вагончики поруч, то імітуємо сцену їх вітання: «Доброго ранку, вагончик! Бажаємо нам з тобою гарного дня!». Це робиться, аби все працювало у ладі.
— В одній з кабінок машиніста є іграшка мумі-троля. Виглядає досить мило. Як він там з’явився?
— Наша молодша колега поставила біля керма, як талісман на Новий Рік. Позаочі називаємо його «чудік». Він завжди нас веселить!
— Фунікулер прокладено схилом Володимирської гірки, на якій пишно цвітуть липи та з дерева на дерево бігають білки. Ви їх підгодовуєте?
— Ми їх уже вважаємо не гостями, а підопічними. Це наш своєрідний тваринний притулок (сміється).
Повісили декілька годівниць, аби годувати білочок та пташок. Кожного дня горішки й зернятка чекають їх. До того ж з’явилися дві собачки, яким також раді.
А кілька днів тому дуже розсмішив випадок з однією пасажиркою, яка постукала до мене в кабінку та сказала: «У вас білка в годівничці застрягла! Треба негайно покликати когось, аби той витягнув її!». Звичайно я пояснила жінці, що тварина в безпеці та що не треба турбуватися.
Буває, що наші дівчата взагалі білок з рук годують. Ті звикли до нас. Знають, що не образимо.
— З кабінки фунікулера відкриваються надзвичайно гарні краєвиди на місто. Ви вже звикли до панорами чи кожен раз захоплюєтеся?
— Неможливо не закохатись у це небо на заході сонця. Неможливо відірвати очей від пташок, які пливуть крізь хмарки. Неможливо не відмітити величність Дніпра, що розкинувся столицею. Цю насолоду кожен день отримую завдяки своїй праці машиністом.
— Пару слів про те, як оволодіти цією професією?
— Щоб стати машиністом фунікулера, ви маєте два місяці вчитися у навчальному комбінаті КП «Київпастранс». Окрім того, тепер усі водії проходять інструктаж, як коректно поводитися у спілкуванні з пасажирами — водіїв, кондукторів і нових контролерів зобов’язують бути ввічливими, допомагати людям, уміти нормально пояснювати інформацію. Курсів англійської у нас, щоправда, немає. Раніше ми отримували дуже багато скарг щодо неадекватної поведінки працівників рухомого складу, тепер цьому приділяють увагу ще під час навчання.
— Кого з зірок покатали?
— Віталій Кличко мені запам’ятався — статний та дуже привітний чоловік. Подякував мені особисто за поїздку. Пам’ятаю, знімали ролик із Ольгою Сумською. А так, багато хто користується київським фунікулером.
Якось на мою зміну потрапили іноземні музиканти та в знак подяки почали всіх своїм оркестром грати — не можливо передати, що я відчувала в той момент. Казково просто!
***
Історична довідка про київський фунікулер від «Вечірнього Києва»:
Щороку він перевозить майже 3 мільйони осіб.
Київський фунікулер є другим в Україні після одеського.
Називався «Михайлівський електричний канатний підйом».
Лінія фунікулера початково була коротшою внизу на 38 метрів.
До верхньої і нижньої станцій фунікулера колись підходили трамвайні колії.
Фунікулер вважався трамвайним маршрутом і мав номер ще до середини 1930-х.
Фунікулер перевозив пасажирів і під час німецької окупації, бо споживав дуже мало електроенергії.
Пасажиропотік вже в 40-х роках був понад 1 млн пасажирів на рік, майже вдвічі більше від запланованого.
Фунікулер завжди був найдешевшим видом транспорту в Києві.
За всю історію експлуатації в київському фунікулері не загинуло жодного пасажира.
https://vechirniy.kyiv.ua/news/50026/
«Вечірка» продовжує знайомити киян з фахівцями, які працюють у столиці.
Наша історія розпочинається у кабінці фунікулеру з виглядом на Дніпро. Такими повсякденними, але романтичними поїздками керує одна з машиністок Наталія Шеховцова. З посмішкою на обличчі вона ділиться враженнями від своєї роботи.
— Розкажіть як Ви стали машиністкою фунікулеру?
— Цілком випадково! Мені пощастило. Якось з онучкою їхали фунікулером і я поцікавилася у машиніста, як їхня робота. На що вона відповіла: «Прекрасно! До речі, є вільне місце!». Тоді подумала, що це знак і пройшла стажування.
Спочатку боялася притиснути дверима пасажирів, чи забути когось. Але найбільші переживання були через те, що ніколи в житті не водила транспорт. Бо ж все одно треба мати досвіт у керуванні, але я не побоялася і в мене вийшло. І ось уже 10 років працюю!
— Що входить у Ваші обов’язки?
— Машиніст — це людина, яка керує фунікулером з верхньої станції. Оператор на вагоні подає сигнал машиністові і напарнику в другому вагоні, коли час рушати, а також відчиняє і зачиняє двері. Раніше працювала тільки на вагоні, а після реорганізації працюю ще й за пультом управління вагонами.
Про робоче місце.
Цей пульт працює з 1978 року. Раніше тут ще були педалі, а тепер програма комп’ютеризована. Якщо раптом фунікулер зупиняється на півдорозі, потрібно доводити до станції вже вручну, для цього у пульті все ще передбачені важелі.
— Що стало ключовим, що вже 10 років працюєте на фунікулері?
— Мені тут спокійно та затишно. Мало того, відчуваю себе тут потрібною. Оскільки фунікулер користується інтересом у туристів, завжди питають про знакові місця столиці. Люди знімають, фотографують краєвиди, а по прибуттю — дякують за нашу роботу. Це саме той випадок, коли ти в центрі Києва знаходишся в центрі подій.
У дні, коли Київ засніжило нашому диспетчеру безперебійно дзвонили та схвильовано питали: «А ви працюєте? Не зупинились?». Нам приємно, що мешканці турбуються про нас, але роботу фунікулера ніщо не може зупинити. (сміється)
— Але все ж таки один місяць на рік ви не працюєте.
— Так, через перевірку та вдосконалення обладнання. Для багатьох працівників фунікулеру «регламентні роботи» (так вони правильно називаються) — звичайна відпустка. А ті, хто не відпочивають у цей час, все одно мають роботу. Завжди потрібна допомога, щоб прибирати, фарбувати або ще щось.
Про забобони та традиції в роботі машиніста фунікулера.
— Кожного ранку при запуску транспорту, коли треба зрівняти два вагончики поруч, то імітуємо сцену їх вітання: «Доброго ранку, вагончик! Бажаємо нам з тобою гарного дня!». Це робиться, аби все працювало у ладі.
— В одній з кабінок машиніста є іграшка мумі-троля. Виглядає досить мило. Як він там з’явився?
— Наша молодша колега поставила біля керма, як талісман на Новий Рік. Позаочі називаємо його «чудік». Він завжди нас веселить!
— Фунікулер прокладено схилом Володимирської гірки, на якій пишно цвітуть липи та з дерева на дерево бігають білки. Ви їх підгодовуєте?
— Ми їх уже вважаємо не гостями, а підопічними. Це наш своєрідний тваринний притулок (сміється).
Повісили декілька годівниць, аби годувати білочок та пташок. Кожного дня горішки й зернятка чекають їх. До того ж з’явилися дві собачки, яким також раді.
А кілька днів тому дуже розсмішив випадок з однією пасажиркою, яка постукала до мене в кабінку та сказала: «У вас білка в годівничці застрягла! Треба негайно покликати когось, аби той витягнув її!». Звичайно я пояснила жінці, що тварина в безпеці та що не треба турбуватися.
Буває, що наші дівчата взагалі білок з рук годують. Ті звикли до нас. Знають, що не образимо.
— З кабінки фунікулера відкриваються надзвичайно гарні краєвиди на місто. Ви вже звикли до панорами чи кожен раз захоплюєтеся?
— Неможливо не закохатись у це небо на заході сонця. Неможливо відірвати очей від пташок, які пливуть крізь хмарки. Неможливо не відмітити величність Дніпра, що розкинувся столицею. Цю насолоду кожен день отримую завдяки своїй праці машиністом.
— Пару слів про те, як оволодіти цією професією?
— Щоб стати машиністом фунікулера, ви маєте два місяці вчитися у навчальному комбінаті КП «Київпастранс». Окрім того, тепер усі водії проходять інструктаж, як коректно поводитися у спілкуванні з пасажирами — водіїв, кондукторів і нових контролерів зобов’язують бути ввічливими, допомагати людям, уміти нормально пояснювати інформацію. Курсів англійської у нас, щоправда, немає. Раніше ми отримували дуже багато скарг щодо неадекватної поведінки працівників рухомого складу, тепер цьому приділяють увагу ще під час навчання.
— Кого з зірок покатали?
— Віталій Кличко мені запам’ятався — статний та дуже привітний чоловік. Подякував мені особисто за поїздку. Пам’ятаю, знімали ролик із Ольгою Сумською. А так, багато хто користується київським фунікулером.
Якось на мою зміну потрапили іноземні музиканти та в знак подяки почали всіх своїм оркестром грати — не можливо передати, що я відчувала в той момент. Казково просто!
***
Історична довідка про київський фунікулер від «Вечірнього Києва»:
Щороку він перевозить майже 3 мільйони осіб.
Київський фунікулер є другим в Україні після одеського.
Називався «Михайлівський електричний канатний підйом».
Лінія фунікулера початково була коротшою внизу на 38 метрів.
До верхньої і нижньої станцій фунікулера колись підходили трамвайні колії.
Фунікулер вважався трамвайним маршрутом і мав номер ще до середини 1930-х.
Фунікулер перевозив пасажирів і під час німецької окупації, бо споживав дуже мало електроенергії.
Пасажиропотік вже в 40-х роках був понад 1 млн пасажирів на рік, майже вдвічі більше від запланованого.
Фунікулер завжди був найдешевшим видом транспорту в Києві.
За всю історію експлуатації в київському фунікулері не загинуло жодного пасажира.
https://vechirniy.kyiv.ua/news/50026/
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Фуникулер
Впервые за 37 лет. Киев закупит новые кабины фуникулера, названа цена
03.03.2021, 08:48
КП "Киевпастранс" объявило тендер на закупку двух кабин для столичного фуникулера стоимостью почти 6,5 млн евро. Об этом свидетельствуют данные в системе тендеров ЕС.
Стоимость кабин указана без НДС и, при необходимости, без таможенных сборов. Дедлайн приема заявок – 24 марта. Сроки завершения тендера – не позднее сентября 2022 года. Кабины в столичном фуникулере не обновлялись с 1984 года.
Вместе кабинами Киевпастранс закупит инструменты, оборудование, системы быстрой зарядки, запчасти, а также услуги по обучению персонала. Закупка пройдет в рамках проекта "Городской общественный транспорт Украины II" и реализуется совместно с Европейским инвестиционным банком.
Также в рамках этого проекта Киев закупит 20 трамваев и 100 автобусов, сообщил министр инфраструктуры Владислав Криклий.
Киевский фуникулер был запущен в 1905 году и соединяет исторический "старый Киев" с Почтовой площадью (Подол). Последний раз капитально обновлялся в 1984 году.
https://biz.liga.net/ekonomika/transpor ... vana-tsena
03.03.2021, 08:48
КП "Киевпастранс" объявило тендер на закупку двух кабин для столичного фуникулера стоимостью почти 6,5 млн евро. Об этом свидетельствуют данные в системе тендеров ЕС.
Стоимость кабин указана без НДС и, при необходимости, без таможенных сборов. Дедлайн приема заявок – 24 марта. Сроки завершения тендера – не позднее сентября 2022 года. Кабины в столичном фуникулере не обновлялись с 1984 года.
Вместе кабинами Киевпастранс закупит инструменты, оборудование, системы быстрой зарядки, запчасти, а также услуги по обучению персонала. Закупка пройдет в рамках проекта "Городской общественный транспорт Украины II" и реализуется совместно с Европейским инвестиционным банком.
Также в рамках этого проекта Киев закупит 20 трамваев и 100 автобусов, сообщил министр инфраструктуры Владислав Криклий.
Киевский фуникулер был запущен в 1905 году и соединяет исторический "старый Киев" с Почтовой площадью (Подол). Последний раз капитально обновлялся в 1984 году.
https://biz.liga.net/ekonomika/transpor ... vana-tsena
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3225
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Фуникулер
Что-то я начал переживать за фуникулёр...
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Re: Фуникулер
кто-нибудь знает как он - работает? в "сводках" по ОТ его нет, а попасть на синюю ветку он бы очень помог, с учетом закрытого майдана и нереальных интервалов для пересадок.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Фуникулер
Проезжал мимо Почтовой, в сторону фуникулёра никто не шёл, пока закрыт. Народ активнее обычного в 114 автобус в сторону вокзала грузился.
Re: Фуникулер
У столиці відновлює роботу Київський фунікулер
Підйомник має статус пам’ятки архітектури, історії, науки і техніки.
У понеділок, 10 жовтня 2022 р., відновлює роботу Київський фунікулер. Весною він був закритий через бойові дії, а в червні пройшов плановий щорічний ремонт.
Про це повідомив у Telegram мер Києва Віталій Кличко.
"Навесні, під час активних бойових дій під Києвом, фунікулер, за участі волонтерів, законсервували. Адже підйомник має статус пам’ятки архітектури, історії, науки і техніки. Особливою цінністю пам’ятки є вітражі авторства українських художників Валентина Задорожного та Миколи Шкарапути, розміщені у вестибюлях", – розповів міський голова.
Мер додав, що у червні фунікулер пройшов плановий щорічний ремонт. Під час робіт фахівці "Київпастрансу" здійснили технічне обслуговування і обстеження вузлів, агрегатів, рушіїв і систем підйомника. А система безпеки вагонів фунікулеру успішно пройшла випробування під великим навантаженням. Також обстежили колії та контактну мережу.
Фунікулер підготовлений до відновлення експлуатації, запуск підйомника отримав погодження від органів захисту культурної спадщини.
https://lb.ua/society/2022/10/07/531838 ... vskiy.html
Підйомник має статус пам’ятки архітектури, історії, науки і техніки.
У понеділок, 10 жовтня 2022 р., відновлює роботу Київський фунікулер. Весною він був закритий через бойові дії, а в червні пройшов плановий щорічний ремонт.
Про це повідомив у Telegram мер Києва Віталій Кличко.
"Навесні, під час активних бойових дій під Києвом, фунікулер, за участі волонтерів, законсервували. Адже підйомник має статус пам’ятки архітектури, історії, науки і техніки. Особливою цінністю пам’ятки є вітражі авторства українських художників Валентина Задорожного та Миколи Шкарапути, розміщені у вестибюлях", – розповів міський голова.
Мер додав, що у червні фунікулер пройшов плановий щорічний ремонт. Під час робіт фахівці "Київпастрансу" здійснили технічне обслуговування і обстеження вузлів, агрегатів, рушіїв і систем підйомника. А система безпеки вагонів фунікулеру успішно пройшла випробування під великим навантаженням. Також обстежили колії та контактну мережу.
Фунікулер підготовлений до відновлення експлуатації, запуск підйомника отримав погодження від органів захисту культурної спадщини.
https://lb.ua/society/2022/10/07/531838 ... vskiy.html
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12491
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: Фуникулер
А чи працює він зараз, під час дефіциту електроенергії, коли трамваїв майже немає на лініях, а тролейбусів - взагалі нема?
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт