Нужно лет 15. Или Сталина и через 2 года все появится.
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
Наступна станція "Кінець 21-го року". Але це не точно)
Фрагмент: За його словами, Подільсько-Воскресенський міст у Києві буде повністю добудовано і введено в експлуатацію до кінця 2021 року. Він зазначив, що переправа є величезним та складним об'єктом, який місто будує за свої бюджетні кошти
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
Фрагмент: За його словами, Подільсько-Воскресенський міст у Києві буде повністю добудовано і введено в експлуатацію до кінця 2021 року. Він зазначив, що переправа є величезним та складним об'єктом, який місто будує за свої бюджетні кошти
Полностью - это с развязкой в сторону Тараса Шевченко и минимум двумя выходами на левом берегу? И все это до конца текущего года - за 6 месяцев ?? Редчайший мир-дверь-мяч
Если сейчас бросить все силы и пойти ударными темпами, то до нового года ещё можно успеть открыть движение по мосту.
Ну наскільки мені здається, то зараз кинуті всі сили щоб зупинити будівництво метро в Києві. Бо у мера неправильний колір.
Когда кажется - креститься нужно
Ты вообще определись уже - остановить метро на Виноградарь или тема про Подольский мост Носишься с заезженной пластинкой по разным темам, а ничего в подтверждение своих фантазий придумать так и не смог. Как Кличко - все ему мешает, садоводы, грунты, вирус, неизвестные воры вант - оказавшиеся кинутым подрядчиком. Старые ванты навесить пытались тоже из-за цвета - чтобы потом их долго снимать? Норм уложенный гусасфальт срывали по какой-то цветовой причине?
Была уже одна такая, которая обещала с три короба и делала бабки на всем к чему дотянуться могла - и потом плакалась что ей все мешают
Колеги, ці всі заяви - брєд сивої кобили. Якби хоча б робота йшла нормальними темпами, а так за півроку вивести проїзд на Бальзака/Шухевича з естакадами через залізницю - анріел. Чергова локшина на вуха, "каскад доступної інформації", щоби у обивателя склалась видимість роботи. Хотів би я помилятись.
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
Ну наскільки мені здається, то зараз кинуті всі сили щоб зупинити будівництво метро в Києві. Бо у мера неправильний колір.
Что-что?!
Систематически реализуемый в течение последних 6-7 лет саботаж по землеотводу на правом берегу под строительство мостового перехода и набравшее в последнее время ускорение стремление застроить Подол - это прямая "заслуга" чиновников КГГА.
Кто мешал за последние года не только решить, но хотя бы выдать распоряжение про разработку проектно-технической документации по землеустройству на левом берегу, без которой строительство в сторону Троещины априори невозможно?
Кто стоит за "протестом садоводов", который был использован в качестве оправдания срыва изначально нереальных сроков открытия моста?
Что еще будет притянуто за уши к "цвету мэра"?
Именно здесь, на этом форуме, не получится вешать подобную примитивную лапшу.
Це як у супружньому житті - винні всі. І чоловік, і жінка, і їх батьки, і родичі обох, і погані гени і не те виховання... Так і в ситуації з "великими" будівництвами по всій Україні. Поки не буде досягнуто всеосяжної домовленості з чітким розподіленням зобов'язань кожного, "хтось" не буде весь час намагатися нагріти руки на бюджетах чи отримати політичні дивіденти і щоб в черговий раз пафосно засвідчити, які "вони" вмілі "господарники і управлєнци" - усі звершення в вітчизняному зодчестві будуть мати вигляд комсомольких змагань. Ми все одно тут не вгадаємо на кавовій гущі, що буде далі, як і коли. Є суспільний резонанс і запит на реалізацію - недостатній інструментарій на високопосадовців,.. але як ніяк дає певні результи. Щодо "не тих і не на тих посадах" - є вибори. Делегуйте правильних і компетентних.
Последний раз редактировалось MetroPony91 27 май 2021, 16:31, всего редактировалось 1 раз.
Років з десять назад, вже не згадаю де саме, фігурувала дата відкриття четвертої лінії "не раніше 2025-го року". Так що поки все йде за планом. Вони таки щось знали
На цей час маємо блокування рахунків будівельників. Бажання будувати та кошти є. Раніше були свої причини чому темпи будівництва були такими повільними, в тому числі і відсутність коштів, і банального бажання, на даний момент є і кошти і бажання побудувати (хай і під певну електоральну дату), але комусь це невигідно.