Дороги України
Модераторы: dimentiy, CARCASS, Администраторы
Re: Дороги України
Огляд будівництва "підков" в Стоянці/Гореничах (47 хвилин)
https://youtu.be/1esLInWLmDQ
та Чабанах/Гатному і біля Південного кладовища/поворот на Боярку (33 хвилини)
https://youtu.be/J97ohY9orC4
Виявляється, що одна з "підков" майбутньої розв'язки поряд з Південним кладовищем буде тунелем під трасою М-05 (та що в напрямку Одеси)
Схема:
https://youtu.be/1esLInWLmDQ
та Чабанах/Гатному і біля Південного кладовища/поворот на Боярку (33 хвилини)
https://youtu.be/J97ohY9orC4
Виявляється, що одна з "підков" майбутньої розв'язки поряд з Південним кладовищем буде тунелем під трасою М-05 (та що в напрямку Одеси)
Схема:
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Дороги України
Поблизу Стоянки на три дні — з шостої години ранку 4 вересня до 17 години 6 вересня — частково перекриють рух транспорту по лівому проїзду у напрямку Києва.
В ці дні продовжаться будівельні роботи зі будівництва транспортної розв’язки, яка складається з двох естакад. Бетонуватимуть прогонову споруду.
https://vechirniy.kyiv.ua/news/56110/
В ці дні продовжаться будівельні роботи зі будівництва транспортної розв’язки, яка складається з двох естакад. Бетонуватимуть прогонову споруду.
https://vechirniy.kyiv.ua/news/56110/
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Дороги України
Розпочинається будівництво об'зної дороги міста Суми
http://budport.com.ua/news/22399-nachal ... rogi-karta
http://budport.com.ua/news/22399-nachal ... rogi-karta
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Дороги України
Розв'язка по трасі М-05 в районі Гатне / Чабани (10 хв.)
https://youtu.be/s4Q--8-HHko
https://youtu.be/s4Q--8-HHko
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Дороги України
Огляд будівництва 2-х підков над трасою М-06 (Стоянка / Гореничі). 17 хв.
https://youtu.be/agwHujjJHy0
https://youtu.be/agwHujjJHy0
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Дороги України
Проїзжав там недавно. Справи, на око, йдуть жвавіше, ніж на М-05, де опалубку тільки на півпідкови зробили.
С уважением,
Sinoptik
Sinoptik
Re: Дороги України
Ще одна нова дорога проходитиме по межі двох населених пунктів – Крюківщини та Гатного і матиме виїзд на Кільцеву дорогу між ринком “Столичний” та ЖК “Республіка” (скоріше за все між Араксом і Метро)
Наразі частково будується
Ілюстративний матеріал із відкритих джерел
Наразі частково будується
Ілюстративний матеріал із відкритих джерел
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Дороги України
У Тернополі буде нова об’їзна дорога
Північно-східний обхід Тернополя: оголошено міжнародний тендер на будівництво дороги та транспортної розв’язки.
Тернопільщина – транзитна область, котру перетинають одразу три міжнародні коридори: М-19, М-30 та М-09. Усі вони ведуть до обласного центру. Втім, від кількості транзитного транспорту Тернопіль десятиліттями потерпає, адже не має повноцінної об’їзної дороги.
Збудована за радянських часів об’їзна дорога міста нині збігається з вулицями, вони обросла густозаселеними мікрорайонами. Тернополяни терплять дискомфорт через інтенсивний потік транспорту, загазованість повітря, постійний шум та вібрації. Логістична сфера змушена витрачати більше часу на перевезення та пального через численні світлофори та наземні пішохідні переходи.
ℹ 19 вересня 2018 року Європейський інвестиційний банк схвалив виділення кредитної лінії в 50 млн євро, щоб допомогти Укрзалізниці і Укравтодору ліквідувати вузькі місця в європейських транспортних мережах. Згідно з документом, мова йде про проєкти малої транспортної інфраструктури обсягом 20 млн євро. Серед них Північно-східний обхід м.Тернопіль.
Будівництво Північно-східного обходу Тернополя дасть змогу комплексно вирішити ці проблеми. Дорога Він з’єднає населені пункти Шляхтинці та Смиківці і дві міжнародні траси М-19 Доманове – Ковель – Чернівці – Тереблече та М-30 Стрий – Ізварине.
Це буде траса І технічної категорії з 4 смугами руху та транспортна розв’язка у різних рівнях на примиканні обходу до км 315+629 автошляху М-19 Доманове – Ковель – Чернівці – Тереблече.
Сьогодні державне агентство автомобільних доріг України оголосило державну закупівлю на будівництво дороги та розв’язки на умовах Європейського інвестиційного банку. Тендери є міжнародними: https://bit.ly/2XUO1vO Підготовка до цього моменту тривала 3 роки. Що зроблено упродовж 2019-2021 років? Служба автомобільних доріг у Тернопільській області розробила проєкти будівництва І черги об’їзної автомобільної дороги м. Тернопіль та транспортної розв’язки на примиканні обходу до км 315+629 автошляху М-19 Доманове – Ковель – Чернівці – Тереблече.
https://terminovo.te.ua/news/61404/
Північно-східний обхід Тернополя: оголошено міжнародний тендер на будівництво дороги та транспортної розв’язки.
Тернопільщина – транзитна область, котру перетинають одразу три міжнародні коридори: М-19, М-30 та М-09. Усі вони ведуть до обласного центру. Втім, від кількості транзитного транспорту Тернопіль десятиліттями потерпає, адже не має повноцінної об’їзної дороги.
Збудована за радянських часів об’їзна дорога міста нині збігається з вулицями, вони обросла густозаселеними мікрорайонами. Тернополяни терплять дискомфорт через інтенсивний потік транспорту, загазованість повітря, постійний шум та вібрації. Логістична сфера змушена витрачати більше часу на перевезення та пального через численні світлофори та наземні пішохідні переходи.
ℹ 19 вересня 2018 року Європейський інвестиційний банк схвалив виділення кредитної лінії в 50 млн євро, щоб допомогти Укрзалізниці і Укравтодору ліквідувати вузькі місця в європейських транспортних мережах. Згідно з документом, мова йде про проєкти малої транспортної інфраструктури обсягом 20 млн євро. Серед них Північно-східний обхід м.Тернопіль.
Будівництво Північно-східного обходу Тернополя дасть змогу комплексно вирішити ці проблеми. Дорога Він з’єднає населені пункти Шляхтинці та Смиківці і дві міжнародні траси М-19 Доманове – Ковель – Чернівці – Тереблече та М-30 Стрий – Ізварине.
Це буде траса І технічної категорії з 4 смугами руху та транспортна розв’язка у різних рівнях на примиканні обходу до км 315+629 автошляху М-19 Доманове – Ковель – Чернівці – Тереблече.
Сьогодні державне агентство автомобільних доріг України оголосило державну закупівлю на будівництво дороги та розв’язки на умовах Європейського інвестиційного банку. Тендери є міжнародними: https://bit.ly/2XUO1vO Підготовка до цього моменту тривала 3 роки. Що зроблено упродовж 2019-2021 років? Служба автомобільних доріг у Тернопільській області розробила проєкти будівництва І черги об’їзної автомобільної дороги м. Тернопіль та транспортної розв’язки на примиканні обходу до км 315+629 автошляху М-19 Доманове – Ковель – Чернівці – Тереблече.
https://terminovo.te.ua/news/61404/
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Дороги України
У Дніпрі стартувало будівництво Північної об’їзної дороги міста
У Дніпрі розпочали будівництво Північного обходу. Дорога поєднає Кайдацький міст із криворізькою трасою. Нова об’їзна розвантажить від транзиту вулиці Новокодацького району. Про старт робіт розповів перший заступник голови Дніпропетровської ОДА Володимир Орлов.
«В області зводять «з нуля» три магістралі. Нову трасу на Київ Н-31. А ще – дві об’їзні. Вони суттєво розвантажать Дніпро від транзиту. На Північному обході роботи тільки-но розпочали. Чотирисмуговий автошлях довжиною 6,6 км з’єднає Кайдацький міст із трасою М-30 Стрий-Ізварине», – зазначив Володимир Орлов.
«Це потужний та надважливий інфраструктурний проєкт. Нова магістраль поєднає три промислові центри України: Донеччину, Дніпро та Кривий Ріг. Розвантажить набережну. У місті буде менше заторів, менше загазованості», – сказав голова Дніпропетровської обласної ради Микола Лукашук.
Дніпряни давно чекали на будівництво Північного обходу, особливо мешканці Новокодацького району. Через транзитні фури затори стали «нормою» місцевих вулиць, занадто вузьких для габаритного транспорту.
«Якщо зроблять об'їзну, буде чудово. Менше фур, менше заторів, – поділилася водійка 19-го трамваю Ольга Алєєва. – Вантажівки стопорять рух громадського транспорту. Стануть на реї – не проїдеш. І дороги міські псують».
«Фішка» проєкту – унікальна естакада. Вона стане продовженням Кайдацького мосту. Звивистою траєкторією пройде над заводською зоною і залізничною колією.
«Маємо надскладний дорожній проєкт. Все через промзону, над якою прокладатимемо автошлях. В Україні ще не будували таких криволінійних естакад. Будемо першими», – підкреслив головний інженер Юрій Зубарєв.
«Довжина майбутньої естакади – 1 км. Її скомпонують із залізобетонних балок та металевих прогонів, які насуватимуть на опори», – розповів проєктувальник Павло Пшинько.
Дорожники подбають і про мешканців довколишніх житлових будинків. Магістраль облаштують спеціальними металево-пластиковими екранами – для поглинання шуму.
«Почали розчищати великий будівельний майданчик поблизу вулиці Маяковського. На заводі вже виготовляють перший металевий прогін для естакади. Він буде довжиною 80 м», – сказав представник підрядної організації Дмитро Баглай.
На виїзді з міста зведуть залізничний шляхопровід. Дорогу прокладуть під ним. Будуть і дворівневі розв’язки.
«Коли зведуть об'їзну, транзитний транспорт відразу з мосту їхатиме новою дорогою. Нарешті не буде стовпотворіння машин на наших вузьких вулицях. Всім буде краще», – поділилася місцева Наталя Мелешко.
Над проєктом працюватимуть 300 будівельників та мостовиків. Задіють понад 200 машин. Екскаваторів, кранів, бульдозерів, катків, самоскидів, асфальтоукладальників.
Пропускна спроможність майбутньої магістралі – понад 2 600 автівок на годину.
https://dniprograd.org/2021/11/03/u-dni ... ista_89710
Фото і рендери по https://adm.dp.gov.ua/news/u-dnipri-sta ... rogi-mista
Відео https://youtu.be/5FkKLBQQdnY
У Дніпрі розпочали будівництво Північного обходу. Дорога поєднає Кайдацький міст із криворізькою трасою. Нова об’їзна розвантажить від транзиту вулиці Новокодацького району. Про старт робіт розповів перший заступник голови Дніпропетровської ОДА Володимир Орлов.
«В області зводять «з нуля» три магістралі. Нову трасу на Київ Н-31. А ще – дві об’їзні. Вони суттєво розвантажать Дніпро від транзиту. На Північному обході роботи тільки-но розпочали. Чотирисмуговий автошлях довжиною 6,6 км з’єднає Кайдацький міст із трасою М-30 Стрий-Ізварине», – зазначив Володимир Орлов.
«Це потужний та надважливий інфраструктурний проєкт. Нова магістраль поєднає три промислові центри України: Донеччину, Дніпро та Кривий Ріг. Розвантажить набережну. У місті буде менше заторів, менше загазованості», – сказав голова Дніпропетровської обласної ради Микола Лукашук.
Дніпряни давно чекали на будівництво Північного обходу, особливо мешканці Новокодацького району. Через транзитні фури затори стали «нормою» місцевих вулиць, занадто вузьких для габаритного транспорту.
«Якщо зроблять об'їзну, буде чудово. Менше фур, менше заторів, – поділилася водійка 19-го трамваю Ольга Алєєва. – Вантажівки стопорять рух громадського транспорту. Стануть на реї – не проїдеш. І дороги міські псують».
«Фішка» проєкту – унікальна естакада. Вона стане продовженням Кайдацького мосту. Звивистою траєкторією пройде над заводською зоною і залізничною колією.
«Маємо надскладний дорожній проєкт. Все через промзону, над якою прокладатимемо автошлях. В Україні ще не будували таких криволінійних естакад. Будемо першими», – підкреслив головний інженер Юрій Зубарєв.
«Довжина майбутньої естакади – 1 км. Її скомпонують із залізобетонних балок та металевих прогонів, які насуватимуть на опори», – розповів проєктувальник Павло Пшинько.
Дорожники подбають і про мешканців довколишніх житлових будинків. Магістраль облаштують спеціальними металево-пластиковими екранами – для поглинання шуму.
«Почали розчищати великий будівельний майданчик поблизу вулиці Маяковського. На заводі вже виготовляють перший металевий прогін для естакади. Він буде довжиною 80 м», – сказав представник підрядної організації Дмитро Баглай.
На виїзді з міста зведуть залізничний шляхопровід. Дорогу прокладуть під ним. Будуть і дворівневі розв’язки.
«Коли зведуть об'їзну, транзитний транспорт відразу з мосту їхатиме новою дорогою. Нарешті не буде стовпотворіння машин на наших вузьких вулицях. Всім буде краще», – поділилася місцева Наталя Мелешко.
Над проєктом працюватимуть 300 будівельників та мостовиків. Задіють понад 200 машин. Екскаваторів, кранів, бульдозерів, катків, самоскидів, асфальтоукладальників.
Пропускна спроможність майбутньої магістралі – понад 2 600 автівок на годину.
https://dniprograd.org/2021/11/03/u-dni ... ista_89710
Фото і рендери по https://adm.dp.gov.ua/news/u-dnipri-sta ... rogi-mista
Відео https://youtu.be/5FkKLBQQdnY
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Дороги України
Жаль, что без задела для трамвая на участке между Свободы и Маяковского, было бы наверное полезная связка для трамвайной сети.
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!
Re: Дороги України
Какой трамвай, там даже автомобильную эстакаду "сэкономили" в сравнении со старым проектом...
Re: Дороги України
По куску Северного обхода Днепра.
На спутниковой:
Жд пути, существующие - чёрный цвет,
Эстакада для автомобилей, будущая - зелёный цвет,
Существующий трамвай - красный цвет,
Эстакада для трамвая (недлинная, всего ~ 200 метров) - розовый цвет,
Варианты соединения (по земле) - бледный цвет.
Северный кусок:
Южный кусок (М - станция метро):
Задел для трамвая, первое эстакада, второе короткий автомост на южном, всё остальное (по земле) можно позже.
Желательный участок, т.к выводит 19й в центр прямой дорогой вместо поворотистых улиц промзоны (жилмассив на севере за рекой, центр - от Вокзальной направо):
Фломастеры мои, рисовал с учётом местности, по старому проекту Северного обхода.
Да, прич'м задел несложный, желательный участок для 19 трамвая.
На спутниковой:
Жд пути, существующие - чёрный цвет,
Эстакада для автомобилей, будущая - зелёный цвет,
Существующий трамвай - красный цвет,
Эстакада для трамвая (недлинная, всего ~ 200 метров) - розовый цвет,
Варианты соединения (по земле) - бледный цвет.
Северный кусок:
Южный кусок (М - станция метро):
Задел для трамвая, первое эстакада, второе короткий автомост на южном, всё остальное (по земле) можно позже.
Желательный участок, т.к выводит 19й в центр прямой дорогой вместо поворотистых улиц промзоны (жилмассив на севере за рекой, центр - от Вокзальной направо):
Фломастеры мои, рисовал с учётом местности, по старому проекту Северного обхода.
Re: Дороги України
Отже, обхідну виведуть на Криворізьке шосе відразу за залізницею
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- tov_tob
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12165
- Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
- Откуда: Город на трех холмах
- Контактная информация: