Трамвай в мире
Модераторы: dimentiy, Администраторы
В Марселі поновлено страйк транспортників
У найбільшому місті півдня Франції Марселі поновився страйк працівників суспільного транспорту.
Як повідомила радіостанція "Франс-Інфо", рішення про відновлення акції протесту було ухвалене на загальних зборах чотирьох профспілкових організацій, які діють в рамках марсельського держпідприємства громадського транспорту, що відбулися у п'ятницю.
Поки вирішено, що страйк продовжиться до понеділка, коли повинні відбутися нові збори профспілок.
Марсельські транспортники протестують проти передачі майбутній трамвайній лінії під управління приватної компанії. Профспілки побоюються, що така передача може стати першим кроком на шляху до приватизації всієї системи комунального транспорту в місті , а це, у свою чергу, спричинить за собою посилення вимог до працівників і відміну ряду соціальних гарантій. (і тарифи збілшаться....)
Акція протесту марсельських транспортників була почата ще в жовтні і продовжувалася 32 дні, впродовж яких міський суспільний транспорт був практично повністю паралізований. У минулу суботу страйк за рішенням суду був припинений, і ось тепер профспілки висловилися за її відновлення.
http://www.rian.ru
http://oglyadach.com/news/2005/11/11/36842.htm
У найбільшому місті півдня Франції Марселі поновився страйк працівників суспільного транспорту.
Як повідомила радіостанція "Франс-Інфо", рішення про відновлення акції протесту було ухвалене на загальних зборах чотирьох профспілкових організацій, які діють в рамках марсельського держпідприємства громадського транспорту, що відбулися у п'ятницю.
Поки вирішено, що страйк продовжиться до понеділка, коли повинні відбутися нові збори профспілок.
Марсельські транспортники протестують проти передачі майбутній трамвайній лінії під управління приватної компанії. Профспілки побоюються, що така передача може стати першим кроком на шляху до приватизації всієї системи комунального транспорту в місті , а це, у свою чергу, спричинить за собою посилення вимог до працівників і відміну ряду соціальних гарантій. (і тарифи збілшаться....)
Акція протесту марсельських транспортників була почата ще в жовтні і продовжувалася 32 дні, впродовж яких міський суспільний транспорт був практично повністю паралізований. У минулу суботу страйк за рішенням суду був припинений, і ось тепер профспілки висловилися за її відновлення.
http://www.rian.ru
http://oglyadach.com/news/2005/11/11/36842.htm
13.12.2005 | 16:54
У центрі Варшави- трамвайна пробка
В столиці Польщі у вівторок зіткнулися кілька трамваїв, внаслідок чого рух в центрі міста паралізований, повідомляє кореспондент РІА Новини з місця події.
В самому центрі Варшави на вулиці Маршалковській напроти будівлі Палацу науки і культури утворилася пробка з 30 трамваїв.
На місці події видно осколки битого скла, працює поліція, до місця нП прямують машини "швидкої допомоги".
Про можливі жертви і потерпілих поки що інформації немає.
http://www.for-ua.com
http://www.kiyany.com.ua/news/2005/12/13/8288.htm
У центрі Варшави- трамвайна пробка
В столиці Польщі у вівторок зіткнулися кілька трамваїв, внаслідок чого рух в центрі міста паралізований, повідомляє кореспондент РІА Новини з місця події.
В самому центрі Варшави на вулиці Маршалковській напроти будівлі Палацу науки і культури утворилася пробка з 30 трамваїв.
На місці події видно осколки битого скла, працює поліція, до місця нП прямують машини "швидкої допомоги".
Про можливі жертви і потерпілих поки що інформації немає.
http://www.for-ua.com
http://www.kiyany.com.ua/news/2005/12/13/8288.htm
Для Харковчан:
Завтра по улицам Октябрьской революции и Кривомазова трамваи не пойдут
Завтра, 22 декабря, в связи со сносом аварийного дерева с 11.00 до 13.00 закрывается движение трамваев по ул. Октябрьской революции, ул. Кривомазова: от ул. 1-й Конной Армии до Новожаново и Новоселовки.
Как сообщает официальный сайт горисполкома, на этот период изменяются маршруты:
№ 3: 50% Залютино - ул. Полтавский шлях -ул. Университетская - ул. 1-й Конной Армии - Гончаровка -Залютино;
50% Залютино - Гончаровка - ул. 1-Й Конной Армии - ул. Университетская - ул. Полтавский шлях – Залютино;
№ 7: Лесопарк - ул. Пушкинская - ул. Университетская - Гончаровка - Южный вокзал и обратно;
№27: 50% ст. «Л. Толстого» - Конный рынок - ул. Университетская - пр. Московский - ст. «Л. Толстого»;
50%ст. «Л. Толстого» - пр. Московский – ул. Университетская - Конный рынок - ст. «Л. Толстого».
// 21.12.2005 17:38
Адрес новости: http://news.media-objektiv.com/city/2005/28922.shtml
Завтра по улицам Октябрьской революции и Кривомазова трамваи не пойдут
Завтра, 22 декабря, в связи со сносом аварийного дерева с 11.00 до 13.00 закрывается движение трамваев по ул. Октябрьской революции, ул. Кривомазова: от ул. 1-й Конной Армии до Новожаново и Новоселовки.
Как сообщает официальный сайт горисполкома, на этот период изменяются маршруты:
№ 3: 50% Залютино - ул. Полтавский шлях -ул. Университетская - ул. 1-й Конной Армии - Гончаровка -Залютино;
50% Залютино - Гончаровка - ул. 1-Й Конной Армии - ул. Университетская - ул. Полтавский шлях – Залютино;
№ 7: Лесопарк - ул. Пушкинская - ул. Университетская - Гончаровка - Южный вокзал и обратно;
№27: 50% ст. «Л. Толстого» - Конный рынок - ул. Университетская - пр. Московский - ст. «Л. Толстого»;
50%ст. «Л. Толстого» - пр. Московский – ул. Университетская - Конный рынок - ст. «Л. Толстого».
// 21.12.2005 17:38
Адрес новости: http://news.media-objektiv.com/city/2005/28922.shtml
В День Святого Валентина в Виннице ходит "Трамвай влюбленных"
14 февраля 2006 | 14:51
Подробности
По материалам: Українські Новини
Управление по делам семьи и молодежи исполнительного комитета Винницкого городского совета организовало 14 февраля бесплатные рейсы "Трамвая влюбленных" к празднику всех влюбленных - Дню Святого Валентина.
Об этом сообщил начальник Управления по делам семьи и молодежи исполнительного комитета Винницкого горсовета Руслан Анфилов.
По его словам, "Трамвай влюбленных" состоит из 1 вагона 1958 года выпуска, который взят мэрией в аренду у Винницкого трамвайно-троллейбусного депо.
Трамвай курсирует по маршруту номер 4 протяженностью около 10 километров от микрорайона "Вишенка" до железнодорожного вокзала.
Трамвай делает остановки возле вузов.
"В "Трамвае влюбленных" во время движения будут регистрироваться символические моментальные браки", - сказал Анфилов.
Он добавил, что "Трамваем влюбленных" в течение дня планируется перевезти около 1 тысячи пассажиров.
http://www.podrobnosti.ua/society/2006/ ... 86569.html
14 февраля 2006 | 14:51
Подробности
По материалам: Українські Новини
Управление по делам семьи и молодежи исполнительного комитета Винницкого городского совета организовало 14 февраля бесплатные рейсы "Трамвая влюбленных" к празднику всех влюбленных - Дню Святого Валентина.
Об этом сообщил начальник Управления по делам семьи и молодежи исполнительного комитета Винницкого горсовета Руслан Анфилов.
По его словам, "Трамвай влюбленных" состоит из 1 вагона 1958 года выпуска, который взят мэрией в аренду у Винницкого трамвайно-троллейбусного депо.
Трамвай курсирует по маршруту номер 4 протяженностью около 10 километров от микрорайона "Вишенка" до железнодорожного вокзала.
Трамвай делает остановки возле вузов.
"В "Трамвае влюбленных" во время движения будут регистрироваться символические моментальные браки", - сказал Анфилов.
Он добавил, что "Трамваем влюбленных" в течение дня планируется перевезти около 1 тысячи пассажиров.
http://www.podrobnosti.ua/society/2006/ ... 86569.html
31.03.2006 | 10:41
У Краматорську старі трамваї оформляли як нові
Прокуратурою Краматорська Донецької області збуджено кримінальну справу за фактом заволодіння чужим майном посадовцями комунального підприємства трамвайно-тролейбусне управління "Краматорська". Посадовці списували трамваї, а потім оформляли їх як нові.
Як повідомили УНІАН в прес-службі обласної прокуратури, слідством по справі встановлено, що вказані особи провели фіктивну операцію купівлі трамвайного вагону шляхом підроблюючого документів і зміни їх інвентаризаційних номерів. В результаті вказаних дій комунальному підприємству був причинний матеріальний збиток на суму близько 650 тис. грн. Після експертного дослідження вагон "раптом" згорів при невияснених обставинах.
В процесі подальшого розслідування було також встановлено, що раніше списані трамвайні вагони взагалі не здавалися в металобрухт, а використовувалися для переоформлення як нові. Крім того, керівництвом підприємства здійснювалися різноманітні посередницькі операції, коли різниця між закупівлею і продажем списувалася на збитки комунального підприємства.
За попередніми даними, в результаті махінацій комунальному підприємству нанесено збитків на суму понад 1,5 млн. грн.
Прес-служба уточнює, що у зв'язку з складністю справи, а також перешкодами, які почали створюватися в ході його розслідування, для подальшого проведення воно передане в слідчий відділ прокуратури області.
http://oglyadach.com/news/2006/3/31/79443.htm
У Краматорську старі трамваї оформляли як нові
Прокуратурою Краматорська Донецької області збуджено кримінальну справу за фактом заволодіння чужим майном посадовцями комунального підприємства трамвайно-тролейбусне управління "Краматорська". Посадовці списували трамваї, а потім оформляли їх як нові.
Як повідомили УНІАН в прес-службі обласної прокуратури, слідством по справі встановлено, що вказані особи провели фіктивну операцію купівлі трамвайного вагону шляхом підроблюючого документів і зміни їх інвентаризаційних номерів. В результаті вказаних дій комунальному підприємству був причинний матеріальний збиток на суму близько 650 тис. грн. Після експертного дослідження вагон "раптом" згорів при невияснених обставинах.
В процесі подальшого розслідування було також встановлено, що раніше списані трамвайні вагони взагалі не здавалися в металобрухт, а використовувалися для переоформлення як нові. Крім того, керівництвом підприємства здійснювалися різноманітні посередницькі операції, коли різниця між закупівлею і продажем списувалася на збитки комунального підприємства.
За попередніми даними, в результаті махінацій комунальному підприємству нанесено збитків на суму понад 1,5 млн. грн.
Прес-служба уточнює, що у зв'язку з складністю справи, а також перешкодами, які почали створюватися в ході його розслідування, для подальшого проведення воно передане в слідчий відділ прокуратури області.
http://oglyadach.com/news/2006/3/31/79443.htm
Вновь запущена новостная лента по трамваю в мире:
http://komitet.kiev.ua/worldnews/
http://komitet.kiev.ua/worldnews/
- tov_tob
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12165
- Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
- Откуда: Город на трех холмах
- Контактная информация:
Начало здесь
Это Татра Т3D, привезена в Днепропетровск несколько лет назад из Шверина (Германия). Всего таких поступило кажись 26 штук (номера 1387-1412).www123 писал(а):АМY, а что это за вагон? Экс-немецкий Т3?
Здесь могла быть моя подпись...
Вот именно. Остальные фотки можно посмотреть http://tram.mashke.org/files/AMY/Dnepr2 ... epr02.htmlЭто Татра Т3D, привезена в Днепропетровск несколько лет назад из Шверина (Германия).
Позавчерашняя статья, но никто ж не выкладывал, вроде.
http://www.pk.kiev.ua/world/2007/02/16/170039.html
Трамваи возвращаются в Париж
Французская столица меняет легковушки на общественный транспорт
/ 16.02.2007
После бурных дебатов в муниципальном совете Парижа левые партии и «зеленые» добились принятия проекта реформы транспортной системы. Главная цель реформы – сократить к 2020 году интенсивность автомобильного движения в мегаполисе на 40%, добившись одновременно снижения выброса выхлопных газов на 60%. Сделать это собираются за счет развития общественного транспорта при сокращении количества легковых автомобилей. Основной упор делается на сооружение путей для трамваев. В Киеве этот транспорт активно уничтожается сейчас, а французы его ликвидировали еще в 1930-е годы, чтобы не мешал автомобилям, – и только недавно поняли, что без трамваев городу не обойтись. Первую новую линию в Париже открыли в конце 2006 года, и она немедленно доказала свою эффективность. В дальнейшем эта линия будет выведена за пределы города. Кроме того, дорожек для велосипедов будет в два раза больше, а одну из набережных Сены вообще полностью отведут для велосипедного движения.
Автомобилисты, понятно, такими планами недовольны. Жители городов-спутников Парижа выражают недовольство тем, что из-за уже существующих ограничений движения частных авто им приходится тратить больше времени, чтобы прибыть на работу в столицу.
http://www.pk.kiev.ua/world/2007/02/16/170039.html
Трамваи возвращаются в Париж
Французская столица меняет легковушки на общественный транспорт
/ 16.02.2007
После бурных дебатов в муниципальном совете Парижа левые партии и «зеленые» добились принятия проекта реформы транспортной системы. Главная цель реформы – сократить к 2020 году интенсивность автомобильного движения в мегаполисе на 40%, добившись одновременно снижения выброса выхлопных газов на 60%. Сделать это собираются за счет развития общественного транспорта при сокращении количества легковых автомобилей. Основной упор делается на сооружение путей для трамваев. В Киеве этот транспорт активно уничтожается сейчас, а французы его ликвидировали еще в 1930-е годы, чтобы не мешал автомобилям, – и только недавно поняли, что без трамваев городу не обойтись. Первую новую линию в Париже открыли в конце 2006 года, и она немедленно доказала свою эффективность. В дальнейшем эта линия будет выведена за пределы города. Кроме того, дорожек для велосипедов будет в два раза больше, а одну из набережных Сены вообще полностью отведут для велосипедного движения.
Автомобилисты, понятно, такими планами недовольны. Жители городов-спутников Парижа выражают недовольство тем, что из-за уже существующих ограничений движения частных авто им приходится тратить больше времени, чтобы прибыть на работу в столицу.
С уважением,
Sinoptik
Sinoptik
С трамвайного форума, думаю, что многим будет интересно:
Kostas писал(а):Перша цьогорічна новинка мого сайту присвячена одній з найекзотичніших трамвайних систем світу – Калькутті:
http://www.urbantransport.kiev.ua/india ... a/main.htm
Тим, кому більше подобаються тільки фото вагонів, пропоную прямий перехід на галерею, де на кожний зі 119 вагонів, який мені зустрівся протягом 5 днів перебування, відібрано по одній фотографії:
http://www.urbantransport.kiev.ua/india/kolkata/rs.htm
Це не єдина причина створення такої галереї. Лише на 10-15% вагонів збереглася нумерація арабськими цифрами, переважна більшість зараз нумерується бенгальськими. Тож мені, щоб ідентифікувати вагони, довелося терміново вчити бенгальську, принаймні ту її невеличку частину, котра стосується цифр.
У нове тисячоліття місто ввійшло з новою назвою – Кольката. Тож тепер місцеві уживають цю назву, коли ведуть мову про сучасне місто, але в історичному контексті використовується звична нам назва. На українській версії сайту я також використовую тільки назву „Калькутта”.
Є також певна плутанина з назвами вулиць та історичних місцевостей. І не лише тому, що було багато перейменувань (британські назви здебільшого залишаються популярнішими), а й тому, що латинкою передаються різні варіанти правопису. Інколи доходить до смішного – у Kidderpore веде Khidirpur Road, при цьому залізнична станція теж називається Khidirpur. Аналогічно Tollygunge – Taliganja, Ballygunge – Baliganja. Судячи з усього, останні версії є більш „бенгальськими”. Саме такі варіанти правопису дозволяли більш-менш правильно вимовляти назви місцевостей. Я звик читати латинкою малозрозумілі мені слова так як пишеться, тому кондуктор не зрозумів, що є „Толіґунґ”, але зрозумів, коли я вимовив „Толіґандж”. Хоча я намагався підбирати найбільш уживаний еквівалент, все ж уникнути різних правописів на сайті не вдалося.
Решту, сподіваюся, ви знайдете на сайті, де збережено структуру, яку я запровадив для українських міст (крім деталей про рухомий склад та історичних фотогалерей). Натомість для Калькутти незабаром з’являться деякі звукові та відео файли з рухом трамваїв.
На даний момент зроблено галереї 1-10. Версія англійською мовою також з'явиться пізніше.
Також суттєво дороблятимуться схеми. За кілька місяців я чомусь розгубив кваліфікацію, тому довелося намалювати старим перевіреним способом – вручну. Незважаючи на це, схема масштаб
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3203
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Фу, дичь какая азиатская, то ли дело Богдан.
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
"Богданы" тоже есть
http://www.urbantransport.kiev.ua/india ... /rsbus.htm
Даже скорее "Эталоны", ведь их делают именно на базе индийской "ТАТА"
http://www.urbantransport.kiev.ua/india ... /rsbus.htm
Даже скорее "Эталоны", ведь их делают именно на базе индийской "ТАТА"
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3203
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Ага. Верным путём идут индийские товарищи.AMY писал(а):"Богданы" тоже есть
Даже скорее "Эталоны", ведь их делают именно на базе индийской "ТАТА"
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ