Новости киевских маршруток
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Re: Новости киевских маршруток
о, спасибо) шепну шефу - пусть вечно опаздывающую пропесочит)))
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Новости киевских маршруток
Сьогодні спіробітник, що постійно запізнюється, написав у Вайбер: "Привет Я в автобусе уже. Бортовой номер 7257".
Зазирнув на EasyWay, точно, є такий автобус. І їде якраз там, де пише співробітник.
Зазирнув на EasyWay, точно, є такий автобус. І їде якраз там, де пише співробітник.
С уважением,
Sinoptik
Sinoptik
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12491
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: Новости киевских маршруток
Сотрудник тоже может узнать номер из ИзиВей, а ехать на Уклоне где угодно)
Анатолий, Ізівей отримує положення із запізненням.
Якщо в налаштуваннях gps-анімація вимкнута, тоді відображення на мапі буде із запізненням.
Якщо ж gps-анімація увімкнута, тоді може бути як варіант із відображенням раніше*, ніж реальне, так і пізніше.
* Наприклад, автобус рухався стабільно 40 км/год, його так і відображала анімація. Потім автобус устряг у затор 5 км/год, а Ізівей ще не отримав ці дані, але анімація продовжує малювати стабільний рух. Інколи це спостерігаю.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Re: Новости киевских маршруток
В трамваях/тролейбусах, НЯП, так.
Ну, звісно, так.Сотрудник тоже может узнать номер из ИзиВей, а ехать на Уклоне где угодно)
С уважением,
Sinoptik
Sinoptik
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9326
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Re: Новости киевских маршруток
Пишут. Инвентарный, не государственный регистрационный.
Табунов традиционно нет утром в начале пиковых часов. Вечером есть и почти везде. Потому что пробки на основных дорогах в городе с 7 до 22 с разной интенсивностью. А где-то есть ещё деятельность диспетчеров (для выравнивания графика) с разворотами Тр40 по Железнодорожному массиву, например, или Тр50 по Дарницкой площади при движении от Лыбедской. Тогда ждать можно вечно (и этого, кстати, EasyWay, увы, никак не учтёт)
Табунов традиционно нет утром в начале пиковых часов. Вечером есть и почти везде. Потому что пробки на основных дорогах в городе с 7 до 22 с разной интенсивностью. А где-то есть ещё деятельность диспетчеров (для выравнивания графика) с разворотами Тр40 по Железнодорожному массиву, например, или Тр50 по Дарницкой площади при движении от Лыбедской. Тогда ждать можно вечно (и этого, кстати, EasyWay, увы, никак не учтёт)
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3221
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Новости киевских маршруток
Сто процентов.
А потом автобус ломается и надо объяснять, почему на работу явился раньше времени.
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Re: Новости киевских маршруток
Кличко : - не на часі
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Новости киевских маршруток
Петиція про валідатори в маршрутках Києва: у Кличка кажуть, що зробили все можливе, та бізнесмени проти
Справа не пішла далі експерименту, проведеного навесні-влітку 2023 року на маршруті №444, та й там валідатори дуже швидко демонтували
Електронні квитки, а відтак - і валідатори, мають бути запроваджені в усіх видах міського пасажирського транспорту незалежно від форми власності. І з власниками маршрутів вже ведуться перемовини про встановлення системи АСОП (автоматизована система обліку оплати проїзду - ред.) Втім, далі пілотного проєкту, що працював влітку 2023 року на одному з маршрутів, справа не пішла.
Про це йдеться у відповіді заступника міського голови Києва з питань самоврядних повноважень Петра Оленича на онлайн-петицію киян про необхідність встановлення валідаторів в маршрутках, яку оприлюднено на сайті КМДА. Вимога про влаштування зручної системи оплати проїзду за допомогою карток киянина та звичайних платіжних карток набрала 6 тисяч голосів ще на початку грудня.
"Електронний квиток АСОП повинен бути запроваджений в усіх видах пасажирського транспорту незалежно від форми власності. Для вирішення питання приєднання приватних перевізників до АСОП вживаються організаційні заходи: проводяться переговори, на сайті КП ГІОЦ (Головний інформаційно-обчислювальний центр - ред.) оприлюднено проєкт договору та порядок підключення перевізників, реалізовано пілотні проєкти на окремих маршрутах", - зазначає у відповіді Петро Оленич.
Мова про експеримент з впровадження безконтактної оплати проїзду на маршруті №444 (від ст.м. "Звіринецька" до вул. Метрологічної) у Києві в травні-липні 2023 року. Втім, ТОВ "Союз-Авто", що обслуговує цей маршрут, відмовилася надавати журналістам точну інформацію про кількість пасажирів, що було перевезено її автобусами. Приватна компанія мотивувала ненадання відповіді тим, що валідатори, встановлені в її транспорті, буцімто, часто ламалися.
"Було встановлено обладнання для оплати проїзду за допомогою електронного квитка. Проте, з серпня 2023 року підключення до АСОП цього маршруту було припинено з незалежних від КП ГІОЦ обставин", - зазначає Петро Оленич.
Заступник міського голови Києва з питань самоврядних повноважень також додає, що КП ГІОЦ готове до підключення приватних перевізників до системи електронних квитків - головною умовою для цього є відповідність обладнання технічним вимогам. Своєю чергою, у відповіді на петицію директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор додає, що сама АСОП поки що функціонує у дослідному режимі. А розпорядженням КМВА від 30 грудня 2022-го цей режим було продовжено на період дії воєнного стану плюс ще дев'ять місяців з дати його припинення чи скасування.
"Пасажири Києва" пояснили, в чому хибність експерименту
Нагадаємо, як писав Інформатор, на думку транспортного експерта Олександра Гречка з ініціативи "Пасажири Києва", експерименту з підключення маршруту №444 не варто довіряти. Адже ніхто не забороняв пасажирам розраховуватися готівкою, а оплата була доступна лише через функцію PayPass (звична для містян Картка киянина та застосунок "Київ цифровий" чомусь не підключили).
"Якщо примусити приватних перевізників ставити валідатори, то пасажирам буде зручніше сплачувати за проїзд, перевізники не зможуть ухилятись від сплати податків, а ми нарешті, як суспільство, побачимо, скільки людей користуються маршрутками і скільки вони заробляють грошей", - стверджує громадська ініціатива "Пасажири Києва".
Зазначимо, що маршрутки є одним з найбільш ефективних генераторів грошової виручки в масштабах міста-мільйонника. Так, раніше в якості одного з резонів зупинки громадського транспорту під час повітряних тривог називалося саме те, що маршрутні таксі не зупиняються, збільшуючи обсяги "тіньових" коштів.
Також додамо, що київська міська влада вирішила поки що не впроваджувати єдиний пересадковий квиток на всі види міського транспорту до завершення війни. В КМДА аргументували це "необхідністю витратити значні фінансові ресурси".
https://kiev.informator.ua/uk/peticiya- ... meni-proti
Справа не пішла далі експерименту, проведеного навесні-влітку 2023 року на маршруті №444, та й там валідатори дуже швидко демонтували
Електронні квитки, а відтак - і валідатори, мають бути запроваджені в усіх видах міського пасажирського транспорту незалежно від форми власності. І з власниками маршрутів вже ведуться перемовини про встановлення системи АСОП (автоматизована система обліку оплати проїзду - ред.) Втім, далі пілотного проєкту, що працював влітку 2023 року на одному з маршрутів, справа не пішла.
Про це йдеться у відповіді заступника міського голови Києва з питань самоврядних повноважень Петра Оленича на онлайн-петицію киян про необхідність встановлення валідаторів в маршрутках, яку оприлюднено на сайті КМДА. Вимога про влаштування зручної системи оплати проїзду за допомогою карток киянина та звичайних платіжних карток набрала 6 тисяч голосів ще на початку грудня.
"Електронний квиток АСОП повинен бути запроваджений в усіх видах пасажирського транспорту незалежно від форми власності. Для вирішення питання приєднання приватних перевізників до АСОП вживаються організаційні заходи: проводяться переговори, на сайті КП ГІОЦ (Головний інформаційно-обчислювальний центр - ред.) оприлюднено проєкт договору та порядок підключення перевізників, реалізовано пілотні проєкти на окремих маршрутах", - зазначає у відповіді Петро Оленич.
Мова про експеримент з впровадження безконтактної оплати проїзду на маршруті №444 (від ст.м. "Звіринецька" до вул. Метрологічної) у Києві в травні-липні 2023 року. Втім, ТОВ "Союз-Авто", що обслуговує цей маршрут, відмовилася надавати журналістам точну інформацію про кількість пасажирів, що було перевезено її автобусами. Приватна компанія мотивувала ненадання відповіді тим, що валідатори, встановлені в її транспорті, буцімто, часто ламалися.
"Було встановлено обладнання для оплати проїзду за допомогою електронного квитка. Проте, з серпня 2023 року підключення до АСОП цього маршруту було припинено з незалежних від КП ГІОЦ обставин", - зазначає Петро Оленич.
Заступник міського голови Києва з питань самоврядних повноважень також додає, що КП ГІОЦ готове до підключення приватних перевізників до системи електронних квитків - головною умовою для цього є відповідність обладнання технічним вимогам. Своєю чергою, у відповіді на петицію директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор додає, що сама АСОП поки що функціонує у дослідному режимі. А розпорядженням КМВА від 30 грудня 2022-го цей режим було продовжено на період дії воєнного стану плюс ще дев'ять місяців з дати його припинення чи скасування.
"Пасажири Києва" пояснили, в чому хибність експерименту
Нагадаємо, як писав Інформатор, на думку транспортного експерта Олександра Гречка з ініціативи "Пасажири Києва", експерименту з підключення маршруту №444 не варто довіряти. Адже ніхто не забороняв пасажирам розраховуватися готівкою, а оплата була доступна лише через функцію PayPass (звична для містян Картка киянина та застосунок "Київ цифровий" чомусь не підключили).
"Якщо примусити приватних перевізників ставити валідатори, то пасажирам буде зручніше сплачувати за проїзд, перевізники не зможуть ухилятись від сплати податків, а ми нарешті, як суспільство, побачимо, скільки людей користуються маршрутками і скільки вони заробляють грошей", - стверджує громадська ініціатива "Пасажири Києва".
Зазначимо, що маршрутки є одним з найбільш ефективних генераторів грошової виручки в масштабах міста-мільйонника. Так, раніше в якості одного з резонів зупинки громадського транспорту під час повітряних тривог називалося саме те, що маршрутні таксі не зупиняються, збільшуючи обсяги "тіньових" коштів.
Також додамо, що київська міська влада вирішила поки що не впроваджувати єдиний пересадковий квиток на всі види міського транспорту до завершення війни. В КМДА аргументували це "необхідністю витратити значні фінансові ресурси".
https://kiev.informator.ua/uk/peticiya- ... meni-proti
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Новости киевских маршруток
Якщо когось до чогось примушувати, то потім пасажири будуть пішки ходити. Це так не працюєБодрый писал(а): ↑26 дек 2023, 09:02"Якщо примусити приватних перевізників ставити валідатори, то пасажирам буде зручніше сплачувати за проїзд, перевізники не зможуть ухилятись від сплати податків, а ми нарешті, як суспільство, побачимо, скільки людей користуються маршрутками і скільки вони заробляють грошей", - стверджує громадська ініціатива "Пасажири Києва".
Re: Новости киевских маршруток
Прикольно. Не знал, что тут ходила маршрутка. Никогда не видел
Сто грамм - не "стоп-кран"!
Re: Новости киевских маршруток
ну она там не так чтобы ходила, просто ТЧ3 "забронировала" себе работающий вестибюль ближе к себе, вот маршруточники и подруливали ближе к пасс.потоку. остальные выходы - по старой киевской традиции - были тупо закрыты. как-то там (после сабвевки, кстати) из-за этого пропустил последний поезд и помахал ручкой засылочному. уехал на такси...
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Новости киевских маршруток
Речь о прямом маршруте между метро и ул. Полесской, без объезда через Шлакоблок, а напрямую по улице Хвылевого. Год 2014, этот маршрут считался автобусным, ходил всего пару дней, пока на улице Бориспольской асфальт укладывали.