Чому палі поперек тунелю роблять? Що це за маячня?
Я на це також звертав увагу тут раніше.
Моя точка зору з того часу не мінялась: це має бути розподіл ділянок які будуть споруджуватись з водовідводом від звичайних і мабуть поділ ділянок з водовідводом на частини для спрощення робіт.
Якщо подивитись на свіже відео:
На 2-05 і далі можна побачити що йде підготовка до укрупнення балок, з конструкції стапеля виходить що з 3 буде одна.
На 16-30 і далі можна подивитись на якість гідроізоляції де варять пластмасу, а під накладкою біліє щось схоже на сніг, і звідки він взявся зимою на відкритому майданчику...
Після вчорашніх траблів у групі викладаю скорочену версію.
Будівництво постійних конструкцій метрополітену в частині Подільського мостового переходу.
Вложения
Тунелі ПВЛ станом на 18.02.2022
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
Цікаво, що тунелі зверху бетонують, причому схоже без арматури.
Для чого? Вони ж розтріскаються з часом.
Так, сам задаюсь цим питанням. Можливо то гідроізоляція?
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
Так, дуже схоже, але ж, думається, ця "підбетонка" буде тріскатися на стиках, бо без арматури. Нащо тоді її робили?
Тунель зібраний з блоків ЦСО і в більшості стиків намертво стягнутий армуючими тросами, але є деформаційні стики без тросів.
На підбетонці також льють не моноліт, а плити певної довжини поділені дерев'яними вставками в кілька сентиментів, природньо що мабуть вони співпадають з тими що в ЦСО.
Крім того підбетонка вирівнює поверхню і створює схили від центру до боків.
Так що з урахування "підземності" розташування тріщин бути не повинно, а деформаційні стики будуть заповнені матеріалами які будуть "грати".
Так, дуже схоже, але ж, думається, ця "підбетонка" буде тріскатися на стиках, бо без арматури. Нащо тоді її робили?
Тунель зібраний з блоків ЦСО і в більшості стиків намертво стягнутий армуючими тросами, але є деформаційні стики без тросів.
На підбетонці також льють не моноліт, а плити певної довжини поділені дерев'яними вставками в кілька сентиментів, природньо що мабуть вони співпадають з тими що в ЦСО.
Крім того підбетонка вирівнює поверхню і створює схили від центру до боків.
Так що з урахування "підземності" розташування тріщин бути не повинно, а деформаційні стики будуть заповнені матеріалами які будуть "грати".
Прямо таки "намертво"?
Отчего же тогда даже в монолитных тоннелях трещины - отнюдь не редкое явление?
Ну конструктори вважають що ті ділянки рухатись не будуть.
Але звичайно не все так відбувається як надається.
Тріщини в монолітних тонелях від перевищення розрахункових навантажень або від недотримання технології.
Просів грунт - пішли тріщини.