Проснулась внезапно. Ограничений раньше не было, но 3 декабря, когда ехал, уже было. Внизу текла коричневая водичка
Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Re: Продолжение ККЛ (Васильковская—Теремки)
Люблю пневматику!
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3203
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Продолжение ККЛ (Васильковская—Теремки)
Из вагона прямо видно было?
Последний раз редактировалось Коржик 12 дек 2023, 17:11, всего редактировалось 1 раз.
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Re: Продолжение ККЛ (Васильковская—Теремки)
Да. Если стоять в торце вагона и смотреть вниз, то видно. Поезд же медленно едет и свет в тоннеле горит.
Люблю пневматику!
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3203
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Продолжение ККЛ (Васильковская—Теремки)
А давно начали тоннельное освещение включать?
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
- Rider
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3323
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Продолжение ККЛ (Васильковская—Теремки)
IMHO, якщо увімкнули освітлення, то там щось бачили/фіксували раніше. Просто так не вмикають, наскільки я розумію.
Re: Продолжение ККЛ (Васильковская—Теремки)
Я правильно понимаю дальнейшие действия?
1. Разрыть котлован
2. Вскрыть тюбинги
3. Заменить на новые
4. Гидроизолировать места возможного подтопления
5. Зарыть котлован
6. Объявить об открытии новых 6 станций метро в сторону Теремков
1. Разрыть котлован
2. Вскрыть тюбинги
3. Заменить на новые
4. Гидроизолировать места возможного подтопления
5. Зарыть котлован
6. Объявить об открытии новых 6 станций метро в сторону Теремков
Re: Продолжение ККЛ (Васильковская—Теремки)
Життя дало тріщину, Теремки тепер знову "Троєщина" ?
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Проблема глобальніша. Через що почало підтоплювати синю гілку метро в столиці — розмова з інженером
У Києві на пів року закрили ділянку синьої гілки метро між станціями Деміївська і Теремки через аварійний стан тунелю. Інженер Дмитро Макагон розповів NV Time про можливі причини підтоплення перегону метро.
Макагон зазначив, що перегін на цій ділянці закладено в складних умовах, але таких станцій у світі десятки, тому проблема, на його думку, в іншому.
«За такими серйозними спорудами потрібно доглядати так само, як за тими ж автомобілями, потрібно регулярно проводити ТО, там можуть з’являтися мікротріщинки, якісь пошкодження. Їх потрібно швидко ліквідовувати, інакше вони розширюватимуться, розростатимуться і призводитимуть до більш серйозних наслідків — таких, як ми бачимо», — сказав інженер.
Він припустив, що, окрім річки Либідь і недостатньої уваги до проблеми, причина також може бути в новобудовах, які своєю вагою впливають на тунелі.
«Навколо відбувається всіляке будівництво — торгові центри, житлові комплекси біля тунелю. Усі ці споруди можуть впливати на тунелі — впливати своєю вагою і перегороджувати рух води, створюючи так званий баражний ефект — закупорюючи воду. Вона буде шукати якісь інші шляхи», — сказав Макагон.
Він також прокоментував заявлений столичним метрополітеном термін усунення проблеми — щонайменше пів року.
https://nv.ua/ukr/kyiv/metro-kijiv-chom ... 74973.html
У Києві на пів року закрили ділянку синьої гілки метро між станціями Деміївська і Теремки через аварійний стан тунелю. Інженер Дмитро Макагон розповів NV Time про можливі причини підтоплення перегону метро.
Макагон зазначив, що перегін на цій ділянці закладено в складних умовах, але таких станцій у світі десятки, тому проблема, на його думку, в іншому.
«За такими серйозними спорудами потрібно доглядати так само, як за тими ж автомобілями, потрібно регулярно проводити ТО, там можуть з’являтися мікротріщинки, якісь пошкодження. Їх потрібно швидко ліквідовувати, інакше вони розширюватимуться, розростатимуться і призводитимуть до більш серйозних наслідків — таких, як ми бачимо», — сказав інженер.
Він припустив, що, окрім річки Либідь і недостатньої уваги до проблеми, причина також може бути в новобудовах, які своєю вагою впливають на тунелі.
«Навколо відбувається всіляке будівництво — торгові центри, житлові комплекси біля тунелю. Усі ці споруди можуть впливати на тунелі — впливати своєю вагою і перегороджувати рух води, створюючи так званий баражний ефект — закупорюючи воду. Вона буде шукати якісь інші шляхи», — сказав Макагон.
Він також прокоментував заявлений столичним метрополітеном термін усунення проблеми — щонайменше пів року.
https://nv.ua/ukr/kyiv/metro-kijiv-chom ... 74973.html
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3203
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Продолжение ККЛ (Васильковская—Теремки)
Поэтому и спрашиваю.
В Телеге в комментариях писали, что свет последние недели две был включён.
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3203
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Продолжение ККЛ (Васильковская—Теремки)
Можно ничего не делать и пустить поезда по воде, сразу перейдя к пункту 6.
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Затоплення метро у Києві: терміни ремонту можуть значно збільшити
Транспортна інфраструктура Києва відчує значне навантаження через ремонтні роботи в метро, які можуть тривати значно довше, ніж планують.
Про це в рамках єдиного телемарафону повідомив депутат Київської міської ради Андрій Вітренко. За його словами, терміни ремонтних робіт можуть збільшитися до року.
Також депутат вважає, що через тривалі ремонтні роботи столицю чекають величезні пробки.
"Вже сьогоднішній день показав, що транспортна інфраструктура міста не впорається…Якщо міська влада намагається показати, що це буде плановим ремонтом, то це абсолютно не так. Адже вчора на сесії Київської міської ради про це жодним словом ніхто не обмовився”, – зазначив Андрій Вітренко.
Він висловив припущення деяких експертів, які прогнозують, що ремонтні роботи триватимуть не пів року, а рік, а відтак станції метрополітену будуть закриті.
"Я думаю, що нас чекають над страшні і величезні пробки”, – додав депутат.
“Вже сьогоднішній день показав, що транспортна інфраструктура міста не впорається…Якщо міська влада намагається показати, що це буде плановим ремонтом, то це абсолютно не так. Адже вчора на сесії Київської міської ради про це жодним словом ніхто не обмовився”, – зазначив Андрій Вітренко.
Він висловив припущення деяких експертів, які прогнозують, що ремонтні роботи триватимуть не пів року, а рік, а відтак станції метрополітену будуть закриті.
“Я думаю, що нас чекають над страшні і величезні пробки”, – додав депутат.
Підтоплення метро: що відомо про причини :
8 грудня на ділянці метрополітену “Деміївська – Либідська” з’явилися нові тріщини.
Керівник Київського метрополітену Віктор Брагінський повідомив, що вони становили загрозу безпеці пасажирів, рух вагонів терміново зупинили.
Наразі існують кілька попередніх причин аварії. Зокрема, неякісне виконання роботи підрядником.
Розпочато досудове розслідування за фактом службової недбалості, що спричинило тяжкі наслідки.
https://enovosty.com/uk/news-ukr/news_k ... -zbilshiti
Транспортна інфраструктура Києва відчує значне навантаження через ремонтні роботи в метро, які можуть тривати значно довше, ніж планують.
Про це в рамках єдиного телемарафону повідомив депутат Київської міської ради Андрій Вітренко. За його словами, терміни ремонтних робіт можуть збільшитися до року.
Також депутат вважає, що через тривалі ремонтні роботи столицю чекають величезні пробки.
"Вже сьогоднішній день показав, що транспортна інфраструктура міста не впорається…Якщо міська влада намагається показати, що це буде плановим ремонтом, то це абсолютно не так. Адже вчора на сесії Київської міської ради про це жодним словом ніхто не обмовився”, – зазначив Андрій Вітренко.
Він висловив припущення деяких експертів, які прогнозують, що ремонтні роботи триватимуть не пів року, а рік, а відтак станції метрополітену будуть закриті.
"Я думаю, що нас чекають над страшні і величезні пробки”, – додав депутат.
“Вже сьогоднішній день показав, що транспортна інфраструктура міста не впорається…Якщо міська влада намагається показати, що це буде плановим ремонтом, то це абсолютно не так. Адже вчора на сесії Київської міської ради про це жодним словом ніхто не обмовився”, – зазначив Андрій Вітренко.
Він висловив припущення деяких експертів, які прогнозують, що ремонтні роботи триватимуть не пів року, а рік, а відтак станції метрополітену будуть закриті.
“Я думаю, що нас чекають над страшні і величезні пробки”, – додав депутат.
Підтоплення метро: що відомо про причини :
8 грудня на ділянці метрополітену “Деміївська – Либідська” з’явилися нові тріщини.
Керівник Київського метрополітену Віктор Брагінський повідомив, що вони становили загрозу безпеці пасажирів, рух вагонів терміново зупинили.
Наразі існують кілька попередніх причин аварії. Зокрема, неякісне виконання роботи підрядником.
Розпочато досудове розслідування за фактом службової недбалості, що спричинило тяжкі наслідки.
https://enovosty.com/uk/news-ukr/news_k ... -zbilshiti
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Попередньо, порушені умови будівництва, — Кличко про підтоплення тунелю метро столичного метро.
Прогін між станціями метро «Либідська» та «Теремки» вже закрили через небезпеку.
8 грудня у столичному метро між станціями «Деміївська» і «Либідська» сталася розгерметизація тунелю і вода пішла на колії. Мер Києва Віталій Кличко разом з керівником Київського метрополітену Віктором Брагінським побували на одній з проблемних станцій метро та доповіли про ситуацію.
«Попередньо, порушені умови будівництва», — сказав Кличко.
Київський міський голова нагадав, що ділянка, де нині протікання води, будувалась з 2008 по 2010 роки. Тут складні умови, плавуни, близько протікає річка Либідь. Нині здійснили додаткове обстеження. Всю іншу інформацію відповідний інститут надасть додатково.
Віктор Брагінський водночас розповів, що сьогодні вранці у час пік з’явились нові тріщини, які несуть реальну загрозу безпеці пасажирів. Наразі рух відбувається від станції Героїв Дніпра до станції Либідська. Фахівці Київського метрополітену працюють з проєктантами для проведення відновлювальних робіт.
Віктор Брагінський повідомив, в які терміни які роботи починають виконувати.
За його словами звіт буде готовий через два тижні після результатів обстеження по геології.
«Після цього треба зовнішньо добратись до тунелю, і для цього вирити котлован. Ми повинні побачити, чи було генпідрядником дотримані ті норми, які передбачались проєктом. Тобто чи була зроблена гідроізоляція та хімзакріплення. Чи відповідала їх робота проєктним нормам, чи ні. Це буде зроблено за 2-3 місяці — не раніше. Тому, що котлован треба зробити 20 метрів у довжину, в ширину понад 10 метрів, а глибина залягання від 5 метрів до 8,5 метрів», — розповів керівник столичного метро.
Протягом найближчої години кількість одиниць наземного транспорту, що дублює маршрути закритих станцій метро, збільшать до 77 автобусів і 20 тролейбусів.
Нагадаємо, інтервал руху поїздів на цій лінії метро був близько 3 хв. Інтервал руху автобусів та тролейбусів буде не більшим, запевняє влада.
Така кількість наземного транспорту зможе перевезти 14-15 тисяч людей на годину. До прикладу, метро на даній ділянці перевозило близько 12 тисяч людей на годину.
https://vechirniy.kyiv.ua/news/92129/
Прогін між станціями метро «Либідська» та «Теремки» вже закрили через небезпеку.
8 грудня у столичному метро між станціями «Деміївська» і «Либідська» сталася розгерметизація тунелю і вода пішла на колії. Мер Києва Віталій Кличко разом з керівником Київського метрополітену Віктором Брагінським побували на одній з проблемних станцій метро та доповіли про ситуацію.
«Попередньо, порушені умови будівництва», — сказав Кличко.
Київський міський голова нагадав, що ділянка, де нині протікання води, будувалась з 2008 по 2010 роки. Тут складні умови, плавуни, близько протікає річка Либідь. Нині здійснили додаткове обстеження. Всю іншу інформацію відповідний інститут надасть додатково.
Віктор Брагінський водночас розповів, що сьогодні вранці у час пік з’явились нові тріщини, які несуть реальну загрозу безпеці пасажирів. Наразі рух відбувається від станції Героїв Дніпра до станції Либідська. Фахівці Київського метрополітену працюють з проєктантами для проведення відновлювальних робіт.
Віктор Брагінський повідомив, в які терміни які роботи починають виконувати.
За його словами звіт буде готовий через два тижні після результатів обстеження по геології.
«Після цього треба зовнішньо добратись до тунелю, і для цього вирити котлован. Ми повинні побачити, чи було генпідрядником дотримані ті норми, які передбачались проєктом. Тобто чи була зроблена гідроізоляція та хімзакріплення. Чи відповідала їх робота проєктним нормам, чи ні. Це буде зроблено за 2-3 місяці — не раніше. Тому, що котлован треба зробити 20 метрів у довжину, в ширину понад 10 метрів, а глибина залягання від 5 метрів до 8,5 метрів», — розповів керівник столичного метро.
Протягом найближчої години кількість одиниць наземного транспорту, що дублює маршрути закритих станцій метро, збільшать до 77 автобусів і 20 тролейбусів.
Нагадаємо, інтервал руху поїздів на цій лінії метро був близько 3 хв. Інтервал руху автобусів та тролейбусів буде не більшим, запевняє влада.
Така кількість наземного транспорту зможе перевезти 14-15 тисяч людей на годину. До прикладу, метро на даній ділянці перевозило близько 12 тисяч людей на годину.
https://vechirniy.kyiv.ua/news/92129/
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
А вот и диванные эксперты подъехали. Странно, что еще Петрука не слышно
Сто грамм - не "стоп-кран"!
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
ну там зрозуміло що скоїлось, а ось чому почали освітлювати перегін від Политехничного інститута до Вокзальної? і чому поїзд там ледве їде? там теж таке саме? якраз під Либедью?
-
- Начальник депо
- Сообщения: 1173
- Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
- Откуда: Kyiv
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
https://fakty.com.ua/ua/ukraine/2023120 ... a-teremky/
У Київському метрополітені розробляють варіант запуску човникового руху непошкодженим тунелем на ділянці між станціями Либідська й Теремки.
Про це сказав на брифінгу директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор у суботу, 9 січня, повідомила журналістка програми Факти ICTV Вероніка Бойко.
За його словами, інтервал руху такого потяга становитиме до пів години.
У Київському метрополітені розробляють варіант запуску човникового руху непошкодженим тунелем на ділянці між станціями Либідська й Теремки.
Про це сказав на брифінгу директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор у суботу, 9 січня, повідомила журналістка програми Факти ICTV Вероніка Бойко.
За його словами, інтервал руху такого потяга становитиме до пів години.