Тарифы, средства контроля и оплата проезда

всё новое - хорошо забытое старое

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
Vadim
Админ
Админ
Сообщения: 3857
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Kiev
Контактная информация:

Re: Тарифы, средства контроля и оплата проезда

Сообщение Vadim »

Закрыть метро, как убыточное. Зачем эта обуза на шее у города? Запустить побольше маршруток и все будет в лучшем виде.
Злой админ
Chris De Burgh - Moonlight & Vodka

Аватара пользователя
M@cro$
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 626
Зарегистрирован: 10 июл 2005, 00:23
Откуда: Lutsk

Re: Тарифы, средства контроля и оплата проезда

Сообщение M@cro$ »

Треба приватну тягу в метрополітені :)
Клятий націоналіст 🇺🇦

Yaroslav
Начальник метрополитена
Начальник метрополитена
Сообщения: 1239
Зарегистрирован: 01 июн 2009, 17:39
Откуда: Київ

Re: Тарифы, средства контроля и оплата проезда

Сообщение Yaroslav »

У кого не працює оплата проїзду в метро через NFC?
У мене Соні після оновлення з Андроїда 8 на 9 перестала оплачувати проїзд.
Нещодавно спробував знову на Льва Толстого, і помітив дивну ситуацію:
на старих турнікетах з синім екраном оплата через NFC не працює, а на високих, з зеленим екраном - працює.
На інших станціях - оплата через NFC не працює, використовую для цього QR-квиток.
Також пригадую, що нові високі турнікети з'явилися саме на станції Льва Толстого.
В чому може бути проблема?
Ясно, що частина проблеми лежить в кишках Анроїда 9+ для Соні, але і в турнікетах теж явно якесь лайно.

ivanmelwise
Путеец
Путеец
Сообщения: 143
Зарегистрирован: 22 май 2012, 17:32
Контактная информация:

Re: Тарифы, средства контроля и оплата проезда

Сообщение ivanmelwise »

Кияни зможуть оплатити банківською картою проїзд у наземному транспорті
26 січня 2022, 08:49

Оплата працюватиме у тестовому режимі на кількох маршрутах транспорту.

У лютому в Києві планують запустити тестову оплату банківською картою в наземному транспорті. Про це повідомив керівник цифрової трансформації Києва (CDTO) та заступник голови КМДА Петро Оленич.

Система працюватиме у тестовому режимі на декількох маршрутах комунального наземного транспорту.

https://vechirniy.kyiv.ua/news/60739/

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9732
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Тарифы, средства контроля и оплата проезда

Сообщение TANK »

все обещают и обещают.....
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Тарифы, средства контроля и оплата проезда

Сообщение Бодрый »

У столичному метро відновили продаж паперових QR-квитків

Оплатити проїзд у метро можна як квитками, так і безконтактними способами оплати. Фото: Олексій Самсонов
Фахівці усунули технічну несправність.

Продаж паперових QR-квитків станом на 10:20 відновлено на всіх станціях столичного метрополітену. Про це повідомили у пресслужбі КМДА.

Фахівці КП «ГІОЦ» усунули технічну несправність. Оплатити проїзд у метро знову можна кількома способами:

* транспортною карткою;
* Qr-квитком;
* Qr-кодом, згенерованим у додатку «Київ Цифровий»;
* Безконтактною банківською карткою;
* Мобільними додатками ApplePay та Google Pay.

У разі виникнення додаткових запитань звертайтеся на гарячу лінію оператора КП ГіОЦ КМР (044) 366 55 55.

Зранку, приблизно о 8:30 у пресслужбі КМДА попередили, що на станціях столичного метрополітену купити паперовий QR-квиток тимчасово неможливо з технічних причин. При цьому інші способи оплати залишалися справними.
https://vechirniy.kyiv.ua/news/78962/
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Тарифы, средства контроля и оплата проезда

Сообщение Бодрый »

Київський метрополітен вважає, що вартість проїзду перевищила 30 гривень

Обґрунтований тариф на проїзд у Київському метро перевищив 30 грн.

Про це заявив директор метрополітену Віктор Брагінський в інтерв'ю LB.ua.

Вартість проїзду на рівні понад 30 грн він пояснив здорожчанням однієї зі складових тарифу - ціни на електроенергію.

"Тариф востаннє зростав у 2018 році. Я вже наводив приклад, що у 2018-му в нас були витрати на електроенергію 466 млн, хоч ми перше комунальне підприємство, яке працює напряму з енергоринком, купує електроенергію за державним тарифом, тобто за мінімальними цінами, без посередників. У 2024 році ми повинні сплатити 1,6 млрд. Тому обґрунтований тариф сьогодні — більш як 30 грн", – сказав Брагінський.
https://www.epravda.com.ua/news/2024/01/18/708879/
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Rider
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3333
Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
Откуда: Киев
Контактная информация:

Re: Тарифы, средства контроля и оплата проезда

Сообщение Rider »

Останнім часом є дивна ситуація з оплатою: якщо оплатити проїзд карткою, наступний проїзд протягом доби цією самою карткою провести вже неможливо, лише іншою.
Не вірив в це пояснення від чергової тітоньки з будки, поки сам декілька разів не переконався.

Маразм повний.

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12491
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Re: Тарифы, средства контроля и оплата проезда

Сообщение Klovsky »

А ці спроби оплати відбувалися в один і той самий день на універсальних турнікетах (що приймають всі види оплати), чи на старих жовтих?
І це сталося ще до п'ятничного колапсу, коли були довжелезні черги?
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
Rider
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3333
Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
Откуда: Киев
Контактная информация:

Re: Тарифы, средства контроля и оплата проезда

Сообщение Rider »

В один й той же день.
І на універсальних (ті, що за ціною космічного корабля), і на жовтих від MasterCard.

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12491
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Re: Тарифы, средства контроля и оплата проезда

Сообщение Klovsky »

Проблему відтворити не вдалося.
Зайшов через універсальний турнікет на "Кловській", потім зайшов з АКП-73 з можливістю оплати банківською картою на східному вході "Нивок". Без проблем. Платив фізично присутньою картою Монобанку (МастерКард).
Все відразу відобразилося у виписці банку.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
Rider
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3333
Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
Откуда: Киев
Контактная информация:

Re: Тарифы, средства контроля и оплата проезда

Сообщение Rider »

Я писав не про наявність у виписці, а про дещо інше.
Вперше почув це від родичів, яким тітка з будки почала розповідати про те, що оплачувати одною карткою можна лише 1 раз на день, посміявся з цієї нісенітниці, але потім стало якось зовсім не смішно. Тим більше, телефони й картки геть різні.

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12491
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Re: Тарифы, средства контроля и оплата проезда

Сообщение Klovsky »

Ну, одна лише згадка мною про виписку ж не нівелює все написане до того по суті. Сплатити двічі на добу вдалося.
Чому ж я написав про виписку?
Це додаткова інформація, що спростовує (на даний час) написане на сайті КМДА восени:
Плата за проїзд із банківських карток списуватиметься після кожної другої поїздки у межах одного дня
02 жовтня 2023 року, 16:41

Із 4 жовтня оплата за проїзд із банківських карток у всьому громадському транспорті буде стягуватись не за кожну поїздку окремо, а за кожні 2 поїздки разом. Про це розповіли у КП «Головний інформаційно-обчислювальний центр».

Такі зміни стосуються лише оплати проїзду коштами з пластикової банківської картки, Apple Pay або Google Pay, або оплати цифровою транспортною картою, якщо на ній не було придбаних поїздок, і гроші за проїзд списались саме з банківської картки.

Оплата списуватиметься після кожної другої поїздки в межах одного дня.

Алгоритм списання коштів відбуватиметься наступним чином: після першої валідації списання коштів не відбуватиметься одразу, однак після другої поїздки буде проводитись списання за дві валідації одночасно.

Якщо пасажир не здійснить другу поїздку до вечора, списання за першу відбудеться після 21:00.

Дана система пройшла успішне тестування на маршрутах швидкісного трамвая та масштабується на весь громадський транспорт.

Оплата QR-квитками та поїздками на транспортних картах залишається без змін. Скануйте транспортну карту або QR-квиток на валідаторі – за кілька хвилин запис про використання з’явиться в застосунку.

Також важливо пам’ятати, що підтвердження оплати в банківському застосунку або застосунку Київ Цифровий не є підтвердженням валідації квитка – як для пасажира, так і для контролера. Підтвердженням є винятково інформація на самому валідаторі (в разі повторного прикладання) та на пристрої контролю.

Команда Цифрового також нагадала, що банківською карткою можна заплатити лише за одного пасажира. Якщо подорожуєте з близькими – скористайтеся пластиковою транспортною картою або QR-квитками.

https://kyivcity.gov.ua/news/plata_za_p ... nogo_dnya/
А проблема оплати двічі на добу пов'язана з іншим, і це не обмежує оплату лише таким часовим інтервалом:
Інформатор вирішив запитати у КП «Київський метрополітен», чому пасажири обмежені у виборі кількості одночасно придбаних квитків та як це виправити. У відповідь в підземці пояснили, що проблема виникла через швидкість зчитування карток Ощадбанком.
Коли пасажир оплачує поїздку карткою чи телефоном, то обробка транзакції виконується наступним чином.
«Транспортний процесинг перевіряє наявність електронного платіжного засобу в «стоп-листі» і у випадку відсутності в ньому дає дозвіл на прохід, після чого (банківська картка) потрапляє у «стоп-лист» і знаходиться там до завершення доавторизації (операція автоматичного списання коштів). Після завершення процедури доавторизації (картка) видаляється зі «стоп-листа», що дозволяє проводити повторну валідацію на POS-терміналі», - йдеться у відповіді метрополітену.
Простими словами: для повторної оплати проїзду у київській підземці потрібен час.
«Час проведення доавторизації залежить від технічних можливостей транспортного процесінгу АТ «Ощадбанк» та міжбанківського процесингу у випадку оплати проїзду електронним платіжним засобом іншого банку», - пояснили в метрополітені.
КП «Київський метрополітен» періодично направляє листи до Ощадбанку з проханням покращити роботу цієї системи.
«Зі свого боку АТ «Ощадбанк» повідомляє, працює над збільшенням виробничих ресурсів, щоб вирішити питання затримки відповіді від доавторизатора процесингу банку», - написано у відповіді на запит «Інформатора».
https://kiev.informator.ua/uk/chomu-u-m ... nformatora
Вкотре переконуюся, що наявність в телефоні можливості оплати (або наявність в руках фізичної банківської карти) не спрощує пересування по місту. Фізична транспортна карта для мене - це не тягар, а можливість не залежати від банків, наявності зчитувачів лише на певних турнікетах, гальмування обробки платежів у наземному транспорті (що може призвести до хибного зарахування пасажира до категорії безквиткових "зайців) тощо. Я не агітую і не кажу, що треба скласти лапки та не скаржитися на цей маразм, - але я практик і не буду битися об закриті двері. Мені простіше і швидше та менш нервово взяти заявий пластик транспортної карти, щоб не засмічувати собі мізки думками про можливість згаданих проблем. А якщо й думати про все це - то лише з позиції дослідницького інтересу в стилі Шерлока Холмса.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Ответить