А раздела параходо-жд-трамвай у нас нету)))
Модераторы: dimentiy, CARCASS, Администраторы
Re: А раздела параходо-жд-трамвай у нас нету)))
Вообще не понимаю о чем вы. А еще больше - при чем тут раздел параходо-жд-трамвай
Сто грамм - не "стоп-кран"!
Re: А раздела параходо-жд-трамвай у нас нету)))
Не на тому ти зосередив увагу. Акцент був на транспортному засобі тих часів. Пану ТАNKy ж потрібно на чомусь діставатись на/з роботи, у справах чи в прісутствєнніє мъста )
А не 10-й пішов (9+) ?
До "історії" Кара Мурзи ставлюсь так само, як і до "історії", яку за повелєнієм Катьки 2-ї наваяли німці Мюллер, Байер і Шльоцер.
Мюллер (Міллер) взагалі таке враження, що літописи, як ті гриби, у себе під ліжком знаходив. Правда, "чомусь" жодного оригіналу, одні списки (копії).
vv, ну так і теми гужового транспорту на форумі немає
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: А раздела параходо-жд-трамвай у нас нету)))
З Маямі у перший рейс вирушив найбільший у світі круїзний лайнер: екологи б’ють на сполох
https://life.pravda.com.ua/society/2024/01/28/259087/
28 січня 2024
З американського штату Флорида з порту в Маямі вирушив у перший рейс найбільший у світі круїзний лайнер Icon of the Seas.
За словами екологів, протягом 7-денної подорожі судно спродукує шалену кількість викидів парникових газів, пишуть в Associated Press і BBC.
Довжина лайнера Icon of the Seas від носа до корми – 365 метрів, яку можна порівняти із 4 міськими кварталами.
Найближчі 7 днів лайнер відвідає прибережні частини островів у тропіках.
Відео
Зазначається, що на лайнері може вміститися до 7 600 пасажирів та близько 2 350 членів екіпажу.
Судно містить 20 палуб, які розділені на 8 "районів". На них розташовано понад 40 ресторанів, барів та лаундж-зон, а також:
- 7 басейнів;
- 6 водних гірок;
- ковзанка;
- театр.
"Це кульмінація більш ніж 50 років мрій та інновацій. Це ідеальний сімейний відпочинок для кількох поколінь", – сказав президент і головний виконавчий директор Royal Caribbean Group, Джейсон Ліберті.
Водночас директор морської програми Міжнародної ради з чистого транспорту Браян Комер зазначив, що використання подібного лайнера – це "крок у неправильному напрямку".
За його словами, круїзні лайнери, які використовують зріджений природний газ, часто викидають його безпосередньо в атмосферу.
Викиди містять метан, що посилює парниковий ефект набагато сильніше за вуглекислий газ.
"За нашими оцінками, використання зрідженого природного газу як суднового палива продукує на 120% більше викидів парникових газів, ніж судновий газойль", – повідомив Браян Комер.
За словами представник компанії, яка займалася розробкою лайнера, Icon of the Seas спроєктований так, щоб працювати на 24% ефективніше, ніж передбачає міжнародний стандарт нових суден.
Анастасія Поя
https://life.pravda.com.ua/society/2024/01/28/259087/
28 січня 2024
З американського штату Флорида з порту в Маямі вирушив у перший рейс найбільший у світі круїзний лайнер Icon of the Seas.
За словами екологів, протягом 7-денної подорожі судно спродукує шалену кількість викидів парникових газів, пишуть в Associated Press і BBC.
Довжина лайнера Icon of the Seas від носа до корми – 365 метрів, яку можна порівняти із 4 міськими кварталами.
Найближчі 7 днів лайнер відвідає прибережні частини островів у тропіках.
Відео
Зазначається, що на лайнері може вміститися до 7 600 пасажирів та близько 2 350 членів екіпажу.
Судно містить 20 палуб, які розділені на 8 "районів". На них розташовано понад 40 ресторанів, барів та лаундж-зон, а також:
- 7 басейнів;
- 6 водних гірок;
- ковзанка;
- театр.
"Це кульмінація більш ніж 50 років мрій та інновацій. Це ідеальний сімейний відпочинок для кількох поколінь", – сказав президент і головний виконавчий директор Royal Caribbean Group, Джейсон Ліберті.
Водночас директор морської програми Міжнародної ради з чистого транспорту Браян Комер зазначив, що використання подібного лайнера – це "крок у неправильному напрямку".
За його словами, круїзні лайнери, які використовують зріджений природний газ, часто викидають його безпосередньо в атмосферу.
Викиди містять метан, що посилює парниковий ефект набагато сильніше за вуглекислий газ.
"За нашими оцінками, використання зрідженого природного газу як суднового палива продукує на 120% більше викидів парникових газів, ніж судновий газойль", – повідомив Браян Комер.
За словами представник компанії, яка займалася розробкою лайнера, Icon of the Seas спроєктований так, щоб працювати на 24% ефективніше, ніж передбачає міжнародний стандарт нових суден.
Анастасія Поя
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: А раздела параходо-жд-трамвай у нас нету)))
вариантов 2 - 1) посадить гретту на весла и пусть гребет, и 2) начать бить экологов.....
А можно обьединить 1 и 2. Как же они достали своим идиотизмом. Миллион раз был прав Карлин про всех этих экологов....
Беглый гугл говорит, что этот кораблик ходит на метане - LNG - т.е. зеленые считают, что он специально метан заправляет, чтобы его просто в воздух выпустить. Вероятно, в виде реактивного движетеля. Ну или что в процессе горения метана выделяется не углекислый газ и водяной пар, а внезапно - снова МЕТАН! так они изобрели вечный двигатель! Выхлопную трубу заводишь назад в инжектор и поехали!!
Но проигнорировали тот факт, что человечество использует менее 1% всего выделяемого в атмосферу метана - анеробных бактерий в разы больше чем человеков, включая всех умерших за всю историю, и с ними бороться невозможно. С вулканами тоже они не борятся. С пукающими коровами таки пытались.
Закончу тем же Карлином: “Why are we here?”. Plastic, asshole!"
А можно обьединить 1 и 2. Как же они достали своим идиотизмом. Миллион раз был прав Карлин про всех этих экологов....
Беглый гугл говорит, что этот кораблик ходит на метане - LNG - т.е. зеленые считают, что он специально метан заправляет, чтобы его просто в воздух выпустить. Вероятно, в виде реактивного движетеля. Ну или что в процессе горения метана выделяется не углекислый газ и водяной пар, а внезапно - снова МЕТАН! так они изобрели вечный двигатель! Выхлопную трубу заводишь назад в инжектор и поехали!!
Но проигнорировали тот факт, что человечество использует менее 1% всего выделяемого в атмосферу метана - анеробных бактерий в разы больше чем человеков, включая всех умерших за всю историю, и с ними бороться невозможно. С вулканами тоже они не борятся. С пукающими коровами таки пытались.
Закончу тем же Карлином: “Why are we here?”. Plastic, asshole!"
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3203
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: А раздела параходо-жд-трамвай у нас нету)))
Я подумал, что боятся, что мировой океан выйдет из берегов при спуске на воду.
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Re: А раздела параходо-жд-трамвай у нас нету)))
ты что, это бы разрушило веру "зеленых" в повышение уровня океана исключительно от глобального потепления)))
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)