Євроколія на території України

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Євроколія на території України

Сообщение Бодрый »

«Працюємо над розробкою проєктно-кошторисної документації, щоб євроколію з Рави-Руської дотягнути до Брюховичів – ближче до Львова.
Для вантажних перевезень – від Мостиськ до Скнилова. Є проєктно-кошторисна документація, USAID готовий профінансувати частину робіт, цього року очікуємо зрушень», – повідомляє директор департаменту дорожнього господарства ЛОВА Орест Шуліковський.
https://golossokal.com.ua/vlada/na-lviv ... kturu.html
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Євроколія на території України

Сообщение Бодрый »

Кубраков анонсував початок будівництва євроколії від кордону з ЄС до Львова

У цьому році стартує будівництво ділянки європейської колії Мостиська-Скнилів від державного кордону з Польщею до Львова.

Про це міністр розвитку громад, територій та інфраструктури України Олександр Кубраков повідомив під час форуму «Україна. Рік 2024».

«Будівництво першої великої ділянки європейської колії, Мостиська-Скнилів. Ми з'єднаємо нашу залізницю з європейською мережею. Це перший проєкт, ми будуватимемо його вже цього року разом із європейськими партнерами та донорами», – заявив керівник відомства.

При цьому, відповідний проєкт оцінюється у $20,8 млн.

Як відомо, будівництво вузької євроколії (1435 мм) на напрямку Мостиська-Скнилів планували розпочати ще 2020 року. Також уряд вніс цей проєкт до списку пріоритетних інвестиційних проєктів до 2023 року.
https://www.slovoidilo.ua/2024/02/25/no ... -yes-lvova
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Євроколія на території України

Сообщение Бодрый »

Євросоюз відмовився фінансувати будівництво євроколії до Львова, тривають переговори із США, – голова "Укрзалізниці"

Євросоюз відмовився фінансувати будівництво євроколії до Львова, тривають переговори із США, – голова "Укрзалізниці"
Україні не вдалося залучити кошти за програмою ЄС Connecting Europe Facility (CEF) для будівництва залізничної ділянки Мостиська - Скнилів від державного кордону з Польщею до Львова.
Про це голова правління "Укрзалізниці" Євген Лященко розповів у кулуарах форуму "Зроблено в Україні", передає Інтерфакс-Україна.

За його словами, зараз можливість профінансувати 50% вартості проєкту вивчає Агентство США із міжнародного розвитку (USAID).

"Що стосується Мостиська - Скнилів (будівництва залізничної ділянки, – ред.), то ми готові. Ми на низькому старті, у нас готова проєктна документація, все готово для цього, але... CEF, вони не підтвердили (намір, – ред.) профінансувати Мостиська - Скнилів", – сказав Лященко.

Водночас він зазначив, що переговори про фінансування цього проєкту з USAID тривають.

"Ми знайшли... Уже підписали 50% проєкту з USAID. Вони підтвердили виділення коштів, але взяли для себе додатковий час, щоб вивчити проєктну документацію. Зараз вони вивчають, наші команди десь уже півтора місяця в такому тісному контакті", – сказав Лященко.

Раніше Лященко розповідав, що у вересні 2023 року розпочалися офіційні переговори з DG Move (Генеральний Директорат із питань мобільності та транспорту Єврокомісії) і СINEA (Європейське виконавче агентство з питань зміни клімату, інфраструктури та навколишнього середовища) щодо проєктів, які потрібно подати до кінця січня 2024 року для участі в конкурсі проєктів для співфінансування від CEF.

За його словами, щонайменше за трьома-чотирма можна буде отримати фінансування. Насамперед це проєкт Мостиська - Скнилів, а також не менш важливий проєкт переформатування Львівського вузла як європейського залізничного хаба.

Умова фінансування проєктів у рамках CEF – 50% вартості проєкту покриваються програмою CEF, інші 50% покриваються з власних джерел фінансування або за допомогою міжнародних фінансових запозичень.

Як повідомлялося, раніше віцепрем'єр із відновлення - міністр розвитку громад, територій та інфраструктури Олександр Кубраков заявив, що будівництво залізничної ділянки Мостиська - Скнилів від держкордону з Польщею до Львова за підтримки європейських партнерів розпочнеться вже у 2024 році.

Будівництво вузького єврошляху (1435 мм) на напрямі Мостиська-Скнилів планували розпочати ще 2020 року. Також уряд у 2020 році вніс цей проєкт до списку пріоритетних інвестиційних проєктів до 2023 року. Проєкт оцінюється у $20,8 млн.

Роботу над проєктом будівництва колії АТ "Укрзалізниця" планувала завершити до кінця 2023 року.

Раніше повідомлялося, що Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) допоможе "Укрзалізниці" модернізувати ділянку від станції Мостиська, яка знаходиться на кордоні з Польщею, до Львова (Скнилів).
https://mbiz.censor.net/news/3475556/ye ... sha_golova
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2743
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Re: Євроколія на території України

Сообщение ЛиС »

Співпраця з Іспанією у розробці проєкту автоматизованої зміни ширини колісних пар
Оператор залізничної інфраструктури Іспанії Adif та АТ «Укрзалізниця» розроблятимуть пілотний проєкт з використанням технології автоматичної системи зміни ширини колісних пар вантажного рухомого складу під різну колію для західних переходів. Відповідний меморандум підписано між Укрзалізницею та Adif.

«Одна з важливих задач інфраструктурної команди — вийти на стабільні показники експорту на рівні 2021 року. Вирішення технологічних питань щодо заміни колісних пар суттєво пожвавить товаро- та пасажирообіг з країнами ЄС. В умовах триваючої війни швидкість стає одним з важливих факторів нашої обороноздатності та економічної стійкості», — зазначив віцепремʼєр-міністр з відновлення України Олександр Кубраков.

Технологія, раніше розроблена іспанськими залізничниками для переходу колії 1435-1668 мм, буде доопрацьована для автоматичної зміни ширини колісних пар рухомого складу між коліями шириною 1520 мм, 1435 мм та 1668 мм.

«Наразі ми відпрацовуємо всі можливі технологічні рішення для створення безперервного логістичного процесу під час перевезення вантажів між Україною та країнами ЄС. За наявності різних колій 1435 мм і 1668 мм наші іспанські колеги тривалий час успішно використовують технологічні розробки, які дозволяють мінімізувати вплив перепадів колії і ми готові співпрацювати для розширення цієї технології на наш рухомий склад. Це системи автоматичної зміни ширини колій для пасажирського та вантажного рухомого складу. Реалізація такого завдання — досить складний технологічний проєкт, який потребує часу, але це набагато швидше і дешевше, ніж перебудувати на 1435 мм базову інфраструктуру. І це ще один з кроків інтеграції Укрзалізниці в європейську транспортну мережу», — зазначив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Лященко.
Також сторони домовилися разом працювати над залученням коштів Європейського Союзу для реалізації цього проєкту. Планується укласти угоди про реалізацію, що будуть визначати конкретні завдання, терміни тощо.

Крім того, сторони сторони співпрацюватимуть над розвитком високошвидкісного руху в Україні. Для цього буде детально проаналізовано специфіку залізничної інфраструктури європейської мережі, управління рухом та багато інших параметрів для врахування при реалізаціїї проєкту в Україні.

Нагадаємо, влітку 2023 року відбулася зустріч голови правління АТ «Укрзалізниція» Євгена Лященка з представниками уряду Королівства Іспанія на чолі з заступником міністра зовнішньої торгівлі та інвестицій Сіану Мендес. Під час зустрічі керівник Укрзалізниці висловив готовність до співпраці, зокрема в частині розвитку залізничної галузі України, відновлення інфраструктури та євроінтеграції.

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5927
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Євроколія на території України

Сообщение euhome »

Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
Коржик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3221
Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
Откуда: Ровно - Киев

Re: Євроколія на території України

Сообщение Коржик »

Бог с ней, с шириной.
А что с габаритом?
Какой смысл под широкие вагоны ставить узкие тележки?
На устойчивость это влияет?

Vyacheslav
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1174
Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
Откуда: Kyiv

Re: Євроколія на території України

Сообщение Vyacheslav »

У американців ніби габарит не менший за наш. Інша справа, що з широкими вагонами в Європу не дуже поїдеш.

Аватара пользователя
Коржик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3221
Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
Откуда: Ровно - Киев

Re: Євроколія на території України

Сообщение Коржик »

Ааааааааа...
Точно.
Они и контейнеры в два яруса возят.

А как тогда грузы возят через границу?
Перевалка?

По поводу габарита, написал бы, что Украина как всегда всё сдала, даже не за бусы, а надурняк, но, что-то мне кажется, что всё закончится вводом до нескольких приграничных областных центров.
Хотя в таком случае возникает два вопроса: почему бы широкую не ввести до крупных городов сопредельных стран и зачем затевать всю эту возню в принципе.

И следующий вопрос о котором вообще никто не думал.
А какая колея будет в метрополитенах?
Хотя в метро проще двойную сделать.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

PS Трамвай ещё тащемта.

Юрик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2248
Зарегистрирован: 29 дек 2009, 10:58
Откуда: Харьков

Re: Євроколія на території України

Сообщение Юрик »

Коржик писал(а):
Вчера, 10:52
Бог с ней, с шириной.
А что с габаритом?
Какой смысл под широкие вагоны ставить узкие тележки?
На устойчивость это влияет?
З габаритов все дуже херово!
Особливо для приміського рухомого складу.

Аватара пользователя
Коржик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3221
Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
Откуда: Ровно - Киев

Re: Євроколія на території України

Сообщение Коржик »

Юрик писал(а):
Вчера, 17:08
З габаритов все дуже херово!
Особливо для приміського рухомого складу.
В смысле?

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9326
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: KBP/DEN
Контактная информация:

Re: Євроколія на території України

Сообщение dimentiy »

Хотя в таком случае возникает два вопроса: почему бы широкую не ввести до крупных городов сопредельных стран и зачем затевать всю эту возню в принципе.
Скажем так, шансов теоретических на то, что разные дороги заведут поезда в условный Львов больше, чем на то, что УЗ заведёт свои поезда в разные страны, даже по широкой колее.
Ширина колеи и перешивка — это глобально дорого и экономически невыгодно. Но когда инфраструктура и ПС старые как мир, не вижу ничего криминального начинать с чистого листа. Было бы за что держаться: на 1520 нет ни адекватного рынка ПС, ни направлений, ничего. Такая себе изолированная железная дорога. А доехать из Львова до той же Праги на ČD уже очень хорошая возможность.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Аватара пользователя
Коржик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3221
Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
Откуда: Ровно - Киев

Re: Євроколія на території України

Сообщение Коржик »

dimentiy писал(а):
Вчера, 18:44
Скажем так, шансов теоретических на то, что разные дороги заведут поезда в условный Львов больше, чем на то, что УЗ заведёт свои поезда в разные страны, даже по широкой колее.
Ширина колеи и перешивка — это глобально дорого и экономически невыгодно. Но когда инфраструктура и ПС старые как мир, не вижу ничего криминального начинать с чистого листа.
Очередной этап декоммунизации в общем.
dimentiy писал(а):
Вчера, 18:44
Было бы за что держаться: на 1520 нет ни адекватного рынка ПС, ни направлений, ничего.
Как в Финляндии.

Кстати, по ПС, как по мне, вообще в штангу.
За триста процентов прибыли мзду малую капиталисты вам проектируют, перепроектируют, допроектируют всё что угодно, а переставить на широкие тележки это вообще упражнение в духе дважды два четыре. Тальго, Сименс, Штадлер, Хюндай, Шкода и Дженерал Электрик не дадут соврать. Да и Метровагонмаш с другой стороны.
Тут, пожалуй, политическая воля даже важнее экономической составляющей.
Я не специалист по железнодорожному ПС, но продаются не локомотивы как, допустим, машины в салоне, а готовые решения. Партии определённого количества, с определёнными узкоспециализированными требованиями, с обслуживанием на весь жизненный цикл, с выездными специалистами.
Я слежу за Шкодой и сложилось такое впечатление, что они для каждого города проектируют новый трамвай, а иногда и для каждой партии, где счёт разумеется, идёт на десятки и сотни вагонов.
dimentiy писал(а):
Вчера, 18:44
А доехать из Львова до той же Праги на ČD уже очень хорошая возможность.
И всё свелось к пассажирскому движению изо Львова. До которого всё равно доехать надо. И возникает вопрос. Какая разница куда доезжать до Львова или до Перемышля.

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9326
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: KBP/DEN
Контактная информация:

Re: Євроколія на території України

Сообщение dimentiy »

По твоей логике, ЕС зря вкладывается в Rail Baltica, ведь достаточно политической воли, и можно возить переобутыми вагонами по 1520 до условных Сувалок и горя не знать.
Финляндия — пример хороший, но плохой. У неё сухопутной границы с 1435 кот наплакал. Скорее даже, дело в географии: густота населения на севере Финляндии и всё такое.

Насчёт Львова вместо Перемышля — да, Львов лучше (как и любой другой крупный город) банально тем, что он может работать как хаб (крупный жд узел с разными направлениями, наличие гостиниц на переночевать, где поесть). Да, Краков тоже подходит. Целесообразно ли тянуть нестандартную колею на запад (работать может только УЗ), или же логичнее заводить стандартную на восток (работать может кто угодно, кроме УЗ [по состоянию на сейчас]) — вот весь вопрос.

А так да. Можно назвывать интеграцию декоммунизацией, если удобно для собственного восприятия.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Ответить