Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
так и запишем - пеноблок держит воду..............
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9326
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
А причем здесь вода? Это заграждение от стройплощадки, тоннель-то все равно в открытую разберут.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
То Вітася Кличко на Деміївці для себе бункер будує:
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9326
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Бодрый, додавай хоча б смайлик, коли сміятись варто, щоб різні журналамери не видали за факт.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
dimentiy, ти не дивишся Назад у Майбутне ? ))
Бо мер туди уже й свої речі перевозить
Бо мер туди уже й свої речі перевозить
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Якщо чесно то спочатку подумав що фотошоп.
Передивився на компі з великим екраном)))
Гарненька така стіночка, з віконечком, от віконечко і сумніви викликало.
Довбуть бетон, мабуть там де тунелі будуть укріплювати.
Не думаю що Кличко вирішив зробити собі зробити "бомбохраніліще" на ділянці мілкого залягання.
Передивився на компі з великим екраном)))
Гарненька така стіночка, з віконечком, от віконечко і сумніви викликало.
Довбуть бетон, мабуть там де тунелі будуть укріплювати.
Не думаю що Кличко вирішив зробити собі зробити "бомбохраніліще" на ділянці мілкого залягання.
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3221
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Тоже подумал, что это фотошоп.
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Що буде з пошкодженою ділянкою тунелю між станціями Либідська та Деміївська: відповідь фахівців
Мова йде про 27 метрів перегінного тунелю між двома працюючими станціями столичного метро.
Компанія — підрядник ремонтних робіт «Автострада» повідомила, що її фахівці працюють цілодобово й без вихідних.
«Відбудовуємо перегінний тунель між станціями київського метро „Деміївська“ та „Либідська“: на 27-метровому аварійному відрізку всередині тунелю завершено перенесення комунікацій, починаємо розбирати колії та риштування, розбиваємо колійний бетон — готуємо аварійну ділянку до демонтажу», — поінформували в «Автстраді».
Станом на 29 лютого ситуація на будмайданчику була така: ззовні, над тунелем, вже влаштували розвантажувальну плиту, щоб зменшити тиск на тунель і дати змогу пересуватися важкій будівельній техніці. Продовжується буріння стіни у ґрунті способом буросічних паль. Ця система паль утворить суцільну бетонну стінку, яка утримуватиме ґрунт та не дозволить воді проникнути у майбутній котлован.
«Через те, що ґрунти у цьому місці досить складні, перенасичені водою, їх потрібно додатково стабілізувати. Тому вже невдовзі розпочнемо хімічне закріплення ґрунтів. Цей процес проводитиметься за допомогою спеціальних хімічних засобів, які під тиском нагнітаються у ґрунт. Лише після того, як буде повністю забезпечено цілісність конструкції котловану, розпочнеться розкриття тунелю. 27-метрову аварійну ділянку старого тунелю повністю демонтуємо і на цьому місці збудуємо новий — монолітний із прямокутним перерізом», — пояснили фахівці «Автостради».
Що буде зі старим тунелем: його частини, які прилягають до аварійної ділянки з обох боків, додатково укріплять зсередини так званою підтримувальною залізобетонною сорочкою.
«По суті це буде труба з бетону, яка повністю повторить округлу геометрію тунелю, що загалом підсилить проблемну ділянку. Перед тим, як розпочати будівельні роботи на цьому об’єкті, ми звернулися до науково-дослідного інституту «Енергопроєкт», який виконав інженерно-геологічні та інженерно-гідрогеологічні вишукування та забезпечив проєктувальників вихідними даними про умови проблемної ділянки тунелю.
Згідно з експертизою інституту рівень ґрунтових вод над тунелем суттєво не змінювався протягом усього періоду функціонування тунелю (тобто з 2010 року) і наразі становить 5-6 м. Всі роботи виконуються відповідно до проектних рішень, які базуються на висновках експертизи, що врахувала всі гідрологічні умови, в тому числі й максимальне підняття ґрунтових вод. Працюємо на обʼєкті цілодобово, без вихідних», — пояснили в «Автостраді».
https://vechirniy.kyiv.ua/news/95566/
Мова йде про 27 метрів перегінного тунелю між двома працюючими станціями столичного метро.
Компанія — підрядник ремонтних робіт «Автострада» повідомила, що її фахівці працюють цілодобово й без вихідних.
«Відбудовуємо перегінний тунель між станціями київського метро „Деміївська“ та „Либідська“: на 27-метровому аварійному відрізку всередині тунелю завершено перенесення комунікацій, починаємо розбирати колії та риштування, розбиваємо колійний бетон — готуємо аварійну ділянку до демонтажу», — поінформували в «Автстраді».
Станом на 29 лютого ситуація на будмайданчику була така: ззовні, над тунелем, вже влаштували розвантажувальну плиту, щоб зменшити тиск на тунель і дати змогу пересуватися важкій будівельній техніці. Продовжується буріння стіни у ґрунті способом буросічних паль. Ця система паль утворить суцільну бетонну стінку, яка утримуватиме ґрунт та не дозволить воді проникнути у майбутній котлован.
«Через те, що ґрунти у цьому місці досить складні, перенасичені водою, їх потрібно додатково стабілізувати. Тому вже невдовзі розпочнемо хімічне закріплення ґрунтів. Цей процес проводитиметься за допомогою спеціальних хімічних засобів, які під тиском нагнітаються у ґрунт. Лише після того, як буде повністю забезпечено цілісність конструкції котловану, розпочнеться розкриття тунелю. 27-метрову аварійну ділянку старого тунелю повністю демонтуємо і на цьому місці збудуємо новий — монолітний із прямокутним перерізом», — пояснили фахівці «Автостради».
Що буде зі старим тунелем: його частини, які прилягають до аварійної ділянки з обох боків, додатково укріплять зсередини так званою підтримувальною залізобетонною сорочкою.
«По суті це буде труба з бетону, яка повністю повторить округлу геометрію тунелю, що загалом підсилить проблемну ділянку. Перед тим, як розпочати будівельні роботи на цьому об’єкті, ми звернулися до науково-дослідного інституту «Енергопроєкт», який виконав інженерно-геологічні та інженерно-гідрогеологічні вишукування та забезпечив проєктувальників вихідними даними про умови проблемної ділянки тунелю.
Згідно з експертизою інституту рівень ґрунтових вод над тунелем суттєво не змінювався протягом усього періоду функціонування тунелю (тобто з 2010 року) і наразі становить 5-6 м. Всі роботи виконуються відповідно до проектних рішень, які базуються на висновках експертизи, що врахувала всі гідрологічні умови, в тому числі й максимальне підняття ґрунтових вод. Працюємо на обʼєкті цілодобово, без вихідних», — пояснили в «Автостраді».
https://vechirniy.kyiv.ua/news/95566/
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Між іншим зі слів Павла Авдокушина з його нового відео проект ремонту тунелю якби вже є, але він проходить експертизу.
Тобто на 1 березня проекту фактично ще немає і все що зараз робиться це лише добра воля виконавця робіт який бажає їх виконати не просто "вчасно", а якнайшвидше.
Бо він має всі юридичні підстави чекати проекту.
Та само і я для себе ті пів року на ремонт ще не почав рахувати.
Тобто на 1 березня проекту фактично ще немає і все що зараз робиться це лише добра воля виконавця робіт який бажає їх виконати не просто "вчасно", а якнайшвидше.
Бо він має всі юридичні підстави чекати проекту.
Та само і я для себе ті пів року на ремонт ще не почав рахувати.
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Ну ось біля 3х місяців пішло на бюрократію....
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3221
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Извечная борьба между по быстрому и по закону.
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Наразі в тунелі працює три робітника. Два з відбивними молотками і один з шуфлею
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Цікаво, як там справи?