Тарифы, средства контроля и оплата проезда
Модераторы: dimentiy, Администраторы
(офтоп)
товарищи, есть мнение, что не стоит доверять источникам, ссылающимся на газету "Дело" и "интервью", которые дали "ее корреспонденту". или хотя бы искать информацию с другим первоисточником.
потому что на последние две недели это уже третий случай с "Делом", когда они шото напутали и сделали сенсацию, а на самом деле чиновники такого не заявляли, или заявляли что-то другое
(/офтоп)
товарищи, есть мнение, что не стоит доверять источникам, ссылающимся на газету "Дело" и "интервью", которые дали "ее корреспонденту". или хотя бы искать информацию с другим первоисточником.
потому что на последние две недели это уже третий случай с "Делом", когда они шото напутали и сделали сенсацию, а на самом деле чиновники такого не заявляли, или заявляли что-то другое
(/офтоп)
Мы с тобой, приятель, одного леса звери. (с) Тетраколор
Підвищення цін на транспорт у Києві неактуальне
16.01.2007 | 17:59
mk.ru
Тарифи на проїзд у громадському транспорті в Києві найближчим часом не підвищаться. Про це журналістам сьогодні, 16 січня, заявив начальник Головного управління з питань цінової політики Київської міської державної адміністрації Василь Яструбинський.
За його словами, Головне управління цінової політики такою проблемою зараз не займається. «Ми вважаємо, що на сьогодні це питання неактуальне», - сказав Яструбинський.
Він також відзначив, що методика розрахунку таких тарифів відсутня, саме тому КМДА не дозволили підняти вартість проїзду в 2004 року. Яструбинський також підкреслив, що управління таких пропозицій КМДА вносити не буде доти, поки не буде створена на державному рівні методика.
«Вона розробляється кілька років. У зв'язку із цим кияни можуть бути спокійні, найближчим часом ніякого підвищення вартості проїзду в міському транспорті бути не може», - сказав Яструбинський.
Напередодні заступник голови КМДА з питань транспорту Іван Салій заявив про те, що вже до кінця першого кварталу 2007 року вартість проїзду в київському метро буде підвищена вдвічі - до 1 грн, повідомляє РБК-Украина.
Ринок.biz
16.01.2007 | 17:59
mk.ru
Тарифи на проїзд у громадському транспорті в Києві найближчим часом не підвищаться. Про це журналістам сьогодні, 16 січня, заявив начальник Головного управління з питань цінової політики Київської міської державної адміністрації Василь Яструбинський.
За його словами, Головне управління цінової політики такою проблемою зараз не займається. «Ми вважаємо, що на сьогодні це питання неактуальне», - сказав Яструбинський.
Він також відзначив, що методика розрахунку таких тарифів відсутня, саме тому КМДА не дозволили підняти вартість проїзду в 2004 року. Яструбинський також підкреслив, що управління таких пропозицій КМДА вносити не буде доти, поки не буде створена на державному рівні методика.
«Вона розробляється кілька років. У зв'язку із цим кияни можуть бути спокійні, найближчим часом ніякого підвищення вартості проїзду в міському транспорті бути не може», - сказав Яструбинський.
Напередодні заступник голови КМДА з питань транспорту Іван Салій заявив про те, що вже до кінця першого кварталу 2007 року вартість проїзду в київському метро буде підвищена вдвічі - до 1 грн, повідомляє РБК-Украина.
Ринок.biz
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Ося писал(а):неужели ж пропускная способность метры не обеспечивает денег хотя бы на зарплату?
за месяц от перевозки пассажиров метро зарабатывает 17,2 млн гривен, в то время как фонд заработной платы составляет 24 млн.
http://pk.kiev.ua/city/2007/01/18/090339.html
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Увидел на видеоинформаторе в вагоне бегущую строку: "Организация принимает на работу специалистов для технического обслуживания мониторов в вагонах метро. тел (067) 331....."
Отсюда пара вопросов и любопытная логическая цепочка:
1. Мониторы в вагонах установлены "за счет инвестора" и переданы на баланс метрополитена.
2. Обслуживание мониторов в вагонах относится на затраты метрополитена и увеличивает себестоимость проезда и убытки [декларируемые] метрополитена
Кто-то может опровергнуть?
Отсюда пара вопросов и любопытная логическая цепочка:
1. Мониторы в вагонах установлены "за счет инвестора" и переданы на баланс метрополитена.
2. Обслуживание мониторов в вагонах относится на затраты метрополитена и увеличивает себестоимость проезда и убытки [декларируемые] метрополитена
Кто-то может опровергнуть?


Нет. Просто людям, обслуживающим мониторы, рабочее место организовало депо. Вроде как прикомандированные. Но, к депо они не имеют никакого отношения. (финансового и пр.)AMY писал(а):Увидел на видеоинформаторе в вагоне бегущую строку: "Организация принимает на работу специалистов для технического обслуживания мониторов в вагонах метро. тел (067) 331....."
Отсюда пара вопросов и любопытная логическая цепочка:
1. Мониторы в вагонах установлены "за счет инвестора" и переданы на баланс метрополитена.
См. выше.2. Обслуживание мониторов в вагонах относится на затраты метрополитена и увеличивает себестоимость проезда и убытки [декларируемые] метрополитена
А такие объявления крутятся на мониторах, практически со дня их введения в строй, только ранбше телефон был прямой 238-4058, кажись. (видимо у них льготы на размещение своей рекламы


Sinoptik
Погоджено порядок формування тарифів на перевезення пасажирів метрополітеном
[ Антимонопольний комітет України | 20 березня 2007 ]
[ Антимонопольний комітет України | 20 березня 2007 ]
Антимонопольний комітет України погодив проект наказу Міністерства транспорту та зв’язку України «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги міського електричного транспорту (метрополітену)». [ текст проекту наказу ]
У зазначеному Порядку враховано всі зауваження та пропозиції Комітету. Зокрема, чітко визначено витрати, які не можуть включатися до складової тарифу. Це безнадійна дебіторська заборгованість, витрати на утримання об’єктів соціальної інфраструктури, спонсорська та благодійна допомога, відрахування до резерву сумнівних боргів, неустойки, суми нестачі та втрати від псування цінностей тощо.
Також у Порядку передбачено, щоб при розрахунку тариф пропорційно зменшувався на розмір доходів метрополітену від інших видів діяльності. Наприклад, розміщення реклами на його території.
Окрім цього, будь-якому перегляду тарифів має передувати процедура його публічного обговорення.
«Для встановлення прозорих та економічно обґрунтованих тарифів на перевезення пасажирів метрополітеном Антимонопольний комітет, у межах своїх повноважень, зробив усе необхідне, — зазначив Голова Комітету України Олексій Костусєв. — Оскільки ці тарифи підлягають державному регулюванню, Київська міська та Харківська і Дніпропетровські обласні держадміністрації мають керуватися Порядком при їх затвердженні, а перевіряти обґрунтованість тарифів — компетенція Держцінінспекції Мінекономіки».
PS: осталось дождаться регистрации этого приказа Минюстом и тогда он вступит в силу. Также в Киеве, няз, существуют, эээ, проблемы с фактическим подстчетом льготных пассажиров, т.к. не на всех станциях установлены вертушки-турникеты для льготников...
У зазначеному Порядку враховано всі зауваження та пропозиції Комітету. Зокрема, чітко визначено витрати, які не можуть включатися до складової тарифу. Це безнадійна дебіторська заборгованість, витрати на утримання об’єктів соціальної інфраструктури, спонсорська та благодійна допомога, відрахування до резерву сумнівних боргів, неустойки, суми нестачі та втрати від псування цінностей тощо.
Визначення тарифів на послуги з перевезень пасажирів метрополітеном
4.1. Розрахунок калькуляції для визначення розміру тарифу на разове перевезення одного пасажиру здійснюється в розрахунку на рік. При цьому враховується загальна кількість перевезених пасажирів, включаючи тих, які мають пільги на сплату за проїзд згідно з чинним законодавством. Кількість пільгових пасажирів визначається за даними фактичного обліку.
Також у Порядку передбачено, щоб при розрахунку тариф пропорційно зменшувався на розмір доходів метрополітену від інших видів діяльності. Наприклад, розміщення реклами на його території.
Окрім цього, будь-якому перегляду тарифів має передувати процедура його публічного обговорення.
«Для встановлення прозорих та економічно обґрунтованих тарифів на перевезення пасажирів метрополітеном Антимонопольний комітет, у межах своїх повноважень, зробив усе необхідне, — зазначив Голова Комітету України Олексій Костусєв. — Оскільки ці тарифи підлягають державному регулюванню, Київська міська та Харківська і Дніпропетровські обласні держадміністрації мають керуватися Порядком при їх затвердженні, а перевіряти обґрунтованість тарифів — компетенція Держцінінспекції Мінекономіки».
PS: осталось дождаться регистрации этого приказа Минюстом и тогда он вступит в силу. Также в Киеве, няз, существуют, эээ, проблемы с фактическим подстчетом льготных пассажиров, т.к. не на всех станциях установлены вертушки-турникеты для льготников...


7 квітня буде уведений в дію Порядок економічно обґрунтованих тарифів на послуги метрополітену
[ Прес-служба МТЗУ | 04-04-2007 ]
[ crossposting ]
[hr]Порядок формування тарифів на послуги міського електричного транспорту (метрополітену)
[ Прес-служба МТЗУ | 04-04-2007 ]
[ crossposting ]
Міністерство транспорту та зв’язку України затвердило Порядок формування тарифів на послуги міського електричного транспорту (метрополітену). Наказ про затвердження даного порядку погоджений з рядом причетних Міністерств та відомств і зареєстрований у Міністерстві юстиції від 27 березня 2007. Порядок набуває чинності 7 квітня поточного року.
Даний порядок розроблений фахівцями Мінтрансзв’язку з метою визначення економічно обґрунтованого тарифу на послуги з перевезення пасажирів метрополітеном. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 1548 від 25.12.1996 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)» тарифи на проїзд у метрополітені встановлює: у місті Києві - Київська міська адміністрація, у Харкові та Дніпропетровську – обласні адміністрації.
Згідно з четвертим розділом даного Порядку - «Визначення тарифів на послуги з перевезень пасажирів метрополітеном», - при встановленні економічно обґрунтованих тарифів враховується загальна кількість перевезених пасажирів, включно з тими, які мають пільги на сплату за проїзд згідно із законодавством.
Перегляд рівня тарифів здійснюється у зв’язку зі зміною умов виробничої діяльності та реалізації транспортних послуг, що не залежать від господарської діяльності метрополітену.
Довідка
Порядок розроблений відповідно до Законів України “Про міський електричний транспорт” та “Про ціни і ціноутворення”.
Він поширюється на метрополітени України незалежно від їх підпорядкованості та форм власності.
Даний Порядок визначає механізм формування тарифів на послуги з перевезення пасажирів метрополітеном з урахуванням необхідності відшкодування витрат метрополітену з надання цих послуг та отримання прибутку, потрібного для його розвитку і сплати податкових зобов’язань.
Даний порядок розроблений фахівцями Мінтрансзв’язку з метою визначення економічно обґрунтованого тарифу на послуги з перевезення пасажирів метрополітеном. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 1548 від 25.12.1996 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)» тарифи на проїзд у метрополітені встановлює: у місті Києві - Київська міська адміністрація, у Харкові та Дніпропетровську – обласні адміністрації.
Згідно з четвертим розділом даного Порядку - «Визначення тарифів на послуги з перевезень пасажирів метрополітеном», - при встановленні економічно обґрунтованих тарифів враховується загальна кількість перевезених пасажирів, включно з тими, які мають пільги на сплату за проїзд згідно із законодавством.
Перегляд рівня тарифів здійснюється у зв’язку зі зміною умов виробничої діяльності та реалізації транспортних послуг, що не залежать від господарської діяльності метрополітену.
Довідка
Порядок розроблений відповідно до Законів України “Про міський електричний транспорт” та “Про ціни і ціноутворення”.
Він поширюється на метрополітени України незалежно від їх підпорядкованості та форм власності.
Даний Порядок визначає механізм формування тарифів на послуги з перевезення пасажирів метрополітеном з урахуванням необхідності відшкодування витрат метрополітену з надання цих послуг та отримання прибутку, потрібного для його розвитку і сплати податкових зобов’язань.
[hr]Порядок формування тарифів на послуги міського електричного транспорту (метрополітену)


Кабмінівські тарифи на київське метро
Столичний метрополітен почав розраховувати нові тарифи
Учора перший заступник начальника комунального підприємства "Київський метрополітен" Володимир Федоренко повідомив "Хрещатику", що наразі Кабінет Міністрів України розраховує нові тарифи на проїзд у столичному метро. Ці пропозиції днями надійдуть до КМДА.
Володимир Федоренко нагадав, що 7 квітня Міністерство транспорту і зв’язку затвердило порядок формування тарифів на послуги метрополітену. “Згідно з цим юридичним документом, ми повинні здійснювати відповідні розрахунки фактичних затрат на перевезення пасажирів і вносити пропозиції щодо тарифів”. Наразі ціна на проїзд у столичному метрополітені покриває затрати лише на 48%. Для компенсації збитків із міського бюджету в цьому році передбачено спрямувати 31 млн грн. Ще понад 52 млн грн мають надійти з Державного бюджету за перевезення пільговиків, категорії яких визначив Кабмін. А тепер він вирішив перекласти цей тягар на самих пасажирів, мотивуючи, що вказана сума компенсує приблизно 80% завданих збитків.
Рішення про перегляд тарифів розробляли ще в 2004 році, однак довести справу до кінця колишній міській владі так і не вдалося. Антимонопольний комітет і Міністерство юстиції заборонили це зробити, пояснюючи свої дії тим, що на державному рівні досі не розроблено методики формування тарифів на електротранспорті. Нині цей документ уже затверджено. “Тепер ми чекаємо від фахівців Київського метрополітену обґрунтованих розрахунків розміру нових тарифів,— зазначив начальник Головного управління з питань цінової політики КМДА Василь Яструбинський.— Отримавши їх, столична влада доручить профільним управлінням розглянути ці пропозиції. А вже потім ухвалюватиме відповідні рішення”. Посадовець наголосив, що столична влада прискіпливо вивчатиме всі розрахунки. Він припускає і те, що “тарифні” пропозиції метрополітенівців можуть бути відхилені або ж відкориговані. Тим часом Володимир Федоренко вказує, що саме міська влада відповідає за прийняття беззбиткових тарифів. “Хоча ми готові працювати й за сьогоднішніми цінами, якщо наш замовник в особі КМДА погодиться виділяти з бюджету потрібні суми компенсацій за дешевий проїзд у метро”,— резюмує він.
довідка “Хрещатика”
Тариф на проїзд у метро
Київ — 50 коп.
Дніпропетровськ — 60 коп.
Харків — 75 коп.
Москва — 3 грн
(у рубльовому еквіваленті)
Володимир ЯНІШЕВСЬКИЙ “Хрещатик”
http://www.kreschatic.kiev.ua/?id=3047&page=7
Столичний метрополітен почав розраховувати нові тарифи
Учора перший заступник начальника комунального підприємства "Київський метрополітен" Володимир Федоренко повідомив "Хрещатику", що наразі Кабінет Міністрів України розраховує нові тарифи на проїзд у столичному метро. Ці пропозиції днями надійдуть до КМДА.
Володимир Федоренко нагадав, що 7 квітня Міністерство транспорту і зв’язку затвердило порядок формування тарифів на послуги метрополітену. “Згідно з цим юридичним документом, ми повинні здійснювати відповідні розрахунки фактичних затрат на перевезення пасажирів і вносити пропозиції щодо тарифів”. Наразі ціна на проїзд у столичному метрополітені покриває затрати лише на 48%. Для компенсації збитків із міського бюджету в цьому році передбачено спрямувати 31 млн грн. Ще понад 52 млн грн мають надійти з Державного бюджету за перевезення пільговиків, категорії яких визначив Кабмін. А тепер він вирішив перекласти цей тягар на самих пасажирів, мотивуючи, що вказана сума компенсує приблизно 80% завданих збитків.
Рішення про перегляд тарифів розробляли ще в 2004 році, однак довести справу до кінця колишній міській владі так і не вдалося. Антимонопольний комітет і Міністерство юстиції заборонили це зробити, пояснюючи свої дії тим, що на державному рівні досі не розроблено методики формування тарифів на електротранспорті. Нині цей документ уже затверджено. “Тепер ми чекаємо від фахівців Київського метрополітену обґрунтованих розрахунків розміру нових тарифів,— зазначив начальник Головного управління з питань цінової політики КМДА Василь Яструбинський.— Отримавши їх, столична влада доручить профільним управлінням розглянути ці пропозиції. А вже потім ухвалюватиме відповідні рішення”. Посадовець наголосив, що столична влада прискіпливо вивчатиме всі розрахунки. Він припускає і те, що “тарифні” пропозиції метрополітенівців можуть бути відхилені або ж відкориговані. Тим часом Володимир Федоренко вказує, що саме міська влада відповідає за прийняття беззбиткових тарифів. “Хоча ми готові працювати й за сьогоднішніми цінами, якщо наш замовник в особі КМДА погодиться виділяти з бюджету потрібні суми компенсацій за дешевий проїзд у метро”,— резюмує він.
довідка “Хрещатика”
Тариф на проїзд у метро
Київ — 50 коп.
Дніпропетровськ — 60 коп.
Харків — 75 коп.
Москва — 3 грн
(у рубльовому еквіваленті)
Володимир ЯНІШЕВСЬКИЙ “Хрещатик”
http://www.kreschatic.kiev.ua/?id=3047&page=7