А разве они рамные?AMY писал(а):Кстати, у одного из Богданов А231 (4793) уже лопнула рама!!! Часть между второй и третьей дверью села, крыша неровная, обшивка выперла и двери перекосило. Видно если смотреть с морды вдоль бока
Автобусы
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Дёдя
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 6723
- Зарегистрирован: 08 авг 2005, 11:35
- Откуда: Центр Европы
Создали самый длинный в мире автобус.
ФОТО
Самые длинные в мире автобусы вместимостью до 300 человек созданы в Китае для обслуживания гостей Олимпиады-2008. Одна из таких машин представлена на проходящей здесь выставке "Автобусный мир Азии - 2007". Салон пассажирского автобуса длиной 25 метров был спроектирован конструкторами китайской автомобильной корпорации "Циннянь". Установленный на четырех осях, он имеет две гофрированные перегородки и на 13 метров длиннее городских аналогов. В нем предусмотрены места для инвалидных колясок, а пол салона находится на уровне тротуара.
Правда наверно они не читали этот топик с этого места
ФОТО
Самые длинные в мире автобусы вместимостью до 300 человек созданы в Китае для обслуживания гостей Олимпиады-2008. Одна из таких машин представлена на проходящей здесь выставке "Автобусный мир Азии - 2007". Салон пассажирского автобуса длиной 25 метров был спроектирован конструкторами китайской автомобильной корпорации "Циннянь". Установленный на четырех осях, он имеет две гофрированные перегородки и на 13 метров длиннее городских аналогов. В нем предусмотрены места для инвалидных колясок, а пол салона находится на уровне тротуара.
Правда наверно они не читали этот топик с этого места
kitponiS, женились бы, БАРИН!
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3203
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Да вроде в Скандинавии и побольше есть автобусы.
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Принято распоряжение КГГА постройке на Троещине троллейбусно-автобусного парка взамен автобусного парка № 7 (АТП-13029) на Бориспольской, 15. Любопытно, кому приглянулась территория на Бориспольской?
КГГА писал(а):КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
30.05.2007 № 621
м. Київ
Про надання дозволу на проектування та будівництво нового тролейбусно-автобусного парку на житловому масиві Вигурівщииа – Троєщина у Деснянському районі
Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про планування та забудову територій», рішення Київської міської ради від 16.06.2005 № 433/3009 «Про затвердження Комплексної схеми транспорту міста Києва на період до 2020 року», зважаючи на значні витрати на утримання та подальшу експлуатацію будівель і споруд автобусного парку № 7 КП «Київпастранс», що розташовані на вул. Бориспільській, 15:
1. Дозволити комунальному підприємству «Київпастранс» (далі – КП «Київпастранс») здійснити проектування та будівництво нового тролейбусно-автобусного парку на земельній ділянці загальною площею 10, 24 га на житловому масиві Вигурівщина – Троєщина у Деснянському районі м. Києва, виділеній у постійне користування відповідно до розпорядження Київської міської державної адміністрації від 18.04.1997 № 495 «Про надання державному комунальному підприємству «Київелектротранс» земельних ділянок для будівництва та експлуатації тролейбусного депо з ремонтними майстернями та виробничо-побутової бази 4-ї дистанції колії на житловому масиві Вигурівщина – Троєщина у Ватутінському районі».
2. Покласти функції замовника проектування та будівництва нового тролейбусно-автобусного парку на житловому масиві Вигурівщина – Троєщина у Деснянському районі м. Києва на КП «Київпастранс».
3. Головному управлінню економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):
3.1. У місячний термін з моменту видання цього розпорядження укласти з комунальним підприємством «Київпастранс» угоду на виконання робіт з розробки передпроектних проробок з визначенням орієнтовних техніко-економічних показників будівництва об'єктів, зазначених у пунктах 1 та 2 цього розпорядження.
3.2. Профінансувати роботи, зазначені у підпункті 3.1, за рахунок коштів, передбачених на передінвестиційну діяльність.
4. КП «Київпастранс»:
4.1. На тендерній основі визначити розробника передпроектних проробок з визначенням орієнтовних техніко-економічних показників будівництва об'єктів, зазначених у пунктах 1 та 2, для підготовки конкурсної документації.
4.2. В порядку, визначеному розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 28.07.2003 № 1374 (зі змінами та доповненнями, внесеними розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 16.10.2006 № 1516), провести конкурс із залучення інвесторів для реалізації зазначених в пунктах 1 та 2 інвестиційних проектів.
4.3. Укласти інвестиційні угоди з інвесторами на фінансування проектування та будівництва нового тролейбусно-автобусного парку.
4.4. Вирішити у встановленому порядку питання землекористування.
4.5. Отримати у Головному управлінні містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) архітектурно-планувальне завдання та виконати його умови.
4.6. Забезпечити розробку і затвердження у встановленому порядку проектно-кошторисної документації на будівництво нового тролейбусно-автобусного парку.
4.7. Після розробки та затвердження проектно-кошторисної документації вирішити питання пайової участі відповідно до рішення Київради від 27.02.2003 № 271/431 «Про пайову участь (внески) інвесторів (забудовників) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва» (із змінами та доповненнями, внесеними рішеннями Київської міської ради від 12.02.2004 № 14/1223, від 28.12.2004 № 1051/2461, від 27.12.2005 № 622/3083, від 31.10.2006 № 122/179 та від 28.12.2006 № 530/587).
4.8. Після виконання підпунктів 4.1 – 4.7 цього розпорядження одержати в управлінні держархбудконтролю виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Головному управлінні контролю за благоустроєм та зовнішнім; дизайном міста Києва виконавчого органу Київської міської ради '(Київської міської державної адміністрації) відповідно дозвіл та ордер на виконання будівельних робіт.
5. Підготувати у встановленому порядку на розгляд Київської міської ради пропозиції щодо передачі у власність інвестора будівель та споруд автобусного парку № 7 КП «Київпастранс», що розташовані на вул. Бориспільській, 15, за умови сплати їх вартості та після завершення будівництва та введення в експлуатацію тролейбусно-автобусного парку на житловому масиві Вигурівщина-Троєщина у Деснянському районі.
6. Інвестору, після введення в експлуатацію, передати новозбудовані об'єкти, а також всі витрати, пов'язані з будівництвом тролейбусно-автобусного парку на житловому масиві Вигурівщина – Троєщина у Деснянському районі м. Києва до комунальної власності територіальної громади м. Києва.
7. Головному управлінню комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) провести оцінку будинків та споруд автобусного парку № 7 КП «Київпастранс», що розташовані на вул. Бориспільській, 15.
8. Встановити, що у разі перевищення вартості будинків та споруд автобусного парку № 7 КП «Київпастранс», що розташовані На вул. Бориспільській,15, оцінених відповідно до п. 7 цього розпорядження, над вартістю витрат, понесених інвестором будівництва тролейбусно-автобусного парку, різницю коштів інвестор сплачує до бюджету міста. У разі перевищення вартості будівництва над вартістю будинків і споруд автобусного парку № 7 КП «Київпастранс», що розташовані на вул. Бориспільській, 15, різниця коштів зараховується на розвиток соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва.
9. Першому заступникові голови Київської міської державної адміністрації Бассу Д.Я. прийняти рішення щодо висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.
10. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.
Голова
Л.Черновецький
Последний раз редактировалось AMY 01 июн 2007, 13:54, всего редактировалось 1 раз.
судя по генплановской схеме, троещинский А-Тб-парк планируют разместить где-то на углу Закревского-Милославской
Продлён автобусный маршрут 24 "Музей ВОВ — Вокзал"
Старый маршрут + ул.Красноармейская-пл.Толстого-ул.Толстого (бывший маршрут Т8) - ул.Жилянская (обратно по ул.Саксаганского)-ул.Коминтерна-Вокзальная площадь (старый добрый трамвайный круг перед вокзалом)
По словам водителя 7131: "14 выпусков в пик / 7 выпусков в межпик,
интервал соответственно 4 / 8 минут"
Сегодня на маршруте (с 12:30 до 13:30) я увидел 10 машин:
7104, 7116, 7121, 7122
7124, 7125, 7126
7127 (AA 0314 AA), 7131 (AA 0311 AA), 7133 (AA 0315 AA)
Маршрут выходного дня, когда Крещатик закрыт для автодвижения
Время начала/окончания движения не знаю, где точно расположены остановки на новом участке - тоже пока не выяснил
Старый маршрут + ул.Красноармейская-пл.Толстого-ул.Толстого (бывший маршрут Т8) - ул.Жилянская (обратно по ул.Саксаганского)-ул.Коминтерна-Вокзальная площадь (старый добрый трамвайный круг перед вокзалом)
По словам водителя 7131: "14 выпусков в пик / 7 выпусков в межпик,
интервал соответственно 4 / 8 минут"
Сегодня на маршруте (с 12:30 до 13:30) я увидел 10 машин:
7104, 7116, 7121, 7122
7124, 7125, 7126
7127 (AA 0314 AA), 7131 (AA 0311 AA), 7133 (AA 0315 AA)
Маршрут выходного дня, когда Крещатик закрыт для автодвижения
Время начала/окончания движения не знаю, где точно расположены остановки на новом участке - тоже пока не выяснил
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3203
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Суперррррррр!!!!!!!! Всю жизнь мечтал, если честно.
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
А вот схема движения временного автобусного маршрута 18Тр
Крокозябры в центре схемы напомнили легенду о царском пальце на карте, из-за которого в одном месте изогнулась трассировка идеально ровной железной дороги Санкт-Петербург – Москва.
Крокозябры в центре схемы напомнили легенду о царском пальце на карте, из-за которого в одном месте изогнулась трассировка идеально ровной железной дороги Санкт-Петербург – Москва.
Последний раз редактировалось AMY 16 авг 2007, 00:54, всего редактировалось 1 раз.
-
- Машинист
- Сообщения: 406
- Зарегистрирован: 14 янв 2005, 16:45
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Все правильно на схеме зарисовано. Сначала автобус поворачивал с Саксаганского прямо на Дмитриевскую, проезжая за цирком. Кто-то пожаловался на отсутствие остановки на площади Победы. И вуаля, с 15-го августа автобус делает еще один крюк.AMY писал(а):А вот схема движения временного автобусного маршрута 18Тр