Скоростной трамвай
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Ну, кто тут хотел узнать, как будут реконструировать СТ?
На zakupivli.com напечатали результаты тендеров по реконструкции СТ.
[ материалы полностью ]
[hr]
Таки победителей трое:
ТОВ «Україна – енергосервіс ЛТД» — 12 000 000,00 грн
На zakupivli.com напечатали результаты тендеров по реконструкции СТ.
[ материалы полностью ]
[hr]
Таки победителей трое:
ТОВ «Україна – енергосервіс ЛТД» — 12 000 000,00 грн
[hr]Виробничий кооператив "Контакт-90” — 32 299 466,00 грнТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ1. Виконати демонтаж дорожнього покриття трамвайного полотна із залізобетонних плит та асфальтобетону – 5500,0 кв.м.
на визначення генеральної підрядної організації по реконструкції трамвайних колій з застосуванням блочної конструкції трамвайного полотна по вул. Жилянській від станції „Площа Перемоги до станції „Старовокзальна” в складі реконструкції трамвайної лінії швидкісного руху від вул.Старовокзальної до Великої Кільцевої дороги.
2. Виконати демонтаж трамвайних колій з рейками Тв65 (Т62) на дерев’яних шпалах – 1,7 км о.к. в тому числі 6 стрілочних переводів і 2 перехрещення.
3. Вивезти сміття і будівельні матеріали від демонтажу дорожнього покриття і трамвайних колій на відстань 31,0 км – 7000,0 тон.
4. Укладання колійного дренажу -1660 м.
5. Планування і ущільнення земляного полотна та укладання геотекстилю - 10800 кв.м.
6. Укладка підстилаючого шару із піску товщиною 10 см з ущільненням – 1200 куб.м.
7. Влаштування щебеневої основи товщиною 25 см з ущільненням – 3000,0 куб.м.
8. Укладка двошарового асфальтобетону (товщина шару 15 см) 470х2=940 куб.м.
9. Монтаж блочної конструкції (панельної) трамвайних колій з без шийковими рейками та гумовими заповнювачами – 0,5 км двоколійного полотна.
10. Монтаж стрілочних вузлів та кривих колій з рейками Т62 на дерев’яних шпалах – 0,7 км о.к.
11. Монтаж стрілочних переводів – 6 комплектів.
12. Покриття трамвайного полотна із залізобетонних плит – 2400 куб.м.
13. Влаштування закритого водовідведення від стрілок у вуличну мережу – 6 місць.
14. Обладнання колійних стрілок пристроями електрообігріву – 6 комплектів
[hr]Відкрите акціонерне товариство «Київметробуд» — 47 728 000,00 грнТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ1. Змонтувати 700 шт. металевих опор типу ОКМ-12.
для визначення генеральної підрядної організації по спеціальних роботах реконструкції трамвайної лінії швидкісного руху від вул. Старовокзальної до Великої Кільцевої дороги
2. Виконати монтаж повздовжньо-несучу підвіску контактного проводу – 20,0 км.
3. Змонтувати 670 шт. світильників зовнішнього освітлення
4. Прокласти в землі (пласт.трубах) силовий кабель для електропостачання зовнішнього освітлення типу АВВГ-4х35 кв.мм в кількості 21,0 км.
5. Виконати електричну обв’язку світильників проводом типу АПВ-3х2,5 в кількості – 9,0 км.
6. Виконати реконструкцію шести діючих тягових підстанцій з частковою заміною обладнання.
7. Виконати реконструкцію м’якої покрівлі в кількості – 840 кв.м з застосуванням сучасних покрівельних матеріалів.
8. Виконати реконструкцію зовнішнього водопроводу (Ду50) в кількості 440 п.м.
9. Виконати реконструкцію 100 п.м. внутрішнього водопроводу тягових підстанцій з заміною лічильників ВСКСМ-20 (6 шт.) сантехприладів (6 умивальників, 6 унітазів).
10. Виконати роботи по асфальтуванню територій тягових підстанцій в кількості 3000,0 кв.м.
11. Змонтувати залізобетонну огорожу Н-2,5 м в кількості 80 п.м.
12. Прокласти 12,0 км силового кабеля на напругу 10 кВ перетином 3х185 кв.мм.
13. Прокласти 6,5 км кабеля постійного струму перетином 800 кв.мм.
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ1. Демонтувати трамвайні колії з рейками Т62 на дерев’яних шпалах і костильним скріпленням – 2,3 км о.к.
для визначення генеральної підрядної організації по реконструкції трамвайних колій на ділянці від площі Перемоги до Великої Кільцевої дороги в складі реконструкції трамвайної лінії швидкісного руху від вул. Старовокзальної до Великої Кільцевої дороги
2. Демонтувати трамвайні колії з рейками Т65 на залізобетонних шпалах і скріпленням – КБ – 17,7 км о.к.
3. Вивезення будівельного сміття і матеріалів на відстань 31,0 км – 53000,0 т.
4. Укладання колійного дренажу – 10000,0 м.
5. Укладання підстилаю чого шару із піску товщиною 10 см – 7000,0 куб.м.
6. Планування і ущільнення земляного полотна та укладка геотекстилю – 70000,0 кв.м.
7. Влаштування щебеневої основи трамвайного полотна товщиною 25 см з ущільненням – 18000,0 куб.м.
8. Монтаж трамвайних колій з рейками Р65 на залізобетонних шпалах з пружним без болтовим скріпленням та елементами шумозахисту та захисту від впливу блукаючих струмів – 17,8 км о.к.
9. Монтаж стрілочних вузлів та кривих колій з рейок Т 62 на дерев’яних шпалах – 2,0 км о.к.
10. Монтаж стрілочних переводів – 12 комплектів.
11. Покриття трамвайних колій залізобетонним плитами – 6700,0 кв.м.
12. Влаштування закритого водовідведення від колійних стрілок у вуличну мережу – 12 випусків.
13. Монтаж обладнання для обігріву колійних стрілок – 12 комплектів.
14. Влаштування тимчасових з’їздів (два стрілочних переводи з симетричними кривими) – 22 з’їзди.


Линия СТ трамвая была оборудована "самодельной" системой АРС. Непосредственное участие в разработке и установке принимал Евгений Александрович Ярмоленко. Я с ним знаком. (не хвастаюсь, просто так, к слову) Причину, по которой АРС была демонтирована мне неизвестна. Приемные катушки были позаимствованы КМ, при введении АРС в 1985 году.

Sinoptik
- FerrariF1racing
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 4156
- Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
- Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская
Разворот на Старовокзальной сегодня еще работает.
Появилась идея относительно разметки на кругу: похоже, что это замеры для изготовления бетонных блоков бесшпального пути, который будет строить ТОВ «Україна – енергосервіс ЛТД» на участке от Старовокзальной до ст. Пл.Победы. Такая же разметка есть вдоль пути аж до Жилянской..
Появилась идея относительно разметки на кругу: похоже, что это замеры для изготовления бетонных блоков бесшпального пути, который будет строить ТОВ «Україна – енергосервіс ЛТД» на участке от Старовокзальной до ст. Пл.Победы. Такая же разметка есть вдоль пути аж до Жилянской..


выбились на побольше, однако...
если закрывать до воздухофлотской, то нужно строить временное кольцо. а вот его то еще и не начинали делать... Разве что закроют в два этапа - сначала от Старовокзальной до Победы, построят кольцо и закроют от Победы до Воздухофлотской.
Одно уже ясно - на участке от старовокзальной до победы появится 0,5 км "евроколеи"
если закрывать до воздухофлотской, то нужно строить временное кольцо. а вот его то еще и не начинали делать... Разве что закроют в два этапа - сначала от Старовокзальной до Победы, построят кольцо и закроют от Победы до Воздухофлотской.
Одно уже ясно - на участке от старовокзальной до победы появится 0,5 км "евроколеи"

