Стратегічна станція столичного метрополітену «Львівська Брама» незабаром прийматиме пасажирів. Після 10-ти років простою її будівництво нарешті розконсервують. Нову зупинку збудують за новими технологіями. Спеціальні умови тут створять і для людей, обмежених у русі.
Будівництво «Львівської Брами» тривало шість років. Але через відсутність проекту реконструкції Львівської площі місця для розташування верхнього вестибюлю станції не знайшлося. У грудні 96-го роботи зупинили і «Брама» залишилася на замку. Про «Львівську Браму» київська влада згадала лише цьогоріч. У рамках програми розвитку міста до Євро-2012 станцію форсованими темпами добудують до 2011 року.
Петро Мірошников, начальник комунального підприємства «Київський метрополітен»: "Вопрос финансирования решен. На следующий год финансирование будет внесено в бюджет в объеме, необходимом для организации проекта и для проведения подготовительных работ, то есть по обустройству строительной площадки".
Сьогоднішній стан «Львівської Брами», попри належне утримання, невтішний. Рятують лише чергові працівники метрополітену.
Людмила Нікуліна, чергова по станції метро «Львівська Брама»: "Це в нас блокпост. У нас тут тунельний зв`язок, адміністративно-господарчий, якщо нам треба зв’язатися, також диспетчерський зв`язок. От у нас знаходиться пожежна сигналізація і от, що я говорила, охоронна сигналізація".
Оновлений проект станції поки не готовий. За попередніми підрахунками, орієнтовна вартість його втілення – близько трьохсот мільйонів гривень. Хто добудовуватиме - визначать у тендері влітку наступного року. Самі ж будівельні роботи розпочнуться наприкінці 2008-го.
Киевский городской председатель Леонид Черновецкий завтра после обеда намерен провести рабочее совещание на законсервированной станции Киевского метро «Львовская брама».
Мэр вместе с журналистами проедет от действующей станции метрополитена «Золотые ворота» до пока еще не готовой станции «Львовская брама» и проведет рабочее совещание в вестибюле этой станции. В ходе совещания Черновецкий намерен выяснить причины задержки введения станции в эксплуатацию и проверит рациональность расходов на ее строительство.
Напомним, что станция «Львовская брама» Сырецко-Печерской линии столичного метро расположена между станциями «Золотые ворота» и «Лукьяновская». К 1999 году она была построена и на глубине начались отделочные работы, однако по техническим причинам (главная причина – невозможность из-за разветвления коммуникаций на поверхности, на Львовской площади, открыть два выхода) станция была законсервирована. Теперь, по предварительным данным КГГА, на достройку станции требуется около 300 млн. грн.
[hr]
[ Первоисточник - пресс-служба КГГА ] Відбудеться робоча поїздка Київського міського голови Леоніда Черновецького на станцію метрополітену «Львівська Брама», під час якої мер перевірить хід будівництва станції
29 листопада 2007 року
О 14:30
Відбудеться робоча поїздка Київського міського голови Леоніда Черновецького на станцію метрополітену «Львівська Брама», під час якої мер перевірить хід будівництва станції.
Леонід Черновецький разом з журналістами проїде від станції метрополітену «Золоті ворота» до станції «Львівська брама» та проведе робочу нараду у вестибулі станції. В ході наради мер з’ясує причини затримки введення станції в експлуатацію та перевірить раціональність витрат на її будівництво.
Вчера утром ехал с Лукьяновки так поезд остановился на браме (народ ес-но поломился на выход ) правда я не заметил высаживали ли кого то но вот вечером после футбика возвращался так высадили 2х людей в двенадцать ночи там
Да вряд ли. Сядет, скорей всего, в нормальный поезд, с народом. В такое время толпы большой не должно быть.
Журналистам аккредитоваться нужно?
AMY, возьми меня с собой...