Случаи в Метро
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- FerrariF1racing
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 4139
- Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
- Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская
Прес-реліз.
24-01-2008
Щодо події 23 січня 2008 року на Святошино-Броварській лінії Київського метрополітену
Зважаючи на резонанс, викликаний серед киян подією у метрополітені, та недостовірні публікації у деяких засобах масової інформації, прес-служба Київського метрополітену вважає за необхідне надати громадськості офіційні пояснення.
23 січня 2008 року о 9:42 на маршруті, що рухався від станції „Житомирська” до станції „Святошин” спрацював захист від перевантажень силової схеми, який свідчив про технічну несправність рухомого складу. На станції „Святошин” були висаджені пасажири і рухомий склад був знятий з лінії в тупик.
Спеціалісти метрополітену провели огляд вагона, виявили несправність першого тягового двигуна третього вагона і прийняли рішення про його відключення та перегонки електропоїзда в електродепо для остаточного з’ясування причини несправності.
О 12:15 рухомий склад, у міжпіковий час, відправився зі станції „Святошин” в електродепо. В районі станції „Берестейська” працівники електродепо, які супроводжували несправний вагон, виявили сторонній шум і зафіксували виділення диму з іншого, третього тягового двигуна, внаслідок перегріву. Було прийняте рішення зняти рухомий склад з лінії на найближчу станційну колію станції „Хрещатик”. Для локалізації задимлення працівники використовували наявні у рухомому складі вогнегасники.
Перед станцією „Вокзальна”, для зменшення виділення диму, було знижено швидкість руху до 40 км/год. Для того, щоб взяти та застосувати станційні вогнегасники великої ємкості, наявні на кожній станції, рухомий склад зупинився на „Театральній”. Вогнегасники були застосовані відразу на станції для охолодження несправного двигуна.
Після цього, електропоїзд відбув на з’єднувальну колію станції „Хрещатик”, де було повністю локалізовано виділення диму з третього двигуна третього вагона. Після закінчення руху поїздів, рухомий склад було відправлено в депо приписки „Дарниця” для ремонту.
За попередніми даними розслідування, причиною виділення диму з третього тягового двигуна став конструктивний недолік силової схеми вагона, де сталося коротке замикання в електричній обмотці.
У напрямку руху електропоїзда, на короткий термін було обмежено вхід пасажирів на станції: „Вокзальна” 12:48-12:56, 13:22-13:32, 13:42-13:44; „Університет” 12:40-12:58, 13:25-13:35, „Театральна” 12:45-12:55; „Хрещатик” 13:28-13:48; пересадний вузол „Хрещатик” – „Майдан Незалежності” 13:15-13:36. А пасажирам, які знаходилися на станціях, працівники метрополітену пропонували покинути станцію і піднятися наверх.
Як уже повідомлялося, з 12:53 до 13:36 рух поїздів здійснювався від станції „Академмістечко” до станції „Вокзальна” та від станції „Лісова” до станції „Дарниця”. О 13:36 рух поїздів на лінії було повністю поновлено.
24-01-2008
Щодо події 23 січня 2008 року на Святошино-Броварській лінії Київського метрополітену
Зважаючи на резонанс, викликаний серед киян подією у метрополітені, та недостовірні публікації у деяких засобах масової інформації, прес-служба Київського метрополітену вважає за необхідне надати громадськості офіційні пояснення.
23 січня 2008 року о 9:42 на маршруті, що рухався від станції „Житомирська” до станції „Святошин” спрацював захист від перевантажень силової схеми, який свідчив про технічну несправність рухомого складу. На станції „Святошин” були висаджені пасажири і рухомий склад був знятий з лінії в тупик.
Спеціалісти метрополітену провели огляд вагона, виявили несправність першого тягового двигуна третього вагона і прийняли рішення про його відключення та перегонки електропоїзда в електродепо для остаточного з’ясування причини несправності.
О 12:15 рухомий склад, у міжпіковий час, відправився зі станції „Святошин” в електродепо. В районі станції „Берестейська” працівники електродепо, які супроводжували несправний вагон, виявили сторонній шум і зафіксували виділення диму з іншого, третього тягового двигуна, внаслідок перегріву. Було прийняте рішення зняти рухомий склад з лінії на найближчу станційну колію станції „Хрещатик”. Для локалізації задимлення працівники використовували наявні у рухомому складі вогнегасники.
Перед станцією „Вокзальна”, для зменшення виділення диму, було знижено швидкість руху до 40 км/год. Для того, щоб взяти та застосувати станційні вогнегасники великої ємкості, наявні на кожній станції, рухомий склад зупинився на „Театральній”. Вогнегасники були застосовані відразу на станції для охолодження несправного двигуна.
Після цього, електропоїзд відбув на з’єднувальну колію станції „Хрещатик”, де було повністю локалізовано виділення диму з третього двигуна третього вагона. Після закінчення руху поїздів, рухомий склад було відправлено в депо приписки „Дарниця” для ремонту.
За попередніми даними розслідування, причиною виділення диму з третього тягового двигуна став конструктивний недолік силової схеми вагона, де сталося коротке замикання в електричній обмотці.
У напрямку руху електропоїзда, на короткий термін було обмежено вхід пасажирів на станції: „Вокзальна” 12:48-12:56, 13:22-13:32, 13:42-13:44; „Університет” 12:40-12:58, 13:25-13:35, „Театральна” 12:45-12:55; „Хрещатик” 13:28-13:48; пересадний вузол „Хрещатик” – „Майдан Незалежності” 13:15-13:36. А пасажирам, які знаходилися на станціях, працівники метрополітену пропонували покинути станцію і піднятися наверх.
Як уже повідомлялося, з 12:53 до 13:36 рух поїздів здійснювався від станції „Академмістечко” до станції „Вокзальна” та від станції „Лісова” до станції „Дарниця”. О 13:36 рух поїздів на лінії було повністю поновлено.
ККЛ СБЛ СПЛ ПВЛ ЛЛ
http://video.bigmir.net/show/45798
DFAW: ты прав: задымелся "Белополосо-желтополосый" состав: 2754-1682-1681-11581-2753. Наверное наши что-то перемудровали, когда дорабатывали напильником Питерский вагон №11581, вцепив его вцепить в мытищинский "белополосый" состав 2754-2753.
Я уверен, что если бы была реклама в вагоне - наверное сгорел бы дотла..
DFAW: ты прав: задымелся "Белополосо-желтополосый" состав: 2754-1682-1681-11581-2753. Наверное наши что-то перемудровали, когда дорабатывали напильником Питерский вагон №11581, вцепив его вцепить в мытищинский "белополосый" состав 2754-2753.
Я уверен, что если бы была реклама в вагоне - наверное сгорел бы дотла..
Последний раз редактировалось Dimon 25 янв 2008, 22:48, всего редактировалось 2 раза.
Люблю пневматику!
Таже история, что с пожаром на Шулявке. Вместо того, что бы эвакуироваться или хотябы не стоять в проходе все снимают пожар на телефоны. Жлобство, ИМХОDimon писал(а):http://video.bigmir.net/show/45798
Сто грамм - не "стоп-кран"!
- tov_tob
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12165
- Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
- Откуда: Город на трех холмах
- Контактная информация:
Напомните, плз, сколько таких составов на СБЛ? Один?Dimon писал(а):задымелся "Белополосо-желтополосый"
Я сегодня такой видел вечером на линии.
Там явно белополосый. Да и цвет самого вагона - морской волны как у Мытищ.Dimon писал(а):Наверное наши что-то перемудровали, когда дорабатывали напильником Питерский вагон №11581
Здесь могла быть моя подпись...
tov_tob писал(а):Там явно белополосый. Да и цвет самого вагона - морской волны как у Мытищ
А тут? Это явный питерец, Е-подобные боковины синих шестипопых диванов... И номер вагона на второй фотке явно виден — 11581
[hr]
tov_tob писал(а):задымелся "Белополосо-желтополосый" состав: 2754-1682-1681-11581-2753
1682 за день до задымления был в составе "ОГО!"
Дело вроде обстояло так:
Во время перегонки неисправного состава на спуске з-й двигатель вошел в режим генерации, в блоке ТИР стоят 100 мкФ конденсаторы, которые "умудрились" своим зарядом запитать обмотку возбуждения (из другого источника виновата остаточная намагниченность) а 1-й ТД был закорочен на корпус вспушенной коллекторной обмоткой (причина по которой состав сняли в т. "Святошин") В результате генератор (3-й ТД) генерировал в закороченную цепь, из-за чего и перегрелся в конце концов.
Во время перегонки неисправного состава на спуске з-й двигатель вошел в режим генерации, в блоке ТИР стоят 100 мкФ конденсаторы, которые "умудрились" своим зарядом запитать обмотку возбуждения (из другого источника виновата остаточная намагниченность) а 1-й ТД был закорочен на корпус вспушенной коллекторной обмоткой (причина по которой состав сняли в т. "Святошин") В результате генератор (3-й ТД) генерировал в закороченную цепь, из-за чего и перегрелся в конце концов.
2 Dimon: "горел" вагон 1680. За уже не первое, самоуверенное заявление, держи горчичник.Dimon писал(а):DFAW: ты прав: задымелся "Белополосо-желтополосый" состав: 2754-1682-1681-11581-2753. Наверное наши что-то перемудровали, когда дорабатывали напильником Питерский вагон №11581, вцепив его вцепить в мытищинский "белополосый" состав 2754-2753.
Последний раз редактировалось Sinoptik 27 янв 2008, 00:46, всего редактировалось 3 раза.
С уважением,
Sinoptik
Sinoptik