Новые вагончики.
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- sashman
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 7031
- Зарегистрирован: 08 сен 2004, 21:05
- Откуда: оттуда.
- Контактная информация:
Наверное, для противогаза.Sinoptik писал(а):возле фары обнаружен, такой себе "бардачок".
ИМХО, просто взяли 013-ый и развернули.vv писал(а):Кран машиниста какой-то странный. Принцип действия такой же, как у 013?
Океания всегда воевала с Ост-Азией
Bomberman писал(а):В мартеspbchel писал(а):Ну кахгда поедут ПРИШЕЛЬЦЫ па Киыву???
http://www.metro.kiev.ua/ua/press-centre/news/news1772
14-02-2008
У Київському метрополітені продовжується налагодження п’яти вагонів виробництва ОАО «Метровагонмаш» (м. Митищі, Росія). Це перші вагони із 25, які надійшли до метрополітену після проведеного в кінці 2007 року тендеру, та призначені для поповнення парку вагонів Сирецько-Печерській лінії. Налагодження вагонів виконуються силами ТОВ «Трансмашхолдинг».
Введення в експлуатацію вагонів дозволить збільшити парність руху поїздів на Сирецько-Печерській лінії та розвантажити ділянку від станції «Лук'янівська» до станції «Дружби народів», що, в свою, чергу дасть змогу покращити якість перевезення пасажирів в «години пік».
Кияни зможуть оцінити нові вагони у березні поточного року.
![]()
И нечего стебаться с названия города. Не знаешь как правильно - спроси или не пиши ничего.
Соррии... А Егоровский завод уже принадлежит мацкавским....или головы пришли отдельно из Питера ,а промежутки из Марквы?

( Марква...так в Питере называют Москву)

- tov_tob
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12165
- Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
- Откуда: Город на трех холмах
- Контактная информация:
Вот здесь ответ на твой вопрос:
http://forum.metropoliten.kiev.ua/viewt ... 8077#68077
http://forum.metropoliten.kiev.ua/viewt ... 8077#68077
Здесь могла быть моя подпись...
Что-то не пойму. В какую сторону развернули?Sinoptik писал(а):Так и есть.ИМХО, просто взяли 013-ый и развернули.
Совершенно верно.vv, я подозреваю, что там стрелки просто одна под другой
Ну мало ли. Может чего-то нового придумали. Или манометр тоже недоукомплектованый2 vv: не ожидал от тебя такого наивного вопроса.

Сто грамм - не "стоп-кран"!
Столичне метро поповниться новими потягами
[ Віталій КУРІННИЙ | “Хрещатик” 06-03-2008 ]
На Сирецько-Печерській лінії збільшується кількість поїздів
Неужели выпустят Капитана Крюка и Пришельца?
[ Віталій КУРІННИЙ | “Хрещатик” 06-03-2008 ]
На Сирецько-Печерській лінії збільшується кількість поїздів
Попри погодні умови та пори року, поїзди Київського метрополітену курсують за графіком. У години пік їхню кількість на лініях збільшують, тоді як у вихідні дні та влітку дещо зменшують. Учора стало відомо, що підприємство поповниться новими вагонами, які використають на Сирецько-Печерській лінії, де їх особливо бракує.
Учора “Хрещатику” стало відомо, що з першого квітня на Сирецько-Печерській лінії метрополітену збільшиться кількість потягів, адже підземка придбає нові вагони. Про це “Хрещатику” повідомив начальник КП “Київський метрополітен” Петро Мірошников. За його словами, наразі підприємство працює за зимовим графіком. “У цей час інтенсивність руху значно зростає порівняно з літом,— пояснив він.— Тож на більшості ліній, особливо в години пік, ми випускаємо додаткову кількість поїздів”. Він додав, що в найбільш напружені ранкові години на Святошинсько-Броварській та Куренівсько-Червоноармійській лінії курсують майже по 40 пар потягів, на Сирецько-Печерській — 30, тоді як у вечірній пік — відповідно 38, 36 та 24 пари. Влітку, коли пасажиропотік метрополітену відчутно рідшає, зменшується й кількість потягів на лініях.
Петро Мірошников розповів, що в будь-який час столична підземка працює чітко за графіком. Згідно з розкладом поїзди щоранку прямують з кінцевих пунктів. Наприклад, на Святошино-Броварській лінії робочий день починається о 5-й годині 53 хвилини, на Куренівсько-Червоноармійській — о 5-й годині 57 хвилин і на Сирецько-Печерській — рівно о 6-й. Майже одночасно пізно ввечері прибувають потяги до кінцевих пунктів, починаючи з 0 годин 21 хвилини до 0 годин 41 хвилини. Начальник столичної підземки додав, що наразі в години пік інтервал руху поїздів не перевищує 1 хвилину 30 секунд, у звичний час він коливається від 2 до 3 хв. Починаючи з 22-ї години і до завершення робочого дня потяги рухаються за спеціально встановленим графіком, ознайомитися з яким можна на кожній станції метрополітену. “Дещо відрізняється інтервал руху потягів улітку та у вихідні,— пояснив пан Мірошников.— Це й зрозуміло, адже в цей час пасажиропотік у підземці зменшується в кілька разів”.
[hr]Учора “Хрещатику” стало відомо, що з першого квітня на Сирецько-Печерській лінії метрополітену збільшиться кількість потягів, адже підземка придбає нові вагони. Про це “Хрещатику” повідомив начальник КП “Київський метрополітен” Петро Мірошников. За його словами, наразі підприємство працює за зимовим графіком. “У цей час інтенсивність руху значно зростає порівняно з літом,— пояснив він.— Тож на більшості ліній, особливо в години пік, ми випускаємо додаткову кількість поїздів”. Він додав, що в найбільш напружені ранкові години на Святошинсько-Броварській та Куренівсько-Червоноармійській лінії курсують майже по 40 пар потягів, на Сирецько-Печерській — 30, тоді як у вечірній пік — відповідно 38, 36 та 24 пари. Влітку, коли пасажиропотік метрополітену відчутно рідшає, зменшується й кількість потягів на лініях.
Петро Мірошников розповів, що в будь-який час столична підземка працює чітко за графіком. Згідно з розкладом поїзди щоранку прямують з кінцевих пунктів. Наприклад, на Святошино-Броварській лінії робочий день починається о 5-й годині 53 хвилини, на Куренівсько-Червоноармійській — о 5-й годині 57 хвилин і на Сирецько-Печерській — рівно о 6-й. Майже одночасно пізно ввечері прибувають потяги до кінцевих пунктів, починаючи з 0 годин 21 хвилини до 0 годин 41 хвилини. Начальник столичної підземки додав, що наразі в години пік інтервал руху поїздів не перевищує 1 хвилину 30 секунд, у звичний час він коливається від 2 до 3 хв. Починаючи з 22-ї години і до завершення робочого дня потяги рухаються за спеціально встановленим графіком, ознайомитися з яким можна на кожній станції метрополітену. “Дещо відрізняється інтервал руху потягів улітку та у вихідні,— пояснив пан Мірошников.— Це й зрозуміло, адже в цей час пасажиропотік у підземці зменшується в кілька разів”.
Неужели выпустят Капитана Крюка и Пришельца?


