Честно говоря, не совсем понимаю зачем это напечатано... Новости тут явно не просматриваются. Однако комментарии интересные... И эти люди
запрещают мне ковыряться пальцем в носу решают, как развивать метро
Метро з’єднає околиці столиці
Підземкою Києва можна буде дістатися з Кільцевої дороги на Троєщину
[
Віталій КУРІННИЙ | “Хрещатик” 28-02-2008 ]
Столичний метрополітен передбачає вже в найближчі роки з'єднати два спальні райони — Теремки і Троєщину. Відомо, що довжина маршруту становитиме 25 км. Уздовж цього відтинку розташують 17 станцій. Більшу частину нових станцій та вже наявні планують накрити, спорудивши на "даху" підземки паркінги, магазини, розважальні заклади. До роботи планують залучити інвесторів.
Мине небагато часу і завдяки найшвидшому міському транспорту — метрополітену — можна буде швидко дістатися з південної околиці Києва до північної, зв’язавши два густонаселені райони з центром столиці. Тобто доїхати з Кільцевої дороги через Жуляни, Севастопольську і Солом’янську площі на Троєщину. Довжина маршруту, вздовж якого зведуть 17 станцій, становитиме майже 25 км. Про це розповів учора “Хрещатику” начальник КП “Київський метрополітен” Петро Мірошников. За його словами, передбачено будівництво нової лінії — Подільсько-Вигурівської, яка зв’язана з Подільсько-Воскресенським мостовим переходом. “На будівництво нових і реконструкцію наявних об’єктів метрополітену протягом чотирьох років передбачається 11,7 млрд грн,— сказав він.— На ці кошти мають спорудити Подільсько-Воскресенську лінію з відгалуженням у напрямку Троєщини. Довжина її становитиме майже 19 км. На маршруті зведуть 12 станцій. Пропускна спроможність становитиме 40,4 тис. пасажирів на годину. Для будівництва потрібно 8,5 млрд грн”. Він пояснив, що згідно з розробленою схемою, нова гілка підземки проляже від станції “Глибочицька” до Воскресенки. На перетині бульв. Перова і просп. Ватутіна вона продовжиться вздовж вул. Бальзака по лінії швидкісного трамвая на Троєщину на 6 км. Окрім цього, в районі Милославської передбачено будівництво електродепо. Загалом же маршрут нової лінії метрополітену проляже від вул. Глибочицької (тут буде пересадка на “Лук’янівську”) через Татарку на Поділ. Траса метро попрямує через Рибальський і Труханів острови, річку Десенку і вийде до станції “Городня” в районі Райдужного масиву. Ще дві станції (на бульв. Перова і вул. Братиславській) збудують на іншому напрямку.
На Троєщинсько-Вигурівській лінії станції матимуть назви вулиць, на яких їх спорудять: “Проспект Ватутіна”, “Каштанова”, “Драйзера”, “Сабурова”, “Марини Цвєтаєвої”, “Милославська”. Тут на відтинку майже 9 км до 2011 року передбачено спорудити 6 станцій. Проектанти пропонують зробити цю лінію надземною з накриттям, крім ділянки біля станції “Дніпровська”, де збираються зберегти залізничне полотно, що пролягає на поверхні. До роботи хочуть залучити інвесторів. Так, відтинок між станціями “Вулиця Драйзера” і “Каштановою” та від “Лісової” до “Гідропарку” мають накрити, облаштувавши тут паркінги, торговельно-розважальні заклади та відпочинкову зону.
У найближчих планах столичної підземки — продовжити Сирецько-Печерську лінію у напрямку Виноградаря. Уже наприкінці 2008-го в столиці мають відкрити три станції Куренівсько-Червоноармійської лінії — “Деміївську”, “Голосіївську” та “Васильківську”. Далі підземка проляже в напрямку Національного виставкового центру та Одеської площі. Цю гілку планують здати разом із новим електродепо “Теремки”.
“Реалізувавши задумане, ми зможемо не тільки розвантажити наземну частину транспорту, а й значно скоротити шлях проїзду для пасажирів”,— переконаний Петро Мірошников.
пряма мова
Якою гілкою київського метро користуєтесь?
Володимир ПРИСЯЖНЮК, депутат Київради:
— Поки що не користуюся жодною. На жаль, туди, куди мені треба, метро ще не їздить. Живу я на Теремках, а туди лінію лише будують. Не можу дочекатися, поки запустять. Вже майже десять років займаюся цим питанням і всіляко лобіюю, щоб провели метро на Теремки.
Борис БЕЗПАЛИЙ, народний депутат України:
— Користуюся здебільшого “червоною”, тобто першою і, певно, головною — Святошинсько-Броварською, адже живу неподалік станції “Нивки”. Переконався, що це найбільш навантажена лінія в місті. Щоправда, нині підземкою користуюся вже не так часто, як колись.
Ірена КІЛЬЧИЦЬКА, заступник голови КМДА:
— Метрополітеном не користуюся вже років з 20. Якщо порівнювати київську підземку з іншими, то ті мають значно простіший вигляд. Наша облицьована дорогими матеріалами — каменем, мармуром.
Василь ГОРБАЛЬ, народний депутат України:
— Скажу відверто: метрополітеном не користуюся. Ще коли жив на Оболоні, то вираховував час, щоб вчасно добратися з дому на роботу. Підземкою доїжджав до центру міста за 9 хвилин, машиною ж — у кілька разів довше. Гадаю, за стільки ж само можна дістатися метрополітеном і тепер, а про авто уже взагалі мовчу.
Петро МІРОШНИКОВ, начальник КП “Київський метрополітен”:
— Як пасажир я не користуюся жодною лінією метрополітену, бо їжджу службовим авто. Для мене підземка насамперед не засіб пересування, а об’єкт діяльності. Ось по роботі буваю там щодня, по кілька разів і на всіх лініях.