Новости транспорта

Городской наземный транспорт

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Ответить
Аватара пользователя
Дёдя
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 6723
Зарегистрирован: 08 авг 2005, 11:35
Откуда: Центр Европы

Сообщение Дёдя »

Да шо вы в этот жэпээс вцепились? Нет привязки между ним и индикатором :-(
ЗЫ: а как он данные передает в центр?
kitponiS, женились бы, БАРИН!

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9668
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: KBP/DEN
Контактная информация:

Сообщение dimentiy »

Да шо вы в этот жэпээс вцепились? Нет привязки между ним и индикатором
Инфу в студию
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Аватара пользователя
DFAW
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 15017
Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
Откуда: Саме велике село в Украине
Контактная информация:

Сообщение DFAW »

Так, подождите до завтра, я всё опишу, что видел.
Я не волшебник, я только учусь. :prof:
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Аватара пользователя
HAnS
Машинист
Машинист
Сообщения: 482
Зарегистрирован: 04 июл 2007, 16:32

Сообщение HAnS »

Дёдя писал(а):Да шо вы в этот жэпээс вцепились? Нет привязки между ним и индикатором :-(
В тому ж і фішка що зв'язок є, інакше все це не мало б сенсу.
Коли відкривали Жилянську, табло показувало 20 хв до буса. Раптом з-за табло перескакує на "5" і через 4-5 хв прибуває унікум 1455. При чому я почув як якийсь чувак із КПТ сказав щось на кшталт "Видно передавач вимикав..."

Просто ІМХО система невідлагоджена і глючить ... А вимкнути передавач поки ніхто не заважає: НЯЗ ще не ввели систему на повну катушку (бо тоді за вимкнення ДжиПіЕски світить позбавлення з/п)

AMY
Памятник
Сообщения: 14316
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Як альтернативу маршруткам столична влада пропонує киянам комфортний комунальний пасажирський транспорт

[ "Офiцiйний веб-портал Київської мiської влади" | 05-03-2008 ]
До кінця 2008 року 87,9 % киян користуватимуться комунальним пасажирським транспортом. Провізна спроможність столичного комунального транспорту збільшиться щонайменше на 27%. Про це заявив голова Постійної комісії Київради з питань транспорту та зв’язку Микола Ламбуцький.

«Наразі значну частину пасажирських перевезень здійснюють приватні перевізники, тобто маршрутки. Керівництво міста не має впливу на формування вартості проїзду в маршрутках, але рекомендуватиме столичним перевізникам залишити ціни на проїзд у транспорті загального користування, який працює у режимі маршрутного таксі, у рамках діючих на сьогодні граничних меж: від 0,75 грн. до 1,75 грн. У будь-якому разі, для киян та гостей столиці, як альтернативу маршруткам ми пропонуємо сучасний та комфортний комунальний транспорт. При цьому вартість проїзду в комунальному пасажирському транспорту не змінюватиметься», - наголосив Микола Ламбуцький.

Він повідомив, що якість обслуговування в комунальному транспорті виходить на європейський рівень. Оновлений рухомий склад відповідає сучасним вимогам безпечності та зручності. Одним з пріоритетних напрямків діяльності команди міського голови став розвиток комунального транспорту – як метрополітену, так і всіх видів наземного. Так, лише у 2007 році було придбано 135 сучасних автобусів з низькою підлогою, які стали доступні і для людей з обмеженими фізичними можливостями, 128 нових тролейбусів, 10 вагонів метро. До кінця поточного року на столичних автошляхах з’являться 163 автобуси, 154 тролейбуси, достатня кількість сучасних вагонів метро, 5 трьохсекційних трамваїв та 2 трамвайних потяги європейського рівня. Для задоволення попиту пасажирів вже сьогодні передбачено додаткові 115 тролейбусів та 107 автобусів великої місткості, а в другому півріччі поточного року кількість одиниць рухомого транспорту значно збільшиться.

«Так, ми не маємо впливу на приватних перевізників і не можемо втримувати зростання вартості проїзду в маршрутках. Однак ми можемо запропонувати мешканцям столиці чудову альтернативу – безпечний, комфортний, надійний та економічний комунальний пасажирський транспорт, який розвивається швидкими темпами», - підкреслив Микола Ламбуцький.
[hr]
Провізна спроможність громадського транспорту столиці збільшиться на 27% до кінця року

[ "Офiцiйний веб-портал Київської мiської влади" | 05-03-2008 ]
КП «Київпастранс» розробило графіки насичення маршрутів, згідно з якими до кінця року передбачено додати 94 тролейбуси та 83 автобуси великої місткості до маршрутів, які не задовольняють попит пасажирів

Зокрема, згідно з дорученням Київського міського голови Леоніда Черновецького, завдяки закупівлі додаткових одиниць рухомого складу планується збільшити пропускну спроможність міських тролейбусних маршрутів з 58 тис. пасажирів на годину до понад 70 тис., автобусних – з 53 тис. до 65 тис., трамвайних – з 41 тис. до 45 тис. та таксомоторних – з 28 тис. до 51 тис. пасажирів на годину. Про це повідомляє прес-служба КМДА.

Як повідомив перший заступник голови КМДА Денис Басс, за результатами щомісячного обстеження пасажирських потоків на усіх маршрутах громадського транспорту, КП «Київпастранс» розробило графіки насичення маршрутів, згідно з якими до кінця року передбачено додати 94 тролейбуси та 83 автобуси великої місткості до маршрутів, які не задовольняють попит пасажирів.

Забезпечення попиту в перевезенні призведе до зниження коефіцієнту наповненості вільної площі салону з існуючих 7 пас./кв. м. до 4-5 пас./кв. м., що є кроком до наближення громадського транспорту до європейських норм. Окрім того, це призведе до зменшення на цих напрямках деякої кількості таксомоторів допоміжного режиму. Також, щоб розвантажити основні проблемні магістралі міста та звільнити їх від транспорту допоміжного режиму, буде збільшено кількість автобусів та тролейбусів.

Нагадуємо, що столичний мер прагне збільшити кількість одиниць громадського транспорту великої місткості на дорогах Києва та скоротити маломісткі автобуси і тролейбуси, аби розвантажити автошляхи, особливо у центральній частині міста (крім маршрутів зі складним рельєфом місцевості). Увесь новий транспорт виготовлено за сучасними технологіями та відповідно до норм екологічної безпеки не нижче стандарту «Євро-2».

Нагадаємо, що протягом 2007 року підприємство «Київпастранс» придбало 42 автобуси та 115 тролейбусів.
[hr]Совсем с цифрами заврались...
:rtfm: :censored:

Santehnik
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3013
Зарегистрирован: 29 янв 2007, 16:49
Откуда: Киев

Сообщение Santehnik »

Як альтернативу маршруткам
а еще лет 5 назад маршрутки были альтернативами...

Аватара пользователя
Dimon
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 4445
Зарегистрирован: 23 май 2004, 12:10
Откуда: из Киева

Сообщение Dimon »

М-да. Кто больше? И чем это 5 трисекционных трамвая будут отличаться от 2-х трамвайных поездов? :shock:
Люблю пневматику!

Santehnik
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3013
Зарегистрирован: 29 янв 2007, 16:49
Откуда: Киев

Сообщение Santehnik »

ЯТД Трамвайный поезд это трамвай состоящий из 2х вагонов :)

Аватара пользователя
Dimon
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 4445
Зарегистрирован: 23 май 2004, 12:10
Откуда: из Киева

Сообщение Dimon »

Понятно. Значит 5 Кобр и 2 Комбино.
Люблю пневматику!

Аватара пользователя
Дёдя
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 6723
Зарегистрирован: 08 авг 2005, 11:35
Откуда: Центр Европы

Сообщение Дёдя »

Сколько можно нас за быдло держать?
Окрім того, це призведе до зменшення на цих напрямках деякої кількості таксомоторів допоміжного режиму.
и тут же:
завдяки закупівлі додаткових одиниць рухомого складу планується збільшити пропускну спроможність міських тролейбусних маршрутів з 58 тис. пасажирів на годину до понад 70 тис., автобусних – з 53 тис. до 65 тис., трамвайних – з 41 тис. до 45 тис. та таксомоторних – з 28 тис. до 51 тис. пасажирів на годину.
Трамы на 10% Троли на 20% бусы на 30%, а маршрутки на ...
... на 80%
Ну не уроды, а?
kitponiS, женились бы, БАРИН!

Аватара пользователя
Dimon
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 4445
Зарегистрирован: 23 май 2004, 12:10
Откуда: из Киева

Сообщение Dimon »

Уроды.
Люблю пневматику!

Santehnik
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3013
Зарегистрирован: 29 янв 2007, 16:49
Откуда: Киев

Сообщение Santehnik »

Так Київ - Європейська столиця!
А таксомотор это ж самый эвропейский вид транспорта! Вот и развивают его! А трамваи это не по европейски! Шумят, мешают машинам, рельсы менять нужно бо убитые... :( :( :(

Саня
Путеец
Путеец
Сообщения: 133
Зарегистрирован: 11 ноя 2007, 23:32
Откуда: Київ,Солом'янський район

Сообщение Саня »

Ідеї ідеями,але коли по півгодини немає тролейбусів в потрібному напрямку,а ті,що є-тікають у депо(сьогодні зіткнувся з таким на 3 маршруті),мусиш зрештою скористатися "євротранспортом"-при всьому величезному небажанні...
Неприємно,коли розраховуєш на тролейбус,а він підводить у найпотрібніший момент.

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12637
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

Кишенькові маршрути "Київпастрансу"

[ Анатолій Бондаренко, інженер-електронник (напрям "Біотехнічні та медичні системи"), громадянин України, м. Київ // Майдан, 04-03-2008 ]
Нікого не подивую, коли розповім про те, що квиток за сплачений проїзд у київських маршрутках, зазвичай, не надають. Що ж тут вдієш, водії, мабуть, надто заклопотані дорогою та обчисленням кількости "зайців", а тому видачею квитків особливо не переймаються, проте, коли хтось вимагатиме - видають без вагань. Вдячні їм і за це. А ось, про те як заробляють пересічні чиновники у державному підприємстві "Київпастранс", мабуть, знають не всі, а відтак, вважаю за потрібне поділитися результатами власних спостережень.

Облишмо поза увагою такий буденний та звичний вже багатьом кондукторсько-водійський бізнес, як, для прикладу, багаторазове продавання одного квитка чи невидачу квитка, коли поїздка ось-ось повинна завершитись, бо на разі хотів би розповісти про злочинні та зухвалі дії керівників АТП. Мова про те, що в Києві існують деякі маршрути, на яких за усталеним звичаєм кондуктор взагалі не видає пасажирові квиток, справно отримуючи від нього оплату за проїзд (винятком є пасажири, що користуються місячними проїзними квитками). Щодо відсутности квитків для видачі пасажирам, у кондуктора є своя виважена аргументація, мовляв, "не видають у парку", а те, що це є грубим порушенням "Правил перевезень пасажирів в громадському транспорті", це особливо чиновників не турбує, адже для них головне, щоб бува ніхто не порушив їх власний спокій.

За результатами моїх (понад 2-річних) спостережень сформований ось такий скромний перелік "кишенькових" маршрутів: автобус №20, №27, №43, №52. Впевнений, що багато читачів з інших районів зможуть продовжити мій перелік. Варте уваги та подиву те, що ці маршрути ніколи не відвідують контролери, а якщо таке інколи й трапиться, то після переконливої розмови кондуктора з контролером, останній поспішає звільнити салон, навіть не роблячи спробу контролю пасажирів.

Ось, свідком яких цікавих подій вдалося мені стати у вівторок 18 грудня 2007р. приблизно о 8:20 ранку. На автобусній зупинці маршруту №20, що на станції метро "Либідська", я зауважив групу людей (близько 10 осіб), що стояли неподалік автівки "Газель" "припаркованої" просто посеред газону - під деревом(мабуть, райська яблунька), що весною квітує рожевими барвами та втішає своєю красою багатьох людей. В "Газелі" за склом висів аркуш формату А4 з написом (відтворено з пам'яти, а тому можливі несуттєві неточности) такого змісту: "Виїзна група щодо роз'яснень про оплату у громадському транспорті". Одна жінка з тієї групи була у пальті-шинелі синього кольору зі значком "Київпастранс", належність решти осіб до будь-якої організації, за зовнішніми ознаками їх одягу, встановити не вдалося.

Щойно встиг автобус №20 відчинити двері, як салон весело заповнили пасажири, а також загадувана жінка в пальті-шинелі та кілька її спільників - "невідомих" осіб чоловічої статі з папками в руках. Мене та інших спостережливих пасажирів таке розгортання подій зацікавило, адже, за два роки мого користування з послуг "кишенькових" автобусів це був перший контроль свідком якого я став. Дійство за пасивної участи контролерів тривало рівно до наступної зупинки - Московської площі. А тепер, власне, про сам перебіг подій. Жінка-контролер увійшла на перші двері, де була жінка-кондуктор (біля кабіни водія). Обличчя кондуктора враз набуло незвичного вигляду - суміш легкого переляку, невпевнености та незручности. Поміж ними зав'язалась тиха розмова в поєднанні з жестикуляцією, що, власне, й видавало напруженість та певну знервованість, проте, з наближенням зупинки сподівання кондуктора на те, що все це завершиться якнайкраще, дедалі зростало. Перебіг дійства потривав щонайбільше 2..3хв. Кондуктор з посмішкою випровадила контролера і групу осіб, ба навіть більше - спитала у однієї з контролерок: "Чом не вітаєшся?", бо впізнала в ній свою давню знайому (мабуть, колишню колегу), а після цих випровадин - весело побігла збирати до кишені кошти "за проїзд", втішаючись своїми дипломатичними вміннями - майстерністю ведення результативних перемовин з контролерами, а ще, можливо, й тим, що її начальник ввечері похвалить за обстоювання його інтересів. Тим часом, пасажири, котрі ще не втратили здатність до мислення, зробили невтішний висновок: готівкові кошти потрапляють до рук керівників АТП, а бюджетні кошти покривають збитки від недоотримання виручки та видатки на утримання автобусів на маршрутах.

У випусках новин в ЗМІ не раз повідомлялося, що "Київпастранс" - це збиткове підприємство і потребує постійних "вливань" з міського бюджету. Але, впевнений, що ця інформація є однобокою, бо ніхто не хоче брати до уваги іншу сторону цього питання - суму коштів, які "Київпастранс" недоотримує внаслідок описаних зловживань. Те ж саме тільки в меншому масштабі маємо щодо метрополітену, коли, фактично чергові-контролери, приймають жетон до рук (часом просять вкинути до першого турникету, який заздалегідь "налаштований" на повернення жетону) і пропускають повз себе.

P.S. Колись на вебсайті "Киїпастранс", я залишав подібну інформацію, щодо 43-го автобусного маршруту, але жодної відповіді чи реакції на це не було. Прошу також зауважити, що зараз при спробі відкрити сайт kpt.kiev.ua, мій антивірус сповістив про вірус-троян і запропонував цей сайт заблокувати! (від новинаря Майдану: сайт дійсно містить троян, тому не варто його відкривати та випробовувати систему захисту Вашого комп’ютера).
// Я когда-то тоже на Кловской пошёл на принцип и на настойчивую просьбу дежурной (а рядом с ней у первого турникета стоял мент) "проходите тут" (не через АКП) бросил в турникет. Ничтоже сумняшеся в своей безнаказанности, это ментО молниеносно нажимает на кнопку турникета, который, естественно, бьёт меня чуть ниже спины (я уже почти завершил проход).
Очень спешил, поэтому не стал им читать мораль...
Кстати, в метро там остались на своих должностях службы охраны Кудрицкий и Пося ;) ? Кому в коммерческую службу жаловаться?
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
Дёдя
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 6723
Зарегистрирован: 08 авг 2005, 11:35
Откуда: Центр Европы

Сообщение Дёдя »

Вот , нарыл:
http://kmv.gov.ua/news.asp?IdType=1&Id=194925 писал(а): Загалом до кінця цього року ми плануємо зменшити на 42% кількість автобусів малої місткості на дорогах столиці, які використовують приватні перевізники».
http://kmv.gov.ua/news.asp?IdType=1&Id=195561 писал(а): завдяки закупівлі додаткових одиниць рухомого складу планується збільшити пропускну спроможність міських ... таксомоторних[маршрутів] – з 28 тис. до 51 тис. пасажирів на годину.[на 80%]
Интересно: это передел сфер вляиния, или правая рука не знает что делает левая?
kitponiS, женились бы, БАРИН!

Ответить