завжди радий!to dimentiy
Спасибо за информацию!
бесконтактные карты
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9668
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- Bomberman
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 2483
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 15:54
- Откуда: Kyiv / Toronto
А вот и ответ на твой вопрос:vv писал(а):Наверное к Allex-у. Есть ли статистика, какое кол-во БКК продано на сягодняшний день? Или сколько их находится в обращении (без учета служебных). Интересно, на сколько они популярны у народа.
http://www.metro.kiev.ua/ua/press-centre/news/news2066
22-04-2008
22 квітня 2008 року начальник Київського метрополітену Петро Мірошников провів робочу нараду з впровадження автоматизованої системи проходу пасажирів (АСПП) у метрополітен на основі безконтактних карток Mifare Standard.
Оскільки другий етап впровадження АСПП незабаром добігає кінця, метою наради стало підведення підсумків виконання запланованих робіт. Відтак, станом на вечір 21.04.08 у вестибюлях станцій встановлено 150 автоматів дозапису безконтактних карток (АДБК), з яких 85 — включено в роботу. Решта АДБК будуть включені до 1 травня поточного року. Водночас, 352 (з 460) турнікети (автоматичні контрольні пункти) обладнані рідерами (зчитуючими пристроями безконтактних карток). Для поповнення ресурсу поїздок пасажирів на всіх станціях метрополітену включено в роботу 67 автоматичних робочих місця (АРМ) касирів.
З метою поповнення обігових безконтактних карток, 2 квітня п.р. було проведено тендер на їх закупівлю у кількості 102,0 тис., у тому числі 100,0 тис. — пасажирських та 2,0 тис. — службових.
В цілому, за період з 1 грудня 2005 року по 20 квітня 2008 року пасажирам було продано 20 246 безконтактних карток, на які було записано 5 180 170 поїздок.
Не тратьте, куме, сили, спускайтеся на дно
Пару замечаний от пользователя/бета-тестера.
Однозначно новым самопополнялкам не хватает информативности
Считаю, что над ними нужно было бы надпись для пассажиров влепить на табличке крупными буквами "Автоматы для пополнения бесконтактных карточек"
А на самом экране самомопополнялки [в крайнем случае на на бумажке на стене] в режиме ожидания кроме одинокой красной стрелки нужно было бы добавить правила пользования автоматом... Идеально в виде пиктограмм/картинок: сюда всуньте карточку, туда затолкайте купюру. Автомат кушает купюры номиналом от ... и до.., сдачу выдает/не выдает. Потому что пополнять приходится интуитивно...
Однозначно новым самопополнялкам не хватает информативности
Считаю, что над ними нужно было бы надпись для пассажиров влепить на табличке крупными буквами "Автоматы для пополнения бесконтактных карточек"
А на самом экране самомопополнялки [в крайнем случае на на бумажке на стене] в режиме ожидания кроме одинокой красной стрелки нужно было бы добавить правила пользования автоматом... Идеально в виде пиктограмм/картинок: сюда всуньте карточку, туда затолкайте купюру. Автомат кушает купюры номиналом от ... и до.., сдачу выдает/не выдает. Потому что пополнять приходится интуитивно...

